Hallakaisla

Tulis jo ne häät! / Häihin on liian pitkä aika! vol. 2

48 viestiä aiheessa

Elokuu 2016 (/hops, sittenkin heinäkuu), miten sinne saakka muka jaksaa odottaa? Mitään isompaa on turha lähteä vielä ainakaan ennen kevättä hoitamaan, sitten voi vihdoin aloittaa cateringin ym. etsimiset. Juhlapaikka meillä on, sulho ihastui siihen heti todella lujaa ja itsellekin kolahti, mutta mitään konkreettista ei oikein vielä kannata aloittaa, muuten saa katsella kaikenmaailman koristehässäköitä nurkissaan kaksi vuotta ja pahimmassa tapauksessa kyllästyy niihin jo ennen suurta päivää.

 

Tänään ostin ja tuunasin hääkansion, mihin tulee kaikki virallinen asia; sopimukset, kuitit ym. Vähän yksinäiseltä tuo tilavuokrasoppari siellä näyttää. :D

Muokattu: , käyttäjä: Neiti Hattara

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Elokuuta 2016 täälläkin. Juhlapaikkaa kans sulhon kanssa etsitään, mutta muuten saa kaikki odotella. Delogoin äidilleni kaikki koristelusuunnitelmat ja kaikki mikä haiskahtaa vähääkään askartelulta. Syynä se, että itse inhoan askartelua ja koristelua ja äiti taas rakastaa. Mietin vain minkälaisen pedon päästin vapaaksi, kun sähköpostini on täyttynyt jo erinäisistä inspiraatiokuvista  :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä myös yksi odottelija! Häät heinäkuussa 2016, kirkko varattu ja häämekkokin jo ostettu (ups). Miten tässä jaksaa odottaa? Mekkoa käyn ihailemassa joka päivä vaatekomeron uumenissa... ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin ajaat 10 kuukautta, pari kuukautta häiden päivämäärän päättämisestä. Illat menee täällä, hääblogeissa ja selaten netistä vinkkejä, tuotteita jne. Ups. Menis jo muutama kuukaus, niin viitsisi tehdä isompia hankintoja jo ja skumppahumussa askarrella kutsukortteja  :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häihin 5 kuukautta aikaa. Aika paljon on jo tehty, mutta paljon vielä ne-ehtii-hoitaa-myöhemminkin -asioita. Joka päivähän häät tietty mielessä pyörii, mutta vielä ei ihan hirveästi mitään hätä-paniikkia ole havaittavissa. Välillä tulee fiilis, että ei jaksais odottaa, mutta äkkiä se aika menee. Hääpäivän päättämisestä on nyt saman verran aikaa kun häihin ja tääkin on menny kauheata vauhtia, joten eiköhän ne bileetkin äkkiä tule, vaikka ajatteleekin, että onhan tässä vielä aikaa. Aika ristiriitaista  :girl_haha: 

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

OMG OMG ! Eilen se iski: mä meen tänä vuonna naimisiin! Enää noin 6 kk ja minusta tulee rouva! Eilen tuli oikein itku kun sen hiffasin! Vaikka olen tässä hössöttänyt, askarrellut ja ilakoinut aiheesta melkeen puoltoista vuotta, niin silti tuli itku :-X :-X Oi aika, kulu äkkiä

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä taitaa olla siis sama hääpäivä, Rouvaksi_2015! Tämä viikonloppu onkin näin häävuoden alkamisen kunniaksi meillä varattu hääjärkkäilyille: suunnitellaan viimein kutsut ja infot, päivitetään budjetti ja to do -lista, varataan ehkä häämatka, jeeee!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No näinpä Rouvaksi_2015, minäkin juuri tajusin että häihin on oikeasti enää puoli vuotta ja rapiat! Vuosi sitten kun olimme vasta menneet kihloihin ja päättäneet häiden summittaisen ajankohdan tuntui, että aikaa on ihan liikaa ja että haluaisin nopeammin naimisiin! Nytkin kyllä odotan häitä tosi paljon, mutta on tässä kyllä vielä järjestettävääkin runsaasti! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Odottavan aika on kyllä pitkä! Itse alotin hääsuunnittelut heti kosinnan jälkeen ja siitä aika pian päätettiin, että hääpäivä on seuraavana syksynä jotta ehditään kuitenkin rauhassa suunnitella ja järjestellä. Alle vuosi siihen siis jäi aikaa, mutta hyvinhän tuo riitti. Sitten tuli viimein odotettu juhlapäivä jonka jälkeen kaikki oli ohi! Minimoidakseni häiden jälkeisen pudotuksen hääpilvilinnoista jätimme häämatkan varaamisen häiden jälkeen, jotta on taas jotain odotettavaa ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin enää vajaa 2kk aikaa, otsikon vastaisesti niihin ei ole mielestäni liian pitkä aika (tekemistä on niin paljon että vois ottaa vähän lisäaikaakin), mut tänään kävivät hakemassa sulhasen kotoa polttareihinsa (ylläri sulholle) ja mulle tuli sellanen fiilis, että ääh, mun polttareihin on liian pitkä aika, olispa minunkin polttarit jo pian! (Okei, ois kuulunu tää postaus polttaripuolelle mut siellä ei oikein ollu sopivaa ketjua ja jonnekin piti päästä avautumaan).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulis jo.. Häät 25.päivä tätä kuuta ja tuntuu et haluan ne nyt vaan ohi. Stressin taso on sitä luokkaa et ilmankin pärjäis hyvin. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Häihin on vielä melkeen vuosi, ihan liian kauan! Vaikka vuosi on lyhyt aika ja äkkiä se lopulta menee mutta silti, tuntuu pitkältä ajalta nyt  :rolleyes:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla häihin 2-3 vuotta miehen mukaan.. :/ itsellä olis päivä valkattu 2017 mutta mies on vielä aika nihkeä. Kuitenkin jo puvun teettämis paikkaa itselleen on katsonut. Ja minä oon jo ebaysta tilannu kaikenlaista..kohta 10 vuotta olen häitäni suunnitellu eikä mikään muu kuin oma puku ole muuttunut niin uskaltaa jo askarrella yms. Pitkä aika vielä kuitenkin :(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sais joo tulla ja vielä pitää reilu 3kk odotella. Kaikki vielä ihan vaiheessa, kutsuja pitäs huomenna askarrella... Mutta nyt kun sormus on kotona niin pitää kärvistellä että sen saa käyttöön :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Puolitoista vuotta, eli tammikuussa 2017 olisi tarkoitus tanssia häitä. Suunnittelut aloitetaan nyt syksyllä toden teolla, vaikka on mulla puku ollut hankittuna jo pitkään! Yhtä aikaa liian pitkä aika häihin ja toisaalta hirvittää, kun ne ovat nyt viimein oikeasti tulossa. :blink:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

2,5 vuotta aikaa häihin. Onpahan varmasti tarpeeksi aikaa suunnitella ja haaveilla, ei tule jälkikäteen olo että suunnitteluaika meni liian nopeasti. :3 Jos rahaa olisi mahdollista säästää nopeammassa aikataulussa niin häät aikaistuisi vuodella varmaankin, mutta ellei lottovoittoa ole näkyvissä niin säästellään pikkuhiljaa.

Jokohan saisi lähteä sovittelemaan hääpukuja..  :girl_haha:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse ajattelelin käydä sovittelemassa jo syksyllä, vaikka päiväkään ei ole varma. Haluan käydä kokeilemmassa sopiiko se unelmien puku itselle vai ei, ja jos joku muu malli tai materiaalia onkin parempi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Huikkaan tähän väliin, että kannattaa miettiä, sopiiko omalle luonteelle pukujen sovittelut 2 vuotta ennen. Eli jos ihana puku sattuu kohdalle, ostaako sen ja jos ostaa, niin pysyykö tyytyväisenä päätöksessään häihin asti. Ettei käy niin, että näkee lehdessä/ikkunassa/kirppiksellä jonkun/joitain vielä ihanampia ja sitten joutuu pähkäilemään, että saisiko ensimmäisen puvun myytyä / onko se nyt varmasti SE. Täällä niitäkin tarinoita on.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä en olekaan menossa ostomielessä vielä sovittamaan, vaan nimenomaan katsomaan malleja ja materiaaleja. Unelma puku pysynyt samana noin 5 vuotta, niin nyt haluan käydä kokeilemassa sopiiko se edes. :D jos ei, niin voi alkaa katselemaan erilaisia, jos taas sopii niin odotan alennuksia, jos ei enää löydy sitä tai vastaavaa aion teettää. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla oli moni asia suunniteltuna jo rutkasti ennen kuin hääpäivä oli päätetty. Vastaavasti moni sellainenkin asia, jonka olisi voinut hoitaa merkittävästi etukäteen, jäi päätettäväksi aivan viime hetkille... Eli etukäteenkin voi hoitaa paljon asioita, mikäli tietää, ettei kyllästy.  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Hääpuvun sovittamisessa jo kauan ennen häitä voi olla se hyvä puoli, että sitten on aikaa etsiä sitä oikeaa alennuksista tai käytettynä. Itse en ainakaan uutta pukua meinaa ostaa, joten etsiskelyyn on varattava aikaa. No ei ehkä ihan paria vuotta mutta.. :D

Ennsimmäinen hääpainajainen nähty, häiden suunnitteluaika oli unessa 2,5 viikkoa eikä vuotta. Oli meillä kirkko ja juhlapaikka varattu ja vieraat kutsuttu, muttei mitään muuta. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mullakin on ollu painajaisia.. Usein sellanen että mies nukkuu niin pahasti pommiin että kaikki lähtee, tämä voi kyllä ihan oikeastikin tapahtua :/ sitten pahin oli sellanen että kaikki oli tehty jne. Mutta morsian en ollutkaan minä! Olin tulossa alttarille ja juuri sanovat tahdon :/

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun sulhanen oli vaihtunut tosiaan unessa vielä morsiameksi, joka oli mun luokkakaveri. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä häät joulukuussa 2018 ja tuntuu, että sinne on tajuttoman pitkä aika. Mutta sitten, kun katson tehtävälistaa mietinkin, että onneksi on vielä aikaa tehdä ne eikä tarvitse stressata! :)

Muokattu: , käyttäjä: Pilvilinna94

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sain eilen viestin että sormus on valmiina liikkeessä. En päässyt eilen hakemaan töiden takia, joten hain sormuksen tänään. Näin viime yönä unta, että sormus oli aivan erilainen mitä piti, maksoin sormuksen ennen kuin näin sen, enkä saanut rahojani takaisin. Liike oli ilmeisesti mennyt konkkaan ja tavaraa purettiin näytiltä.  :blink: Tänään hakemani vihki oli kuitenkin juuri sellainen mitä pitikin.  :wub:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään