Pistämpä minäkin lusikkani (tähänkin) soppaan ja kerron myös tarinani, jonka lopusta ei kyllä vielä tietoa ole...
8.12. (siis yli kuukausi sitten) tein tilauksen kyseisestä nettikaupasta, arvoltaan n. 100e. Askartelutarvikkeita yms. Sivuilla olevassa tilausinfossa kerrottiin, että varastossa olevat tuotteet saadaan postiin 1-3 päivän kuluessa maksusuorityksen näkymisestä. Heillä siis käytössä ennakkomaksu. Tilaukseni maksoin seuraavana päivänä 9.12. Samassa sähköpostissa firman tilinumeron kanssa, luki että kaikkia tilaamiani tuotteita löysyy varastosta ja että ne saadaan nopeasti postiin.
18.12. tuli viesti, että tilaukseni on toimitettu.
Vieläkään en ola tilaustani perille saakka saanut....
Yritin myös laitta s-postia yrittäjälle, mutta ne eivät siis ilmeisesti menneet perille. Tosiaan sivuilla oli tieto että sähköpostiosoite muuttunut, mutta uutta ei lukenut missään. Löysin sitten sivuilta palstan josta edellinenkin kirjoittaja mainitsi, ja huomasin että empä todellakaan ole ainoa kuka ei ole tilaustaan saanut. Eräälläkin (nyt jo rouvalla) oli polttarit jo menneet ja niihin oli tavaroita firmasta tilannut. Hän huolehti ehtiikö saada loppuja tavaroitaan edes häihin, ja ilmeisesti koskaan ei siis saanut..
Itse olisin pari viikkoa sitten tarvinnut jo osan tavaroista kun vietimme "askarteluiltaa" ystäväni kanssa, joka tuli varta vasten toiselta paikkakunnalta...onneksi häihin on vielä kuukausi aikaa!!!
Viime viikolla olin yhteydessä kuluttajaneuvojaan kun alkoi tilanne todella ottaa päähän ja hermot olla varsin kireällä.

Hän otti firman tiedot ylös ja lupasi alkaa selvittämään asiaa. Käsi myös täyttää heidän sivuillaan ns. valituskaavakkeen ja lähettää sen firman postiosoitteeseen. Sen jälkeen yrityksellä olisi 2 viikkoa aikaa ottaa yhteyttä minuun.
No, huomenna (13.1.) oli tarkoitus viedä kyseinen kirje postiin (tänään sen unohdin pöydälle), mutta kippas kappas. Bridezillasilta olikin tullut sähköpostia!!!??

Kyselivät siinä, olenko saanut tilaukseni vai en. Heidän tiedoissaan kuulemma lukee että tilausta ei ole postitettu, mutta sitä ei myöskään heiltä löydy. Kysyivät tilinumeroa, jonne palauttaa maksamani rahat. Tai vastaavasti tiedustelivat haluanko että tilaus joka tapauksessa postitetaan. Kyselin, mikä on korvaus viivästyksestä, jos sieltä tilauksen edelleen olen ottamassa...
Tässä siis odottelen, mihin asia vielä kulkeutuu...Yrityksen sivuilta oli myös poistettu meidän kiukkuisten morsianten keskustelu, joten sitä ei nyt enää sinne sitten lukemaan pääse...Mistäköhän syystä??

Tai sitten en puusilmänä vaan sitä löytänyt enää etusivun valikosta. Edellisenkirjoittajan linkki näkyi toimivan kuitenkin. On tainnut morsiamista todellakin tulla itse Bridezilloja....
Viimeksi muokannut maltsu, 12 tammikuu 2009 - 17:20 .