Oulun kultasepät
Lähetetty 27 maaliskuu 2003 - 14:53
Vieras_Sanhen_*
Lähetetty 27 maaliskuu 2003 - 19:05
Olen ostanut itsellenikin pari korua sieltä,ja hyväksi havainnut.Oulun Korussakin olen asioinut,siellä taas hyvät valikoimat ja tinkaamisen varaa.Muista aina tingata kun olet koruostoksilla!
Turun Kultaseppältä en ole koskaan löytänyt mitään,ja Kultajousi-ketjun laatu on kyseenalaista (olen lukenut jostain).Kannattaa käydä tutustumassa vaan rohkeasti ja katsella.sehän on puoli hupia! ;D
Lähetetty 27 maaliskuu 2003 - 22:37
Jos on teettämässä, niin kannattaa myös E.A.Lahdesta käydä kysymässä (pakkahuoneenkatu, Arinaa vastapäätä). Siellä oli hienoja valmiita sormuksia ja myyjä selitti kovasti miten teettäminen onnistuu, jos siihen päädytään. Hyvä palvelu.
Lähetetty 27 maaliskuu 2003 - 23:18
Ferdinantissa on nuori ja idearikas kultaseppä.
Lähetetty 28 maaliskuu 2003 - 18:18
Lähetetty 01 huhtikuu 2003 - 11:51
Vieras_tiinaa_*
Lähetetty 04 marraskuu 2003 - 22:00
Lähetetty 06 marraskuu 2003 - 13:06
http://kotisivu.mtv3...lokivikehys.htm
Vieras_Leena P_*
Lähetetty 14 marraskuu 2003 - 17:05
Oulun Korussa on asiantunteva palvelu, hyvät valikoimat ja ystävälliset myyjät, mutta hintataso tuntuu hiukan liian korkealta. ??
Isollakadulla (Katariinan vieressä) sijaitseva Ikäheimonen on melko pieni kultaseppä, joka osaa ottaa huomioon asiakkaan tarpeet. Ystävällistä palvelua.
Lähetetty 15 marraskuu 2003 - 16:59
Lähetetty 16 marraskuu 2003 - 00:47
Isojen ketjujen liikkeisiin en enää rahojani vie!
Vieras_Lilli2_*
Lähetetty 18 marraskuu 2003 - 16:36
Menimme tänään kihlattuni kanssa ensi kertaa yhdessä vihkisormusasioille. Olin käynyt melko monessa liikkeessä yksin, joten tiesin, millaista on missäkin. Kylläpä asetelmat muuttuvat miehen ollessa mukana! Palvelu on asiantuntevampaa, ystävällisempää ja arvostavampaa.
Ehkäpä minua yksin asioilla käydessäni on pidetty tytöntypykkänä, joka ei ymmärrä timanteista mitään, ja on kauppaan lähtiessään tökännyt nimettömäänsä jonkun rinkulan, että pääsee katselemaan OIKEITA TIMANTTISORMUKSIA. ???
Ja sitten vasta ollaan vakavissaan, kun on mies mukana :-/
Rotuaarin Kultajousessa on kyllä oikeinkin hyvä palvelu!
Lähetetty 30 joulukuu 2003 - 09:25
Vihkisormus"messuilla" on tullu kierrettyä ja jotenkin valmistajien valmiit sormukset ei miellytä, joten paras kai teetättää haluamansa ;)
Lähetetty 01 tammikuu 2004 - 15:11
Onko teillä tietoa, onko kultasepänliikkeissä alennusmyyntejä enää myöhemmin tänä keväänä, vai onko nyt meneillään oleva uudenvuodenale hyödynnettävä kiiruusti?
Lähetetty 01 tammikuu 2004 - 18:29
Lähetetty 03 tammikuu 2004 - 17:31
Pakko tuulettaa: löysimme sormuksemme tänään! :-X Rotuaarin Kultajousessa saimme asiantuntevaa ja pirteää palvelua, ja löysimme opiskelijakukkarollemme sopivat sormukset (myös sulho halusi vihkisormuksen). Kävimme myös muissa liikkeissä, mutta emme löytäneet mieleistämme.
Myös King's Jewelleryssä (Hallituskadulla) saimme hyvää palvelua. Liikkeessä on loppuunmyynti, joten hinnatkin on alhaisia. Rotuaarin Kulta-Ajasta ostettiin aikanaan kihlat, saatiin sieltä pieni hopeinen lusikka onnitteluna kaupanpäälle.
Lähetetty 03 tammikuu 2004 - 23:51
Lähetetty 02 toukokuu 2004 - 18:10
Häät ovat syyskuussa ja mietin, pitäisikö vaihtaa liikettä. Monet ovat kehuneet Kulta-Albertia...
Vieras_VirveTuulikki_*
Lähetetty 03 toukokuu 2004 - 08:54
Pari kuukautta sitten kävin samaisessa liikkeessä katselemassa vihkisormuksia. Myyjä oli sama kuin kihlojen ostossa ja leikkisästi huomautinkin siitä hänelle. (Että kun niin hyvät kihlat myit, niin nyt tarvittais se toinen sormus...) Hän ilmiselvästi ilahtui huomiostani ja esitteli taas valtavan määrän erilaisia sormuksia. Ihastuin yhteen samantien ja olisin saanut hyvinkin edullisesti, mutta kun ei ollut sulhanen mukana, niin en sitten uskaltanut sitä ottaa.... Eli tällaisiä kokemuksia meillä/minulla....
Lähetetty 10 toukokuu 2004 - 00:07