Hyppää sisältöön

Kuva

Kuinka monta kaasoa?

• Kirjaudu vastataksesi
46 vastausta aiheeseen

#1 Nanna<3

Nanna<3

Untuvikko

• Morsian
  • Piste
  • 16 Viestit

Lähetetty 20 elokuu 2012 - 20:59

Kuinka monta kaasoa teillä on? :)
Lähetetty kuva

#2 Milla-

Milla-

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 351 Viestit

Lähetetty 20 elokuu 2012 - 21:17

Mulla oli kaks kaasoa. Jos nyt pitäisin häät uudestaan, ottaisin vain yhden kaason. Ongelmia tulee siinä vaiheessa kaasojen välille, jos näkemykset asioista ovat kovin erilaisia. :/ Pahimmassa tapauksessa sitten morsian joutuu olemaan kaasojen erimielisyyksien selvittelijänä.

#3 weeper

weeper

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 265 Viestit

Lähetetty 22 elokuu 2012 - 20:06

Kolme. Aivan älyttömän ihania tyttöjä kaikki, näkemykset ovat yhteneväiset ja vastuualueet jakautuivat helposti, kun kaikki haluavat auttaa niin erilaisissa asioissa. Olen onnekas!

"Will you stand by me finally the day when we grow old?
Would you fall asleep right next to me when my hands are cold?"

Hääblogini

#4 Maywa

Maywa

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 507 Viestit

Lähetetty 23 elokuu 2012 - 20:01

Mulla on kaksi, sisko ja paras ystävä. :-X

#5 pinkbride

pinkbride

Untuvikko

• Morsian
  • Piste
  • 15 Viestit

Lähetetty 24 elokuu 2012 - 23:02

Täällä myös kaksi :)

#6 Ainis

Ainis

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 100 Viestit

Lähetetty 28 elokuu 2012 - 16:22

Mulla on vain yksi, pikkusisko pien. Lähinnä vastuualueenaan on auttaa sommittelemaan kaikkia mun pukuun ja muuhun liittyviä ihanuuksia, järjestää polttarit (oli maailman parhaat<3) ja itse hääpäivänä auttaa pukeutumisessa ja hermoilun laannuttamsiessa :girl_haha: :tender:
Lähetetty kuva

#7 kesä2014

kesä2014

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 103 Viestit

Lähetetty 28 elokuu 2012 - 17:27

Mullakin on vain yksi. Olen itse (omasta mielestäni ;) ) hyvä organisoimaan enkä mielelläni luota tärkeitä asioita muiden hoidettavaksi, joten kaasovalintani oli selvä; kaveripiirissäni on yksi ihminen, jolla on niin samanlainen maku kuin itsellänikin että hänelle voin luottaa kaason tehtävät. Lisäksi hänkin on luonteeltaan samanlainen, ja kysyikin heti kaasoksi suostumisensa jälkeen, että eihän muita kaasoja ole :grin: . Enkä edes usko että sitä hommaa niin paljon olisi, että tarvitsisin enempää kuin yhden apurin, kun sulhasellakin on oma bestmaninsa...?

Together is a wonderful place to be.
Patricia Walter

http://kesakuu2014.blogspot.fi/

#8 Mertsa

Mertsa

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 6 Viestit

Lähetetty 30 elokuu 2012 - 15:45

Kaksi kaasoa, jotka täydentävät toinen toisiaan ja minua aivan erinomaisesti. :) Tiedän, että heiltä jos joltain saan tukea missä tahansa asiassa.
Lähetetty kuva

#9 Roslin

Roslin

Konkari

• Morsian
  • PistePistePistePiste
  • 4 287 Viestit

Lähetetty 30 elokuu 2012 - 15:50

Minulla yksi :)

Head over Heels!

Kaikki tälle foorumille kirjoitetut viestini ja laittamani kuvat on tarkoitettu ainoastaan tänne; ethän kopioi mitään kirjoituksiani tai kuviani ilman lupaani.

#10 Vaimoksi2014

Vaimoksi2014

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 39 Viestit

Lähetetty 30 elokuu 2012 - 16:19

Itselläni tulee olemaan joko kolme kaasoa tai sitten vain yksi.
Haluaisin kaasoikseni rakkaan pikkusiskoni (varmasti kaaso) sekä kaksi ihanaa ystävääni.
Toisaalta tuntuu, että kolme on liikaa, toisaalta haluaisin kuitenkin siskoni lisäksi
kaverini kaasoiksi, koska tulevat aivan varmasti osallistumaan häiden suunnitteluun.

#11 veris

veris

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 8 Viestit

Lähetetty 01 syyskuu 2012 - 08:30

Itselläni tulee olemaan yksi kaaso. Kaaso on rakkaista rakkain ystäväni, jonka kanssa ollaan kasvettu yhdessä. Tuntuisi oudolta pyytää toinen kaaso hänen kaverikseen, sillä ei ole toista läheskään niin läheistä ystävää.

#12 Happily ever after

Happily ever after

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 166 Viestit

Lähetetty 06 syyskuu 2012 - 23:24

Minulle oli alusta asti selvää, että kaasoja on vain yksi, siskoni. Tämä sillä perusteella, kenet tahdon rinnalleni tärkeänä päivänä. Ei siis sillä, kuka auttaa häissä, sillä heitä tulee todennäköisesti jokatapauksessa olemaan monia.

Sanoin samaa sulhollekin. Hän saa päättää itse montako bestmania ottaa. Ei niitä tarvitse olla tasalukua kaasojen kanssa.

Lähetetty kuva

#13 Vieras_Vieras_*

Vieras_Vieras_*
  • Vieras

Lähetetty 13 syyskuu 2012 - 23:23

kaksi mutta virallisesit yksi ! sisko on taustatukena ja paras kaverini on sitten "virallisessa" tehtävässä, ja tietenkin valmisteluissa ja muissa joissa haluaa olla :)

#14 Hymy83

Hymy83

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 581 Viestit

Lähetetty 14 syyskuu 2012 - 07:59

Mulla kolme, kaikki rakkaimmat ystävät, en halunnut heistä valita vain yhtä, vaan haluan että kaikki seisovat rinnallani :)
Lähetetty kuva

#15 Casa

Casa

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 985 Viestit

Lähetetty 14 syyskuu 2012 - 13:37

Minulla on kaksi. Molemmat hyviä ystäviä, jo vuosien takaa. Minulla on muitakin läheisiä ystäviä, mutta nämä kaksi asuvat lähellä ja ovat olleet elämässäni kauiten. Kumpikin kaaso oli iloinen ettei joudu yksin kantamaan vastuuta esim. polttareista vaan yhdessä voivat järkkäillä (varsinkin kun toinen aloitti uudet korkeakouluopinnot ja toisella on talonrakennusprojekti menossa). Myös muut ystäväni ovat olleet tosi innoissaan hääjärjestelyistä, että olenpa aika varma että kaasoilla on avustavia käsiä enemmän kuin tarpeeksi. :lol:

#16 Esbes

Esbes

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 40 Viestit

Lähetetty 16 syyskuu 2012 - 16:55

Kaksi kaasoa. Erilaisia ihmisiä ovat ja molemmilla erilaiset vahvuudet kaasona toimimiseen :)
Lähetetty kuva

#17 Vintage13

Vintage13

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 140 Viestit

Lähetetty 16 syyskuu 2012 - 17:00

Kaksi kaasoa, mikä on mielestäni hyvä määrä. Auttavat sitten lähinnä itse hääpäivänä, en halua vaivata heitä liikaa ennen häitä, joten enempää kaasoja en edes tarvitsisi.

Lähetetty kuva

#18 SisterSeptember

SisterSeptember

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 65 Viestit

Lähetetty 17 syyskuu 2012 - 08:29

Miulla on neljä kaasoa. Kolme kaveria ja käly :) En osannut päättää kuka olisi tärkein, joten otin kaikki. :D
Yesterday is history, tomorrow a mystery but today is a gift. That's why it's called present.

Lähetetty kuva

#19 Silky

Silky

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 38 Viestit

Lähetetty 17 syyskuu 2012 - 08:53

Minulle tulee vain yksi kaaso, lapsuudenystäväni. En aio häntäkään työllistää juuri millään kunhan tulee hääpukuja sovittamaan ja on tukenani jännittävänä ja tärkeänä päivänä. :)

Olin jo vuosia ajatellut, että pyydän kahta kaasoa, mutta koska toinen hyvistä ystävistäni vastustaa ja lähes halveksii kaikkea uskontoon ja kirkkoon liittyvää niin en loppujen lopuksi voinut kuvitella että hän seisoisi rinnallani kirkossa ja olisi aidosti onnellinen tai liikuttunut. Sinänsä tilanne on surullinen, koska ystävä on minulle rakas, mutta jotenkin vaan takaraivossa takoo ajatus, että mahtaisiko pystyä kunnioittamaan ratkaisujamme ja iloitsemaan puolestamme.

#20 Ankku84

Ankku84

Untuvikko

• Morsian
  • Piste
  • 15 Viestit

Lähetetty 17 syyskuu 2012 - 09:06

Mulla on kaksi kaasoa. Ei ollut yhtään epäselvää ketä pyytäisin, molemmat ovat rakkaita serkkujani ja lähimpiä ihmisiä minulle.
Kummatkin asuvat toisella paikkakunnalla, mutta se ei haittaa ollenkaan, koska haluan vain että he ovat tukenani tärkeänä päivänä. Suurimman osan valmisteluista teen itse sulhasen kanssa.