Kulosaaren kartano (Helsinki)
Lähetetty 25 joulukuu 2003 - 15:39
Yläkerrassahan on yksi isompi huone (montako siihen suunnilleen mahtuu??) sekä muutama pienempi. Meille on vieraita tulossa n. 75. Alakerran tanssisali tuntui kyllä hiukan matalalta mutta muuten oli viihtyisä. Ja iso plussa oli se, että häissä on mahdollisuus pistäytyä ulkona haukkaamassa happea!
Mutta siis miten juhlanne ovat kyseisessä paikassa onnistuneet? Mitä vieraat ovat paikasta olleet mieltä? Itse olen kerran ollut ko. paikassa valmistujaiskekkereissä ja kartano toimi siihenkin tarkoistukseen loistavasti.
Jouluiloa!! ;)
Lähetetty 27 joulukuu 2003 - 21:28
Lähetetty 27 joulukuu 2003 - 21:31
Lähetetty 28 joulukuu 2003 - 10:22
Olipa kiva löytää hääpaikkakaima ;) ja kiitokset antamistasi tiedoista! Joko teille on vahvistettu kartanon hinta ensi vuodelle? Meille ilmoitettiin, että tänä vuonna hinta on ollut 50€/tunti, mutta v. 2004 hintaa ei olla vielä vahvistettu. Entä miten muuten tuo maksupolitiikka? Mulle jäi hiukan epämääränen kuva viimesestä pikavisiitistämme Kulosaareen, yritin kysellä maksetaanko me nyt jokin varausmaksu tms. vai maksetaanko koko roska sitten vasta häiden lähestyessä.. Vaikka ilmeisesti maksaa aletaan vasta sitten kun hinnat on vahvistettu, näin olin ymmärtävinäni.
Menettekö koristelemaan paikkaa edeltävänä iltana? Laskutetaanko siitä erikseen? Entä mihin asti tila on teille varattu? Meille on puolilleöin, lisätunteja ei herunut, vaikka niiden perään kyseltiin.
Paikka on kyllä kaunis, todellinen helmi. Me juhlitaan siellä sitten reilut kolme kuukautta teidän jälkeen :)
Pitää varmaan ottaa taas känny kauniiseen käteen ja soittaa tuonne kartanoon, näin kun alkaa miettiä, niin koko ajan tulee uusia kysymyksiä mieleen. Ja pitää käydä lukasemassa sun päikkäriä myöskin... ;)
Kiitos vielä avusta !
Lähetetty 10 tammikuu 2004 - 22:31
Lähetetty 10 tammikuu 2004 - 22:57
Lähetetty 19 heinäkuu 2004 - 20:13
Lähetetty 21 heinäkuu 2004 - 21:52
Ei sulla sattuis olemaan kuvia kartanosta sisäpuolelta? Tai jotain sivua josta löytyis? Ulkoopäin tosi makeen näkönen paikka! :D
Lähetetty 22 heinäkuu 2004 - 09:36
Löytyy kuvia sisältäkin..
*kuvat kadonneet Ifi albumin lakkauttamisen myötä*
Lähetetty 22 heinäkuu 2004 - 09:40
Lähetetty 22 heinäkuu 2004 - 13:20
Lähetetty 22 heinäkuu 2004 - 13:35
Vieras_Viivit_*
Lähetetty 22 heinäkuu 2004 - 13:44
Olisin kysellyt, että kuinka monelta tunnilta teiltä laskutettiin? JOs esim. perjantaille varaa 4h laittamisaikaa ja lauantaina juhla olisi 15-24, niinHeipp E.H!
Paikan varaaminen esim. koristelua varten maksaa erikseen.. Ja minimivaraus perjantai-illalle (kai muillekin?) on 4 tuntia... :P. Mä varasin sen just viime viikolla, joskin pitkin hampain. En halunnut jättää koristeluita ja muuta hääpäiväksi. Ne tosin sanoivat, että jollei mitään varauksia ole edelliselle illalle, niin voivat lähempänä ajankohtaa varata sitä lyhyemmäksikin aikaa. En halunnut ottaa sitäkään riskiä, että se on perjantaina varattu!
Ja paikan pitää tosiaan olla tyhjä klo 24.00 :P.
Itse täytyy muuten viedä roskat (ja muut omat kamat) pois, mutta muuten he tekevät loppusiivouksen.
Keittiössä on jää-viileäkaappi ja lisäksi yksi tavallinen jääkaappi, kaksi hellaa, kahvinkeitin, mikroaaltouuni...
Paikka on tosi kaunis! Myös se ihana puisto siinä edessä!
maksetaanko maksu siis lauantaina 9h ja perjantaina 4h? (tietenkin pitää pitopalvelulle/ruoan laittajalle varata aikaa lauantaille, mutt noin suunnilleen) Vai tuliko maksu koko lauantaipäivältä (eli 24h) plus 4h perjantailta?
Vieras_nasunalle_*
Lähetetty 03 elokuu 2004 - 20:48
Lähetetty 05 elokuu 2004 - 11:23
Lähetetty 06 elokuu 2004 - 12:24
Onko määrätty pitopalvelu vai saako tuoda oman?
Onkohan siellä todella kylmä syksyllä tai talvella? Kukaan ollut silloin?
Lähetetty 07 elokuu 2004 - 11:17
Onko määrätty pitopalvelu vai saako tuoda oman?
Ei ole määrätty mitään tiettyä pitopalvelua. Saa valita oman. Keittiössä on hyvä, keväällä -04 uusittu varustus.
En osaa vastata tuohon mahd. kylmyys-asiaan... :-/
Lähetetty 05 helmikuu 2005 - 17:26
Lähetetty 08 helmikuu 2005 - 03:50
Tosta kylmyys jutusta mäkin olisin halunnut tietää enemmän, sillä vaikka meidän häitä tanssitaankin keskellä heinäkuuta en haluaisi joutua palelemaan, kun itse olen aivan hirveä vilukissa :-[
Mulle se vahtimestari nainen sanoi, että ylös mahtuu hyvin 120 vierasta, onko puhunut läpiä päähänsä, kun täältä saan vähän eri informaatiota?
Ulkoapäin paikka ainakin näyttää kivalta, toivottavasti se myös muuten vastaa odotuksia. :)
Lähetetty 08 helmikuu 2005 - 21:45