Jump to content
Naimisiin.info

Häät ulkomailla ja vieraita Suomesta?


Recommended Posts

Me mentiin naimisiin Espanjassa ja vieraita tuli ympari maailmaa, suomalaisiakin ihan kivasti. Tiedettiin kylla ettei kaikki kutsut paase ja se oli meille ihan ok. Me annettiin puolisen vuotta varoaikaa ja maksettiin majoitus vain kaasolle muut saivat maksaa matkansa itse. Alunperin oli tarkoitus jarjestaa jotkut kekkerit Suomessakin haiden jalkeen mutta ei me sitten viitsittykaan, ehka sitten 10-vuotis haapaivan kunniaksi.

Muokattu: , käyttäjä: Fifi
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Me suunnitellaan häitä Italiassa ensi kesälle ja suurin osa Suomesta kutsuttavista ovat häistä jo tietoisia. Tosi iloisen vastaanoton on tieto aina saanut, eikä kukaan ole ainakaan suoraan meille arvostellut valintaamme mennä naimisiin miehen kotimaassa. Monet ovat ajatelleet jopa yhdistää reissuun lomamatkan.

 

Itse kutsut olemme ajatelleet postittaa joulun aikoihin eli reilut neljä kuukautta ennen häitä. Tosi aikaisin, mutta tämä juurikin siksi että ihmiset voivat suunnitella ajoissa. 

 

Matka- ja majoituskuluissa meillä ei ole mahdollisuutta auttaa rahallisesti, muuten kuin tarjoamalla "tarjoushintaa" hotellista, jossa myös hääjuhla järjestetään. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Olin Ranskassa kaverini häissä. He olivat vuokranneet linnan, johon mahtui kymmenisen henkeä majoittumaan yhteen huoneeseen. Hääpari laittoi ulkomailta tulevat ja vähemmän tienaavat vieraat etusijalle tuohon huoneeseen ja he saivat siis ilmaisen majoituksen. Muut vieraat majoittuvat omakustanteisesti lähellä olevissa hotelleissa. Kaikki maksoivat matkakulunsa itse (myös vihkiseremoniasta juhlapaikalle), ainoastaan kuljetus hotelleihin yöllä oli maksettu.

 

Toimi hyvin ja lähes kaikki kutsutut tulivat häihin. Sukua ei heillä paljon ollutkaan vanhempia ja sisaruksia lukuunottamatta, joten häät olivat kaveripainotteiset. Noin puolet jäivät lomailemaan viikoksi häiden jälkeen lähiseudulle ennen paluuta kotimaahan.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...