Meillä tuli tänä syksynä aihetta puvun päivittämiseen joten samalla katsottiin sellainen joka toimii häissäkin. Se tuleeko liiviä tai muuta lisäksi ei olla päätetty, annan sulhasen päättää haluaako vai meneekö peruspuvulla jossa liina olisi pukuuni sopiva (itselläni toive että ei olisi perinteistä krakaa, mielummin vaikka ilman) ja erikoisempi paita joka vielä hankintalistalla. Tähän mennessä sulhasen puku maksanut 700 euroa, katsotaan vielä mitä tulee lopulta lisää.
Sulhasten hääpukeutumisgallup
Started by
Admin
, maalis 12 2008 11:00
65 vastausta tähän aiheeseen
Kirjoitettu 16 tammikuu 2012 - 01:13
Sulhaselle tulee saketti. Tilailtiin osat erillisinä kappaleina ebaysta ja itse saketille ei sitten tullut hintaa kuin vähän päälle 100e. Hankittiin myös liivisetti, joka sopi väriltään minun pukuuni täydellisesti. Liivisetti maksoi mielestäni 40e. Ollaan myös hankittu uudet juhlakengät miehelle ala 50e. Koko komeuden kruunaa harmaa puuvillasta tehty silinterimäinen hattu ja se ei maksanut kuin 30e. Lopulta siis saatiin kaikki pukeutumiseen liittyvä alle 300 eurolla. Minulla tulee olemaan niin komea sulhanen.
Kirjoitettu 02 huhtikuu 2012 - 14:51
Miehelläni on vuokrattu saketti. Kuitenkin vuokrauksen jälkeen mies alkoi pohdiskelemaan ääneen, että hän voisi ostaa itselleen samanlaisen puvun
Muuten ei puvuista oikein välitä.