Siirry sisältöön

2012 morsiamet: laihdutus?

134 vastausta tähän aiheeseen

#121 Vieras_Morsian_*

Vieras_Morsian_*
  • Vieras

Kirjoitettu 09 huhtikuu 2012 - 14:00

Hei laihduttavat morsiot. Minä tiedän erään henkilön, joka osaa neuvoa laihdutuksessa pientä korvausta vastaan ja tulos on VARMA, jos hänen ohjeitaan noudatatte. Ennenkin auttanut morsioita ja eräskin laihdutti 20kg!!! :o  Itsekin tässä juuri hänen ohjeillaan kiinteytän tuleviin häihini...vyö menee jo pari reikää tiukemmalle ja tammikuussa olen aloittanut aika rauhallisella tahdilla!!! :)

#122 Pupsu

Pupsu

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 55 Viestit:

Kirjoitettu 09 huhtikuu 2012 - 19:08

Tsempiksi kaikille tulevan kesän morsiamille:
Sovitin eilen hääpukuani, en ole syksyn oston jälkeen sitä koittanut.. Ongelma syksyllä oli se että selässä nyörityksen alla oleva läppä ei yltänyt peittämään selkää kokonaan. Nyt sovittaessani läppä ylsi hyvin peittämään selän ja pian uhkana on jopa liian kireälle menevät nyöritykset!
Tuloksena siis 6,5 viikon GFG laihdutuksen jälkeen kiloissa -9kg, senteissäkin reilusti :girl_haha:  Voin suositella lämpimästi siis kaikille, vielä kesäksi ehtii jos oikein haluaa!!!

Editoija Pupsu, 09 huhtikuu 2012 - 19:09 .

#123 -Nelly-

-Nelly-

Konkari

• Morsian
  • PipPipPipPip
  • 1 710 Viestit:

Kirjoitettu 10 huhtikuu 2012 - 20:44

Fitfarmilla on nyt ilmoittautuminen menossa superdieettiin joka alkaa 7.5 ja luvataan että olisi juhannukseksi kunnossa. Itse ilmoittauduin jo sinne. Saas nähdä miten käy. :)
Mun puku myynnissä täällä

♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥  

Posted Image

#124 Flik

Flik

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 352 Viestit:

Kirjoitettu 10 huhtikuu 2012 - 20:49

Plaaaa, mulla pissii tää laihduttaminen ihan totaalisesti silmään kyllä. :) ei liiku alaspäi sitten milläääään! :) vitsittää...

Mikäs tuo go fat go on kun en mä googlella löydä siitä mitään järkevää..

I hope you don't mind
I hope you don't mind that I put down in words
How wonderful life is while you're in the world

Posted Image

Hääpäikkyni

sekä

Häähumua -blogini

~~

Murut

Posted ImagePosted Image
Koiruus
Posted Image

#125 pampuliina

pampuliina

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 316 Viestit:

Kirjoitettu 10 huhtikuu 2012 - 23:41

Mua tympäsee heti huolella... Siis varsinaisesti ei tarvii edes pudottaa painoa koska painoindeksi on 21, mutta jotain kiinteytystä ajattelin lähteä yrittämään. No, kivasti on parin kuukauden sisään paino noussut 2,5 kiloa! Siis joo, lihas painaa enemmän kuin läski mutta tuntuu silti että sitä on vaan löllööntynyt. Pitää kai alkaa juoksemaan lihastreenin lisäksi.

1+1 11/2006
Kihlat 12.10.2009
Tahdon 11.8.2012

Sinetti

Posted Image
Posted Image

#126 Flik

Flik

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 352 Viestit:

Kirjoitettu 11 huhtikuu 2012 - 09:05

Mulle tuli pelkästään eilisestä +800g.. pitää varmaan lopettaa syöminen kokonaan.

I hope you don't mind

Posted Image

Hääpäikkyni

sekä

Häähumua -blogini

~~

Murut

Posted ImagePosted Image
Koiruus
Posted Image

#127 pampuliina

pampuliina

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 316 Viestit:

Kirjoitettu 11 huhtikuu 2012 - 14:02

^Mäkin oon aatellut samaa.... mulla puolestaan nousi paino 600g parissa tunnissa :grin:  Syyhän ei voi olla ero koti- ja työpuntarissa.

1+1 11/2006
Kihlat 12.10.2009
Tahdon 11.8.2012

Sinetti

Posted Image
Posted Image

#128 -Nelly-

-Nelly-

Konkari

• Morsian
  • PipPipPipPip
  • 1 710 Viestit:

Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 14:27

Katso viesti Flik kirjoitti 10 huhtikuu 2012 - 20:49

Mikäs tuo go fat go on kun en mä googlella löydä siitä mitään järkevää..

Go fat go on fitfarmin tekemä ohjelma jota noudattamalla karisee kilot ja kroppa kiinteytyy. Nyt on kuitenkin tullut superdieetti sen tilalle johon on ilmoittautuminen käynnissä fitfarmin sivuilla. Syksyllä 2010 olin mukana tuossa go fat gossa ja jatkoin siitä sitten vielä liteen, yhteensä karisi 8kg sillä ohjelmalla. Nyt siis ilmoittauduin tuohon superdieettiin ja toivon tosiaan että juhannuksena on kroppa kunnossa. ;)

Edit: typo

Editoija -Nelly-, 12 huhtikuu 2012 - 14:28 .

♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥  

Posted Image

#129 Flik

Flik

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 352 Viestit:

Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 15:20

Mitenhän sitä vois kotona "harrastaa"?

I hope you don't mind

Posted Image

Hääpäikkyni

sekä

Häähumua -blogini

~~

Murut

Posted ImagePosted Image
Koiruus
Posted Image

#130 -Nelly-

-Nelly-

Konkari

• Morsian
  • PipPipPipPip
  • 1 710 Viestit:

Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 17:03

^jos tarkoitat tuota superdieettiä niin sieltä tulee myös ohjeet millä voi kotona tehdä lihaskunto liikkeitä, eli mihinkään salille ei tarvitse mennä/liittyä sen takia. :)

♥´¨)
¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*´¨)
(¸.•´ (¸.•´♥  

Posted Image

#131 Flik

Flik

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 352 Viestit:

Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 17:41

Gfg, superdieetti, ihan kumpi vaan. Lähinnä siksi siis kysyin, ettei tarttis tuonne ens kuulle odotella vaan vois nyt jo alottaaaa.

I hope you don't mind

Posted Image

Hääpäikkyni

sekä

Häähumua -blogini

~~

Murut

Posted ImagePosted Image
Koiruus
Posted Image

#132 Limone

Limone

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 44 Viestit:

Kirjoitettu 12 huhtikuu 2012 - 21:29

^
Itse noudatin löyhästi oheisia ruokaohjeita, jotka löysin googlaamalla ja jotka ovat ilmeisesti peräisin vuoden 2011 GFG:stä. En todellakaan punninnut ruokiani, ja liikunnankin kanssa jatkoin omalla linjallani (= bodypump 2*vko, aerobista 2*vko, lisäksi kotona vatsoja ja käsipainotreeniä fiiliksen mukaan). Sain 6 viikossa vyötäröltä, lantiolta ja rinnanympäryksestä pois noin 7 senttiä kaikista, paino putosi pari kiloa. Hääpuku muuttui liian isoksi :D

Siinä mielessä toi on hyvä dieetti, että ruokia saa syödä monipuolisesti, mikään ei ole täysin kiellettyä ja annoskoot on suht isoja eli nälkää en ainakaan itse tuntenut. Lisäksi proteiinipatukat vei makeannälän tehokkaasti.

Aamiainen

* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl

Lounas

* 100 g kana / 100 g naudanliha / 100 g kala
* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 200 g vihanneksia vapaa valintaisesti
* 5 g oliiviöljy

Välipala

* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 5 g oliiviöljy

Iltapala

* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl

Lisäksi vettä vähintään 3 litraa päivässä.
Ensitapaaminen 3.3.2006
Yhteenmuutto 1.11.2007
Naimapäätös 1.5.2011
Häät 26.5.2012

#133 Tilda83

Tilda83

Juniori

• Morsian
  • PipPip
  • 54 Viestit:

Kirjoitettu 13 huhtikuu 2012 - 10:46

Täällä yksi morsian ilmoittautuisi laihduttajaksi :)

Tavoite häihin mennessä (21.7.) olisi pudottaa 3-5kg, eli ei kovin paljoa. Lopetin tupakanpolton tämän vuoden alusta ja sen takia olen lihonnut... Ei ole eka kerta kun näin käy, olen siis jo melkein kymmenen vuotta taistellut tupakanpolton ja lopettamisen kanssa (vuoden tupakoinut, puol vuotta ilman, vuoden tupakoinut, pari kk ilman, puol vuotta tupakoinut, puoli vuotta....) Joka kerta kun olen lopettunut, paino on noussut n. 5kg ja kun taas aloittaa, paino putoaa "normaaliksi".. Mielestäni en korvaa tupakkaa syömisellä, mutta siltä se kumminkin vaikuttaisi.

Ja nyt en aio aloittaa tupakointia laihtuakseni, vaan yritän hoitaa sen paremmin keinoin. Herkuttelua olen vähentänyt ja myös pahimpia hiilareita olen jättänyt pois. Ja myös limujen/mehujen yms muiden juomisen oon jättänyt kokonaan pois. Karppaustakin kokeilin 3viikkoa mutta se ei oo mun juttu. Nyt oon lähinnä vaihtanut vaaleat pastat täysjyvään, leivän tummaan yms. Lenkkeily -kauden olen aloittanut (3-5 kertaa viikossa juoksemista). Lisäksi käyn koiran kanssa kävelyllä päivittäin (n. tunnin pitkä lenkki päivässä).

Näin kevyesti nyt alkuun, jos noi pari kiloa ei nyt tällä ala lähtemään, niin sitten täytyy harkita jotain rankempaa keinoa. Mulla siis tavoitepaino (jonka tunnen "normaali" painokseni) on 50-51kg, tällä hetkellä painan 54-55kg.

Editoija Tilda83, 13 huhtikuu 2012 - 10:46 .

#134 Miyu

Miyu

Vakkari

• Morsian
  • PipPipPip
  • 119 Viestit:

Kirjoitettu 05 toukokuu 2012 - 14:38

Itse olen päättänyt aloittaa häädiettini elokuussa, niin minulla on vuosi aikaa ;)
15kg on minimi joka pitää lähteä!
~ I love you once. I love you twice. I love you more than beans and rice. ~
Lähetetty kuva

#135 Beany

Beany

Juniori

• Jäsen
  • PipPip
  • 41 Viestit:

Kirjoitettu 07 toukokuu 2012 - 07:43

View PostLimone, on 12 huhtikuu 2012 - 21:29 , said:

^
Itse noudatin löyhästi oheisia ruokaohjeita, jotka löysin googlaamalla ja jotka ovat ilmeisesti peräisin vuoden 2011 GFG:stä. En todellakaan punninnut ruokiani, ja liikunnankin kanssa jatkoin omalla linjallani (= bodypump 2*vko, aerobista 2*vko, lisäksi kotona vatsoja ja käsipainotreeniä fiiliksen mukaan). Sain 6 viikossa vyötäröltä, lantiolta ja rinnanympäryksestä pois noin 7 senttiä kaikista, paino putosi pari kiloa. Hääpuku muuttui liian isoksi :D

Siinä mielessä toi on hyvä dieetti, että ruokia saa syödä monipuolisesti, mikään ei ole täysin kiellettyä ja annoskoot on suht isoja eli nälkää en ainakaan itse tuntenut. Lisäksi proteiinipatukat vei makeannälän tehokkaasti.

Aamiainen

* 45 g kaurahiutale
* 100 g raejuusto, rasvaton
* 1,5 dl mehukeitto, sokeroimaton
* + Omega 3 2 kpl

Lounas

* 1 kpl kananmunanvalkuainen / 25 g raejuusto, rasvaton
* 5 g oliiviöljy

Välipala

* maitorahka 250 g
* 100 g pakastemarjoja
* tai 1 kpl Pro-Fx lo-carp bar -proteiinipatukka / 40g Fast Dietmix

Päivällinen

* 40 g riisi / 40 g pasta / 170 g peruna
* 5 g oliiviöljy

Iltapala

* 250 g maitorahka / 150 g raejuusto, rasvaton
* 1 dl mehukeitto, sokeroimaton
* 10 g vehnäleseitä
* + Omega 3 2kpl

Lisäksi vettä vähintään 3 litraa päivässä.

Mä sain tän ruokavalion kaverilta tammikuussa, en tiennytkään että se on yleisemminkin tunnettu "dietti". Noh, 8 viikossa lähti 8 kiloa, noudatin tuota ruokavaliota orjallisesti + liikuin 3x viikossa aerobista, 1x puntti + koiran kanssa kävelyitä. Senttejä lähti myös paljon. Mättöpäivän pidin 2 viikon välein, eli vuorokauden aikana sai syödä ihan mitä vaan. Ja mähän söin, kaiken! Pari kiloa siitä aina tuli lisää, mutta ne karisi muutamassa päivässä kunhan jatkoi tuolla diettilinjalla.

Nyt syön jo vapaammin, edelleen tuota diettiä noudattaen, mutta en enää punnitse protskuja ja vihanneksia, vaan syön sen verran kun vatsaan mahtuu. Eikä ole tullut painoa lisää. Makeisia/hedelmiä en syö vieläkään muuta kuin "mättöpäivänä".

Ja vinkkinä kaikille jotka tuota kokeilee: eka viikko on paha, silloin on nälkä ja voi saada päänsärkyä (itselläni jomotus kesti 2 viikkoa), mutta jatkakaa vaan orjallisesti, kyllä ne tulokset saa hymyn huulille heti 1 viikon jälkeen. Sitten helpottaa ja vatsa tottuu pienempään ruokamäärään. Ja juokaa vettä!!

Vastaa