Hyppää sisältöön

Kuva

Kauneuspalvelut - Kerava/Tuusula/Järvenpää

• Kirjaudu vastataksesi
9 vastausta aiheeseen

#1 Merituuli

Merituuli

Vakkari

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 379 Viestit

Lähetetty 22 heinäkuu 2002 - 08:59

Tietäiskö kukaan suositella jotain liikettä tältä alueelta?

#2 typy78

typy78

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 25 Viestit

Lähetetty 31 heinäkuu 2007 - 12:19

Mä menen meikkiin ja kampaukseen Moodiin. Sijaitsee Järvenpään keskustassa kävelykadulla. Mulla ei ole aiempaa kokemusta ko paikasta (lähdin varaamaan liian myöhään isolle porukalle meikkiä ja kampausta, joten jouduin ottamaan sen paikan, josta vielä onnistui kaikki), mutta kohtahan se selviää... Koemeikki on huomenna ja koekampaus ensi viikolla. Hinnat hiukset 43 € / tunti, häämeikki koemeikillä 74 €. Meikkaushinta on mun mielestäni aika kova, mutta toivottavasti hintansa väärti!

#3 Omppu

Omppu

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 65 Viestit

Lähetetty 22 toukokuu 2008 - 12:50

Aion mennä ehdottomasti teettämään kampaukseni Hiuskaaren Susalla Keravalla. On ollut luottokampaajani jo monta vuotta, enkä ikinä jännäisi niin paljon, jos joku muu laittaisi hiukseni. Tästä jutusta en tingi (toivottavasti ei tule kohtalo sotkemaan asioita).

Tässä on niiden hinnasto ja toi 38 e/h kampauksen tekemiseen ei ole musta kyllä paha hinta.

http://www.hiuskaari.fi/hinnasto.html

#4 Eleuthera

Eleuthera

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 112 Viestit

Lähetetty 23 toukokuu 2008 - 15:34

Itse olen käynyt useamman vuoden Keravalla Fireheadissa kampaajalla, ja siellä tehdään myös hääkampaukseni ja meikkini. Kaikki kampaajat ovat loistavia ja maskeeraaja Marketta teki minulle elämäni parhaan meikin - sai jopa häivytettyä tummat silmänaluseni jonka luulin olevan mahdoton tehtävä :D Meikki tehtiin aamulla enkä lisännyt puuteria kertaakaan päivän aikana, mutta illalla kotiin mennessäni ei naama kiiltänyt juuri ollenkaan! Voin siis ehdottomasti suositella ko. paikkaa, ajat tosin sinnekin saa varmasti varata hyvissä ajoin.
Lähetetty kuva

#5 Lintsu

Lintsu

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 51 Viestit

Lähetetty 02 marraskuu 2009 - 10:47

Onko kenelläkään kokemuksia Keravan kampaamoista, jossa saisi häämeikin ja -kampauksen?

Lähetetty kuva

#6 AMK75

AMK75

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 67 Viestit

Lähetetty 04 heinäkuu 2010 - 21:12

Päivitystä olisin tähän ketjuun kaivannut, elikkäs hääkampaus ja meikki Tuusula/Järvenpää/Kerava alueelta, hintoja, kokemuksia jne..

#7 T-Bird

T-Bird

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 43 Viestit

Lähetetty 04 huhtikuu 2011 - 14:55

Minun hääkampaus ja -meikki tehtiin Järvenpään Prismakeskuksessa sijaitsevassa Joycessa. Suosittelen lämpimästi, kampaus oli upea ja meikki myös. Kampaus ja meikki pysyivät täydellisesti mukana melko rankassa biletyksessä. Kampaus maksoi 80€ ja meikki 50€.

#8 Vieras_Marjaana_*

Vieras_Marjaana_*
  • Vieras

Lähetetty 11 helmikuu 2012 - 18:33

Nostetaan, eli kellään uusia vinkkejä?

Kaipaisin vinkkejä meikin ja kampauksen lisäks myös hyvistä kosmetologeista, jos kävis kasvohoidossakin vähän ennen häitä... Eikä tarvii siis olla kaikki samassa paikassa, eli kunhan vaan on hyviä, niin kierrän eri paikoissakin.

#9 Tiija

Tiija

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 5 Viestit

Lähetetty 13 tammikuu 2013 - 12:14

No niin, nostetaanhan taasen tätä ketjua.. Onhan täällä nyt muitakin tulevana kesänä naimisiin menijöitä tältä alueelta :) kaikki kommentit ja vinkit on enemmän kuin tervetulleita! Lähinnä itse haeskelen paikkaa missä saisi molemmat, sekä meikin että kampauksen.. plussaa olisi jos saisimme kaason kanssa samaan aikaan molemmille molemmat :)

Vieras marjaanalle ei vissiin enää ole ajankohtaista vastata? ;)

-Tiia-

#10 astraali

astraali

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 93 Viestit

Lähetetty 24 huhtikuu 2013 - 21:59

Nosto 

Täälläki kiinnostaa ja eritoten järvenpää :)

Älä tee samaa virhettä kahta kertaa, ellei siitä ole hyötyä