2012 morsiamet: laihdutus?
#121 Vieras_Morsian_*
Kirjoitettu 09 huhtikuu 2012 - 14:00
Kirjoitettu 09 huhtikuu 2012 - 19:08
Sovitin eilen hääpukuani, en ole syksyn oston jälkeen sitä koittanut.. Ongelma syksyllä oli se että selässä nyörityksen alla oleva läppä ei yltänyt peittämään selkää kokonaan. Nyt sovittaessani läppä ylsi hyvin peittämään selän ja pian uhkana on jopa liian kireälle menevät nyöritykset!
Tuloksena siis 6,5 viikon GFG laihdutuksen jälkeen kiloissa -9kg, senteissäkin reilusti
Editoija Pupsu, 09 huhtikuu 2012 - 19:09 .
Kirjoitettu 10 huhtikuu 2012 - 20:44
Kirjoitettu 10 huhtikuu 2012 - 20:49
Mikäs tuo go fat go on kun en mä googlella löydä siitä mitään järkevää..
I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

Hääpäikkyni
sekä
Häähumua -blogini
~~
Murut
Kirjoitettu 10 huhtikuu 2012 - 23:41
Kirjoitettu 11 huhtikuu 2012 - 09:05
I hope you don't mind

Hääpäikkyni
sekä
Häähumua -blogini
~~
Murut
Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 14:27
Flik kirjoitti 10 huhtikuu 2012 - 20:49
Go fat go on fitfarmin tekemä ohjelma jota noudattamalla karisee kilot ja kroppa kiinteytyy. Nyt on kuitenkin tullut superdieetti sen tilalle johon on ilmoittautuminen käynnissä fitfarmin sivuilla. Syksyllä 2010 olin mukana tuossa go fat gossa ja jatkoin siitä sitten vielä liteen, yhteensä karisi 8kg sillä ohjelmalla. Nyt siis ilmoittauduin tuohon superdieettiin ja toivon tosiaan että juhannuksena on kroppa kunnossa.
Edit: typo
Editoija -Nelly-, 12 huhtikuu 2012 - 14:28 .
Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 15:20
I hope you don't mind

Hääpäikkyni
sekä
Häähumua -blogini
~~
Murut
Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 17:03
Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 17:41
I hope you don't mind

Hääpäikkyni
sekä
Häähumua -blogini
~~
Murut
Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 21:29
Itse noudatin löyhästi oheisia ruokaohjeita, jotka löysin googlaamalla ja jotka ovat ilmeisesti peräisin vuoden 2011 GFG:stä. En todellakaan punninnut ruokiani, ja liikunnankin kanssa jatkoin omalla linjallani (= bodypump 2*vko, aerobista 2*vko, lisäksi kotona vatsoja ja käsipainotreeniä fiiliksen mukaan). Sain 6 viikossa vyötäröltä, lantiolta ja rinnanympäryksestä pois noin 7 senttiä kaikista, paino putosi pari kiloa. Hääpuku muuttui liian isoksi
Siinä mielessä toi on hyvä dieetti, että ruokia saa syödä monipuolisesti, mikään ei ole täysin kiellettyä ja annoskoot on suht isoja eli nälkää en ainakaan itse tuntenut. Lisäksi proteiinipatukat vei makeannälän tehokkaasti.
Aamiainen
* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl
Lounas
* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy
Välipala
* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen
* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 5 g oliiviöljy
Iltapala
* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl
Lisäksi vettä vähintään 3 litraa päivässä.
Yhteenmuutto 1.11.2007
Naimapäätös 1.5.2011
Häät 26.5.2012
Kirjoitettu 13 huhtikuu 2012 - 10:46
Tavoite häihin mennessä (21.7.) olisi pudottaa 3-5kg, eli ei kovin paljoa. Lopetin tupakanpolton tämän vuoden alusta ja sen takia olen lihonnut... Ei ole eka kerta kun näin käy, olen siis jo melkein kymmenen vuotta taistellut tupakanpolton ja lopettamisen kanssa (vuoden tupakoinut, puol vuotta ilman, vuoden tupakoinut, pari kk ilman, puol vuotta tupakoinut, puoli vuotta....) Joka kerta kun olen lopettunut, paino on noussut n. 5kg ja kun taas aloittaa, paino putoaa "normaaliksi".. Mielestäni en korvaa tupakkaa syömisellä, mutta siltä se kumminkin vaikuttaisi.
Ja nyt en aio aloittaa tupakointia laihtuakseni, vaan yritän hoitaa sen paremmin keinoin. Herkuttelua olen vähentänyt ja myös pahimpia hiilareita olen jättänyt pois. Ja myös limujen/mehujen yms muiden juomisen oon jättänyt kokonaan pois. Karppaustakin kokeilin 3viikkoa mutta se ei oo mun juttu. Nyt oon lähinnä vaihtanut vaaleat pastat täysjyvään, leivän tummaan yms. Lenkkeily -kauden olen aloittanut (3-5 kertaa viikossa juoksemista). Lisäksi käyn koiran kanssa kävelyllä päivittäin (n. tunnin pitkä lenkki päivässä).
Näin kevyesti nyt alkuun, jos noi pari kiloa ei nyt tällä ala lähtemään, niin sitten täytyy harkita jotain rankempaa keinoa. Mulla siis tavoitepaino (jonka tunnen "normaali" painokseni) on 50-51kg, tällä hetkellä painan 54-55kg.
Editoija Tilda83, 13 huhtikuu 2012 - 10:46 .
Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 07:43
Limone, on 12 huhtikuu 2012 - 21:29 , said:
Itse noudatin löyhästi oheisia ruokaohjeita, jotka löysin googlaamalla ja jotka ovat ilmeisesti peräisin vuoden 2011 GFG:stä. En todellakaan punninnut ruokiani, ja liikunnankin kanssa jatkoin omalla linjallani (= bodypump 2*vko, aerobista 2*vko, lisäksi kotona vatsoja ja käsipainotreeniä fiiliksen mukaan). Sain 6 viikossa vyötäröltä, lantiolta ja rinnanympäryksestä pois noin 7 senttiä kaikista, paino putosi pari kiloa. Hääpuku muuttui liian isoksi
Siinä mielessä toi on hyvä dieetti, että ruokia saa syödä monipuolisesti, mikään ei ole täysin kiellettyä ja annoskoot on suht isoja eli nälkää en ainakaan itse tuntenut. Lisäksi proteiinipatukat vei makeannälän tehokkaasti.
Aamiainen
* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl
Lounas
* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 5 g oliiviöljy
Välipala
* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix
Päivällinen
* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 5 g oliiviöljy
Iltapala
* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl
Lisäksi vettä vähintään 3 litraa päivässä.
Mä sain tän ruokavalion kaverilta tammikuussa, en tiennytkään että se on yleisemminkin tunnettu "dietti". Noh, 8 viikossa lähti 8 kiloa, noudatin tuota ruokavaliota orjallisesti + liikuin 3x viikossa aerobista, 1x puntti + koiran kanssa kävelyitä. Senttejä lähti myös paljon. Mättöpäivän pidin 2 viikon välein, eli vuorokauden aikana sai syödä ihan mitä vaan. Ja mähän söin, kaiken! Pari kiloa siitä aina tuli lisää, mutta ne karisi muutamassa päivässä kunhan jatkoi tuolla diettilinjalla.
Nyt syön jo vapaammin, edelleen tuota diettiä noudattaen, mutta en enää punnitse protskuja ja vihanneksia, vaan syön sen verran kun vatsaan mahtuu. Eikä ole tullut painoa lisää. Makeisia/hedelmiä en syö vieläkään muuta kuin "mättöpäivänä".
Ja vinkkinä kaikille jotka tuota kokeilee: eka viikko on paha, silloin on nälkä ja voi saada päänsärkyä (itselläni jomotus kesti 2 viikkoa), mutta jatkakaa vaan orjallisesti, kyllä ne tulokset saa hymyn huulille heti 1 viikon jälkeen. Sitten helpottaa ja vatsa tottuu pienempään ruokamäärään. Ja juokaa vettä!!