Hyppää sisältöön

Ärsyttääkö?

• Aihe on lukittu Aihe on lukittu
983 vastausta aiheeseen

#1 Vieras_Vihqu_*

Vieras_Vihqu_*
  • Vieras

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 19:11

Pura sydäntäsi ja ärsytystäsi täällä.

#2 Vieras_Vihqu_*

Vieras_Vihqu_*
  • Vieras

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 19:15

Aloitan, ärsyttää "vierailevat tähdet" jotka vain provosoivat täällä muiden morsiammien ongelmia ja murheita.

Viimeksi muokannut Vihqu, 12 marraskuu 2009 - 20:11 .

#3 Naele

Naele

VIP

• Rouva
  • PistePistePistePistePiste
  • 12 454 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 19:37

Se, miten helposti vierasmäärä nousee ja nousee aina vain!

#4 Napalm

Napalm

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 498 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 20:57

Ärsyttää se, että mieli muuttuu koko ajan ja se idea, joka eilen tuntui ihan huippusuperhyvältä onkin tänään ihan paska. Ja toisinpäin. Onneksi on vielä aikaa vuoristoratailla.

#5 Malssi

Malssi

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 431 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 21:30

Aloitan, ärsyttää "vierailevat tähdet" jotka vain provosoivat täällä muiden morsiammien ongelmia ja murheita.

Komppaan!

31ijgkdxog.png

5fWKp3.png

#6 juillet

juillet

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 944 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:07

Ärsyttää lähinnä tuo muuten mukava Momzilla joka saa mahtumaan samaan lauseeseen "tottakai tehdään kaikki just niin kuin te haluatte" ja "kyllä mä sen vaan sanon että häissä kuuluu olla bändi ja eihän vieraat kuule yhtään mieti että millainen se tila on.." (meillä tulee olemaan vähän ahdasta vieraiden ja tanssilattian ja bändin kanssa, joten olimme ajatelleet jättää bändin tästä yhtälöstä pois kun se ei oo meille itselle niin tärkeä juttu)

Kiitti.

Ja ainiin, "te nyt ootte vähän myöhässä näiden valmistelujen suhteen" (ei saatu sitä paikkaa mitä oltais haluttu siks kun mentiin kihloihin alle vuosi ennen tulevia häitä, et vittu anteeks äiti :hysteric: )

Pitäisi jollain psykoanalyysillä käydä selvittämässä että mitä tässä nyt oikein on meneillään.

a6s8p3.png

En haluaisi kehua, mutta
Olen aika suosittu seuraelämässä.

#7 juillet

juillet

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 944 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:10

Ja se ärsyttää et meillä ei ole VIELÄKÄÄN varmistettua juhlapaikkaa kun kaikki on liian pieniä tai muuten vaan vääränlaisia..

Ja se että jouduin vaihtamaan kihlasormusta toiseen malliin just kun olin löytänyt rinnalle sopivan vihkin ja se että nyt uudessa sormuksessa on jotain läiskiä ja valmistaja ei ole vieläkään ottanut kantaa lähettämiini kuviin, AARGH!

Ja se että olis kiva miettiä näitä juttuja ilman että on koko ajan gradupaineet niskassa (my reeeal favorite :girl_mad: )

Pitäisi jollain psykoanalyysillä käydä selvittämässä että mitä tässä nyt oikein on meneillään.

a6s8p3.png

En haluaisi kehua, mutta
Olen aika suosittu seuraelämässä.

#8 nakku

nakku

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 809 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:17

Monet asiat on viela niin epavarmoja!! Ja itse saisin niin nopeasti asioita hoidettua vaikkakin sahkopostitse, mutta kuitenkin. Ja nama asiat on kuitenkin annettu tehtavaksi muille ja sitten ne hommat jaa roikkumaan. Ja vastauksia odotellaan ja.. huoah

#9 Malssi

Malssi

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 431 Viestit

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:37

Ja tää askartelu ja paskartelu...Hermot meinaa mennä! :hysteric: Olkkarin lattiaa ei voi käyttää, kun siinä on kuivumassa 10 litraa kastanjoita ensi kesälle pöytäkoristeiksi... Suodatinpaperia on pitkin asuntoa (siitäkin askarrellaan), kun se kulkeutuu jaloissa joka paikkaan. Ja megaiso pahvilaatikko ja vähän pienempi pyörii nurkissa, kun niihin säilötään valmiiksi saatuja koristeita (lue: Niissä ei vielä ole mitään, kun kaikki on vähän vaiheessa). Aargh! Ja just sama kuin juilletilla, että opiskelujen suhteenkin pitäis saada monta kurssia ja muuta suoritettua.

31ijgkdxog.png

5fWKp3.png

#10 Vieras_Vihqu_*

Vieras_Vihqu_*
  • Vieras

Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:47

Ärsyttää kun en ole vieläkään keksinyt miten koristelisimme saleja, miten ruokapöydät asetellaan (sali L-kirjaimen muotoinen), mies haluaa jenkkiauton hääautoksi (eikä edes omaa korttia että voisi ajaa sitä autoa) ja vaikka keksisi miten koristellaan saleja niin ei ole tilaa missä niitä säilyttää ilman että pieni termiittimme (vajaa 10kk lapsi) rikkoisi ne.

Ja kun lanko ja sen vaimo naureskelevat miten paljon päänvaivaa häät merkkaavat. Prkl kaikki ei tahdo mennä naimisiin lapsensa ristiäisissä ja käyttäytyä marttyyrimaisesti sen takia!! :girl_mad:

#11 Naele

Naele

VIP

• Rouva
  • 12 454 Viestit

Lähetetty 13 marraskuu 2009 - 00:33

Mua ärsyttää se, että en voi keskittyä hääasioihin ja -järjestelyihin täysipäiväisesti, vaan pitää opiskellakin. :girl_haha:

Ja se, että en voi hössöttää ja hankkia kaikkea krääsää tämän enempää hyvin rajallisen budjetin takia. ;)

#12 Kaisa85

Kaisa85

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 77 Viestit

Lähetetty 13 marraskuu 2009 - 16:19

ärsyttää, ja vähän surettaa, kun äiti ei suostu puhumaan koko häistä.... :girl_sad: liian aikasta hössöttää...

ja sit ku tiedän, että jossain vaiheessa se kiinnostuu (varmaan ens kesäkuussa) ja sillä on jokaiseen valmiiks suunniteltuun asiaan jotain sanottavaa ja mikään ei oo hyvin.... :girl_impossible:
Lähetetty kuva

#13 SannaJ

SannaJ

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 32 Viestit

Lähetetty 14 marraskuu 2009 - 20:34

Jahkailu: mieheni, jonka pitäisi piirtää & suunnitella muutenkin meidän kutsu, ei saa mitään aikaiseksi. Tällä hetkellä aika akuuttijuttu. :girl_mad:

#14 NapaKissa

NapaKissa

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 252 Viestit

Lähetetty 15 marraskuu 2009 - 20:09

Ärsyttää kun asioita haluaisin jo hoidettavan valmiiks, ni sulho toppuuttelee ku on kuulemma viel niin kauheesti aikaa. Konkreettisesti ärsyttää kutsukortit, niitä kun väkersin ja väänsin ja taistelin, ni lopputulokseen en ollutkaan yhtään tyytyväinen. Perhana. Heitän mäkeen. Tilasin jo uudet vähän helpommat kutsutarvikkeet..

#15 Ne-Na

Ne-Na

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 2 065 Viestit

Lähetetty 15 marraskuu 2009 - 20:23

ärsyttää kun ei näin loppu vaiheilla löydy enää motivaatiota ja asiat ei etene!!!

#16 HelmetCat

HelmetCat

VIP

• Rouva
  • 16 333 Viestit

Lähetetty 15 marraskuu 2009 - 20:54

Mua kans ärsyttää ne vieraat aivan tolkuttomasti jotka tulee vaa trollaamaan ja aukomaan päätään! :hysteric: Menis Suomi24:lle, mä oon niin tykänny tästä foorumista ku kaikesta voi puhuu maan ja taivaan välillä, eikä täällä oo pahemmin trolleja näkyny. :-X

Lähetetty kuvaLähetetty kuvaLähetetty kuva
Lähetetty kuva

#17 Lyrica

Lyrica

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 183 Viestit

Lähetetty 16 marraskuu 2009 - 09:36

Ärsyttää, että ihmisten on pakko puuttuu asioihin, jotka eivät heille kuulu. Sulhasen sisko sai kauheat raivarit, kun kuuli, että kutsumme heidän serkkujaan ilman avecia häihimme. Siis sellaisia serkkuja, jotka ovat sinkkuja. Hänen mielestään kaikille sinkuille pitää antaa mahdollisuus tuoda joku mukanaan häihin, vaikkei kutsun saadessaan seurustelisikaan, koska voi tavata jonkun kivan ihmisen ennen häitä, kun kutsut on tarkoitus lähettää jo toukokuussa ja häät ovat vasta elokuussa. Ja häät ovat kuulemma hyvä tapa tutustua juuri esimerkiksi serkkujen uusiin ihastuksiin, kun muuten niitä ei välttämättä tapaa ollenkaan. Siis häh!? Jos asia olisikin jäänyt tähän, mutta on kuulemma minun syy, jos menee välit serkkuihin sen takia, ettemme anna heidän mahdollisuutta ottaa seuralaista häihin.

Lähetetty kuva

#18 MiniMrs

MiniMrs

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 3 484 Viestit

Lähetetty 16 marraskuu 2009 - 10:06

Ärsyttää, että ihmisten on pakko puuttuu asioihin, jotka eivät heille kuulu. Sulhasen sisko sai kauheat raivarit, kun kuuli, että kutsumme heidän serkkujaan ilman avecia häihimme. Siis sellaisia serkkuja, jotka ovat sinkkuja. Hänen mielestään kaikille sinkuille pitää antaa mahdollisuus tuoda joku mukanaan häihin, vaikkei kutsun saadessaan seurustelisikaan, koska voi tavata jonkun kivan ihmisen ennen häitä, kun kutsut on tarkoitus lähettää jo toukokuussa ja häät ovat vasta elokuussa. Ja häät ovat kuulemma hyvä tapa tutustua juuri esimerkiksi serkkujen uusiin ihastuksiin, kun muuten niitä ei välttämättä tapaa ollenkaan. Siis häh!? Jos asia olisikin jäänyt tähän, mutta on kuulemma minun syy, jos menee välit serkkuihin sen takia, ettemme anna heidän mahdollisuutta ottaa seuralaista häihin.

Mitä ihmettä! Eihän se nyt ole missään etiketissä että sinkuille laitetaan avec-kutsu! Ei hyvää päivää mitä se sulhasen sisko oikein ajattelee! Siis ensinnäkin, jäisikö siinä sitten roikkumaan ilmaan se mahdollinen vierasmäärä ja serkut toisi kuka minkäkin panon mukanaan? Vai tarkoittaako hän, että V.P. päivämäärään mennessä sitten vastaisivat tuovatko jonkun vai eivät? Jos tarkoittaa edellistä vaihtoehtoa, niin eihän se käy, kyllä tarkka vierasmäärä pitää olla tiedossa ja jos toista, niin jos nyt joku palavasti rakastuu ennen häitänne niin, että uskoo varmasti olevansa tyypin kanssa vielä häidenne aikaankin niin voi varmasti soittaa teille henkilökohtaisesti ja kysyä olisiko mahdollista tuoda seuralainen mukanaan. Vastaatte sitten mitä vastaatte, mutta ei teidän todellakaan tarvitse lähettää sinkuille avec-kutsuja. Jos tuosta menee välit serkkuihin niin taitaa olla sellaisia serkkuja, ettei huvita olla tekemisissäkään...

#19 Lyrica

Lyrica

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 183 Viestit

Lähetetty 18 marraskuu 2009 - 18:27

^ Pointtina oli se, ettei muutaman ylimääräisen ihmisen kutsuminen saa olla rahasta kiinni, kun minun sukulaisia kutsutaan muutenkin enemmän kuin heidän. Ikäänkuin minun pitäisi jättää läheisiä serkkujani kutsumatta sen takia, että meillä on isompi suku kuin heillä.
Mutta kerroin hänelle kyllä, ettei budjettimme kaadu, jos listaan tulee vielä muutama nimi lisää, muttei ole siltikään tarkoitus maksaa heidän serkkujensa hoitojen illanviettoa. Hän kysyi tämän jälkeen, että enkö minäkin loukkaantuisi, jos vain hänen veljensä kutsuttaisiin johonkin tilaisuuteen ja minua ei. No, jätin vastaamatta. Meillä on ilmeisesti eri käsitys siitä, mikä on hoito. :girl_haha:

Lähetetty kuva

#20 Vieras_Vihqu_*

Vieras_Vihqu_*
  • Vieras

Lähetetty 21 marraskuu 2009 - 00:10

Argh, kun mies ei ymmärrä minun haluavan mahdollisemman vähän stressiä kesän alkuun. Haluan nyt sopia suurimmat kuten pitopalvelun, mutta mies se vaan soutaa ja huopaa.
Ensin kuvitteli meidän kerkeevän tehdä lähemmäs 100hengen ruoat itse edeltävänä päivänä. Sitten kun saan suostuteltua että otamme pitopalvelun, hänen pomo tunteekin jonkun ravintolakokin joka saattaisi ehkä tehdä meille ruoat ja sitä kautta saisi ehkä tarjoilijan tai kaksi. Ja kun alan kovistella tuosta kokista ja hänen tulemisestaan saan vastaukseksi "kerkeehän tän viel hoitaa myöhemminkin, ei ole mikään kiire"