Hyppää sisältöön

Kuva

Kauneuspalvelut - Turku

• Kirjaudu vastataksesi
98 vastausta aiheeseen

#1 sissi72

sissi72

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 22 Viestit

Lähetetty 09 tammikuu 2003 - 15:23

Nyt pitäisi löytää hyvä kampaaja ja meikkaaja Turusta ja milellään saman katon alta...ja hinta ja laatu saisi olla kohdallaan...

- - - - -

otsikkoa muokattu
t: wee :)

#2 Idalie.

Idalie.

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 391 Viestit

Lähetetty 19 tammikuu 2009 - 10:36

Onko jollain kokemuksia D.U.O:sta tai D.E.M.O:sta hääkampauksen/-meikin osalta? Nämä kaksi tuntuisivat kohtuuhintaisilta vaihtoehdoilta..

#3 -Elsi-

-Elsi-

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 230 Viestit

Lähetetty 03 helmikuu 2009 - 16:12

Hei!

Itse olin meikissä ja kampauksessa Hiussalonki Kuplassa ja olen todella tyytyväinen kaikkeen. :D Hinta oli 150e (sis. kunnollisen koekampauksen ja meikin sekä itse hääpäivänä tehtävän meikin ja kampauksen). Sekä kampaus että meikki olivat tosi hyvät, varsinkin meikkiin olin todella tyytyväinen, koska siitä ei tehty liian paksua eikä raskasta vaan kevyt mutta näkyvä. Itse saa tosi paljon vaikuttaa, ja meikin ja kampauksen tekijä todellakin kuunteli minun mielipiteitäni eikä vain tehnyt oman mielensä mukaan. Eli siis suosittelen lämpimästi.

Lisäksi kaksi ystävääni ovat olleet sellaisessa paikassa kuin Hiushuone 10, ja molempien kampaukset ja meikit olivat kyllä ihan nätit. Se on muutaman kympin halvempi kuin Kupla. Kannattaa kysellä sieltäkin jos Kuplan hinta on liian korkea omalle budjetille.

#4 Brud2009

Brud2009

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 142 Viestit

Lähetetty 05 helmikuu 2009 - 15:48

Mä varasin hääpäiväksi kampauksen ja meikin kampaamo Ferrerasta. Onko kenelläkään kokemuksia kyseisestä paikasta? Mä olen käynyt siellä kolme kertaa leikkauttamassa ja värjäämässä hiukseni Liinulla, ja olen aina ollut tyytyväinen lopputulokseen. Hinta ei tosin ole halvimmasta päästä...

Lähetetty kuva

#5 möö

möö

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 274 Viestit

Lähetetty 11 helmikuu 2009 - 11:04

Ketju on aika hiljainen, mutta olisi mukavaa jos joku D.E.M.O:ssa häämeikissä & -kampauksessa käynyt kertoisi kokemuksistaan. On hieman halvempi kuin ydinkeskustan paikat.

#6 Malssi

Malssi

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 431 Viestit

Lähetetty 11 helmikuu 2009 - 11:37

Mua taas kiinnostaisi Helmi.
Tai sit Avantgarde, jossa en oo kyllä ikinä käyny, ja siitä kiinnostais lähinnä hintataso.

31ijgkdxog.png

5fWKp3.png

#7 Helmikuun morsian 09

Helmikuun morsian 09

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 4 Viestit

Lähetetty 16 helmikuu 2009 - 11:25

Kävin hääkampauksessa kampaamo Pop-In:ssä ja olin erittäin tyytyväinen kampaukseeni. Löysimme kampaajani kanssa välittömästi yhteisen sävelen ja tyyllitellystä banaaninutturastani tuli juuri sellainen mistä olin haaveillutkin. Kyseisen paikan hintataso on erittäin kohtuullinen moneen muuhun paikkaan verrattuna, mikä on tietenkin plussaa! Kampaukseni teki Sari, samassa paikassa työskentelee toisena kampaajana Tessa. Meikkini tehtiin samassa paikassa freelancerin toimesta (myös Tessa). Varsinaiseen juhlameikkiin tehtiin ne muutokset mitä toivoin koemeikin jälkeen ja olinkin tosi tyytyväinen lopputulokseen.

Lähtiessäni Pop-In:stä minulla oli juuri sellainen olo kuin hääpäivänä kuuluukin olla eli tunsin itseni kauniimmaksi kuin koskaan ennen :)

#8 KungfuPanda

KungfuPanda

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 31 Viestit

Lähetetty 18 helmikuu 2009 - 17:18

Onko kellään tietoa noista Arten hinnoista kun heillä ei taida omia nettisivuja olla?

#9 Gemma

Gemma

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 143 Viestit

Lähetetty 18 helmikuu 2009 - 17:52

Arten nettisivut: http://www.artefashion.fi/

#10 KungfuPanda

KungfuPanda

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 31 Viestit

Lähetetty 18 helmikuu 2009 - 18:40

Kiitos Gemma, puusilmä olin :girl_haha:

#11 entinen morsmaikku

entinen morsmaikku

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 1 Viestit

Lähetetty 28 helmikuu 2009 - 20:47

Kaikille tuleville morsiamille varoittava sana Turun CARESSEn (Eerikinkadulla) kampaajapalveluista: Olin valinnut ko. kampaajan häämessuilla näkemieni näyttävien kampausten perusteella. Olimme sopineet kampaajan ja meikkaajan kanssa, että kampaukseen ja meikkiin menisi yhteensä 3 tuntia. Meikkaaja hoiti hommansa todella moitteettomasti, mutta kampaaja odotutti minua pitkiä aikoja (hän oli ottanut samaan aikaan myös kaksi muuta asiakasta) ja pääsin lähtemään vasta yli neljän ja puolen tunnin kuluttua. Tietysti moni asia meni tämän kampaajan toiminnan seurauksena pieleen. Lisäksi kampaus alkoi aueta jo lähtiessämme kirkosta, kuvaaja sitten joutui sitä paikkailemaan.. Menimme häiden jälkeen antamaan kampaamoon palautetta huonosta palvelusta ja kampauksen olemattomasta kestävyydestä, emmekä saaneet edes asianmukaista anteeksipyyntöä. Toivon, ettei kukaan muu joutuisi vastaavaa kokemaan.
T. viime kesän morsian

#12 Vieras_insku_*

Vieras_insku_*
  • Vieras

Lähetetty 01 maaliskuu 2009 - 11:34

^^ joo kyllä toi Hokkasen pulju on tunnetusti liikkeellä asenteella "palvelusta viis, kunhan rahaa tulee taloon". Tosi usein siellä on hölmöjä opiskelijoita pimeesti pesemässä hiuksia ja tekemässä muita pikku juttuja. Ja paljon otetaan varauksia päällekkäin, esim. värin vaikutusajalla leikataan toisen asiakkaan hiukset. Ihan suht yleinen käytäntö tämäkin on, mutta itse en henkilökohtaisesti pidä siitä.

#13 J.K

J.K

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 1 006 Viestit

Lähetetty 03 maaliskuu 2009 - 22:33

Onko jollain kokemusta hiusten värjäämisestä ja leikkaamisesta Sarilla Artessa? Ainakin hänen tekemiä kampauksia ja meikkauksia on kehuttu paljon, mutta onko värjäys ja leikkaus yhtä hyviä? :)

#14 Vieras_Vieras_*

Vieras_Vieras_*
  • Vieras

Lähetetty 13 maaliskuu 2009 - 12:44

Onko kukaan käynyt Nousiaisissa, Nousteen kauneuspisteessä?

Millainen paikka on? Mietin sitä häämeikin ja -kampauksen tekopaikaksi...

#15 ragdoll

ragdoll

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 23 Viestit

Lähetetty 23 maaliskuu 2009 - 15:51

Olin kaasoni kanssa Turun Helmissä meikissä ja kampauksessa. Molemmat oltiin tosi tyytyväisiä kaikkeen. Kampaukset ja meikit kestivät moitteettomasti koko päivän. Mulla oli kampausta jatkettu pidennyksillä ja nekin pysyivät hyvin ja väri sulautui loistavasti. Kampausta suunnitellessa kerroin minkä tyylistä haen ja sitten yhdessä kokeilemalla ja improvisoimalla päästiin ihanaan lopputulokseen. Kampaajalla oli paljon ideoita ja ehdotuksia, mille annan ison plussan! Palvelu hyvää ja ystävällistä koko Helmin henkilökunnalla. Tunnelma oli mukava ja rento ja kuohuvaakin liikkeestä tarjottiin. Hinta oli sitä keskiluokkaa.. Ei halvin, muttei missään nimessä kalleinkaan. Lämpimästi suosittelen kaikille!!

#16 Huldis

Huldis

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 25 Viestit

Lähetetty 26 maaliskuu 2009 - 12:38

Varasin itselleni ajan Kuplasta, meikki+ kampaus, 160e, sisältäen koemeikin ja koekampauksen.
Voin sitte juhannuksen jälkeen kertoilla miten sujui. :D
Naimisiin 19.6.2009

#17 Malssi

Malssi

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 431 Viestit

Lähetetty 26 maaliskuu 2009 - 15:03

Saisikohan kampaamosta jonkun "yhteissumman" sille, että teettää kaksi kampausta samalla viikolla, toisen maistraattiin ja toisen avioliiton siunaukseen? Helmessä ilmeisesti puretaan koekampaus, mutta voisikohan siitä sopia, että tekisi siitäkin "pidettävän" kampauksen ja maksaisi sitten hieman lisää, ettei tartte mennä koekampaukseen ja sitten vielä kahta kertaa maksaa "oikeasta"?

31ijgkdxog.png

5fWKp3.png

#18 J&J

J&J

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 24 Viestit

Lähetetty 27 maaliskuu 2009 - 12:17

Meillä hääkampaus ja koekampaus tehdään myös Kuplassa, hintaa tulee yhteensä 100€, ei paha mun mielestä.
Mitään kokemuksia mulla ei paikasta ole, vaan parturi-kampaaja ystäväni suositteli paikkaa. Ystäväni olisi muuten itse tehnyt kampauksen, mutta onpi äippälomalla, joten valitettavasti hän ei voi tehdä...
Tahdomme kesällä 2009

Lähetetty kuva

#19 Iines_2009

Iines_2009

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 10 Viestit

Lähetetty 01 huhtikuu 2009 - 14:32

Olen myös menossa kaasoni kanssa Kuplaan kampaukseen ja meikkaukseen. Morsiamen kampaus+meikkaus sisältäen koekampauksen+meikkauksen on se 160e. Mielestäni kohtuuhintainen.

Olen käynyt leikkauttamassa ja värjäämässä hiuksia ennenkin Kuplassa ja olen tykännyt lopputuloksesta. Kävin kampaajan kanssa läpi haluamaani kampausta, onnistuuku mun hiuksista yms. Tykkäsin kovasti, koska kampaaja oli aktiivinen ja kertoili omia ehdotuksia.

#20 silmut

silmut

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 19 Viestit

Lähetetty 09 huhtikuu 2009 - 12:27

Oon varannu kampaajan Of courcesta. Millasia kokemuksia teillä on sieltä?