Fiini Friiari -verkkokauppa
Lähetetty 09 helmikuu 2011 - 21:50
En löytänyt aiheeseen liittyvää ketjua, kertokaa jos tästä aiheesta on jo keskusteltu.
Löysin todella edullisen ja kiinnostavan verkkokaupan, siellä on paljon samantyylistä tavaraa kuin esim. Bridezillasissa.
En vaan ole ennen kuullut paikasta, enkä löytänyt täältäkään mitään juttua, joten haluaisin kuulla onko joku tilannut tuolta jotain? Onko homma toiminut niinkuin pitääkin?
Kiitos!!
Tässä vielä linkki:
Fiini Friiari
Lähetetty 09 helmikuu 2011 - 22:01
Bridezillas -firmasta taasen on huonoa kokemusta ja täälläkin tarinoita.. Jotenkin kun tutustuin noihin firman sivuihin niin kiinnitin huomiota samoihin asioihin kuin nyt myöhemmin tutkiessani Bridezillas -nettisivuja.
Eli kunnon yhteystiedot puuttuu, vain sähköposti.. Puhelinnumeroa ei firmalle löydy mistään eniro ym. palveluista, maksutapana on vain ennakkomaksu ja muutenkin niin samanlaiset kuin Bridezillaksen nettisivut. Lisäksi firma on YTJ -tietojen mukaan aika uusi. Voin olla ajatuksissani väärässäkin kun ei kokemusta ole, mutta tälläiset ajatukset itsellä
Viimeksi muokannut Satu81, 09 helmikuu 2011 - 22:03 .
Lähetetty 10 helmikuu 2011 - 16:24
Lähetetty 11 helmikuu 2011 - 18:21
Mulla ei tosta linkistä löytyny hääkauppaa ollenkaan.
Jostain syystä lakannut toimimasta, mutta osoite www.fiinifriiari.com löytyy kyllä. Tahi kuuklen kautta
Vieras_Tiinuska_*
Lähetetty 23 maaliskuu 2011 - 21:11
Vieras_Morsian_*
Lähetetty 12 toukokuu 2011 - 06:22
Vieras_Tuleva morsian_*
Lähetetty 08 heinäkuu 2011 - 13:58
Toimituksen mukaan tavarat lähetetään heti maksun kirjautuessa heidän tililleen.. Maksoin tuotteet samana päivänä heti tilauksen jälkeen.
Olen lähettänyt kyseiseen yritykseen jo kesäkuun 21.pv sähköpostilla tiedustelun tilaukseni käsittelystä, vaan kukaan ei ole vastannut siihenkään mitään. Huolestuttavalta näyttää!
Kyllä taisi olla viimeinen kerta kun tuolta tilaan yhtään mitään, sen verran pettynyt olen!
Kuluttajasuojaviranomaisiin olen yhteydessä korvauksista, jos tuotteita ei kuulu viikon sisällä!
Vieras_Kakku ilman koristetta_*
Lähetetty 11 heinäkuu 2011 - 14:18
Vieras_pettynyt_*
Lähetetty 14 heinäkuu 2011 - 13:13
Häät on kahden viikon päästä, tätä juuri kaipasin! Ja olen pommittanut s-postiosoitetta ilman minkäänlaista vastausta, kai tässä pitää alkaa kuluttaja-asiamiehellä uhkailemaan.
Harmi kun löysin tämän keskustelun vasta nyt!
Vieras_Okei_*
Lähetetty 19 heinäkuu 2011 - 07:33
Tilasin tuotteen 7.6.2011 ja toimitusajan piti maksimissaan olla 3 vkoa. Tuotetta ei ole kuulunut, eikä myöskään rahoja palautettu lukuisista pyynnöistä huolimatta. Kuluttajasuojaviranomainen lähetti myös yritykselle viestin, tähänkään ei reagoitu. Kuluttajasuoja ei voi auttaa tämän enempää, neuvoivat tekemään asiasta tutkintailmoituksen poliisille.
Onneksi menettämäni summa ei ole suuri (vain 18 euroa). En vielä tiedä jaksanko noin pienen summa takia tehdä tutkintailmoitusta. Periaattessa tekisi kyllä mieli tehdä ilmoitus, koska tälläinen yritystoiminta sapettaa toden teolla!
Vieras_pettynyt_*
Lähetetty 19 heinäkuu 2011 - 13:56
Vieras_tejama_*
Lähetetty 22 heinäkuu 2011 - 15:08
Vieras_Okei_*
Lähetetty 04 elokuu 2011 - 08:44
Lähetetty 04 elokuu 2011 - 13:40
Kun tehdään netin kautta tilauksia, ei koskaan kannata maksaa etukäteen mitään sillä tarina päättyy inhottavan usein juuri näin. Luottokorttmaksu tai esim. paypal on aioa turvallinen maksutapa. Tällöin tilauksen mennessä mönkään saat rahat helposti takaisin suoraan luottokunnasta. He sitten hoitavat sen tappelu ja perimis-puolen. Netistä tilaaminen on aina turvallista jos maksutapa on oikea. Tilaukset esim. etsystä tai ebaysta ovat usein halvempia ja turvallisempia juuri maksutavan vuoksi.
Keties sitten tännekki saadaa jotan järkevämpiä ja kilpailukykyisempiä hääkrääsä-kauppoja. Sitä odotellessa.... www.etsy.com
Lähetetty 04 elokuu 2011 - 20:44
Lähetetty 05 elokuu 2011 - 12:46
Vieras_vieras_*
Lähetetty 06 elokuu 2011 - 10:44
http://yritys.talous...inki/2347982-7/
http://www.fiinifrii...ritys-i-50.html
Vieras_Pettynyt_*
Lähetetty 09 elokuu 2011 - 11:49
Meinaan kyllä ottaa poliisiin yhteyttä tästä asiasta. Onneksi en itse tilannut sentään esim. hääpukua, mutta sekin olisi voinut olla mahdollista...
Nuo sivut on saatava pois äkkiä!!