Sormuksen tilaaminen netistä
Lähetetty 20 maaliskuu 2006 - 21:01
Lähetetty 21 maaliskuu 2006 - 11:32
Muista vain että niistä joutuu useimmiten maksamaan myös tullimaksuja!
Lähetetty 21 maaliskuu 2006 - 11:39
Lähetetty 24 maaliskuu 2006 - 12:41
Lähetetty 29 maaliskuu 2006 - 20:06
Vieras_Hann@_*
Lähetetty 07 tammikuu 2007 - 23:18
Jos joku on tilannut onnistuneesti jostain ulkomaalaisesta nettifirmasta itselleen sormuksen, niin ois kiva jos kertoisitte kokemuksianne, mistä tilasitte ja miten onnistui. Ehkäpä sitten rohkenis itsekin harkitsemaan... ;D
Lähetetty 11 tammikuu 2007 - 16:52
Vastaan mielelläni jos jollakin on kysyttävää tilaamisesta ko. liikkeestä. Asioin itse sormusta valitessani sähköpostitse englanniksi.
Vieras_Sipi(Guest)_*
Lähetetty 12 tammikuu 2007 - 10:14
Tilasitko jonkun sormuksen heidän valikoimistaan, vai tekivätkö he sormuksen omien suunnitelmiesi mukaan? Itselläni on ongelmana se, että sormuksen tulisi sopia platinaisen timanttisen kihlasormukseni kanssa ja tiedän kyllä millaisen haluan, mutta tod. näk. sitä ei valmiina löydy. Kiinnostaisi tietenkin myös se, millaisen sormuksen tilasit, sekä työn laatu.
Mistä lähdit liikkelle, laitoitko heille ensin mailia, vai..?
Lähetetty 12 tammikuu 2007 - 16:42
Ensin etsin liikettä, josta alkaisin edes kyselemään. Minulle ratkaisi kiven laatu. Aloitin ihan ruohonjuuritasolta ja opin tässä matkan varrella, että melkeimpä tärkeintä kivelle ja sen näyttävyydelle on hionta. Sitten metsästämään liikettä, joka tarjosi tietyn laboratorion parasta laatua olevan hionnan. Sormuksen malli on heidän listoiltaan. Keskikiven valitsin siihen itse. Sormukseni on tuolla -kuvia vihkisormuksista- ketjussa aika loppupäässä.
Seuraavaksi otin yhteyttä sähköpostilla ja alettiin tuumia kiveä siihen valitsemaani sormukseen.
Sori mun on nyt mentävä, meillä on olevinaan kiire, äijä istuu autossa ja minä kirjottamassa tänne. Vastailen pikaisesti uudestaan...
Itseasiassa tuossa tulikin jo melkein kaikki oleellinen. Kysy vain lisää jos tulee jotain kysymyksiä vielä mieleen. Vastaan mielelläni. Taisin rekkautua muuten tuolle sivustolle ensin. Kiven valinta oli kaikkein vaikeinta. Loppuviivalla oli princess-hiontainen ja sitten tuo valitsemani briljantti. Aluksi etsin pelkästään princess-kiveä, mutta sitten lopulta päädyin tuohon pyöreään. Olen tyytyväinen, vielä kun pääsisi käyttämään sitä urakalla :D Kokeiltu on jo monen monta kertaa...
Vieras_NoraM_*
Lähetetty 23 toukokuu 2007 - 17:17
Lähetetty 23 toukokuu 2007 - 20:14
Lähetetty 13 kesäkuu 2007 - 07:57
Vieras_Ansi_*
Lähetetty 08 heinäkuu 2007 - 12:05
Eilen kävin eräässä liikkeessä ihastelemassa kaunista valkokultasormusta, joka oli tosi edullinen. Ihmekös tuo kun siinä oli myös nikkeliä...
Lähetetty 22 helmikuu 2008 - 17:49
Kävin myös Suomessa arvioittamassa koko sormuksen ja timantin. Erittäin tyytyväinen olen ja voin suositella! Hinnat ovat huomattavasti halvemmat kuin Suomessa, vaikka veron ja tullin maksaisikin.
Lähetetty 23 helmikuu 2008 - 14:01
Tuli tilattua pitkän harkinnan ja yhteydenoton jälkeen, hieman riskillä tosin, koska kellään ei ollut mitään kokemusta, USAsta osoitteesta www.diamondsonweb.com timanttisormus. Tuli sellainen minkä halusinkin, platinaa ja timantteja sekä GIA:n todistus timantista. UPS:n toimitus toimi hyvin, sekä n. viikko meni koko tilauksesta kotiovelle toimitukseen. Tullauksenkin hoitivat puolestamme.
Kävin myös Suomessa arvioittamassa koko sormuksen ja timantin. Erittäin tyytyväinen olen ja voin suositella! Hinnat ovat huomattavasti halvemmat kuin Suomessa, vaikka veron ja tullin maksaisikin.
Itse tilasin DOWista irtotimantin, ja olin myös erittäin tyytyväinen palveluun. Omaa kiveäni en ole arvioittanut, mutta kiva kuulla että joku on. Oliko marruska suomalainen arvioija yhtä mieltä GIA:n todistuksen kanssa? Missä vaiheessa maksoit alvin? Itselleni kiven hintaan lisättiin valmiiksi jotain maksuja, mutta jäi kyllä vähän epäselväksi että mitä ne olivat. Tullimaksuksi summa oli mielestäni liian iso ja sekä tulli- että alviksi vähän liian pieni..
Timskuni on nyt mummini kihlan kanssa sepällä enkä malta odottaa että saan sormuksen kotiin
Viimeksi muokannut UusioMorsian, 23 helmikuu 2008 - 14:03 .
Lähetetty 23 helmikuu 2008 - 19:12
Minulla hinnassa oli sormus ja timantti sekä UPS:n maksut 30$. Ilmoitin sinne ajoissa, että maksan tullin ja verot Suomeen enkä heidän kauttaan (heillähän on siis palvelu, että he veloittavat etukäteen verot yms. ja suorittavat sitten Suomen tulliin maksun, eli periaatteessa voi jäädä voitolle tällä tavoin, jos veron erotus on eri kuin mitä itse maksaisi Suomessa), koska kertoivat, että heillä oli ollut ongelmia Suomen tullin kanssa. Halusin siis välttää mahdollisen kaksinkertaisen veronmaksun.
Kortilla maksettiin, jolloin veloitettiin vain siis postikulut, sormuksen ja timantin hinta dollareissa. Kaikki laskut yms. oli alusta asti selvää. Heidän online chat-palvelunsa oli myös hyvä. Suomessa sitten maksettiin UPS:n toimituksen yhteydessä tulli 2,5% hinnasta sekä verot 22% euroina.
Olen tosiaan tyytyväinen palveluun ja laatuun. Kunhan jo pääsisi sormusta pitämään..soviteltu sitä tosin on jo moneen otteeseen..
Itse tilasin DOWista irtotimantin, ja olin myös erittäin tyytyväinen palveluun. Omaa kiveäni en ole arvioittanut, mutta kiva kuulla että joku on. Oliko marruska suomalainen arvioija yhtä mieltä GIA:n todistuksen kanssa? Missä vaiheessa maksoit alvin? Itselleni kiven hintaan lisättiin valmiiksi jotain maksuja, mutta jäi kyllä vähän epäselväksi että mitä ne olivat. Tullimaksuksi summa oli mielestäni liian iso ja sekä tulli- että alviksi vähän liian pieni..
Timskuni on nyt mummini kihlan kanssa sepällä enkä malta odottaa että saan sormuksen kotiin
Lähetetty 13 maaliskuu 2008 - 00:12
Mitä kokoa vastaa esim. USAn 7?
Lähetetty 13 maaliskuu 2008 - 11:44
Viimeksi muokannut kolina, 28 marraskuu 2011 - 23:40 .