Kiitos Kaisa! Huntu ja alushame ovat myös sieltä, etsin netistä kuvan haluamastani hunnusta ja laitoin sinne ihan samalla tavalla kuin tein puvunkin kanssa.
Itse uskalsin luottaa tähän suomalaiseen yritykseen, koska heitä varmaan koskee kuitenkin jonkunlainen kuluttajansuojalaki (?) ja ajattelin, että ongelmien ilmaantuessa voin saada jostain apua, kun toimijat ovat Suomessa. Ja kun sai asioida suomeksi niin ajattelin, että on vähemmän todennäköistä, että tulee väärinkäsityksiä kun halusin muutoksia kuvan pukuun.
Mutta totuus on se, ettei tällaisilta firmoilta ostettu puku ole aito, vaan se on halpa kopio, kuten vieras 7.7.2012 kirjoittaa. Jos vertaa alkuperäistä kuvaa, minkä lähetin sinne siihen puku minkä sain, niin eiväthän ne samat ole. Mutta olen tyytyväinen silti pukuuni

Mutta aidon puvun saa kyllä vain liikkeestä, siitä ei pääse mihinkään. Minä olin vain päättänyt säästää asussani ja tällä hetkellä budjettiini, joka oli 400e omaan pukeutumiseen ja laittautumiseen, mahtuu vielä kukkakimppukin. Huntu, alushame ja puku olivat siis yhteensä hääpuku.fi-kaupasta kotiinkuljetettuna 340e, kengät ostin häämessuilta alesta 20eurolla ja sukkanauhan 8 eurolla. Meikin ja kampauksen ja kynnet laittaa minulle kaasot, joten kukkakimppukin taitaa mahtua vielä tuohon 400euroon, koska ajattelin tosi pientä kimppua, kun olen itsekin niin pienikokoinen