Ärsyttääkö?
Vieras_Vihqu_*
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 19:11
Vieras_Vihqu_*
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 19:15
Viimeksi muokannut Vihqu, 12 marraskuu 2009 - 20:11 .
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 19:37
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 20:57
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:07
Kiitti.
Ja ainiin, "te nyt ootte vähän myöhässä näiden valmistelujen suhteen" (ei saatu sitä paikkaa mitä oltais haluttu siks kun mentiin kihloihin alle vuosi ennen tulevia häitä, et vittu anteeks äiti
Pitäisi jollain psykoanalyysillä käydä selvittämässä että mitä tässä nyt oikein on meneillään.
En haluaisi kehua, mutta
Olen aika suosittu seuraelämässä.
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:10
Ja se että jouduin vaihtamaan kihlasormusta toiseen malliin just kun olin löytänyt rinnalle sopivan vihkin ja se että nyt uudessa sormuksessa on jotain läiskiä ja valmistaja ei ole vieläkään ottanut kantaa lähettämiini kuviin, AARGH!
Ja se että olis kiva miettiä näitä juttuja ilman että on koko ajan gradupaineet niskassa (my reeeal favorite
Pitäisi jollain psykoanalyysillä käydä selvittämässä että mitä tässä nyt oikein on meneillään.
En haluaisi kehua, mutta
Olen aika suosittu seuraelämässä.
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:17
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:37
Vieras_Vihqu_*
Lähetetty 12 marraskuu 2009 - 22:47
Ja kun lanko ja sen vaimo naureskelevat miten paljon päänvaivaa häät merkkaavat. Prkl kaikki ei tahdo mennä naimisiin lapsensa ristiäisissä ja käyttäytyä marttyyrimaisesti sen takia!!
Lähetetty 13 marraskuu 2009 - 00:33
Ja se, että en voi hössöttää ja hankkia kaikkea krääsää tämän enempää hyvin rajallisen budjetin takia.
Lähetetty 13 marraskuu 2009 - 16:19
ja sit ku tiedän, että jossain vaiheessa se kiinnostuu (varmaan ens kesäkuussa) ja sillä on jokaiseen valmiiks suunniteltuun asiaan jotain sanottavaa ja mikään ei oo hyvin....
Lähetetty 14 marraskuu 2009 - 20:34
Lähetetty 15 marraskuu 2009 - 20:09
Lähetetty 15 marraskuu 2009 - 20:23
Lähetetty 15 marraskuu 2009 - 20:54
Aloitan, ärsyttää "vierailevat tähdet" jotka vain provosoivat täällä muiden morsiammien ongelmia ja murheita.
Mua kans ärsyttää ne vieraat aivan tolkuttomasti jotka tulee vaa trollaamaan ja aukomaan päätään!
Lähetetty 16 marraskuu 2009 - 09:36
Lähetetty 16 marraskuu 2009 - 10:06
Ärsyttää, että ihmisten on pakko puuttuu asioihin, jotka eivät heille kuulu. Sulhasen sisko sai kauheat raivarit, kun kuuli, että kutsumme heidän serkkujaan ilman avecia häihimme. Siis sellaisia serkkuja, jotka ovat sinkkuja. Hänen mielestään kaikille sinkuille pitää antaa mahdollisuus tuoda joku mukanaan häihin, vaikkei kutsun saadessaan seurustelisikaan, koska voi tavata jonkun kivan ihmisen ennen häitä, kun kutsut on tarkoitus lähettää jo toukokuussa ja häät ovat vasta elokuussa. Ja häät ovat kuulemma hyvä tapa tutustua juuri esimerkiksi serkkujen uusiin ihastuksiin, kun muuten niitä ei välttämättä tapaa ollenkaan. Siis häh!? Jos asia olisikin jäänyt tähän, mutta on kuulemma minun syy, jos menee välit serkkuihin sen takia, ettemme anna heidän mahdollisuutta ottaa seuralaista häihin.
Mitä ihmettä! Eihän se nyt ole missään etiketissä että sinkuille laitetaan avec-kutsu! Ei hyvää päivää mitä se sulhasen sisko oikein ajattelee! Siis ensinnäkin, jäisikö siinä sitten roikkumaan ilmaan se mahdollinen vierasmäärä ja serkut toisi kuka minkäkin panon mukanaan? Vai tarkoittaako hän, että V.P. päivämäärään mennessä sitten vastaisivat tuovatko jonkun vai eivät? Jos tarkoittaa edellistä vaihtoehtoa, niin eihän se käy, kyllä tarkka vierasmäärä pitää olla tiedossa ja jos toista, niin jos nyt joku palavasti rakastuu ennen häitänne niin, että uskoo varmasti olevansa tyypin kanssa vielä häidenne aikaankin niin voi varmasti soittaa teille henkilökohtaisesti ja kysyä olisiko mahdollista tuoda seuralainen mukanaan. Vastaatte sitten mitä vastaatte, mutta ei teidän todellakaan tarvitse lähettää sinkuille avec-kutsuja. Jos tuosta menee välit serkkuihin niin taitaa olla sellaisia serkkuja, ettei huvita olla tekemisissäkään...
Lähetetty 18 marraskuu 2009 - 18:27
Mutta kerroin hänelle kyllä, ettei budjettimme kaadu, jos listaan tulee vielä muutama nimi lisää, muttei ole siltikään tarkoitus maksaa heidän serkkujensa hoitojen illanviettoa. Hän kysyi tämän jälkeen, että enkö minäkin loukkaantuisi, jos vain hänen veljensä kutsuttaisiin johonkin tilaisuuteen ja minua ei. No, jätin vastaamatta. Meillä on ilmeisesti eri käsitys siitä, mikä on hoito.
Vieras_Vihqu_*
Lähetetty 21 marraskuu 2009 - 00:10
Ensin kuvitteli meidän kerkeevän tehdä lähemmäs 100hengen ruoat itse edeltävänä päivänä. Sitten kun saan suostuteltua että otamme pitopalvelun, hänen pomo tunteekin jonkun ravintolakokin joka saattaisi ehkä tehdä meille ruoat ja sitä kautta saisi ehkä tarjoilijan tai kaksi. Ja kun alan kovistella tuosta kokista ja hänen tulemisestaan saan vastaukseksi "kerkeehän tän viel hoitaa myöhemminkin, ei ole mikään kiire"

Aihe on lukittu