Siirry sisältöön

Alle 25-v. morsiamet

899 vastausta tähän aiheeseen

#881 bridezilla2013

bridezilla2013

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 62 Viestit:

Kirjoitettu 02 helmikuu 2012 - 12:47

* siis muutamissa häissä :D joku ajatusvirhe :D

#882 piitu_

piitu_

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 13 Viestit:

Kirjoitettu 04 helmikuu 2012 - 17:00

Täällä huutelee nuori nainen vm 1990, eli suomeksi sanottuna olen siis 21-vuotias. Miehekkeeni kanssa ollaan pidetty yhtä vuoden 2009 lokakuusta lähtien ja nyt sitten ollaan alustavasti meinattu häitä heinäkuulle 2013, jolloinka oltaisiin molemmat 22-vuotiaita (mies kuukautta ja minä neljää kuukautta vajaa 23) ja seurustelua olisi takana jota kuinkin sellaiset 3v9kk. Kihloissa ollaan oltu niinkin päätä huimaavan kauan kuin viime keskiviikosta, eli aivan uunituore morsiamen alku vielä olen. ^_^

#883 Minde-

Minde-

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 49 Viestit:

Kirjoitettu 16 helmikuu 2012 - 21:32

Minä oon 24-vuotias kun vietetään häitä ja mies on vasta täyttänyt 30. Alotettiin seurustelemaan kun olin 18 ja ollaan yksi puolivuotinen vietetty erossa, mutta todettiin ettei se vaihtamalla parane. Kyllä tässä on mietitty naimisiin menoa jo pitempään ja kihloissakin ollaan oltu vuodesta 2010. Joulukuuta innolla odotellaan :D

#884 Casa

Casa

Juniori

• Jäsen
  • PipPip
  • 39 Viestit:

Kirjoitettu 17 helmikuu 2012 - 11:54

Me ollaan häiden alla 23-vuotiaita ja minä siitä kahden viikon päästä ja mies kahden kuukauden päästä täytetään 24. Minun mielestä 24-v on aika normaali ikä mennä naimisiin eikä kukaan ole meillä ihmetellyt "nuorta" ikää.

Posted Image

#885 Vieras_21v morsian_*

Vieras_21v morsian_*
  • Vieras

Kirjoitettu 25 helmikuu 2012 - 14:40

Meillä häät suunnitelmissa kesäkuulle -14 joillon olemme molemmat 24v tosin mies kuukauden päästä 25v niin ja kihloissa tuolloin olisimme olleet tasan 3v.. En usko että tuossa vaiheessa enää kukaan miettisi että mennäänpä nuorena naimisiin :) Mutta vielä se ei toki varmaa se päivä ole kun tuonne on vielä aikaa ja raha ratkaisee ja nyt on vasta vuosi yhdessäoloakin takana :D

#886 j0nna^^

j0nna^^

Juniori

• Jäsen
  • PipPip
  • 30 Viestit:

Kirjoitettu 25 helmikuu 2012 - 15:34

Meillä häät nyt tulevana kesänä ja itse olen vuosimallia -90 eli 22 vuotias ja miehenikin kerkeää ennen häitä täyttämään 28. :) Yhdesssä olemme olleen kolmisen vuotta. :)

#887 elona

elona

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 3 Viestit:

Kirjoitettu 25 helmikuu 2012 - 17:49

Tulen olemaan hääpäivänäni 24 ja mies 27 (täyttää kylläkin siitä parin viikon päästä 28). Ollaan oltu sillon 8 vuotta yhdes :wub:
"Stupid is as stupid does."

#888 Neiti.E

Neiti.E

Juniori

• Jäsen
  • PipPip
  • 34 Viestit:

Kirjoitettu 25 helmikuu 2012 - 21:10

Itse olen jos nämä suunitelmat pitää niin 22 vuotta (häistä jokunen viikko niin 23) ja mies on 24.

#889 TuuliKo

TuuliKo

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 15 Viestit:

Kirjoitettu 15 maaliskuu 2012 - 14:55

häiden aikaan itse 21 ja mies 22. mikäli hääpäivä nyt toteutuu suunnitellulla tavalla.

#890 iitak

iitak

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 39 Viestit:

Kirjoitettu 15 maaliskuu 2012 - 22:39

Me ollemme hääpäivänä kummatkin 22-vuotiaita, mutta mies täyttää 23 parin kuukauden päästä häistä, naimisiin menemme siis kesäkuussa 2013. Yhdessä olemme olleet häiden aikaan noin 2,5vuotta, kihloissa tasan kuukautta vaille 2 vuotta ja yhdessä asuneet jo päälle 2 vuotta:) Kummallakin takana pitkä suhde, josta opittu paljon sekä myös kummallakin eron jälkeen ollut kunnolla aikaa sinkkuilla ja tutustua itseensä, tarpeisiinsa ja tunteisiinsa. Siitä asti kun aloimme toisillemme juttelemaan olemme olleet lähes tulkoon erottamattomat ja suhteen välillä nopeakin eteneminen (yhteenmuutto n. 3kk ja kihlat 6kk seurustelun jälkeen) on tuntunut vain oikealta ja loistavalta:) Suhde on kerennyt jo ns. arkistua, mutta se ei ole elämää mitenkään suuresti hetkauttanut, välillä pitää vain toisiamme muistutella, että "turhiakin" pusuja ja haleja saa antaa;)

#891 Barbieq

Barbieq

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 118 Viestit:

Kirjoitettu 15 maaliskuu 2012 - 23:22

Me täytetään molemmat 24v just ennen häitä, siippa on päivälleen 2kk minuu nuorempi! Kun mennään naimisiin, ollaan oltu päivälleen 3v yhdessä, ja suunnilleen päivälleen 2v kihloissa :wub: Yhdessä ollaan asuttu myös melkeen kolme vuotta, koska tuo käytännössä muutti miun luo parin kk sisällä seurustelun alkamisesta.
Samassa porukassa ollaan kyllä pyöritty jo vuosia ennen kun alettiin seurustelemaan, mutta pidin tota urpona ennen kun sitten vahingossa tutustuttiin paremmin...

#892 Daliya

Daliya

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 158 Viestit:

Kirjoitettu 16 maaliskuu 2012 - 13:34

Edit. poistettu

Editoija Daliya, 05 toukokuu 2012 - 20:25 .

. . .

Bury all your secrets in my skin 05 10 13

. . .

#893 Lenore

Lenore

Konkari

• Morsian
  • PipPipPipPip
  • 1 077 Viestit:

Kirjoitettu 16 huhtikuu 2012 - 13:54

Mennessämme naimisiin olen itse 24 ja mies on 26. Seurustelua on hääpäivänä takana tasan 4 vuotta ja saman katon alla asumista 2.

Kummankaan vanhemmilta ei tullut asiaan mitään ihmettelyä, omat vanhempani ovat olleet täsmälleen saman ikäisiä (eli äitini 24 ja isäni 26) mennessään naimisiin, sulhon vanhemmat jotain samaa luokkaa. Kavereista ei naimisiinmenosta tällä hetkellä tiedä kuin kaasoni ja yksi miehen kaveri, eikä heiltä ainakaan ole ihmettelyä tullut. Kesän aikaan varmaan lähtee tieto leviämään muillekin kavereille, jollon sitten kuullaan lisää mielipiteitä. Kihlauksesta ei ainakaan tullut suurempia ihmetyksiä, tunnutaan kaikkien mielestä olevan niin perustylsästi yhteensopiva pari :D En kieltämättä uskonut olevani ensimmäinen joka kaveripiiristä menee naimisiin (uskoin olevani kolmas tai neljäs), mutta nyt kävi näin :)

#894 miima89

miima89

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 1 Viestit:

Kirjoitettu 17 huhtikuu 2012 - 21:29

mennään naimisiin 2013 heinäkuussa. Ja silloin minä 3 viikkoa vajaa 24. Ja mies 23 vuotta :)
Mielestäni juuri oikea ikä naimisiin menolle.
Vanhemmiltamme emme ole kuulleet mitään ihmettelyjä, emmekä myöskään kavereilta. Kaikki ovat olleet onnellisia puolestamme. Ja innoissaan mukana kuulemassa häistä. :) Tosin ei me vielä muuta olla tehty ku varattu kirkko ja juhlapaikka. :D

#895 Griselda

Griselda

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 9 Viestit:

Kirjoitettu 25 huhtikuu 2012 - 13:44

Jos kaikki menee kuten on suunniteltu, me mennään naimisiin joko kesällä 2013 tai 2014 ja mä olen silloin 20 tai 21. Mies on minua kolme vuotta vanhempi.
Tosiaan mitään ei olla vielä edes varattu eikä tulla varaamaankaan ennen kesää 2012, koska mä haluan keskustella häiden ajankohdasta myös molempien vanhempien ja lähisukulaisten kanssa, että löydettäisiin kaikille sopiva ajankohta ym, ja se ei onnistu ennen kesää. Mua kyllä vähän jännittää lähinnä omien vanhempien reaktio, heille vajaan vuoden takainen kihloihinmenokin oli lievä järkytys yllätys :D noo me ollaan kuitenkin häiden aikaan seurusteltu jo 4 tai 5 vuotta joten en usko että heillä on mitään sanomista liian nopeasta etenemisestä.

#896 Miyu

Miyu

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 118 Viestit:

Kirjoitettu 30 huhtikuu 2012 - 14:44

Kesällä 2013 häät, ja minä olen silloin 22v ja ukkoni 26v. Kihloissa silloin olemme olleet 3vuotta ja tunteneet reipas 6vuotta :girl_in_love:
Alusta asti olemme tienneet, että tämä suhde on kovaa kuin kivi ja haluamme jakaa elämämme toistemme kanssa. Mitäpä sitä sitten enään häitä vitkuttelemaankaan :girl_pinkglassesf:
~ I love you once. I love you twice. I love you more than beans and rice. ~
Lähetetty kuva

#897 Annastiina_

Annastiina_

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 36 Viestit:

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 12:48

Hääpäivänämme minä täytän 19. Ja mies on 22.

Lähetetty kuva

Lähetetty kuva Lähetetty kuva

#898 Breathless

Breathless

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 15 Viestit:

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 18:03

Me ei olla päätetty vielä virallisesti hääpäivää eikä -vuottakaan.. Mies kuitenkin totesi taannoin, että muutaman vuoden päästä mennään naimisiin, ja minä laskelmoin että vuosi voisi olla vaikkapa 2015. Jos menisimme silloin naimisiin, täyttäisimme molemmat samana vuonna 24 vuotta. Toivottavasti laskelmani pitävät paikkaansa ja mies on samoilla linjoilla kanssani! :grin:

Ihanaa löytää täältä tällainen vertaistukipalsta nuorille morsiamille! Minua vähän ahdistaa ajatus siitä, ettei nuorena avioituminen ole kaikkien sukulaisten mieleen... Esimerkiksi äitini on sanonut, ettei naimisiin mennä ennen 26 ikävuotta, mutta tämä tapahtui silloin, kun emme vielä olleet kihloissa. Kavereiden suhtautumista ei tarvitse jännätä -tämän vuoden aikana on tanssittu kaksien ystävien häät, joista ensimmäisissä morsian oli 21v. ja sulhanen 20v. ja jälkimmäisissä morsian 24v. ja sulhanen 25v. Itse asiassa ystäväni taitavat odottaa seuraavaksi meidän häitämme... :wub:
Alettiin seurustella 060508
Kihloihin mentiin 260212
Yhteen muutetaan 010912

#899 Miyu

Miyu

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 118 Viestit:

Kirjoitettu 08 toukokuu 2012 - 09:07

View PostBreathless, on 07 toukokuu 2012 - 18:03 , said:

Minua vähän ahdistaa ajatus siitä, ettei nuorena avioituminen ole kaikkien sukulaisten mieleen...

Sama täällä :D Vanhemapani ja tuleva anoppi ottivat asian tottakai ilolla vastaan, isäni vain lopuksi tokaisi hieman vitsaillen äänensävystä päätellen "kunhan ei sitten parin vuoden päästä tarvitse avioeroa hakea".
Kummitätini oli ainakin ihan innoissaan kun hänelle kerroin, muiden sukulaisten reaktio ehkä hieman jännittää :girl_impossible:
~ I love you once. I love you twice. I love you more than beans and rice. ~
Lähetetty kuva

#900 weeper

weeper

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 43 Viestit:

Kirjoitettu 16 toukokuu 2012 - 22:41

Minäkin avioidun alle 25-vuotiaana. Häitämme tanssitaan syksyllä 2013, jolloin olen 23-vuotias. En kuitenkaan pidä itseäni mitenkään kovin nuorena morsiamena kuitenkaan. Sulhanen on hääpäivänä 28-vuotias.
Kurkatkaahan hääblogiini: http://onnenhiutaleita.blogspot.com/

"Will you stand by me finally the day when we grow old?
Would you fall asleep right next to me, when my hands are cold?"

Vastaa