81 viestiä aiheessa

Mikä teillä on/oli häiden teema? Väri vai kenties esimerkiksi jonkin elokuvan teema?

Itsellä vielä teema hakusessa, joten vinkkejä kaivataan! ;) Mietin jopa tarviiko sitä teemaa edes olla niin voimakkaasti esillä, jos sitä ei halua?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä ainakin häiden teema on se, että mennään naimisiin. Mielestäni ihan hyvä teema häille ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itsellä vielä teema hakusessa, joten vinkkejä kaivataan! ;) Mietin jopa tarviiko sitä teemaa edes olla niin voimakkaasti esillä, jos sitä ei halua?

Ei tarvitse :) Jokainen saa tehda kuten itse haluaa, ei ole pakko vakisin keksia mitaan teemaa jos ei sellaista ole mielessa eika koko idea huvita. Meilla esimerkiksi ei ole mitaan teemaa, vareissa tai muuten.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei sillä teemalla mielestäni niin väliä, meilläkään ei varsinaisesti mitään ole. Yhtenäisyyttä tulee väreistä ja tyylistä.

Muokattu: , käyttäjä: Pähkinäinen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei teemaa meilläkään.. Väreinä vaaleaa, fuksiaa ja mustaa ja nämä toistuu mahdollisuuksien mukaan kaikissa häiden osa-alueissa.

Vaikkei häät ole maalaisromanttiset, niin juomapöytään olen hankkinut sen henkisiä astioita ( maitotonkkaa booliastiaksi, sinkkivateja tölkeille jne )

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen myös sitä mieltä että mitään teemaa ei tarvitse olla. Meidän häissä on ihan perus väriteema, muttei sen kummempaa. Toki jos on henkeen ja vereen vaikka Star Wars-fani ja tuntuu luonnolliselta järjestää häät sillä teemalla niin hyvä niin, mutta jos ei tule mieleen mitään erityistä niin ei ole pakko hakemalla hakea :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos, hyvältä kuulostaa! Ehtisin jo kokea pienen paniikkikohtauksen, että pitääkö todella olla sellainen teema :D mun kaasot pukeutuu punaiseen, joten aattelin et jostain siitä on hyvä jatkaa, joskin, en tosiaan ota stressiä siitä että ON se teema ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jos/kun meidän häät on 14.2. niin ystävänpäivä vaikuttanee hitusen teemaan :) Esim. vaaleanpunainen toisena teemavärinä. Varmaan jotain muutakin pientä kyseiseen päivään sopivaa (hömppää) tulee olemaan, ei kuitenkaan mitään sydämen muotoisia ilmapalloja huoneen täydeltä :D

Ei teema tosiaan oo mikään pakollinen juttu. Naimisiinmeno se pääasia on :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Voi kun ihana päivä! Jos meille ois tullu talvihäät, ni oisin ehdottomasti harkinnu ystävänpäivää! ;)

-edit tuo nuoli tonne sojottaan ylös

Muokattu: , käyttäjä: sprsilly

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

*

Muokattu: , käyttäjä: Pähkinä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Omasta mielestäni on hyvä että edes on mietitty värit valmiiksi, tuo yhtenäisyyttä juhlatilaan ja antaa harkitumman ja suunnitellumman vaikutelman vieraille. Meillä väreinä on musta, valkoinen ja haalea vaaleanpunainen. Teemana on romanttinen vintage ja hauskanpito.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkään ei teemaa ole. Väreinä tulee olemaan valkoinen ja kulta. Pitsiäkin olis ihana saada mahdutettua! Ja sitä itseasias jo ostinkin :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Toi kulta ois ihana! Mut jos yhdistän kultaa punaseen, ni tuleek siit vähä liiaks joulu mieleen? :o

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Valkosta meille tulee aika paljon pakostakin ku kaikki cateringin jutut on valkosina :D siis lautaset, pöytäliinat ym ym. Kai niitä omiaki sais tuoda, mut en jaksa, ku ne kuitenki kuuluu hintaa. Ja valkoseen on aina helppo yhdistää! Mitä sit ois sellasta mihin sitä vaaleenpunasta ja mustaa vois laittaa? Kutsukortit, menut, ohjelmalehtinen. Check. Mitä muuta?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^ Kiitos :girl_smile: taidanpa 'eksyä' seuraavaksi tuonne askarteluosastolle :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meilläkään ei mitään erityistä teemaa mut värinä tiffany blue, valkoinen ja hopea. Ja tosi paljon tanssia: tanssi esityksiä ja muuten vaan tanssia koko illan! :)

Värit tulee just näkyy koristeissa, kutsuissa, kukissa, menu/ohjelma lehtisissä, ym. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille taitaa olla tulossa teemaksi (tai ainakin väreiksi) valkoinen, tumma pinkki ja hopea (tai kulta, ei osaa päättää). Sen lisäksi jonkin verran on tulossa kristalleja, joten siinä lienee jo teemaakin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Me ehdittiin tuskailla teeman valinnan kanssa melko useaankin otteeseen; ensin piti tulla Muumihäät mutta se idea hylättiin sitten lopulta sen takia koska ei ollut miehelle mikään kovin "oman" tuntuinen teema, sen jälkeen mietittiin festariteemaa, joka sitten vuorostaan laajeni musiikkiteemaan, jonka jälkeen ajateltiin pärjätä pelkällä väriteemalla, joka sekin onnistuttiin sitten värien osalta vaihtamaan vissiin kahteen vai kolmeen kertaan. Loppujen lopuksi kyllästyttiin ja päätettiin että ihan sama, antaa asian olla siihen saakka kunnes saadaan hankittua mulle puku ja katsotaan väriteemaa sitten sen mukaan. Noh, puku sitten löydettiin ja sen perusteella meille sitten on ilmeisesti vakiintumassa väreiksi musta ja punainen. Värejä tullaan hyödyntämään ilmeisesti ainakin hääkimppuun ja pöytäasetelmiin, sekä ylipäätänsä koristeluihin muutenkin, kutsukortteihin, hääkampaukseen, sulhaselle ollaan hommaamassa punainen kauluspaita, ymsyms.

Eihän se teema mikään pakollinen tietenkään ole olla olemassa (niin kuin moni on täällä aikaisemminkin jo maininnut), mutta omalla kohdallamme koen sen kyllä perin hyödylliseksi. Ihan vaan jo siitäkin syystä että on huomattavasti helpompaa lähteä suunnittelemaan asioita kun on jo valmiiksi olemassa pohjana jokin "punainen lanka" jota voi käyttää apuna niiden päätösten tekemisessä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näinpä. Mä oon jo tosta mun alotusviestistä edistyny aika paljon: kaasoille tulee punaset puvut ja sitte meille kaikille (mulle+kaasoille) tulee yhtenevät kukat kampauksiin. Pöytäkoristeet on punasia, samoin kukkakimput pöydissä. Miehen ja BMn vieheet tulee varmaan kans kaikki olee punaisia ja samanlaisia. Niin ja kutsukortit varmaan kans lähtee punasina eteenpäin, niin että kyllä meillä ainakin aika paljon tota punasta tulee olemaan :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille teema varmistui juhlapaikan varmistumisen jälkeen. Meille on tulossa maalaisromanttiset häät. Varsinaisesti teemaväriä ei ole, mutta meillä tulee olemaa koristelussa paljon juuttikangasta ja pitsiä, eli valkoinen ja ruskea kai nuo teemavärit sitten ovat. Kutsut ja muut paperimateriaalit on jo suunniteltu jäljittelemään värimaailmaa, sekä koristelut ja katteet on jo valmiiksi suunniteltu pienimpiä yksityiskohtia myöten. Netistä on löytynyt ihania kuvia, joista olen saanut paljon ideoita. Jossakin vaiheessa alkoi jo tuntua, että alkaa tulemaan aivan liikaa kaikkea ja liikaa pieniä yksityiskohtia. Mahtavatko vieraat edes huomata näitä vaivalla suunniteltuja ja tehtyjä yksityiskohtia päivän aikana.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meidän häihin ei mitään kummempaa teemaa tule, tietysti värimaailma jotenkin yhteinäinen. Musiikkia tulee paljon ehkäpä muitakin esityksiä, uskon että monen mielestää liikaakin mutta kun noi on meille itselle niin tärkeitä ja ollaan monesti tylsistytty häissä joissa joka välissä on "seurustelua" joten ei haluta sellastakaan. Itse oon muutaman kerran ollut häissä, missä hääpari/morsian on ihan viimeisen päälle suunnitellut pöytäkoristeet, tilpehöörit ym. tosi upeiksi ja siinä hienosti onnistunutkin, mutta sitten esim. ohjelmassa ja aikataulutuksessa on sitten menty ihan riman ali. Ja tosi on, että enemmän sellaiset asiat häiritsee vieraita kuin vaikka koristeiden vähyys. Toki niitä jokainen voi askarrella mielen mukaan, mutta kannattaa muistaa ettei ne ehkä ihan tärkein juttu ole :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä Halloween-teema... Näkyy väreissä: musta/valkoinen/violetti/oranssi, koristeluissa: pääkalloja, liskoja, hämähäkinseittiä, "hautajaiskukat" (pelkkiä valkoisia liljoja siis), ja pukeutumisessa: maskeerataan sulho vampyyriks ja meikäläinen uhriksi vihkimisen jälkeen. Ja toivomme vieraiden osallistuvan teemaan pukeutumisellaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä Halloween-teema... Näkyy väreissä: musta/valkoinen/violetti/oranssi, koristeluissa: pääkalloja, liskoja, hämähäkinseittiä, "hautajaiskukat" (pelkkiä valkoisia liljoja siis), ja pukeutumisessa: maskeerataan sulho vampyyriks ja meikäläinen uhriksi vihkimisen jälkeen. Ja toivomme vieraiden osallistuvan teemaan pukeutumisellaan.

Kuulostaa hmm... mielenkiintoiselta, upealta, hauskalta, erilaiselta, jännittävältä, ehkä hieman myös pelottavalta ja paljon muuta. Varmasti erilaiset ja muistorikkaat häät teillä. Toivon tosiaan, että myös vieraat osallistuva teemaan pukeutumalla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään