Siirry sisältöön

Kuinka teillä kosittiin?

983 vastausta tähän aiheeseen

#981 essi.

essi.

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 44 Viestit:

Kirjoitettu 20 huhtikuu 2012 - 19:27

Haha mä ilmoitin heti seurustelun alussa, että ihan turha sitten mitään seurustella jos et aio viedä mua joskus vihille..! Odottelin pari vuotta ihan nätisti ja lopulta kun kosintaa ei alkanut kuulua eikä mun "sitten kun mennään naimisiin" -jutut ja häälehtien selailutkaan auttanut, piti pitää vakava keskustelu siitä, kuinka naimisiin meno ja kosiminen on mulle oikeesti tärkeetä (miehelle se ei kauheesti merkkaa, kun on tässä nyt elämä muutenkin jo avioliitonomainen).

Keskustelusta meni noin kuukausi, ja olimme keittiössä muutama päivä ystävänpäivän jälkeen. Puhuimme sylitysten yhteisestä lemppariharrastuksestamme matkailusta ja taisin juuri hehkuttaa, kuinka ihanaa on herätä etelässä lintujen lauluun kun on vielä hieman viileää. Oletin, että mies ehdottaa matkakohdetta, mutta yhtäkkiä ja yllättäin sieltä tulikin "Mentäiskö ... kihloihin?" Eihän siinä auttanut kuin sopertaa joo ja sitten sekosin täysin loppuillaksi! Mies kertoi ostaneensa minulle myös lahjan ja pelkäsi etten pidä siitä, mutta rasiastahan paljastui ihan täydellinen ja aivan sopiva sormus, vaikka koostakaan ei ollut koskaan puhetta!<3
Sulhoni tarkoituksena oli ollut kosia ystävänpäivänä, mutta kultakaupassa ei ollut tarpeeksi pieniä sormuksia. Kyseinen sormus tilattiin muualta ja kosiminen venyi sitten muutamalla päivällä :) <3
Lähetetty kuva

#982 Silwe

Silwe

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 29 Viestit:

Kirjoitettu 26 huhtikuu 2012 - 14:03

Me oltiin kihloihin menosta puhuttu jo pari kuukautta, ja oltiin päätetty että menemme kihloihin sitten seuraavan vuoden puolella, kun olemme muuttaneet yhteen. Lokakuun alussa me sitten oltiin rakkaan synttäreiden takia hänen porukoidensa luona, ja päätettiin käydä ajankuluksi sovittamassa sormuksia, että sitten tiedetään minkä kokoisia rinkuloita kihloihin mennessä tarvitsemme. Kolmanteen paikkaan mentäessä löytyi nätit valkokultaiset, yksinkertaiset sormukset, jotka sopi molemmille, ja sitten suureksi yllätyksekseni sulhoni ottikin ne siitä ja sanoi myyjälle että me otetaan nää!
Olin ihan kyynelten partaalla siellä kultakaupassa, ja myyjätkin hymyili siinä kun olin niin hämmästynyt. En ollut ollenkaan osannut odottaa sitä, koska oltiin sovittu että "ensi vuonna sitten". Kun pääsimme takaisin sulhon vanhempien luokse, sulkeuduimme kahdestaan huoneeseen ja rakas kosi minua ihan virallisesti polvillaan ja olin mennä sekaisin ilosta.
Sitten mentiin ilmoittamaan ilouutinen sulhon porukoille, ja minä ja tuleva anoppi itkettiin yhdessä. :) Kihloihin päädyttiin sitten 09.10.-11, mukavan helposti muistettava päivämäärä, ja sattumalta päivä sulhon synttäreiden jälkeen, joten ei luulisi hänenkään ihan heti unohtavan. :D

Editoija Silwe, 26 huhtikuu 2012 - 14:05 .

Seurustelemaan aloimme 26.03.2011, kihloihin menimme 09.10.2011, naimisiin menemme alkukesästä 2014.

#983 Jyrsis

Jyrsis

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 23 Viestit:

Kirjoitettu 05 toukokuu 2012 - 15:51

Uuttavuotta vastaan ottaessa kodin sohvalla saunan jälkeen :gihlat:

Vain me kaksi ja just meitä :girl_in_love: :girl_in_love:
Posted Image

#984 Dellu

Dellu

Untuvikko

• Jäsen
  • Pip
  • 6 Viestit:

Kirjoitettu 15 toukokuu 2012 - 13:40

Täällä juuri rengastettu, maailman onnellisin tyttö! Mies kosi eilen ja tuli kyllä ihan puskista. Puhetta oli, että kihlauduttaisiin vasta parin vuoden päästä.
Avo tuli eilen kaupasta kotiin ja hihkaisi minut luokseen. Siinä hän sitten eteisessä polvistui ruusukimpun ja suklaarasian kera ja kysyi, että tulenko hänen vaimokseen
ja vastauksen varmaan arvaattekin. ;)

Hauskaahan tässä on se, että juuri edellisenä iltana olin avolle puhunut siitä, että en sitten halua että kosii minua muiden ihmisten edessä paniikkihäiriöni vuoksi. Miehellähän
meni suunnitelmat kokonaan uusiksi kun hänen tarkoituksenaan oli lauantaina olevissa tupareissamme kosia! :D Häitä tanssitaan syyskuussa 2017.

Vastaa