Ei tanssia häissä - mitä ohjelmaa tilalle?
Vieras_Viivit_*
Lähetetty 16 kesäkuu 2004 - 11:12
Lähetetty 16 kesäkuu 2004 - 11:37
Monet kuitenkin tykkäävät tanssia ;)
Lähetetty 16 kesäkuu 2004 - 12:50
http://www.naimisiin...17441;start=4#4
Lähetetty 24 lokakuu 2004 - 22:53
Lähetetty 27 lokakuu 2004 - 10:56
Bändin tauoilla on sitten leikkejä yms.
Lähetetty 02 marraskuu 2004 - 23:45
Ohjelmaksi olen valinnut 2x30min elävää musiikkia viuluduo (jos bändi kiinnostaa, päikkärisäni on tiedot meidän valinnastamme). Soittavat osin taustamusiikkia, osin esittävämpää musaa. Sen lisäksi tulevat tauoilla paitsi tietysti syömingit niin tarpeen mukaan leikkejä. Nuorisolle varaamme pitkästymisen varalta syrjemmälle pari lautapeliä. Eipä sen ihmeempää, uskoisin että yhdessäolo on myös tärkeää, riippuu tietenkin porukan koosta ja "luonteesta".
Uskon että hyvä tulee ilman tanssiakin. Me olemme saaneet kommentteja (varsinkin miehiltä) että onpa kiva tulla häihin kun ei tartte tanssiakaan "pelätä" ;D
Lähetetty 26 marraskuu 2004 - 19:20
Meidän häissä ei tanssittu, koska miehen kanssa ei haluttu. Meillä oli ihan "tavanomainen" hääjuhla puheineen, lauluineen jne. siihen kahviin ja kakkuun asti (n. klo 19) jonka jälkeen oli yllätysohjelmanumero. Sen olivat kehitelleet bestman morsiamineen (ovat näyttelijöitä)ja se päättyi ilotulitusrakettiin. Siinä vielä kimpun ja sukkanauhan heitot ja noin klo 21:30 lähdimme miehen kanssa kohti hääyöpaikkaa. Eipä siinä tanssille olisi ollut aikaakaan ;D
Vieras_pikku morsian_*
Lähetetty 26 marraskuu 2004 - 23:31
Lähetetty 08 joulukuu 2004 - 12:24
Lähetetty 08 joulukuu 2004 - 20:55
Lähetetty 25 helmikuu 2005 - 14:31
Joten mitä tilalle. Luultavasti syömme pitkään ja hartaasti, kuten näköjään wenla on päättäny. JA jossain ruokailun välissä tulee puheita. Alkoholia tarjotaan, mutta emme ole varmoja tuleeko boolia. Riippuu juhlapaikastamme (saako tuoda omat).
Nuorisoa tulee jonkun verran. Tarviiko niille hommata jotain ohjelmaa. Kuten täällä jotkut on pelit maininnu. Minkälaisia pelejä? Nyt tulee mieleen lähinnä hyppynaru, eikä sekään taida meidän talvihäissä oikeen pelittää ;D
Lähetetty 27 helmikuu 2005 - 21:36
Kuten täällä jotkut on pelit maininnu. Minkälaisia pelejä? Nyt tulee mieleen lähinnä hyppynaru, eikä sekään taida meidän talvihäissä oikeen pelittää ;D
Miten olisi Trivial Pursuit tai vastaavat lautapelit? Mutta ei kyllä minun mielestäni ole mikään pakko järjestää toimintaa nuorisolle. Yleensä kai juhlien idea on syödä hyvin ja jutella ihmisten kanssa.
Lähetetty 02 maaliskuu 2005 - 12:34
-Hääväki laulaa häävalssin ja/tai valssiinkutsun
-Sukkanauhan heittoon tulee jekku, eli hameen alta löytyy jotain muutakin
-Luovun vanhasta nimestä puheen yhteydessä (ainakin morsian pitää puheen, kait tuo sulhanenkin... Samoin kaaso ja bestman sanovat varmaan jonkun sanan)
-Hääviesti (kaulimet tms. kiertämään vieraitten joukkoon)
-Elämänohjeitten kerääminen erikseen morsiamelle ja sulhaselle(voisi yhdistää tuohon viestijuttuun, ettei tartte kierrättää mitään montaa kertaa). Keräämisen jälkeen ohjeet luetaan ääneen.
-Meidän vieraskirja poikkeaa vähän normaalista, joten siinäkin on pientä ylimääräistä puuhastelua halukkaille
Tuossa alustavia ajatuksia, vielä olisi melkein vuosi aikaa kerätä lisää :)
Lähetetty 16 maaliskuu 2005 - 08:39
Ajattelimme, että turha sen enempää kehittää mitään ohjelmaa, hääpaikka on niin kaunis että siellä on mukava vain oleskella ja viettää aikaa. Niin ja tietysti hyvää ruokaa... :D
Häämme ovat kyllä sen verran pienet, että vieraat todennäköisesti viihtyvät vähän vähemmälläkin ohjelmalla. Ja ehdimmepä sitten pitää seuraakin vieraille.
Lähetetty 27 maaliskuu 2005 - 23:05
Muuten meidän häissä.. Hmm. Morsiuslapset ehkä laulaa, pappi, joka on tuntenut meidät molemmat pitkään, puhuu, sulhasen äiti puhuu, mun kummisetäni puhuu, yksi meidän hyvä kaveri puhuu (hihii, tiedän jo että sieltä tulee huippupuhe, olen kuullut siitä osan:D ) ja sitten näiden puheiden lisäksi on pari hääleikkiä, lauluesitystä, munsiskot laulaa, ja sitten minä ja sulhokin ajattelimme antaa laulumme raikua. Hmm.. Mitäs meillä vielä... Sulhon sisko lupasi kertoa hauskoja aforismeja tai muuta, kaverit esittää jotain hauskoja sketsejä pari.. Sitten on hihihihihihiiiii! Anoppienryöstö! :D Anoppiraukat luulee, että mä järjestän sulhon tietämättä morsiamenryöstöä (hei haloo, ei morsian sitä ITSE järjestä) ;D ... :)
Ja ihan spesiaalina juhlan alkuun me tehdään sellainen kuva-musiikki-tarinasysteemi joka heijastetaan sinne eteen taululle, joka on siis mun ja sulhasen tarina humoristisesti kerrottuna..
Kamala. Tuntuupa että tätä ohjelmaa on ihan KAMALAN paljon... Hmm....
:D
Lähetetty 23 elokuu 2010 - 11:29
Lähetetty 29 toukokuu 2012 - 08:44