Malyn

Morsian/sulhanen humalassa?

23 viestiä aiheessa

Onko mielestänne suotavaa, jos morsian/sulhanen on todella vankassa humalassa omissa häissään?

 

 

Henk.koht. en edes ehtinyt juomaan, kun koko ajan kiskottiin paikkaan A, B, C, D, E ja F :D Mies tosin hoiti tuon asian perusteellisemmin munkin puolesta ja loppuyöstä meidän hääsviitissä kävi tervehtimässä vessanpönttöä :rolleyes:  Raukka-parka! Mua enemmänkin huvitti kuin ällötti, mun mies on vaan niin sulonen, jopa tukevassa humalassa :-*:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No minusta se on kylla aika surku, jos haapari tai toinen naista on niin humalassa, etta kompuroi tai muuten on holtittomassa kunnossa, ja/tai muisti menee. Siina menee se paivan ainutlaatuisuus kylla mielestani harakoille. ja onhan se vahan vaivauttavaa vieraillekin, jos paahenkilot ovat siina kunnossa. Tasta huolimatta meista kumpikaan ei tosiaan sylje lasiin, ja joimme kylla pitkin paivaa/iltaa, mutta emme olleet liian humalassa, vaikka aika iloisissa tunnelmissa ihan loppu-illasta. Meilla oli myos ns. kunnon haayo, etta osasimme nahtavasti pitaa hauskaa tarpeeksi sivistyneesti, vaikka Tallinnan tuliaiset maistuivatkin  ;) Tosin, joku kerran sanoi etta haat eivat ole voineet olla kunnon haat, jos morsiuspari jaksaa niiden paatteeksi viela laittaa avioliiton niin sanotusti taytantoon  :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jokainen tekee tietysti tyylillään. Jos morsiuspari haluaa olla humalassa niin ok(huom rähisemättä).

 

Me emme ole. Hiprakka on eri asia, kuin humala. Olemme puhuneet tulevan miehen kanssa, että on ok juoda muutama, mutta kumpikin tietää omat rajansa. Kamalinta mitä voisi tosiaan sattua olisi muistin menettäminen hääpäivältä. Ajattelemme myös niin, että kaikilla on mukavampaa, jos emme ole tosi humalassa. Emme siis jätä humalaa väliin niinkään hääyön kannalta. Luulen, että jos hääyönä ei tapahdu mitään, niin se johtuu väsymyksestä ei alkoholista. Onneksi on hääaamu, jos niin sattuu käymään! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Alkoholin nauttiminen ja siitä pienesti sievästi humaltuminen ei ainakaan meitä haittaa, näin varmasti tulee käymään, kun skumppaa ja viiniä nautiskelee päivän mittaan. Eriasia olisi, jos jompikumpi menettäisi muistinsa, sellaista humalaa ei missään nimessä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää on mulle kauhea ongelma. Ei siis se humala sinällään, eiköhän me osata juoda ihan kohtuudella, eli hiprakka, ei känni, mutta toi muistin meneminen.. Mulla on iso ongelma väsymyksen kanssa. Jos musta tulee yliväsynyt niin multa menee muisti. Ihan sama oonko juonut yhden lasin viiniä vai pullon vai kaksi. Tai vaikka en olisi juonut mitään. Ja muutenkin väsymys (ilman alkoholia) aiheuttaa mulle sellasen kännisen olon ja jopa krapulan. Ja jotenkin veikkaan että saatan olla omissa häissäni loppuillasta aikas väsynyt.. Noh, sulhanen on kyllä tottunut paikkailemaan näitä mun muistiaukkoja muutenkin niin kertokoot sitten hääpäivänä että millasta oli. Ei kai näille mitään voi :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tää on mulle kauhea ongelma. Ei siis se humala sinällään, eiköhän me osata juoda ihan kohtuudella, eli hiprakka, ei känni, mutta toi muistin meneminen.. Mulla on iso ongelma väsymyksen kanssa. Jos musta tulee yliväsynyt niin multa menee muisti. Ihan sama oonko juonut yhden lasin viiniä vai pullon vai kaksi. Tai vaikka en olisi juonut mitään. Ja muutenkin väsymys (ilman alkoholia) aiheuttaa mulle sellasen kännisen olon ja jopa krapulan. Ja jotenkin veikkaan että saatan olla omissa häissäni loppuillasta aikas väsynyt.. Noh, sulhanen on kyllä tottunut paikkailemaan näitä mun muistiaukkoja muutenkin niin kertokoot sitten hääpäivänä että millasta oli. Ei kai näille mitään voi :)

 

Kinuski - ei huolen häivää. Muistat vaan häistäsi kaiken kauniin ja sillä sipuli. Ja jos muistisi menee joka tapauksessa niin voit  ottaa tervetuliais-skumppaa huoletta. Usko vanhempaa :girl_cray3:

Muokattu: , käyttäjä: Suli

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hyvin meni - lievässä humalassa olin kyllä loppuyöstä mutta juhlan ajan jne. join hyvin maltillisesti ja oli vain ja ainoastaan mukavaa. En mä kyllä silti muista koko päivästä oikeen mitään mutta se ei liity alkoholiin vaan siihen että kaikki meni niin pirun nopeeta :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

PIeni sievä oli täälläkin. Tai ehkä enemmän johtui koko päivästä, vissiin neljä lasia kuoharia/viiniä, yksi siideri ja lasi boolia meni kahdeksan tunnin aikana. Hauskaa oli joka tapauksessa  :girl_drink1:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hauskaa oli jo hallussa pysyi! Ja sen mitä ei loppuillasta muista, niin ei niin välikskään vai miten se nyt meni..

 

Samaa mieltä, jokainen tyylillään, mutt kyllä tietty on parempiakin juhlia vetää ne perseet olalle, jos tää ei tietty ole parin molempien osapuolten yhteinen päätös.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En olisi halunnut olla räkäkännissä hääpäivänä enkä muulloinkaan. Hääpäivänä en juuri voinut syödä, joten en juri uskaltanut juodakaan. Hauskaa oli ja pikkutunneille asti jaksoin juhlia ja tanssia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei kyllä ehtinyt koko päivänä kauheasti juomaan. Onnittelumalja, ruokajuoma, kahvin kanssa jotain pientä ja sitten loppuillasta jatkoilla muutama lasillinen. Hotellilla oli vastassa kuoharipullo, joka kyllä osaksi juotiin. Ei siis ehtinyt humalaan astia juomaan, vaan oli sellainen rento olo. Kaiken muistankin ja seuraavana päivänä ei ollut krapulaa. Kaikki sujui siis todella hyvin, enkä edes pahemmin kiinnittänyt huomiota tuohon juomiseen. Sulhanen pysyi myös lestissään. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ollut häissä, jossa morsian oli suoraan sanottuna aika humalassa ja en tiedä oliko ihan ookoo.. Ollaan myös miehen kanssa sovittu, että ei kännätä ja lähdetään sopivaan aikaan ja jätetään loppuporukka jatkamaan. Jää hyvät muistot ja jaksaa sitten seuraavana päivän hehkua (heh heh).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse en juonut paljon ja olo oli kuin olisi ollut sopivassa hiprakassa, kaipa se tunnelma ja ihana päivä teki sen että olo oli rento ja hauskaa oli :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olin skarppina häävalssiin asti, sen jälkeen annoin itselleni luvan nauttia baarin antimista. Olin hiprakassa varsinaisen hääjuhlan loputtua puolenyön maita, jatkoimme sitten "nuorten aikuisten vieraiden" kanssa hääjatkoille, jossa sai sitten rauhassa humaltua ilman tuomitsevia katseita. Tavoitteeni oli, että jaksan aamuyölle asti ja sulhasen ei  tarvitse kantaa minua pois jatkopaikalta (ja että taksi ottaa kyytiin). Poistuttiin jatkopaikalta n. klo 4.30 neljän viimeisen vieraan kanssa yhtäaikaa, pystyin kävelemään vielä korkeilla koroilla taksiin ja jaksoin vielä aamusta nauttia hääyöstä (eli saunottiin hääsviitissä ja mitäsillonhääyönänytkuuluutehdäkään). Varsin sopiva humalatila siis, enkä ollut sen humalammassa kuin muutkaan jatkovieraat aamuyöstä (kaksi vierasta pyöritteli pitsalaatikkoa ihmetellen, miten se toimii ja miten sen saa kiinni).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En halunnut olla humalassa, koska halusin pystyä nauttimaan ja muistamaan koko hääpäivän. Hiprakassa tuli varmasti oltua varsinkin tanssimisen alettua, mutta ei mitään kännäystä tmv. Alkoholia meillä oli tarjolla runsaanpuoleisesti (ainakin ylijääneestä määrästä päätellen), mutta ei siinä oikein olisi varmaan edes kerennyt "kännätä" :D Eikä vieraissakaan tapahtunut mitään ylilyöntejä, vaikka juurikin omanikäinen väki pitkään meidän kanssa juhlikin ja pyrki parhaansa mukaan verottamaan juomia :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä kyllä olin vähän hiprakassa, mutta enemmän humalluin oikeastaan vasta yöllä viimeisten parin tunnin aikana mitä olin hereillä. Join kyllä paljon vähemmän kuin mitä olisin vaikka jonkun kaverin häissä juonut, koska halusin olla skarppina enkä mielelläni juo paljoa vanhempieni seurassa. Meillä siis oli ihan runsaasti alkoholia tarjolla ja osa porukasta kyllä joikin ihan reippaasti. Toisaalta tissuttelin koko päivän niin tasaiseen tahtiin, että ei se alkoholi noussut päähän mitenkään humahtamalla. Sulhanen oli minua enemmän humalassa, joskaan ei missään kaatokännissä, ja meni nukkumaankin ennen minua, että ei mitään perinteisiä hääyövirityksiä ollut aikomuskaan toteuttaa. :D Me olimme alun alkaenkin sitä mieltä, että haluamme tosiaankin juoda ja juhlia sen kerran kun kaikki kaverit ja sukulaiset ovat saman katon alla bilettämässä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyllä me molemmat oltiin viimeisten kappaleiden aikana enemmän tai vähemmän hiprakassa, mutta sillä tavalla sopivasti. Ajatus olikin loppuillasta juhlia täysillä. Mitään ylilyöntejä ei tullut kenenkään kohdalla, vaikka vieraillekin oli loppuillasta alkoholia aikalailla tarjolla.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

10 vuotta yhdessä oltu, ja ehkä jonkin kerran ehditty jo etukäteen sitä hääyötä viettämään :D jätimme siis suosiolla nuo hommat sitten aamulle. Tästä johtuen, jorasimme enemmän tai vähemmän hiprakassa, hilpeällä ja iloisella mielellä vieraiden ja sukulaisten kanssa aamuyöhön asti. Poistuimme juhlapaikalta vasta kun kaasot ja bestman oli enään paikalla. Onnistuneet juhlat! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minusta häissä ei pitäisi juoda itseään humalaan :/ Sopiva hiprakka on ihan ok mutta kännien vetäminen on minusta tylsää.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
On 12.5.2016 at 23.02, Bla said:

kännien vetäminen on minusta tylsää

:blink: Ei olla varmaan oltu samoissa bileissä. :rolleyes:

Meillä alkoholista nauttiminen painottuu ensitanssin jälkeiseen aikaan. Meille on tulossa aika pitkä ja monimutkainen tanssikoreografia, niin saa todellakin olla skarppina tanssilattialla. Sitten yöllä kaveriporukassa voi ottaa vähän rennommin. Mitään kaatokännejä en itselleni juo, eikä onneksi mieskään sellaisia harrasta.

Olen ollut häissä, joissa hääpari oli jo poislähtiessämme aikamoisessa humalassa (siis kymmeneltä illalla). Juhlat olivat muutenkin keskittyneet lähinnä alkoholin kittaamiseen, eikä itse kuskina tullut sitten nautittua kuin se yksi kirsikkasiideri. Loppuiltani olisi mennyt kraanavettä juodessa, ellen olisi boolin tykötarpeista napannut itselleni lasillisen juissia... Juhlat olivat kuulemma jatkuneet aamuukuuteen asti, eli hääpari oli vain käynyt kääntymässä hotellihuoneessaan. No, heillä onneksi oli hauskaa. <_<

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Saahan sitä humalassa olla jos tykkää. Me ei käytetä alkoholia pahemmin lainkaan, joten tuskin otetaan. Tai mies saattaa muutamia ottaa, mun mielestä limppari on parempaa. Alkoholia kyllä tarjoillaan (meidän piikkiin), jos siitä muut haluavat nauttia. Myönnän kyllä, että ympäri tuiterissa olevat ihmiset eivät ehkä ylipäätään ole omaan mieleeni, mutta turha sitä on lähteä muiden valintoja kritisoimaan. Pääasia on varmaan, että hääpäivästä jää itselle hyvät muistot.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sopimatonta tai ei, mutta me olimme kyllä ihan kunnon humalassa loppuillasta, minä varsinkin. Loppuillasta oli kuitenkin vain kavereita paikalla ja kaikki olivat humalassa, ei tuntunut ketään kännimorsian häiritsevän. Ei kuitenkaan niin humalassa oltu että oltaisiin oksennettu, kompuroitu, sammuttu... Lähdettiin 7 vieraan kanssa yökerhoon jatkoille ja ihan ilman ongelmaa päästiin sisään. 

Jos haluaa hääpäivänään (mieluusti tietysti vasta illalla) vetää kännit, niin miksi ei? Jos ei siis totaalisen yli vedä tai ole humalassa taipuvainen riitelyyn. 

Hääyö siinä perinteisessä merkityksessään jäi viettämättä, mutta senkin ehti tehdä myöhemmin. Ja olisi varmaan jäänyt vaikka oltaisiin juotu vähemmän, olisi luultavasti väsyttänyt kuitenkin liikaa. 

Ja oli hauska hääpäivä, vaikka oltiin humalassa loppuillasta. En koe että humaltumiseni olisi millään tapaa viimeisiä tunteja häistä pilannut, päin vastoin :D

Muokattu: , käyttäjä: Minitikru

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Oli tarkoitus olla hyvässä hiprakassa suurin osa päivästä, mutta jännitykseltä ja kiireeltä en ehtinyt keskittyä juomaan. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään