Janne Heinonen (kuvaaja)


Samsara

Recommended Posts

Erittäin hyviä kokemuksia varsinkin muotokuvauksesta. Kuvat erittäin laadukkaita, niitä oli mukavasti ja ne oli omana erittäin nopeasti verrattuna muihin kuvaajiin.

Omat kuvat kävimme ottamassa verkatehtaan ympäristössä.

 

Mitä olen seurannut niin myös hääkuvat ovat hauskoja ja idearikkaita.

Muokattu: , käyttäjä: belzar
Link to comment
Share on other sites

Olin tänä vuonna vieraana häissä, joissa Janne oli kuvaajana. Kuvasi kirkossa ja hääjuhlassa todella huomaamattomasti, eikä häirinnyt itse tapahtumia lainkaan, kuvaajaa tuskin huomasi. Häiden jälkeen päästiin katsomaan kaikkia tuoreen avioparin saamia kuvia, ja olihan niitä kyllä lukumäärällisesti paljon. Kuvat taisivat olla valmiitakin ihan päivän, parin päästä kuvauksesta, ja ymmärtääkseni hääpari itse oli kaikin puolin tyytyväinen lopputulokseen.

 

Minua itseäni pisti silmään tämän tuttavapariskunnan saamissa kuvissa se, että monet harmaasävyiset kuvat näyttivät jotenkin kömpelöiltä ja keskeneräisiltä. Useat kuvat näyttivät siltä, että ne olisivat kaivanneet enemmän jälkikäsittelyä, jotta ne olisivat näyttäneet luonnollisilta myös harmaasävyissä. Samaa huomaan myös joissain portfolion kuvissa, mutta toisaalta jotkut uudemmat harmaasävykuvat ovat siellä kyllä jo paljon paremman näköisiä.

Muokattu: , käyttäjä: hetkinen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...