Hyppää sisältöön

Kuva

Kokemuksia verkkokauppa hääpuku.fi

• Kirjaudu vastataksesi
51 vastausta aiheeseen

#1 heinämorsio

heinämorsio

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 10 Viestit

Lähetetty 04 elokuu 2011 - 17:03

En huomannut ainakaan että joku olisi kyseisestä paikasta
kirjoittanut jotakin. Onko jollakin kokemuksia tästä paikasta?
Laadusta, toimituksesta? Olen tänä vuonna jo kerran karvaasti kokenut
miten käy kun luottaa näihin nettifirmoihin...tuotteita ei tullut ja rahat
kuitenkin vietiin...Laitoin jo kyseiseen paikkaan sähköpostia ja tiedustelin
eräästä puvusta. Vastaus tuli samana päivänä ja palvelu oli ystävällistä, mutta
eihän se vielä mitään todista. Löysin sivuilta unelmieni puvun ja...kovasti
tekisi mieleni tilata mutta jotenkin olen epävarma. Joten kertokaa ihmiset jos
teillä on tietoa ja kokemusta, siitä olisi suuri apu :)

#2 Nonnaemilia

Nonnaemilia

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 24 Viestit

Lähetetty 27 syyskuu 2011 - 18:41

Minäkin kyselisin samasta kaupasta (haapuku.fi)? Vaikuttaa ihan luotettavalta, mutta eihän sitä ikinä tiedä..

Viimeksi muokannut Nonnaemilia, 27 syyskuu 2011 - 18:41 .

#3 miuski85

miuski85

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 180 Viestit

Lähetetty 30 syyskuu 2011 - 13:16

-

Viimeksi muokannut miuski85, 08 toukokuu 2012 - 09:23 .

Lähetetty kuva

#4 kaho88

kaho88

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 16 Viestit

Lähetetty 30 syyskuu 2011 - 17:01

Tänään juuri hain tuolta tilaamani puvun postista. Puku on IHANA IHANA IHANA <3 Juuri sellainen kuin halusin ja mitat ovat aivan täydelliset! Ehdottoman tyytyväinen olen! :) Suosittelen kaikille! Halpa oli mutta laatu on ensiluokkaista!

Lähetetty kuva

#5 weddinggown

weddinggown

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 41 Viestit

Lähetetty 11 lokakuu 2011 - 18:11

Hei!

Hääpukua etsimässä minäkin ja harkitsin jo kiinalaista nettisivustoa kun törmäsin hääpuku.fi.
Voisitteko kertoa kokemuksistanne niin tiedän uskallanko tilata minäkin jos löydän mieluisan puvun sivustolta? :girl_sigh:
Aikatauluista olisin erityisen kiinnostunut sillä häitä olisi tarkoitus tanssia jo helmikuussa. Mieluiten siis mahdollisimman pian puku tilaukseen ja kotiin, jotta huoli siitä siirtyy taka-alalle.
:girl_smile:

#6 miuski85

miuski85

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 180 Viestit

Lähetetty 02 marraskuu 2011 - 08:11

-

Viimeksi muokannut miuski85, 08 toukokuu 2012 - 09:23 .

Lähetetty kuva

#7 Namppu

Namppu

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 110 Viestit

Lähetetty 03 marraskuu 2011 - 10:35

Pukuni lähti tänään tilaukseen kyseiselle firmalle, nyt vaan jänskätään ja odotellaan... :rolleyes:
Lähetetty kuva

#8 Vieras_Morsian 2012_*

Vieras_Morsian 2012_*
  • Vieras

Lähetetty 03 joulukuu 2011 - 23:22

Onko kenelläkään kokemuksia www.cherrymekko.com sivustosta???

#9 Namppu

Namppu

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 110 Viestit

Lähetetty 15 joulukuu 2011 - 09:53

Pukuni on saapunut Suomeen ja sain siitä esimakua kuvien muodossa ja hyvältä näytti! Laitan vielä kuvia sitten kun saan sen kotiin ja kerron loppukommentit oliko puku semmoinen kuin piti. Pukuni kuvissa on ilman alushametta.

mallipitsi
http://aijaa.com/002509212907.jpg
puvun pitsi
http://aijaa.com/000889212908.jpg
mallipuku
http://aijaa.com/007879212909.jpg
oma puku
http://aijaa.com/008379212910.jpg
mallipuku takaa
http://aijaa.com/001549212915.jpg
oma puku takaa
http://aijaa.com/004559212911.jpg

Viimeksi muokannut Namppu, 15 joulukuu 2011 - 09:54 .

Lähetetty kuva

#10 Joulu 2012

Joulu 2012

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 2 Viestit

Lähetetty 21 joulukuu 2011 - 14:13

Huomasin eilen, että haapuku.fi internet sivut ovat muuttuneet. Mallistoa on supistettu todella paljon. Ainakin oma suosikkini oli poistettu listoilta :(

#11 Vieras_Kaisa_*

Vieras_Kaisa_*
  • Vieras

Lähetetty 03 tammikuu 2012 - 17:50

Lisää kokemuksia tästä firmasta? :)

Namppu, miltä puku vaikutti kun sait sen päällesi, istuuko ja onko mieluinen?

#12 Vieras_Irma_*

Vieras_Irma_*
  • Vieras

Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 13:09

Kuulin, että yrittäjän vaihdos menossa, joten hetkellisesti valikoima pienempi :(

#13 Vieras_Irma_*

Vieras_Irma_*
  • Vieras

Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 13:31

meni nopeassa luvussa verkkokapan nimi sekaisin eli ei ole tietoa tuosta haapuku.fi sivustosta, eli tuo aikaisempi kirjoitus ei liity haapuku.fi sivustoon :)

#14 Vieras_Irma_*

Vieras_Irma_*
  • Vieras

Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 13:33

On olemassa kaks aika saman nimistä paikkaa, haapuvut.fi ja haapuku.fi....kumpikohan lie ollut ensin :)

#15 Namppu

Namppu

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 110 Viestit

Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 14:08

Puku on täydellinen minun päälläni kuvat vaan unohtui laittaa, täytyy ahkeroida ne tänne pikapuoliin. Puku oli ehkä vähän iso, mutta hyvin tiukalla nyörityksellä ok. Helma oli pidempi kuin tilasin mikä on sinänsä plussaa että se on paljon näyttävämpi, mutta täytyy kehittää joku miten sen saa tanssin ajaksi ylös. Pitsi kuvio oli tehty siististi, vain muutamassa kohdassa joudun itse vähän muutamalla pistolla korjaamaan ettei repsota. koska koko setti puku+alushame+3m huntu maksoi 340 lähipostiin kuljetettuna, hinta-laatusuhde oli loistava!
Lähetetty kuva

#16 Namppu

Namppu

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 110 Viestit

Lähetetty 26 tammikuu 2012 - 14:17

Ohessa kuvia, tässä kuvassa takaosa ei näytä parhaalta mahdollista, koska rintsikat näkyy jonkin verran nyörityksen alta, ilman niitä tietysti puku on siistimpi takaa. Ompelen rintsikoista geelitäytteen varmaan puvun sisään tai käytän ompelijalla, koska puvussa ei ollut kauheasti toppauksia rinnan kohdalla enkä halua puvun alla liivejä käyttää koska ne näkyisi selässä muuten. Helma ei istu tuossa korkealla matolla ilman kenkiä varmastikaan niin hyvin kuin kenkien kanssa lattialla. Olen siis tosi tyytyväinen pukuun, mutta pientä fiksausta joudun itse tekemään pukuun jälkikäteen. Voin kyllä suositella sieltä tilaamista lämpimästi:) Plussaa oli, että sai asioida suomeksi:)

http://aijaa.com/000519435874

http://aijaa.com/003909435873
Lähetetty kuva

#17 Vieras_Kaisa_*

Vieras_Kaisa_*
  • Vieras

Lähetetty 30 tammikuu 2012 - 08:53

Kaunis puku Namppu! :tender:
Siis tilasitko tuon hunnunkin tuolta haapuku.fi? Ainakaan minä en löydä nettisivuilta yhtä nättiä huntua, onko niiden valikoima huinnuissakin vaihtuneet?

#18 Corylus

Corylus

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 54 Viestit

Lähetetty 30 tammikuu 2012 - 21:47

Kertokaahan lisää kokemuksia, näyttää olevan ihania pukuja ja hinnat todella kohtuulliset! Onko puvuissa sisäänrakennettua korsettia? Lähettävätkö kangasnäytteitä? Olen ihastunut kukkakirjottuun Maggie Sottero - look alike Genevaan :girl_wink: , mutta nuo runsaat kirjailut ja päälle ommellut koristeet mietityttää...Oliskohan varmempaa ottaa simppeli satiinipuku ja lisätä "hörselöt" vaikka bolerolla ja erillisellä vyöllä?

Ainiin ja maksupolitiikka, miten hoitui?

#19 Vieras_7.7.2012_*

Vieras_7.7.2012_*
  • Vieras

Lähetetty 31 tammikuu 2012 - 23:36

Erään haapuku.fi:n sivuston puvun tiedän olevan Sincerity -mallistoa, jonka haluisin itselleni. Mitenhän paljon puku muistuttaa kuvan pukua ja voiko luottaa siihen, että jos puku ei olekaan hyvä tai mieluinen, niin sen voi palauttaa ja saa rahat takaisin. Luin jonkun 2009 kirjoittaman jutun, joka liittyi kyseiseen yritykseen ja siinä puhuttiin juuri huijauksesta..oli ostettu puku ja se olikin halpa kopio ja myyjä katosi jne..jne..suhtaudun hirveän varauksellisesti tällaisiin yrityksiin..jotenkin ei meinaa uskaltaa luottaa, vaikka olisi kyseessä suomalainen yritys.
Kertokaa siis lisää tuosta haapuku.fi:stä..ja älkää sekoittako haapuvut.fi:hin. :)

#20 Namppu

Namppu

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 110 Viestit

Lähetetty 03 helmikuu 2012 - 09:33

Kiitos Kaisa! Huntu ja alushame ovat myös sieltä, etsin netistä kuvan haluamastani hunnusta ja laitoin sinne ihan samalla tavalla kuin tein puvunkin kanssa.

Itse uskalsin luottaa tähän suomalaiseen yritykseen, koska heitä varmaan koskee kuitenkin jonkunlainen kuluttajansuojalaki (?) ja ajattelin, että ongelmien ilmaantuessa voin saada jostain apua, kun toimijat ovat Suomessa. Ja kun sai asioida suomeksi niin ajattelin, että on vähemmän todennäköistä, että tulee väärinkäsityksiä kun halusin muutoksia kuvan pukuun.

Mutta totuus on se, ettei tällaisilta firmoilta ostettu puku ole aito, vaan se on halpa kopio, kuten vieras 7.7.2012 kirjoittaa. Jos vertaa alkuperäistä kuvaa, minkä lähetin sinne siihen puku minkä sain, niin eiväthän ne samat ole. Mutta olen tyytyväinen silti pukuuni :girl_sigh: Mutta aidon puvun saa kyllä vain liikkeestä, siitä ei pääse mihinkään. Minä olin vain päättänyt säästää asussani ja tällä hetkellä budjettiini, joka oli 400e omaan pukeutumiseen ja laittautumiseen, mahtuu vielä kukkakimppukin. Huntu, alushame ja puku olivat siis yhteensä hääpuku.fi-kaupasta kotiinkuljetettuna 340e, kengät ostin häämessuilta alesta 20eurolla ja sukkanauhan 8 eurolla. Meikin ja kampauksen ja kynnet laittaa minulle kaasot, joten kukkakimppukin taitaa mahtua vielä tuohon 400euroon, koska ajattelin tosi pientä kimppua, kun olen itsekin niin pienikokoinen :girl_smile:
Lähetetty kuva