Hyppää sisältöön

Kuva

Entistä herkempi vaikka häihin vielä aikaa

• Kirjaudu vastataksesi
8 vastausta aiheeseen

#1 ulkopuolinen

ulkopuolinen

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 86 Viestit

Lähetetty 16 heinäkuu 2012 - 20:08

Olen kyllä herkkä olemassakin ja saatan vuodattaa kyyneleen vähän hassuistakin syistä. Nyt kuitenkin kun hääpäivä lähestyy olen huomannut herkkyyden korostuvan. Itke KAIKESTA! Television hääohjelmat tietysti itkettävät, samoin elokuvat mutta myös pelkkä rakkausrunojen lukeminen, omien häiden ajattelu, yhtenä päivänä purskahdin itkuun kun mies sanoi rakastavansa minua (olin niin onnellinen että juuri hän haluaa olla loppuelämänsä kanssani)! Menee vähän överiksi tämä juttu jo, mutta lienee normaalia? Toivottavasti itkuherkkyys ei ainakaan lisäänny häiden lähestyessä, muutenhan itken jo onnesta kun kultani ojentaa minulle maitopurkin pyödässä :girl_haha:
Ja vielä pitäisi sormusta mennä ostamaan, ja pukua, huh... nenäliinoja laukkuun siis!
Sanokaa nyt muutkin, että olette entistä herkempiä jo kuukausia ennen häitä :blink:

vf71u21uxi0.png

event.png

#2 InLove<3

InLove<3

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 166 Viestit

Lähetetty 16 heinäkuu 2012 - 20:20

Täälläki on yksi herkkis :grin:
Oon muutenkin aika herkkä itkemään asioista mutta pari kuukautta enne häitä aloin huomata että itkin kaikesta.. Siis iha kaikesta!
Elokuvat itkettää, hääohjelmat itkettää, hääpäivän ajattelu itkettää ja läheisten ihanat sanat/teot itkettää..
Kyl mä luulen et tää on normaalia... Toivottavasti :lol:
Oon jo täs vitsailutki että oon jo kaikki itkut itkeny ja hääpäivänä en sitten itke ollenkaan tai sit siin saattaa käydä nii että itken aamusta iltaan asti :rolleyes:
Lähetetty kuva

#3 Pelargonia

Pelargonia

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 105 Viestit

Lähetetty 26 heinäkuu 2012 - 19:35

Oon jo täs vitsailutki että oon jo kaikki itkut itkeny ja hääpäivänä en sitten itke ollenkaan tai sit siin saattaa käydä nii että itken aamusta iltaan asti :rolleyes:

Mä pelkään että mulle käy juuri tuolla tavalla :D Olen oikeasti aika herkkä ihminen, ja ajatuskin siitä että pian pääsen sanomaan tahdon elämäni rakkaudelle, riittää siihen että herkistyn. Joskus töissä kun tulee mietittyä hääjuttuja, täytyy oikein väkisin ajatella jotain muuta etten ala siellä tirauttamaan kyyneleitä :girl_smile:
Lähetetty kuva

#4 Julybeibs

Julybeibs

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 150 Viestit

Lähetetty 26 heinäkuu 2012 - 20:47

Itse aloin itkeä ihan valtoimenaan ensin kun soitin maistraattiin ja varasin vihkimisajan ja sitten kun ajan vahvistuskirje kolahti postiluukusta sisään. Muutenkin tuntuu siltä että joidenkin asioiden suhteen on ihan yliherkkä, eikä esimerkiksi Akselin ja Elinan häävalssin kuuntelemisesta tule mitään, vaikka se EI EDES TULE MEIDÄN HÄÄVALSSIKSI. :D

Häihin vielä se yli 9kk, joten katsoo miten käy.
Lähetetty kuva

#5 p1qmyy

p1qmyy

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 636 Viestit

Lähetetty 06 elokuu 2012 - 09:10

Jee, en ole siis yksin! Meidän häihin oli -1 vuosipäivä tuossa kesälomalla ja sinä päivänä sen vasta jotenkin Oikeasti sisäisti: me mennään oikeesti naimisiin vuoden päästä! ja kyyneleet silmiin. Siitä lähtien kaiken maailman kauneudet telkkarissa/radiossa/joka puolella on saaneet väristyksiä ja kyyneleitä aikaan. Viime lauantaina ajelimme pitkin pääkaupunkiseutua ja näimme ja vilkuttelimme monille vastavihityille jotka matkasivat kauniisti koristelluissa autoissaan. :girl_in_love: Ja meikäläinen sai oikeasti keräillä itseään ettei ala vollottamaan täysiä. Ihanaa kun elämässä ja maailmassa on hyvääkin, sotien ja talouskriisien keskellä...

Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved
ever thine, ever mine, ever ours.

4qzttu7s.png

Kurkkaa hääpäikkyyni

#6 GettingMarried

GettingMarried

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 42 Viestit

Lähetetty 06 elokuu 2012 - 18:07

Täällä on kohtalotoveri joka tunnistaa itsensä tuosta. :D
Valssit, marssit, runot, rakkauslaulut, hääohjelmat, rakkauden osoitukset, muiden häissä, omien häiden ajatteleminen (esim se kun kävelee alttarille..), pahimillaan jopa hääpukujen katsominen saavat kyyneleet silmään. Olen varmaan tulossa hulluksi! Ystäväni oli sitä mieltä, että kyynelehdin kaikki valmiiksi pois etten ensi kesän häissäni enää herkistele.. :D

Lähetetty kuva

#7 ulkopuolinen

ulkopuolinen

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 86 Viestit

Lähetetty 06 elokuu 2012 - 18:46

Onpas mukava, etten yksin kyynelehdi :D
Välillä on taas tihrusteltu ihan typerissä tilanteissa, töissä ja kotona, kaupassa ja kadulla. Viimeksi tänään vuodatin YHDEN kyyneleen kun katselin vanhoja salkkareita :girl_cray2:

vf71u21uxi0.png

event.png

#8 p1qmyy

p1qmyy

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 636 Viestit

Lähetetty 07 elokuu 2012 - 10:54

Ystäväni oli sitä mieltä, että kyynelehdin kaikki valmiiksi pois etten ensi kesän häissäni enää herkistele.. :D

Tähän minäkin koitan uskoa! On meinaan semmoinen biisi nyt marssina että kun se tulee telkkarissakin niin jo ennen yhdistämistä omiin häihin tuli vedet silmiin...saati nyt sitten...

Viimeksi tänään vuodatin YHDEN kyyneleen kun katselin vanhoja salkkareita :girl_cray2:

Ai kamala, toi on jo paha. Tässä voikin varmaan tunnustaa miten tuli talvella itkeä tirautettua Kaunareiden äärellä... :ph34r:

Oh continue to love me - never misjudge the most faithful heart of your beloved
ever thine, ever mine, ever ours.

4qzttu7s.png

Kurkkaa hääpäikkyyni

#9 Lenore

Lenore

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 1 405 Viestit

Lähetetty 17 elokuu 2012 - 13:36

Täällä on ihan sama. Olen usein ollut hyvin herkkä itkemisen suhteen, eli olen siis väistänyt itksemistä niin pitkälle kuin mahdollista. Elokuvissa saatoin hieman kyynelehtiä (okei, usein mutta en silti paljo kerrallaan :D ), mutta nyt saatan itkeä katsoessani televisiosta tulevia mainoksia, lukemalla lehtiä ja vaikka mitä. Ja elokuvissa itkemisestä on tullut melko paljon näkyvämpää. Mutta itkun laukaisijat ovat pysyneet suht samoina, eli hääohjelmat ja muut eivät aiheuta suuria putouksia :)

En osaa laittaa tätä häiden syyksi, ihan varmasti pihalla on nyt vaan jotain ihme itkuallergiaa aiheuttavaa, ei voi olla muuta selitystä ;)