meillä on talvihäät n. 4 kk kuluttua ja tuntuu ettei ketään läheisiä juurikaan kiinnosta tulevat häämme
Olemme itse innoissamme ja hössötämme salaa kahdestaan, tuntuu kuitenkin että kukaan ei jaa innostusta kanssamme.
Kaveriporukassamme oli häät tänä kesänä ja myöskin ensi kesänä. Kun olemme esim. viettämässä iltaa porukalla puheenaiheena ovat lähinnä nämä tämän kesän ja ensi kesän häät, tuntuu että meidän häämme jäävät kokonaan huomiotta. Toimin itse myös kaasona yksissä ensi kesän häissä ja sinne pitäisi jo kovasti suunnitella kaikkea.. ihmiset vaan tuntuvat unohtavan että tässä ennen on myös omat hääni. Tämä morsian kenen kaasona toimin on myös itselläni kaasona, ja hänen huomionsa on jatkuvasti omissa häissään. Okei, onhan se tietysti ihan ymmärrettävää, mutta mäkin niin kovasti haluaisin kuulla mielipiteitä ym. Mua vähän salaa surettaa myös se, että hänen polttareitaan suunnitellaan nyt jo ihan fiiliksissä, kun taas mun polttareista ei oo puhuttu sanallakaan
Myöskin vanhempiemme suhtautuminen harmittaa. Olisi niin kiva keskustella häistä esim. oman äitini kanssa, mutta hän ei vieläkään ole osoittanut kiinnostusta. Isäni ilmoitti jo alkumetreillä, että hän ei sitten osallistu suunnittelemiseen millään tavalla. Lähetin esim. hääpuvustani kuvan maililla hänelle, mutta en koskaan saanut vastausta. Tuleva anoppini ihmettelee kaikkea hankkimaamme ja kyselee mikä kiire tässä on. Musta 4 kk on vaan aika vähän aikaa enää.
Onko kellään vastaavanlaisia kokemuksia? Miten itse hääpäivä sujui?