Mikä miestä häissä kiinnostaa?
Lähetetty 30 joulukuu 2005 - 21:24
Meillä miehen ykkösasioita (siis sellaisia joista ei voi tinkiä ja joiden eteen mies näkee ihan omaehtoisesti vaivaa) ovat hieno hääauto ja se, että juomatarjoilut ovat hyvät ja riittävät ;D ::) Myös biisitoivelista bändille tehtiin yhdessä innokkaasti.
Kuulostaa siis ihan pöljältä, ja kuitenkin mies on ihan fiksu! Apua, eivät kai toisten miehet väkerrä hääkarkkeja???
Lähetetty 31 joulukuu 2005 - 01:44
Apua, eivät kai toisten miehet väkerrä hääkarkkeja???
Ei väkerrä. Tai ehkä voisin tehdä sitäkin, mutta morsian vaikuttaa aivan riitävän innostuneelta tilailemaan miniatyyrisinkkiämpäreitä Amerikasta, joten en puutu asiaan.
Minua kiinnostaa eniten, että homma kokonaisuutena toimii. Olennaisimpina osatekijöinä ruoan ja juoman pitää olla hyvää, ja ne eivät saa missään kuviteltavissa olevassa tilanteessa loppua kesken. Bändin pitää olla sellainen, että se saapuu paikalle. On jokseenkin toisarvoista, tarjotaanko noutopöydässä gaavikuhaa vai graavisiikaa, kuten myös se, pitäisikö bändin Stand By Me:n kuulostaa enemmän Kingin vai Lennonin tulkinnalta.
Nysväysrintamalla suurimpina henkilökohtaisena mielenkiinnon kohteina ovat kutsut, paikkakortit, menut, pöytäkartat ja muu sen sellainen. Niistä jos saisi aikaan yhtenäisen graafisesti vaikuttavan kokonaisuuden, niin olisin onnellinen.
Lähetetty 02 tammikuu 2006 - 15:52
Miehen vastuulla oli häiden äänentoiston ja muun semmoisen tekninen suunnittelu ja rakentaminen. Sinänsä iso homma meidän häissä enkä sulholta muuta olisi vaatinutkaan.
Miestä kyllä kiinnosti asiat ja yksityiskohdat ja mielipidekin löytyi - mutta semmoinen paperinaruköynnösten väsääminen oli mun hommaa. Kyllä se mulle niitä naruja ja satiininauhoja pätki oikean mittaisiksi, mutta näpertely kuului mulle (ja mä ihan mielelläni tein sen).
Lähetetty 13 tammikuu 2006 - 09:28
Hän on huolehtinut pitopalvelun ja juhlapaikan varaamisen, sekä aikoo hoitaa hääauton ja musiikkipuolen. Lisäksi hän on suunnitellut ja piirtänyt mun vihkisormuksen. Ai niin ja teemojen ja väritysten suunnittelussa oli myös mukana.
En oleta hänen osallistuvan mihinkään askarteluhommiin... en vain osaa kuvitella häntä leikkelemässä kartonkia tai liimailemassa sydämen kuvia ;D ;D
Lähetetty 13 tammikuu 2006 - 11:13
Lähetetty 13 tammikuu 2006 - 14:40
Lähetetty 13 tammikuu 2006 - 19:07
Lähetetty 19 tammikuu 2006 - 14:02
Vois yhteenvedoks sanoo et miestä kiinnostaa kaikki yhteinen juhlahan se on ja siks yhdessä sitä väsätään. Niin ehkä se suurin kiinnostus on kuitenkin se mun puku ja kampaus yms. en ole suostunut paljastamaan mitään. Kysyy säännölisin väliajoin et onks sulla jo puku ja mä vastaan että ei. Saa nähä kuinka kauan meneen läpi (puku on ollu hankittuna jo nelisen kuukautta...)
Vieras_hienostolainen_*
Lähetetty 19 tammikuu 2006 - 14:23
Kumpikaan ei ole askarteluintoinen eikä meille tule mitään teemaväriä yms.
Vieras_SM05_*
Lähetetty 23 tammikuu 2006 - 19:39
Lisäksi mieheltä oli lähtöisin mm. ajatus hääautosta - itse olin ajatellut meidän vaan olevan liikkeellä omalla autollamme. Myös ohjelmaan mieheltä löytyi kommentteja erityisesti sen suhteen, mitä hän ei halua.
Vieras_poodle_*
Lähetetty 24 tammikuu 2006 - 12:07
Tai no pari juttua sulhoa ei varmaan kauheasti kiinnosta, nimittäin mun kimppu ja kampaus ;).
Lähetetty 24 tammikuu 2006 - 23:43
Lähetetty 25 tammikuu 2006 - 00:00
Lähetetty 25 tammikuu 2006 - 19:57
Näin sanoi itse.
Kyseli tässä maanantaina juuri, että osallistuuko säätöön tarpeeksi ja kyllä osallistuu, kunhan laitan osallistumaan. Ei nuo hääkarkit ja pöytäkoristeet niin kybällä kiinnosta, mutta suostuu katselemaan kuvia ja sanoo rehellisen mielipiteensä.
Ruoka ja juomat kiinnostaa, kutsujen lisäkkeitä on miettinyt reippaasti, hääautoa pohtii välillä ja jättää sitten räpellyksen mun huolekseni, mikä sopii erinomaisesti tälle kerhotädille ;D
Lähetetty 25 tammikuu 2006 - 21:28
Meillä siis sulho intoilee ja mä yritän hissutella. Monilla varmaan toisin päin...
Lähetetty 07 helmikuu 2006 - 13:54
Miehen kiinnostus kasvoi sitä mukaan, kun häät lähenivät. Eniten nautti kuulemma viimeisestä viikosta, jolloin itse olin totaalisen stressaantunut ;D.
Lähetetty 15 helmikuu 2006 - 03:44
Kulta on ollut kaikessa mukana - katsastamassa, haastattelemassa - varsinkin oikean valokuvaajan loytaminen oli hanelle tarkeaa. Valokuvaajan valintaa varten kokosimme tietenkin Exceliin tiedot vertailtavaksi ja annoimme jokaiselle kuvaajalle persoonallisuusindeksin ( ;D) ja paatimme sitten.
Persoonallisuusindeksi siksi, etta mitaan tampiotahan me ei palkata.
Kulta on ollut ihan mielellaan mukana haamessuilla - varsinkin ilmaisilla, ja varsinkin jo tarjolla on ilmaista kakkua.
Mina ajattelen haita enemman, mutta kullallekin on joitain tarkeita asioita:
[list]
Kulta haluaisi myos suunnitella ja saada aikaiseksi nayttavat kutsut, niinkuin tietenkin minakin, mutta mina vahan epailen, etta kummalakaan meilla ei ole aikaa tai taiteellista osaamista tehda mitaan savayttavaa.
Periaatteessa kaikesta on kiinnostunut ja juttelee ihan mielellaan (nyt on musiikin valinta menossa) mista vain, minun vain taytyy tehda aloite.
Lähetetty 15 helmikuu 2006 - 06:58
Lähetetty 18 helmikuu 2006 - 22:42
Lähetetty 25 helmikuu 2006 - 11:39
Pappi. Miehelle on tärkeää, että pappi on sellainen joka on miettinyt puheensä meitä ajatellen ja on samalla aaltopituudella. Omasta seurakunnasta löytyi suosikki, joten ongelmia ei ollut sen suhteen.
Vaikka meillä on pienet häät perhepiirissä, mies toivoo näkevänsä minut kauniissa asussa, ei välttämättä vars. hääpuku se voisi olla tilaisuuden luonteeseen nähden liikaa, mutta jokin pitkä vaalea mekko ja hiukset laitetuna. Itsekin tietysti haluan laittautua kauniiksi! Se mitä päälleni laitan tulee olemaan miehelle yllätys, mutta jakkupukuun en aio pukeutua sen olen jo luvannut. Ei jakkupuvussakaan mitään vikaa ole, ihan hyvä vaihtoehto sekin, joten ei ollut tarkoitus mollata niitä jotka sen itselleen valitsevat! Jos ikää olisi enemmän, voisin itsekin siihen päätyä.
Hääyö ja -matka kiinnostaa miestä myös ;)