kinuskimansikka

Laihduttaminen vol.2

99 viestiä aiheessa

Kiitos Tipzillalle ketjujen yhdistämisestä, alkoikin mennä hankalaksi!

 

Jatketaan täällä tsemppaamista tällä taipaleella! Jätin pois otsikosta "ennen häitä" tai "häitä varten", koska elämää vartenhan me laihdutetaan, häät vaan toimii ylimääräisenä tsempparina siinä! Tai ainakin niin minä tämän näen!  :girl_dance:

 

Selvisin muuten niistä meidän kihlajaisjuhlatarjoiluista! Toin loput suklaakeksit töihin ja työkaverit tuhosi ne samantien! Eivät enää kiusaa mua jääkaapissa  :girl_cray2:

 

 

Muoks. vanha ketju löytyy siis tästä: 

Laihduttaminen häitä varten (yhdistetty)

 

Muokattu: , käyttäjä: Tipzilla

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Jep, elämää varten täällä laihdutetaan, mutta mikä olisikaan parempi motivointikikka kuin sen miettiminen, että miltä haluaa omana hääpäivänään näyttää =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No niimpä. Kyllä mä ainakin haluan näyttää siltä miltä mun mielukuva on. Ja siis näyttää hyvältä kuvissa, että niitä on sitten jälkeenpäin ihana katsoa.

 

Ja siis musta on oikeesti tosi ihanaa kun on tällanen motivaattori, lihoin kun kirjotin gradua ja ei näitä enää voi gradukiloiksi oikein kutsua kun valmistuin jo keväällä 2009  :girl_cray:

 

Enää 400 grammaa niin olen uudella kymmenyksellä!! Jee! Tosin se ei taida tulla kovin nopeasti koska mennään lauantaina Love me Do messuille ja sitten ystävien kanssa syömään niin eiköhän se paino taas hetkellisesti pompsahda vähän ylemmäs. Mutta ihan kohta!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei! Olen Kauneus & Terveys -lehden toimittaja ja etsin haastateltavaa kertomaan omasta laihdutusprojektistaan tulevan kesän häitä varten. Jos kiinnostuit, otathan yhteyttä minuun, niin kerron enemmän. Sähköpostini on milka.sauvala[at]a-lehdet.fi. Kiitos, ja tsemppiä kaikille!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hei vaan kaikki!

 

Hienosti tuntuu sujuneen kaikilla täällä ja komppaan kyllä täysillä edellä kirjoittaneiden kommentteja siitä, että elämää varten laihdutellaan ja mikä onkaan naiselle varsinkin parhain motivaattori kuin se peilikuva hääpäivänä.

 

Itsellä tosin tuli nyt melkonen mutka matkaan. Keskiviikkona työpäivän aikaan päätti sitten akillesjänne ja pohjelihas yhdessätuumin revetä hiukan, joten nyt istutaan jalka kipsissä. Kuntoutumista kestääkin sitten ainakin alustavasti pari kuukautta ennen kuin tiedetään miten tulevaisuuden käy. Mutta onneks toivottavasti häihin mennenssä jalka on jo siinä kunnossa, että saan laittaa vähän korollista kenkää jalkaan. Onneksi en ole suunnitellutkaan mitään kunnon korkkarikopukasta...=)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Rouvaksi? tosi kurjaa! Mutta onneksi häihisi on vielä aikaa ja olen aivan varma, että jokainen onnellinen morsian näyttää kauniilta häissään painoi sitten 50 tai 100kg. Itse olen nyt päättänyt, että en käy vaalla niin usein, vaan iloitsen liikunnallisesta kehityksestäni. Ehkä sitä kuukauden päästä uskaltaisi taas vaalle. Olin tänään onneni kukkuloilla, kun pääsin kyykynpään, kuin pitkään aikaan. Minulla on todella huonossa kunnossa jalat. Minulla on siis yliliikkuvat nivelet, enkä halua sairaseläkkeelle viidenkympin tienoilla. Tuleva työni on siis melko fyysistä.Ehkä sitä kuukauden päästä uskaltaisi taas vaalle. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos, Air. Kurjaahan tämä on, mutta itse ajattelen samalla tavalla, että joka tapauksessa sinä tiettynä päivänä näytän kauniimmalta kuin koskaa. Ja onneksi aikaa vielä on ja kesäkin vasta tulossa, joten tässä ehtii vielä vaikka mitä. Toki jos jotain positiivista tahtoo tästä tilanteesta kaivaa niin yksi on varmaan se, että väkisinkin tulee treenattua ylävartaloa, kun kulkee päivittäin kyynärsauvojen kanssa. Tässä vajaan viikon aikana olen huomannut, että käsivarsissa, rinnassa, yläselässä sekä vatsassa lihakset ovat olleet arat eli niitä on tullut urakalla käytettyä. Jospa saisi ylävartaloon vähän kuntoa ja aina saa vahingossa myös timmimmäksi sieltä muuttua. =)

 

Mutta näillä korteilla mennään nyt, katsotaan parin kuukauden päästä tilannetta uudelleen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hahaa, Rouvaksi, sulla on loisto asenne, kuin Barkovilla ;) sitäpaitsi mulla ainakin pitäis saada juurikin käsivarsia ennenkaikkea kondikseen kun olkaimeton puku. hyvin alkanut ja kerrankin maltillisena pysynyt laihdutus stoppasi viikonloppuun kun oli kahdet eri juhlat ja välissä yövuoro. ei auta kun skarpata saman tien vaan uudestaan..

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä sinulle Rouvaksi =)

 

Oletteko te tietoisia siitä, mitä teidän pitäisi tehdä tai mitä olette tehneet väärin? Itse syön melko perusterveellistä ruokaa, mutta ongelmia aiheuttaa sekä herkuttelu (helposti tulee herkuteltua ainakin kerran viikossa tai kahdessa, mikä on huono jos yrittää pudottaa painoa) että liian isot annoskoot. Tänään punnitsin ensimmäistä kertaa keittiövaa'alla 30g muroja aamupalan sekaan (tuo 30g kun on se muropaketissa suositeltava annoskoko) ja voi kauhistus kuinka paljon enemmän olen tätä ennen aamuisin muroja syönyt =D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi Rouvaksi? sua, mä en käsitä miten voit vetää noin hyvällä asenteella! Mä varmaan romahtaisin..

 

Nyt on mulla Superdieetti virallisesti takana. 5,6 kiloa lähti. En päässyt uudelle kymmenykselle vaan viimeset kolme viikkoa paino jumitti ihan huolella. Harmittaa ihan sikana, jämähdin just siihen vähän yli 80 kiloon niin kuin aina :(

 

Nyt kokeilen mukailtua Go fat Go:ta tän viikon ajan ja sitten alkaa ekstra. Katotaan sitten että onko hyvä vai ei. En oikein tiedä että miksi se painon putoaminen loppui, oliko kyse hiilareiden vähyydestä vai mikä siinä oli. Okei, toki myös tuli parit harkitut repsahdukset loppupuolella dieettiä mutta ei sen nyt niin paljoa olisi pitänyt vaikuttaa että vain 400 gramma tippuu kolmessa viikossa :(

 

Laskeskelin noita Go fat Go:n ravintoarvoja ja huomasin että siinä (niinkuin SD:ssäkin) on ihan tosi vähän rasvaa. Luulen että se vaikuttaa siihen että mun iho on myös ihan älyttömän kuiva. Nyt yritän laskeskella mukautettua GFG ruokavaliota jossa sais sen suhteen siihen 40:30:30 mitä mun ymmärtääkseni suositellaan. Voin kertoa että ei ole helppoa kun pitäisi saada kalorit kuitenkin pysymään kohtuu alhaalla että laihtuisi.

 

Jotenkin on nyt vaan todella masentunut olo. Sellanen että ihan sama mitä mä teen, en mä vaan tästä olennaisesti laihdu :( Siis niin paljoa että se oikeasti merkkais jotain ulkonäössä, että oisin tyytyväinen valokuviin häissä.. :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Pactasuntservanda: lähinnä viikonloppuherkuttelulla ja punaviinillä nää kilot on kerrytetty. Perus arkiruokailu mulla on aika ok ollutkin, mutta sitten viikonlopun kunniaksi pitää hemmotella hyvällä ruualla ja viinillä. Ja hyvä ruoka tarkoittaa mulle usein rasvaista ruokaa.

 

Ja sitten olen myös tunnesyöjä. Jos olen väsynyt niin syön rasvaista ruokaa. Samaten stressaantuneena. Ja ärtyneenä syön. Ja surullisena. Ja sitten tietysti jos on juhlan aihetta niin siihenhän liittyy palkitseminen ruualla (ja viinillä).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä oon merkkaillu tuonne kiloklubiin syömisiä aika tarkasti, ja oon huomannu että aina aikaisemmin kun oon yrittäny laihduttaa oonki syöny ihan liian vähän. nyt käy usein niin, että illalla kun merkkailee loput syömiset ja katsoo, niin pitääkin vielä vetästä jostain parisataa kaloria. toinen mistä se mulle välillä herjaa on rasvat, niitäkin pitää saada riittävästi ja tietty oikeanlaatuisia jotta laihtuu. lisäks näin oppii vielä sen, mitä kannattaa syödä että voi syödä riittävän paljon, missä on siis kalorien ja ravintoarvojen suhde järkevä. ja en olis ikinä uskonu, että musta olis merkkailemaan syömisiäni näin tarkkaan! mutta on ollu mielenkiintosta, miten huonosti sitä oikeesti hahmottaa sen miten paljon ja mitä pitäis syödä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

On muuten oikeesti vaikeeta tuo ravintoarvojen ja kaloreiden järjellinen yhteensovittaminen. Mä oon nyt tän päivän angstissa päässyt tällaseen:

 

Aamupala kcal / annos prot hiilari rasva Kaurahiutale 40g 149,6 5,8 22,8 2,9 Rasvaton maito 2dl 66 6,6 10 0 Marjoja 70g 28 0,6 5 0,4 Partaäijä 50g 63 1,7 2,1 5 YHTEENSÄ 306,6 14,7 39,9 8,3                               Välipala 1 kcal / annos prot hiilari rasva Cashew 30g 172 3 5,6 14 Partaäijä 100g 125 3,3 4,2 10 Marjoja 50g 20 0,4 3,6 0,3 YHTEENSÄ 317 6,7 13,4 24,3                     Lounas kcal / annos prot hiilari rasva Kasvikset 200g 64 4,2 7,8 0,6 Broileri rinta 100g 107 23,1 0 1,5 Oliiviöljy 15g 135 0 0 15 YHTEENSÄ 306 27,3 7,8 17,1                               Välipala 2 kcal / annos prot hiilari rasva Rahkaa 250g 143 23 13 0,5 Marjoja 50g 20 0,4 3,6 0,3 YHTEENSÄ 163 23,4 16,6 0,8                               Illallinen kcal / annos prot hiilari rasva Kasvikset 200g 64 4,2 7,8 0,6 Lohi 100g 195 18,7 0 13,5 Peruna 170g 102 2,6 22,1 0,1 Omega3 4 kpl / päivä 29     4 Oliiviöljy 10g 90     10 YHTEENSÄ 480 25,5 29,9 28,2             kcal / annos prot hiilari rasva KOKO PÄIVÄ 1572,6 70,3 99,8 61,6 %   30 43 27 Optimaalinen %   30 40 30           Salipäivänä kcal / annos prot hiilari rasva Omena 77 0,3 16 0,2 Proteiinijuoma 102 15 9,3 0,45 KOKO PÄIVÄ 1751,6 85,6 125,1 62,25 %   31 46 23 Optimaalinen %   30 40 30

 

Kokeilen tätä nyt vähän aikaan, katotaan miten käy.

 

PS: Partaäijä on muuten siis Turkkilainen jugurtti :D

 

Edit: sehän menikin ihan peruksilleen. Koitan laittaa kuvana.

 

Edit: tässä kuva 

Screen Shot 2014 02 17 At 11.09.18 AM

Muokattu: , käyttäjä: kinuskimansikka

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tsemppiä kaikille!

Huh, miten pitkään tollaista jaksaa( siis laskea kaikkea mitä syö)? Mä vaan lueskelen kuntoilulehtiä ja yritän niistä soveltaa ruokaohjeita. On toiminu suht hyvin. Kun vaan pääsis punttisalille pari kertaa viikossa muiden harrastusten lisäksi, niillä mä olen puottanut nyt 12kg. Jos vielä 6 kg sais pois tai paremminkin 6 cm vyötäröstä ja 4 lantiosta, niin sitten olis hyvä. Saa nähdä miten ne viimeset kilot junnaa. Mäkin olen vähän tunnesyöjä, siitä tulee joskus takapakkia, mut sit ei auta ku lähtee aamulenkille ja tehdä päälle vähän kuntoiluliikkeitä päälle. Olen syönyt nyttenkin vähän (2-5)karkkia per viikko, koska täyslakko ei mulla toimi, sit vedän koko karkkipussin kerralla tai 100g suklaata. Myös pullaa tai jotain muuta leivonnaista tulee syötyä 1-2 per viikko. Veden juominen auttaa mun mielestä tosi paljon, mut aina se maita tai ei vaan jotenkin muista. Kai se täyttää vatsaa ja huijaa näläntunnetta. Ainut miinus kolmen lapsen äitinä siitä seuraa, et pitää ravata vessas koko ajan. :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yksi juttu minkä olen kanssa huomannut on se, että mikäli aamupalan ja lounaan välillä on liian pitkä tauko (esim. 6-7h) niin sen jälkeen koko loppupäivä menee siihen, että yrittää vaimentaa sitä nälän tunnetta. Vaikka söisi saman, mitä normaalisti söisi lounaaksi, niin se ei enää pidäkkään sitä nälkää poissa, vaan hetken päästä on taas nälkä. Onneksi näin käy todella harvoin (ehkä max. kerran kuukaudessa), mutta sain siitä taas muistutuksen lauantaina, joten tästä lähtien pidän huolen siitä, että niin pitkiä taukoja ei vain yksinkertaisesti pääse enää tulemaan.

 

Söin alkuvuodesta 1 konvehti/päivä, mutta nyt helmikuussa olen ollut useampana päivänä syömättä karkkia/konvehteja. Välillä se karkkikierra jää päälle ja sitten niitä karkkeja on saatava monta kertaa viikossa (80-150g kerralla). Mutta sitten kun olen esim. viikon ilman karkkia, ne himot jotenkin katoavat ja voi hyvinkin mennä 4-6vkoa ilman yhtään karkkia. Olen muutenkin lähiaikoina huomannut, että kun ikää on tullut lisää, olen vähemmän kiinnostunut makeasta ruoasta ja nykyään odotan innolla erilaisia juhlia (tulevat kihlajaisemme, tuparit, synttärit jne.) niiden suolaisten syötävien takia =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos, sennna, kinuskimansikka ja pactasuntservanda! Kai tämän asenteen pohjalla on vain peruspositiivinen luonne sekä ihania ihmisiä jotka jaksaa tsempata!

 

Uudenlaista ruokailurytmiä joudun nyt opettelemaan tämän sairasloman ajaksi, mikä olisi sitten ihana jos se säilyisi tämän jälkeenkin. Lisäksi nyt joutuu oikein miettimään, mitä sitä suuhunsa laittaa. Olen aivan kamalan laiska laskemaan minkäänlaisia kaloreita tai muitakaan lukuja joten on vaan mietittävä ruuan laatua. Eli nyt varmaan painottuu ruokavalio vihanneksiin, hedelmiin, lihaan ja kalaan ja kanaan sekä jossain määrin hiilareitakin nautin, koska ruisleivästä en luovu ennen kuin lääkärin määräyksestä! Ja toivottavasti sellaista ei ihan heti tulisikaan. =)

 

Ruokarytmi onkin sitten toinen tarina. Nyt kun hyppii keppien kanssa toinen jalka ilmassa niin ei oikein innosta kamalan paljon saatikka kamalan usein kikkailla tuolla keittiössä. Mutta rahkoja, hedelmiä, salaatteja. Sellaisia kun jaksaisi aina tehdä valmiiksi annoksiksi useamman kerralla tuonne jääkaappiin niin ne olisi helppo sieltä ottaa ja syödä. Ja sitten kun vielä muistaisi syödä säännöllisesti vaikka sen neljän tunnin välein. Ettei lipsahda välit liian pitkäksi koska sitten itselläkin käy herkästi samalla tavalla kuin siulla, pactasuntservanda. Mutta tässä on opettelemista nyt vähälle aikaa ja kohti kevättähän tässä jo mennään! =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse odotan kovin innolla lähestyvää kesää (vaikka en ole koskaan tykännyt kesästä, mutta jospa kerrankin suhtautuisin siihen positiivisesti), koska sillon saa mielettömän hyviä ja terveellisiä tuoreita marjoja. Etenkin punaherukat ovat suurta herkkua minulle ja syön niitä sekä muita marjoja yleensä maitorahkan seassa. Aina sitä sanotaan, että kesällä on helpompi syödä kevyempiä ja raikkaampia ruokia, esim. salaatteja, kun taas syksyllä ja talvella tulee syötyä tuhdimpaa ja lämmintä ruokaa. Täytyy tarkkailla miten itselleni käy kesällä. Yleensä kyllä tarvitsen sen lämpimän lounaan, joten tuskimpa siirryn salaattilinjalle kesällä. 

Muokattu: , käyttäjä: pactasuntservanda

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

piparihiiri, aika nopeasti siihen tottuu eikä se sitten enää vie paljoa aikaa. + mua oikeesti motivoi se etten ilman sitä hahmota paljon pitää syyä mitäkin :D ja oon lähteny laihtuun eikä tarvii nähä nälkää tai välttää ruisleipää tai palaa suklaatakaan. ja kun ei tarvi koko ajan kieltää itteensä niin ei tuu samalla lailla repsahdettua. ainakaan niin helposti :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onkos mitään hyvää vinkkiä juuri niiden viimeisten sitkeiden kilojen karistamiseen? Itselle jäi vähän herkuttelu päälle ja kroppa päätti lihoa muutaman kilon just puolvuotta ennen häitä :/  Ja muutamaa kiloa on niin hankala laihduttaa kun on vaan reilun kokoinen normaaliapinoinen... :girl_cray2:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sigli: Suosittelen vähentään hiilareita, se yleensä on paras tapa saada ne viimeset tiukassa olevat kilot pois. Eli hiilarit pois ja salitreeniä kunnon painoilla + aerobista niin pitäs lähteä!

 

Piparihiiri, tuohon laskemiseen tottuu tosi nopeesti. Ja siis mä suunnittelen mun ruokavaliot aina vähän alakanttiin siten että jos elän 80/20 elämää (eli noudatan 80% ajasta) niin pitäisi edelleen tulla toivottuja tuloksia :)

Mutta oikeesti, se punnitseminen on aika vaivatonta loppujen lopuksi ja sitten niinä hetkinä kun ei voi punnita niin osaa kyllä arvioida kun on harjotellut. Aluksi kyllä arvioin ihan väärin! Ja mun mielestä se on sen vaivan arvosta opetella, koska toi tasapaino on oikeesti tosi vaikea että saa kaikki ravintoarvot kohdilleen mutta tarpeeks vähän kaloreita.

 

Sitten kun on normaalipainossa niin se on eri juttu, sitten katsoo että pysyy painossa ja syö niin että on hyvä olla. Jos paino nousee niin syö liikaa. Jos iho kuivuu niin ei saa tarpeeks rasvaa jne jne. Laihdutus vaan aina tuppaa olemaan projekti :)

 

Kävin muuten juoksemassa eilen ekaa kertaa loppukesän jälkeen. Oli IHANAA! Oon treenannu peruskestävyyttä rauhallisilla lenkeillä (=kävely) ja se on kyllä tehnyt ihmeitä! Juoksu sujui niin hyvin etten olis halunnut lopettaa!

 

Ja tosiaan, toi ateriarytmi on ihan hirveen tärkeä, ei missään tapauksessa saa unohtaa syödä, muuten käy kalpaten! Ja vettä pitää myös muistaa juoda tosi paljon niin aineenvaihdunta pysyy hyvänä!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt aletaan olemaan siinä kohdassa vuotta, että innostun taas siitä ajatuksesta, että alkaisin käydä kävelylenkeillä. Sitten aina innostun siitä niin, että käyn väh. 5krt viikossa lenkillä ja sitten keskikesän tullen olen jo ihan kyllästynyt ja luovutan, kunnes taas loppukeväästä innostun uudestaan... 

 

Edellispäivänä sain aikaiseksi ex tempore testata käsipainoja taas ja tein muutamat käsiliikkeet + kyykkyjä ja nyt on lihakset kipeenä =D Yritän alkaa tekemään säännöllisesti 5 liikettä/ylävartalo ja 5 liikettä/alavartalo, esim. 2 krt/vko.

 

Vettä juon todella paljon, joten siinä ei onneksi ole parannettavaa. Muutenkin olen todella onnellinen siitä, miten nykyään on aivan itsestäänselvää, että juon lähinnä vettä, enkä juo koskaan mehuja tai makuvesiä ja limskaakin todella harvoin. Aamulla juon kupin kahvia, opiskelijaruokalassa lasin piimää ja muuten loppupäivänä kuluu vain vettä ja vihreetä teetä.

 

Itse en punnitse muuta kuin aamupalamurot aamulla. Lounaat syön yleensä opiskelijaruokalassa ja olen nyt tsempannut sen suhteen, että otan vain yhden perunan ja iiison kasan salaattia. Itse ruokana pyrin ottamaan aina mahdollisuuksien mukaan kasvis- tai kalaruokaa. Iltapalaksi tuli syötyä jugurttia hedelmillä ja totesin, että se 1L purkki ei ole kovin toimiva, koska silloin ottaa todella paljon sitä jugurttia. Päätin vaihtaan niihin Ehrmanin 2,5dl maitorahkapurkkeihin, koska siinä on juuri sopiva määrä eikä enempää tule otettua.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miten teillä muilla sujuu?

 

Mulla on ilouutisia, olen rikkonut kirouksen, eli pääsin uudelle kymmenelle kilojeni kanssa. Siis alaspäin, eli vanhalle kymmenelle  :girl_haha:

 

Ihan eri lailla toiveikas olo tän projektin suhteen kun saavutti ekan tavoitteen!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onneksi olkoon kinuskimamma!

 

Mulla on tosi hyvä fiilis ja tsemppi päällä tällä hetkellä =) Toivottavasti itsekin pääsisin pian uudelle kymmennelle, siihen on matkaa noin 1,5kg. 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olen liikkunut todella ahkerasti ja syönyt pääosin terveellisesti, mutta tänään tapahtui järkyttävä herkuttelu repsahdus, joka meni ihan yli. Eli toisin sanoen tämän viikonliikkumiset ovat varmaan olleet melko turhia? :( En edes halua ajatella kalorimääriä mitä olen ahtanut sisääni. Jos jotain positiivista tästä löytää niin päätettiin sulhoni kanssa yhdessä ruveta herkkulakkoon häihimme asti. Jospa tämä nyt pitäisi, kun toinenkin on luvannut ja oltiin ihan tosissaan.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Air, ei missään nimessä kannata lannistua, vaikka yhtenä päivänä karkaisikin syömiset totaalisesti käsistä!

 

Muutaman kuukauden päästä sillä yhdellä repsahduksella ei ole yhtään mitään väliä, paitsi jos nyt lannistut ja herkuttelet liikaa myös seuraavina päivinä. Varmasti kaikille laihduttajille (ja ei-laihduttajille) tulee välillä näitä päiviä, että tulee syötyä aivan liikaa. Mutta kunhan ne pysyvät harvalukuisina, ei pitkässä juoksussa niillä ole yhtikäs mitään väliä =) Ja ainakin se nyt muistuttaa sinua siitä, kuinka huono olo voi tulla, kun syö liikaa ja jatkossa se toivottavasti motivoi sinua välttämään samaa tunnetta. Mikäli se vielä toimii pontimena onnistuneelle herkkulakolle, niin sittenhän se oli jopa hyvä asia! =)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään