Hyppää sisältöön

Kaason/bestmanin lahjat?

• Kirjaudu vastataksesi
621 vastausta aiheeseen

#1 Vieras_nti Krisse_*

Vieras_nti Krisse_*
  • Vieras

Lähetetty 11 heinäkuu 2007 - 13:01

Äänestä ja kommentoi mitä aiot ostaa. Kuinka paljon käytät rahaa muistamiseen? Muistetaanko kaikkia kaasoja jos on useampi? Entäs bestman?

#2 Kaislanen

Kaislanen

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 39 Viestit

Lähetetty 11 heinäkuu 2007 - 14:51

En ollut edes ajatellut tätä asiaa, ennen kuin näin tämän kyselyn - hyviä ideoita täältä kyllä saa! Voisi viedä likat vaikka syömään ja tarjota muutaman kaljan, eiköhän siinä ole lahjusta tarpeeksi.

#3 Vieras_LilithDark_*

Vieras_LilithDark_*
  • Vieras

Lähetetty 11 heinäkuu 2007 - 16:03

Siis olihan tuo "otan mukaan häämatkalle"-kohta vitsi?  ;D

#4 Sysof

Sysof

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 1 717 Viestit

Lähetetty 11 heinäkuu 2007 - 20:45

Siis olihan tuo "otan mukaan häämatkalle"-kohta vitsi?  ;D

Ei ole. Tiedän kaason, joka menee häämatkalle mukaan - ei tosin meidän häämatkalle.

#5 pipa

pipa

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 885 Viestit

Lähetetty 12 heinäkuu 2007 - 12:39

no huhuh...en kyl ottais ketään omalle häämatkalle ketään ylimäärästä mukaan.
Mulla ainakin tulis hirveen tunkelija olo, ku meen jonkun häämatkalle mukaan.

Mutta koru olis kiva lahja kaasolle ja kaivertaa siihen jotain pientä :)

#6 Anks

Anks

VIP

• Rouva
  • PistePistePistePistePiste
  • 8 993 Viestit

Lähetetty 12 heinäkuu 2007 - 13:00

Mä varmaan ostan jonkun hemmotteluhoidon mun kahdelle kaasolle. Ne kuiteskin on niin paljon mukana niin joku suklaahoito vois sen jälkeen olla kiva! :)

#7 Kulta

Kulta

Vakkari

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 292 Viestit

Lähetetty 13 heinäkuu 2007 - 09:22

Heh, kaaso tulee mukaan meidän häämatkalle - tai siis satumme molemmat menemään samaan matkakohteeseen samaan aikaan, ja päätimme ottaa saman hotellin, maksavat siis toki itse matkansa. Saapa paremman hyödyn All Inclusivesta kun on seuraa mukana :D

#8 Olma

Olma

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 31 Viestit

Lähetetty 16 heinäkuu 2007 - 10:55

Omalle kaasolleni ajattelin ainakin että sellaisen kauhean ruljanssin jälkeen olisi kiva kaasonlahja joku hemmottelu hoito, tosin olen vielä ihan kahden vaiheilla sen, ja jonkinmoisen korun kanssa. Järjellähän koru olisi sellainen kauemmin säilyvä muisto! :)

rahaa tähän hommaan olen ajatellut sen 50€ käyttää..

#9 Carabossa

Carabossa

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 3 752 Viestit

Lähetetty 16 heinäkuu 2007 - 20:50

Me ostettiin kaasolleni ja hänen miehelleen leffaliput ja lupauduttiin lapsenvahdiksi. Lapsenvahtikeikka taisikin olla erityisen mieluinen :). Kaasollani on pari vilkasta lasta ja hoidimme heitä koko lauantai-iltapäivän ja -illan :). Kaaso sai myös vuolaat, sanalliset kiitokset.

Toiselle kaasolleni maksoin kampauksen ja häitä edeltävän yön hotellissa (olimme siellä kaksistaan), muuta lahjaa hän ei saanut- eikä saa, hän nimittäin ei oikein muistanut kaason tehtäviä vieraiden kanssa seurustelultaan :( . Onneksi oli tuo toinen, ihana kaaso!!

Bestmania ei olla vielä kiitetty kuin sanallisesti. Ajattelin, että kun seuraavan kerran nähdään, voitaisiin antaa hänelle ja vaimolleen esim. lahjakortti ravintolaan.

#10 sartsa.70

sartsa.70

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 15 Viestit

Lähetetty 16 heinäkuu 2007 - 21:56

itse kun olin kaasona sain tina ruusun jossa päivämäärä ja kaiverrus kaasolle oli kaunis  :)niin myös itse olen ajatellut että joku koru tai muu josta jää muisto :)

#11 Nappula

Nappula

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 1 849 Viestit

Lähetetty 22 heinäkuu 2007 - 16:44

Noista vaihtoehdoista ei mikään oikein sopinut. Ensin ajattelin ostaa korun (hääpäivän meikin ja kampauksen lisäksi), mutta taidankin hankkia digikameran. Kaasolla ei sellaista ole ja hän muuttaa vielä syksyllä ulkomaille. Ajattelin että hän voisi sitten lähettää kuvia maailmalta tänne kaipaamaan jääville :D

#12 Hipolyta

Hipolyta

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 19 Viestit

Lähetetty 23 heinäkuu 2007 - 13:11

Tarkkaa lahjaa en ole vielä päättänyt. Mutta todennäköisesti se on joku koru. Sillä siskoni  on aivan korufriikki, ja tiedän, että sitä hän eniten arvostaisi.

#13 Vilmaa

Vilmaa

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 67 Viestit

Lähetetty 29 heinäkuu 2007 - 22:21

Enpä asiaa ole juurikaan vielä ajatellut - joko ostan jonkun korun tai vien syömään.

#14 Vieras_elokuu08_*

Vieras_elokuu08_*
  • Vieras

Lähetetty 23 lokakuu 2007 - 11:38

En ole vielä tarkkaan päättänyt mitä ostan kaasoilleni, mutta haluan antaa heille jonkun pysyvän muiston, eli laitoin ääneni koru t. lahjaesine-kohtaan  :)

#15 pisama

pisama

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 93 Viestit

Lähetetty 23 lokakuu 2007 - 15:30

Pistin ruksin tuohon muistoesineen kohdalle, sillä kaaso sai hääpäivänä kampauksen ja hiuskorun (aitoja helmiä ja hopeaa). Häiden jälkeen hän sai myös kirjaksi painetun kuvakirjan häistämme, tuntui pitävän lahjoistaan kovasti, erityisesti kirjasta. Mutta mietin vielä, että pitäisiköhän kiitellä vielä jotenkin muutenkin? Vaikka jollain hemmottelulahjakortilla? Ja kuinka paljon jälkikäteen lahjan voi antaa?

#16 Murmeli_

Murmeli_

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 145 Viestit

Lähetetty 23 lokakuu 2007 - 21:34

mulla on jo selkee idea jonka toteutan. en voi mainita täällä siitä koska 2 kaasoani seikkailee naikkareiden sivuilla   ;D
rahaa menee yhteensä (3kaasoa) n. 150e ja on sitten toinenkin idea mikä toteutetaan häitten jälkeen. Ja ei tosiaan pääse häämatkalle mukaan jos joskus lähdetään! mutta voi olla että passia tarvitaan... vinkki vinkki  ;)

#17 Rosse

Rosse

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 294 Viestit

Lähetetty 24 lokakuu 2007 - 09:22

Olen tätä alkanut jo hieman miettimään, ja tietysti runsaiden kiitosten lisäksi joku kiva lahja on paikallaan. Ajattelin vähän jotain korua, kaulakoru tai sormus ehkä. Myös yhteinen ravintolailta olis tosi kiva :-X

#18 kitta

kitta

Untuvikko

• Morsian
  • Piste
  • 11 Viestit

Lähetetty 24 lokakuu 2007 - 10:00

Minäkin äänestin koru tai muistoesine kohtaa. Mielestäni on kiva kun kaasolle jää joku konkreettinen muisto häistä. Kyllä joku hemmotteluhoito tai illallinenkin kuulostaa kivalta, mutta minä olen materialisti, joten koru tai muistoesine.
Itse olin kaasona viime kesänä ja sain muistoksi Marimekon skoolin. Lahja on erityinen siksi, että kerään skooleja ja että nimessä on vielä morsiamenkin nimi!  ;)   Mahtaako morsian tunnistaa itsensä?!

#19 Vieras_Violliina_*

Vieras_Violliina_*
  • Vieras

Lähetetty 29 lokakuu 2007 - 21:06

Kaverini oli bestmanina ja sai muistaksi hienon taskumatin, johon oli kaiverrettu teksti "bestman ja pvm". Mieluinen muisto!

#20 Rayna

Rayna

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 667 Viestit

Lähetetty 30 lokakuu 2007 - 20:29

Vastasin:
Halaan ja kiitän!
Ostan lahjakortin johonkin hemmotteluhoitoon
Ostan pullon tai menemme yhdessä syömään

Kaksi ekaa sai jo häissä, tuo viimeinen kohta toteutettiin niin, että pidettiin häitten jälkeen avustajille (kaasolle, bestmaneille ja kuskille) pippalot, joissa tarjottiin kaikki juomat ja ruuat.