jonkilaista avioehtoa olemme ajatelleet, mutta yksityiskohdat on kyllä vielä hakusessa:)
Millaisia avioehtoja olette tehneet?
Started by
Vieras_Nanse_*
, kesä 13 2007 08:24
83 vastausta tähän aiheeseen
Kirjoitettu 20 helmikuu 2012 - 20:50
Me allekirjoitamme täysin poissulkevan avioehtosopimuksen avioeron varalle tämän viikon lopussa. Avio-oikeus toisen omaisuuteen siis säilyy avioliiton päätyessä avioeron sijasta puolison kuolemaan. Näin tehdään ennen kaikkea mieheni yritysjärjestelyjen takia.
Koska kuitenkin olen yrittäjäperheen kotiäiti meillä on myös keskinäinen sopimus siitä, että avioeroon päätyessämme mieheni maksaa minulle uuden asunnon (ikään kuin korvaukseksi perheen elatuksen eteen tekemästäni työstä täällä kotona).
Koska kuitenkin olen yrittäjäperheen kotiäiti meillä on myös keskinäinen sopimus siitä, että avioeroon päätyessämme mieheni maksaa minulle uuden asunnon (ikään kuin korvaukseksi perheen elatuksen eteen tekemästäni työstä täällä kotona).
Kirjoitettu 03 huhtikuu 2012 - 20:43
^ Näin myös tulee meille. Miehellä huomattavasti enemmän omaisuutta kuin minulla naimisiin mentäessä, joten haluan avioehdon. Ihan vaan sen takia, ettei kukaan pääse sanomaan, että rahan takia menin naimisiin
kihloihin 26.3.2011
äidiksi 9.12.2011
häät keväällä 2013
äidiksi 9.12.2011
häät keväällä 2013