Morsiamen hääpukeutumisgallup
Lähetetty 12 maaliskuu 2008 - 12:27
Lähetetty 15 elokuu 2008 - 14:53
Vieras_Bellis_*
Lähetetty 27 syyskuu 2008 - 08:43
Lähetetty 27 syyskuu 2008 - 08:57
Niin, siis muita hankitoja morsinta varten ei meidän taloudessa tehty. Ei käsineitä, korsetteja, alusasuja ymsyms.
Viimeksi muokannut Timotei, 27 syyskuu 2008 - 08:58 .
Lähetetty 27 syyskuu 2008 - 21:22
Puvun lisäksi kuluja tulee alusvaatteista + sukkanauhasta, kunhan sopivat ja ihanat sellaiset jossain liikkeessä vastaan tulee.
Lähetetty 27 syyskuu 2008 - 22:08
Lähetetty 16 lokakuu 2008 - 19:17
Uhmaan kuitenkin kohtaloa valkoisella, pitsillä koristellulla merenneitopuvulla. Kengät ostan ihan vain häitä varten ja muut asusteet (huntu ja laukku) teen itse. Puvun hinnaksi tulee n. 200 euroa + kengät. Lisäksi olisi tarkoitus ommella kaason puku ja kummipojalle sellaiset vanhan ajan talonpoikaisvaatteet.
Puvun alle ostin elämäni ensimmäisen ihanan korsetin
Lähetetty 27 lokakuu 2008 - 10:32
Lähetetty 11 marraskuu 2008 - 18:48
Kenkiä voisin miettiä sitte ku puvun malli on täysin selvillä, voisin jopa harkita kenkien teettämistä.
Lähetetty 12 marraskuu 2008 - 17:08
Lähetetty 12 tammikuu 2009 - 11:29
Lähetetty 04 helmikuu 2009 - 21:06
Nyt tuli tuhlaileva olo..
Marriage is not a ritual or an end.
It is a long, intricate,
intimate dance together
and nothing matters more
than your own sense of balance
and your choice of partner.
Vieras_Morsmaikku/2009_*
Lähetetty 27 helmikuu 2009 - 11:27
Tuolta puuttuu alalaji: tilasin/teetin pukuni ulkomailta. Taidamme yhdistyä kotimaisella ompelijalla teetettyyn pukuun, mutta hinta on huomattavasti alhaisempi. (Omani Kiinasta, 206 e kaikkine muutoksine ja tykötarpeineen). Valkea punaisella tehostevärillä, mittojen mukaan teetetty. Laadusta en voi vielä kertoa, sillä puku on vasta tekeillä.
Täälläkin on jännitystä ilmassa, eilen puku tilaukseen Kiinasta... Toivottavasti tulee sellaisena kuin on sovittu. Mut jos tulee, niin oon ihan tosi tyytyväinen. Hintaa alle 120 €, vastaavaa sovitin Suomessa, hinta 1400 €...!!
Lähetetty 27 helmikuu 2009 - 15:11
Niin ja pukuun kuuluu lisäksi "hartiahuivi", jossa samaa koristelua kuin puvussa, siitä maksoin 15€.
Lähetetty 26 maaliskuu 2009 - 12:32
Häiden jälkeen puku lähtee uuteen kiertoon, meinaan myydä sen huutonetissä.
Budjettiin merkkasin tietty, että puku on tavallaan vain lainassa, saan rahat takaisin kun sen eteenpäin myyn.
Tämä tosin edellyttää, että puku on ehjä ja puhdas häiden jälkeisenä aamuna....
Lähetetty 02 huhtikuu 2009 - 12:41
Lähetetty 26 huhtikuu 2009 - 12:21
muoks. ja puku siis ei ole valkoinen hääpuvun näköinen vaan vihreä, polvimittainen, jota voin käyttää myöhemminkin.
Viimeksi muokannut Tuu-tikki, 26 huhtikuu 2009 - 12:21 .
"Tiedättekö eron ensimmäisen ja viimeisen rakkauden välillä?
- Ensimmäistä rakkautta luulee aina viimeiseksi, ja viimeistä ensimmäiseksi..."
(Sirkusprimadonnan hevonen, sarjakuva Muumipeikko rakastuu)
Olethan ystävällinen etkä kopioi, lainaa tai muutenkaan käytä tällä foorumilla kirjoittamiani viestejä muissa yhteyksissä ilman lupaa. Kiitos.
Lähetetty 25 kesäkuu 2009 - 15:57
ja värinä pääosin musta.
muuta pelkästään hääpäivänä käytettävää onkin vain huntu.
hintaa tosin puvulla oli 990 + korjaukset, joten valitsin hintahaarukaksi 1000-1300.
enemmän kuin odotin, mutta en kyllä ole katunut hetkeäkään.
kengät ovat mustat kävelykenkätyyppiset saapikkaat, joita aivan varmasti käytän myöhemminkin.
mitään hiuskoristeita ei tule, ja korutkin ovat vanhoja, lahjaksi saatuja.
alusasua en laita, paitsi tietenkin alushousut.. ja luultavasti valitsen jotkin hyvän tuntuiset, ei ne sieltä alta kuitenkaan mihinkään näy! ja mieskään niitä ehdi paljon juhlan jälkeen katsella..
Lähetetty 09 heinäkuu 2009 - 17:00
Harmi kun puku säilytetään liikkeessä niin en voi sitä ihailla joka ilta
Muita asusteita en varmaan hanki, ellen sit uusia rintsikoita.
Huntu on äidin vanha, kengät tulee siskolta, sukkanauhan pyydysti sulhanen eräissä häissä viime talvena (sehän tiesi hyvää naimaonnea, vaikka kihloissa oltiin jo silloin). Korut etsitään omasta korurasiasta tai sit laitan äidin helmet.. Pussukka ei taida riittää mulle, kaaso joutunee kanniskelemaan valtavaa kassia, jossa on mun tavaroita laastareisa ja särkylääkkeistä hiuslakkaan
Voin paljastaa sinulle, että minä olen ollut aika suosittu. * Voin myös paljastaa, että minulla on "uskottuja faneja". *
Ole kuitenkin varovainen nimittelyissäsi, olen julkisuuden henkilö. * Shittiä tulee anyway. * Ja olin myös VIP kutsuttu, että näin. *
Voin vakuuttaa, että työpaikan hakijamäärissä oli yhteensä kaksi nollaa perässä. *
Väittävät että kirjoitan bull shittiä blogeissani. Aikamoinen väite.