maiski

Hääpukujen ja asusteiden tilaaminen ulkomailta vol.2

141 viestiä aiheessa

Olen löytänyt unelmieni puvun, joka maksaa Suomessa 1200e. Jenkeistä löysin samaisen puvun hintaan 500$. Osaako kukaan sanoa, miten sieltä tilatessa toimitaan verotuksen/muiden maksujen kanssa?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei rakkaat kanssa sisaret!

Mä en Suomen maalta mieleistä pukua löytänyt mut jenkeistä sit löyty..onko kellää kokemuksia nettikaupoista 50thstudio.com tai dressale.com? tulliahan noihi vähä tulee mut onko kellää kokemusta noide liikkeiden tilauksesta? on ainakin ihanat asiakaspalvelut heillä :) olen s.postilla ollu yhteydessä siis..

minkäs teet kun se oikea ja just siis se oikea puku tuolla on ni pakkohan se kai on uskaltautua tilaamaa vaa :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

50thstudion puvut ovat ainakin nettikeskusteluiden mukaan Kiinassa teetettyjä kopioita. Laadusta en osaa sanoa, mutta googlettamalla 50thstudio reviews löytyy paljon keskustelua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

no mä päädyin tilaa pukuni dressale.comista ja voin kyllä tosi lämpimästi suositella tässä vaiheessa.. sain tilauksen tehtyä (mittojeni mukaan) ni ei menny kun puoli tuntia sieltä asiakanpalvelu soitti minulle että tarkistaa antamani mitat vielä ja vahvistaa toimitus pvän jne.. maksu oli helppo paypall tai luottokorttiheillä asiakaspalvelu toimii chattina ja emailina, tässä vaiheessa TODELLA HYVÄ fiilis!!! toimituspväksi luvattiin 9.3mut toki otettava tulli aika jne huomioon,he tosin laittavat paketille hintaa vähempi että myös tulli osa on pienempi sit..

heidän puvut on juu myös kopiota, honkongissa tehdään,kävin tänää mittojani otattamassa ompelialla jyväskylässä ja hällä oli siellä juuri näitä pukuja muokttavana ja osasi kertoa et kankaat on kyllä älyhyviä ja osa puvuistaki tehty hyvin mutta sit joissai voi olla sitä esim saumataitteiden eroja jne et KAIKKI ei o ni huolella sit valmistettuja.. :girl_sad:

no jäädään katsomaan miten käy, mun UNELMIEN puku just sellainen kun haluan tuli maksamaan rahteineen kaikkineen 162e et jos sieltä nyt tulee vielä mitä pitää ylistän kyllä taivaaseen paikan :girl_in_love:

50thstudiolla on myös tosi ihana asiakaspalvelu ja nopeesti vastaavat.. heillä myös maksuna paypall ja luottokortti mut hinta on vähän isompi samalle puvulle kun dressale.comissa..ja hyvin ymmärsivät meikäläisen hoono enklantikinja olivat kärsivällisiä :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

he tosin laittavat paketille hintaa vähempi että myös tulli osa on pienempi sit..

Tulli haluaa nähdä sun maksutositteen puvusta. Sillä mitä siinä paketin päällä lukee, ei ole tullin määräytymisen kannalta mitään merkitystä. Tulli on kyllä nimittäin tietoinen näistä tällaisista yrityksistä pienentää maksuja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

he tosin laittavat paketille hintaa vähempi että myös tulli osa on pienempi sit..

Tulli haluaa nähdä sun maksutositteen puvusta. Sillä mitä siinä paketin päällä lukee, ei ole tullin määräytymisen kannalta mitään merkitystä. Tulli on kyllä nimittäin tietoinen näistä tällaisista yrityksistä pienentää maksuja.

no minua ei haittaa tästä maksaa sitä veroa,se ei ni paljoa tuohon päälle ole ja siihen kyllä olinki varautunut jo :) luulen et laittavat kai siksi pienemän hinann ettei se jäisi edes tulliin mutta uskallampa epäillä tokko näin käy, eli oon ottanu huomioon ajan mikä menee tulli selvitykseen ja siitä vielä meidän postiin :):)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kauanko menee tullissa aikaa jos sinne jää? Olen ajatellut tilata tuolta myös :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

tänne saapui puku,no joo viikonn myöhässä mut ei paha.. siihen se ihanuus sittenloppuikin :( puvussa piti olla paljon sellaisia pitsi yksityiskohtia mitkä oliki korvattu hopea lanka kirjonnalla jne :( eli puku ei ole sellainen mikä kuvassa on :(:( suosittelenki siis ulkomailta tilaavia tarkistamaa todella todella tarkkaan mistä puku on tehty onko kaikki yksityiskohdat sitä mitä pitääkin jne.. itse jään nyt pohtimaa mitä pukuni kanssa teen, lähteekö se eteenpäin ja uuden metsästykseen vai miten..

Harmittaa va ni vietävästi ku se kuvan puku on JUST SE!! ja suomessa eivät sitä kuulema saavalmistettua kun ei ole sellaisia materiaaleja tarjolla.. :( puvun koko oli tosin ok,mittojeni mukaan tilasin,toimitus siis kesti noin 5vko oli keskiviikkona tullissa suomessa ja perjantaina DHL sen toi kotio..tullaus ol helppo DHL:lle lähetin kuitin ja he tullasivat sen :)

jos haaveessa on yksinkertaisempi malli ilman suurempia yksityiskohtia suosittelen kyllä tilaamaa ulkomailta,saa ni paljon edukkaammin ja he siellä kyllä simppelit puvut saa valmistettua!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Joo, sen mä oon huomannut mitä oon lukenut ihmisten kokemuksia, että jos on hirveän tarkkaa että kaikki yksityiskohdat on samanlaisia kuin alkuperäisessä kuvassa, niin ehkä Kiina-puku ei oo silloin oikea valinta.

Itse tilasin runsaasti kirjailuja sisältävän puvun, joten ajattelin heti alusta alkaen että kirjailut eroaa varmasti alkuperäisesti hieman mutta ovat varmasti ihan kauniit - ja niin siinä kävikin :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voisitteko laittaa puvuista kuvia ja kertoa mistä tilasitte?

Olen aikonut tilata pukuni ulkomailta kun sen aika on, mutta minua hirvittää varsinkin nuo kirjailut ja kimallukset..

Joissain netissä olevissa kuvissa on niin kamalan näköisiä "helmikirjailuja" ( ihan tavan paljettia ) että kuinkahan nuo on joka paikassa samaa tyyliä..

Yrittänytkin katsella pukua missä ei ehkä sellaista sitten olisi..

Täältä löysin itselleni luultavasti The - puvun, onko kenellekään tuttu paikka??

Tuossa itseasiassa tuo pukukin mitä olen katsellut..

http://www.dressinwedding.com/Formal-Ball-Gown-V-Neck-Beading-Embroidery-Taffeta-Wedding-Dress-p19540.html

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pampuliina, olisiko mahdollista saada kirjailuista kuvaa? Ja mistä tilasit puvun?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuolla puku ulkomaisesta nettikaupasta-ketjussa on lisää tietoa ja päikyssä kuvat :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä itse tutustuin kaikkiin ulkomaisiin puku Kiinasta-ketjuihin niin lähes poikkeuksettahan ne käyttää niitä paljetteja ja helmiä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Moips!:) Elikkäs.. Oon selaillut noita nettikauppoja joissa myydään tosi halvalla hienoja hääpukuja.. Onko kukaan sattumoisin tilannut pukua sellasesta paikasta kun www.bridesire.com ? Vähän jännittää tilata, mutta sen saa palautettua jos puku ei vastaa odotuksia...Ainahan voi kokeilla :) aivan ihanalta puvulta näyttää ainakin kuvissa! :) Eikä oo todellakaan hinnoilla pilattuja!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Milloin teillä on ajankohtaista tilata? Kuinkahan pitkät toimitusajat tuoltakin on tänne Suomeen, ja paljonkohan mahtaa olla mahdolliset tullit...

Itseä enemmänkin hirvittää se että onko tuote varmasti sitä mitä pitääkin!

Mutta itse olen pääosin katsonut pukua ulkomailta, koska Suomesta vaikeata löytää sellaista pukua kun haluaa ja sitten jos sellaisen löytäisi niin hintakin on sitten sen mukainen, aika vaan alkaa tulla vastaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Se kannattaa tilata heti kun vaan saa päätettyä minkä haluaa. Ite tilasin tammikuussa, puku tuli mulle maaliskuussa ja häät on elokuussa. Ihan viime tippaan ei kyllä kannata jättää, puoli vuotta on mun mielestä aika minimi lähteä tilaamaan koska sitten on varaa etsiä ompelija jos tarvitsee esim lyhentää tms.

Tulleista ei tule mitään maatamullistavaa summaa. Itsellä tuli n. 130€ ostoksista tullien jälkeen hinnaksi 168€...

Eli voit laskea tuotteen hinnasta + 23% alv ja 12% tullimaksu niin ei ainakaan jää alakanttiin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mä tilásin jenkkiläisestä netti kaupasta ja kiinastaha se paketti tuli.. Tilasin sivuston kuvan mukaisen puvun ja kyselin että onhan samanlainen jne luvattii että on, mitta tilauksena otin.. Nooh puku tuli 7vko päästä suomeen ja se oli kaikkea muuta kuin kuvan puku :( Eli yleensä myynti ilmossa heillä on alkuperäisen suunnittelijan puku,ei heidän omansa, suosittelen olee tarkkana! Mitään palautus oikeuksiahan puvuilla ei ole, oli standarti tai mittatilaus, itse taistelin noin 30 s,postiviestin voimin ja väittivät jatkuvasti että kuvani on muokattu ja mitattu väärin jne.. eli palautus ei onnistunut!

puvun kirjailuista sen verran,että mun kaikki pitsi kohdat (joita oli paljon!) oli korvattu hopeisella lanka kirjonnalla, mallissa oli yritetty jäljitellä kyllä alkuperäistä, mutta todella huonosti siinä onnistuttu!!

Masogroup yrityksen alla toimii useita nettikauppoja,suosittelen välttämään niitä!!!!

tullaus jne on helppoa yleensä DHL tms hoitaa sen puolestasi,eli pidä ostoksesi kuitti tallessa,tarviit sitä tullaukseen,joutuu lähettää siis s.postilla kuljetus firmalle..

ainoa positiivinen puoli mun puvussa on se,että kangas oli tosi laadukas ja ompeleet tehty hyvin,tarkastin oman mekkoni ompelialla ja se on nyt sit myynnissä, koska odotin ihan muuta kuin mitä sain :( Että kannattaa varautua myös pahimpaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

minä oon tilannu, ja en suosittele!! Niissä on juu muka palautus oikeus jjos on FIRMAN VALMISTUS tms virhe, ite en saanu pukuani palautettua ja loppu peleissä puku tuli kiinasta :( mut siihen halpaan hintaan on syynsä, puku EI TOD:NÄK ole se mikä kuvassa on vaan kuvassa alkuper. suunnittelijan puku, sinä saat siitä kopion mitkä on iha paikkakohtaisesti mitä on.. jotku jopa hyviä, mutta sit on myös huonoja.. yleensä kaikki pitsit helmikoristelut jnejne korvataa halvemmilla versioilla eli lankakirjailulla ja paljeteilla..

kannattaa kysellä tosi tarkkaa s.postilla ja pyytää kuva puvusta minkä he valmistaa.. Itsellä meni 200e ihan kankkulan kaivoon, pukua ei saa palautettua ja vaikka puvun saisi saisin vain puvun hinnan takaisin,eli tullit,lähetys kulut eivät sinulle palaudu ikinä.. :/ onneks löyty sit koto suomesta puku <3

en halua pelotella tällä mutta itsellä kokemus tälläinen! Odotin vielä sillä asenteella pukua et se ei tule olemaan mikään sincerity tm huippu suunnittelijan tasoinen, mutta nämä halvat kopiot on iha eri luokkaa päällä.. suosittelen katselee saisitko esim suomalaisen kaupan kautta tilattua, hehän teettää jossai kiinan suunnalla myös pukunsa mutta heillä on PLAUTUS oikeus, koska kuluttaja asiamies pystyy näihin puuttumaa.. Googlettamalla löytyy ainakin tämä yksi puku liike jolla on mahd tilata kuvasta puku ja sen saa vielä palauttaaki jos ei miellytä..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin puku hankinnassa todennäköisesti (rahan säästämiseksi) Kiinasta, tämän sivuston kautta tilattuna: http://www.dhgate.com. Jos jollakulla on jotain kokemuksia ko. sivuston kautta tilatuista puvuista niin mielelläni kuulisin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen tilannut puvun jo, reilu vuosi ennen häitä.

Alunperin oli suunnitelma tilata puku joulukuun tienoilla, eli 8kk ennen häitä ettei vahingossakaan haittaa jos toimitus viivästyy ja jos sattuisi että puku olisi niin huono etten pitäisi sitä!

Siinä ajassa ehtii ottaa plan B:n käyttöön vielä.

Millyllä ainakin on sivuillaan heidän tekemistään puvuista kuvia ( erikseen siis mallisto ) ja huomaa kyllä että on heidän tekemiään, ei mitään alkuperäisiä.

osa hieman kökköjä ja osa oikeinkin kauniin näköisiä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No mun puku ei ollu sinne päinkää mitä piti,ei edes malliltaan :( onneks toisilal kuitenki tulee mitä pitääkin..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No mun puku ei ollu sinne päinkää mitä piti,ei edes malliltaan :( onneks toisilal kuitenki tulee mitä pitääkin..

Miten puvullesi kävi jatkoksi? Saitko palautettua vai mitä teit/teet sille? :mellow:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No mun puku ei ollu sinne päinkää mitä piti,ei edes malliltaan :( onneks toisilal kuitenki tulee mitä pitääkin..

Miten puvullesi kävi jatkoksi? Saitko palautettua vai mitä teit/teet sille? :mellow:

tuossa toi edellee puku pussissa odottaa kelpaisiko jollekin muulle, jonka odotukset ei ole mitä minulla oli :( eli pitkän tappelun ja s.postittelujen, miljoonien kuvien jälkeen en saanut sitä palautettua :(:( väittivät että kuvani ovat muokattuja että mekossa ei ole mitta virhettä, vaikka korsetti osassa oli todellisuudessa 7 vai 8 cm heitto rinnan ympäryksessä :/

saisi kai tuosta joku mieleisen mekon itselleen,jollei näin valmiina ni muokattuna,itsellä ei ompelu taitoa juuri ole, niin ei tullut kyseeseen ruveta muokkaamaan mekkoa itselle..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen ihaillut pukuja netistä tästä osoitteesta http://www.bridalme.com/ onko jollain kokemuksia kyseisestä paikasta? Oliko toimitus niin kuin luvataan yms? Kaikki kokemukset paikasta plussaa :) joten sana on vapaa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään