aurora71

Kaikki tehdään itse kahveja varten, vinkkejä?

2 viestiä aiheessa

Niin meillä on se tilanne, että teemme kaiken itse ja tarjoamme "vain" kahvit vihkimisen jälkeen juhlatiloissa. 

JOten vinkkejä kaivataan sellaisiin tarjottaviin, jotka voi mahdollisimman pitkälle tehdä etukäteen (eli eivät säikähdä n. vuorokauden odotusta) Meillä on vihkiminen klo: 11.00 joten kaikki aika hääpäivän aamuna menee itseni ja lasten kuntoon laittamisessa, paljoa ei aamulla kerkiä tehdä.

Hääkakkuna ollaan ajateltu ihan normi täytekakkua ja sen koristelu onkin vähän ongelmallinen tuon odottelun suhteen, säilyykö kerma hyvänä kakun päällä yön yli, koska muutaman kerran olen kulhoon erehtynyt vatkaamaan kerman ja se on yön yli jää/viileäkaapissa oltuaan vetistynyt kovasti.

Kiitollisena otan ehdotuksia ja vinkkejä vastaan :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä tehdään kaikki omin voimin :) Nyt kun häihin on kuusi päivää, pakastimessa on kolme pellillistä mansikkapaloja (mokkapalojen mansikkaisia serkkuja) ja yksi tiikerikakku, ja kaksi tiikerikakkua tulee lisää. Anoppi on tehnyt täytekakkujen pohjat jotka ovat myös pakastimessa. Tekee ilmeisesti myös pororullaa jonka pakastaa. 30.6. eli häitä edeltävänä päivänä pakastimessa olevat otetaan pakastimesta pois ja viedään juhlapaikan jääkaappiin, anoppi tekee täytekakut loppuun ja myös voileipäkakut. Minä ja siskoni paistamme vielä cocktailkarjalanpiirakoita ja pasteijoita, jotka myös viedään juhlapaikalle.

Anoppi on aina tehnyt kaikkiin juhliin tarjottavat jo etukäteen ja pakastanut osan ja ottanut sitten sulamaan. Tähän asti kaikki on mennyt hyvin, mutta voin toki tulla juhlien jälkeen kertomaan, oliko jonkun lajikkeen kanssa sittenkin ongelmaa vai onnistuiko kaikki niin kuin piti :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään