Hyppää sisältöön

Kauneuspalvelut - Oulu

• Kirjaudu vastataksesi
221 vastausta aiheeseen

#21 annemaria

annemaria

Untuvikko

• Morsian
  • Piste
  • 17 Viestit

Lähetetty 14 helmikuu 2008 - 11:18

Häät elokuussa 2008 ja kampaus ja meikki varattuna alustavasti Ponnarista Suvilta. Vaihtoehtoina olivat Suvi ja Johanna..... Onko viimeaikaisia kokemuksia kummastakaan?

Suvin meikkaustaidoista oli aikaisemmissa viesteissä hieman negatiivista kommenttia mm. kädet tärisivät. Tietääkö kukaan, ovatko taidot parantuneet? Olen ajatellut varalta varata ainakin meikkausajan vielä jostain muualta, mutta olis niin kätevää saada hela hoito samasta paikasta. Positiivisena asian pidän, että kampaus maksaa 100 e ajankäytöstä riippumatta... itsellä pitkät hiukset ja aikaa menee varmasti 2-2,5 h.

Antakaa palautetta ainakin viime vuoden aikana käyneet. Hieman kieltämättä hermostuttaa... :blink:
Kävin siellä vasta värjäyttämässä hiukseni ja mielikuva työntekijöistä jäi hieman nyrpeäksi... liekö sitten aamuväsymystä tai jotain :rolleyes: Suvi ei ollut paikalla joten hänestä en osaa sanoa mitään.

Hyvää Ystävänpäivää kaikille :-X

#22 Sandra2007

Sandra2007

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 11 Viestit

Lähetetty 19 helmikuu 2008 - 14:53

olen todellakin myöhässä hääkampausta ja meikkiä varatessa..ei enää mistään saa aikoja.. Kertokaa hyviä paikkoja mistä tiedustella?? olisi kuitenkin kiva jos kampaus+meikin saisi samasta paikasta oulusta.......

#23 Vieras_Vieras_Morsian_*_*

Vieras_Vieras_Morsian_*_*
  • Vieras

Lähetetty 19 helmikuu 2008 - 15:22

olen todellakin myöhässä hääkampausta ja meikkiä varatessa..ei enää mistään saa aikoja.. Kertokaa hyviä paikkoja mistä tiedustella?? olisi kuitenkin kiva jos kampaus+meikin saisi samasta paikasta oulusta.......

Ainakin Salon Virholle sai vielä tammikuussa aikoja tämän vuoden syksylle? Milloin sulla on häät tiedossa? Akseli & Elina oli jo täysi, sinne en saanut aikaa.. Tosin kumpikaan ei ole halvimmasta päästä, mutta en halvinta etsinytkään :rolleyes:

#24 Tiuhti78

Tiuhti78

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 471 Viestit

Lähetetty 21 helmikuu 2008 - 09:50

Pitkästä aikaa eksyin hääosastolle vaikka omat häät on jo vietetty viime toukokuussa.

Häämeikissä kävin Virpi Väisäsellä ja meikki oli todella onnistunut ja Virpi on muutenkin tosi mukava tyyppi. Menenkin hänelle parin viikon päästä kasvohoitoon. Virpi teki myös kaasoni meikin ja siitäkin tuli todella upea. Eli en voi kuin kehua Virpiä! Ihan nappivalinta häämeikin tekijäksi.

Hääkampauksen minulle teki Titta Salon Virhossa ja kampaus ylitti kaikki odotukset ja valmistui vielä etuajassa. Ja hyvin kesti aamutunneille asti :) Kaason upea kampaus tehtiin myös Virhossa. Tekijänä muistaakseni Irene.

#25 Tipunrouva

Tipunrouva

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 2 Viestit

Lähetetty 23 helmikuu 2008 - 04:58

Heippa! Onko kellään kokemusta paikasta beauty spot häämeikin teossa? Mulla on sinne varattu aika ja pelottaa, että lopputulos ei oo toivotunlainen. Kehuttu Virpi Väisänen soulwomanista on pahimmoilleen heinäkuun lomalla :mellow:

#26 kj

kj

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 48 Viestit

Lähetetty 23 helmikuu 2008 - 09:35

Mulla on varattu aika Goalasiin. Aiempien juttujen mukaan lueskelin, että olis hyvä. Toivottavasti on!

#27 Vieras_Vieras_*

Vieras_Vieras_*
  • Vieras

Lähetetty 24 helmikuu 2008 - 15:44

Moikka!
Onko kellään kokemuksia Salon Laserin hääkampauksista ja -meikkauksista? Siellä on kuulemma juuri aloittanut joku uusi nuori parturi-kampaaja, Laura taisi olla nimi.

#28 enne_08

enne_08

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 438 Viestit

Lähetetty 25 helmikuu 2008 - 10:41

Minulla oli varaus Goalakseen, mutta oli jäänyt kuulemma vanhaan varauskirjaan se varaus eikä oltu hoksattu siirtää uuteen, joten aikaa en sieltä sitten saanut. Suututtaa ihan kamalasti!!! :angry:

Eli nyt pitäisi näin lyhyellä varausajalla saada heinäkuuksi kampausaika... Pitänee alkaa soittelemaan läpi. <_<

#29 Doutzen

Doutzen

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 47 Viestit

Lähetetty 26 helmikuu 2008 - 10:49

Mä oon menossa kesäkuun alussa naimisiin, enkä oo varannu vielä aikaa.. Onkohan ihan toivotonta saada aikaa.. En tienny et on kiire..

#30 Satu-Kaarina

Satu-Kaarina

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 39 Viestit

Lähetetty 26 helmikuu 2008 - 13:41

Minun hääkampaukseni tehtiin Oulussa hiushuone Samsarassa, pieni helmi jonne ei vahingossa eksy ellei paikkaa tiedä. Suosittelen lämpimästi!

http://www.hiushuonesamsara.fi/

#31 Muhkis

Muhkis

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 109 Viestit

Lähetetty 26 helmikuu 2008 - 16:32

Varasin melko vasta ajan LS-Styleen, kun kaverini siellä on töissä ja hän oli innoissaan kuullessaan häistä :) Häät ovat siis elokuussa (8.8.). Ensin varasin ajan Salon Saraan, mutta kuulin huonoja kommentteja ja täytyy nyt sitten perua tuo aika.

#32 enne_08

enne_08

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 438 Viestit

Lähetetty 27 helmikuu 2008 - 10:19

Näyttää siltä, että aika monet kampaajat ovat lomilla juuri tuohon aikaan ja toisaalta monet paikat on jo varattuja. :unsure:

#33 phianna

phianna

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 174 Viestit

Lähetetty 02 maaliskuu 2008 - 16:25

Enne, jos mistään ei tunnu löytyvän niin ota yhteyttä OSAO:n kauneudenhoitopuolelle ja kysäise olisiko parturi-kampaajaopiskelijoista joku innokas tekemään kesällä sinulle kampauksen! Toisen ja kolmannen vuoden opiskelijoista löytyy taidokkaita tyyppejä :)

#34 Doutzen

Doutzen

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 47 Viestit

Lähetetty 04 maaliskuu 2008 - 09:09

Varasin itse ajan Hedgameen =)

#35 maiju_83

maiju_83

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 107 Viestit

Lähetetty 04 maaliskuu 2008 - 21:38

Onko kukaan tehnyt hintavertailua oulussa? Meinaa noissa häämeikki paikoissa ja kampaamoissa? jos joku on viitsinyt sen tehdä niin laita meille muille kanssasisarillekkin se!
kiitollinen jos joltain sellainen löytyy niin säästyy itse edes joltain hommalta :)

#36 Doutzen

Doutzen

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 47 Viestit

Lähetetty 05 maaliskuu 2008 - 18:34

Onko kellään kokemuksia Hedgamesta?

#37 phianna

phianna

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 174 Viestit

Lähetetty 05 maaliskuu 2008 - 19:14

Onko kellään kokemuksia Hedgamesta?

Ei oo henkilökohtaista kokemusta mutta mitä oon täältä Naikkareilta aikojen saatossa lueskellu niin semmoinen kuva on jäänyt että hyvää jälkeä tekevät :)

#38 Lokaneito

Lokaneito

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 65 Viestit

Lähetetty 06 maaliskuu 2008 - 00:50

Onko kenelläkään kokemusta Ponnarista ja siellä tehdystä häämeikistä?

#39 Miss tarski

Miss tarski

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 55 Viestit

Lähetetty 08 maaliskuu 2008 - 11:38

Minun hääkampaukseni tehtiin Oulussa hiushuone Samsarassa, pieni helmi jonne ei vahingossa eksy ellei paikkaa tiedä. Suosittelen lämpimästi!

http://www.hiushuonesamsara.fi/

Hei!

Voitko kertoa minkä hintaisia kampauksia he tekevät? :) Ja pysyykö kampaus vauhdikkaammassakin menossa mukana?? :rolleyes: B)

Lähetetty kuva

#40 Satu-Kaarina

Satu-Kaarina

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 39 Viestit

Lähetetty 10 maaliskuu 2008 - 14:10

En enää muista mitä kampaus maksoi mutta upea nuttura pysyi kyllä kuosissaan pikkutunneille saakka. Olin varannut ajan Virhoon mutta kun luottokampaajani ei ollutkaan saatavilla hääkampausta varten (hänen veljensä meni naimisiin samana päivänä aika lyhyellä varoajalla), varasin ajan Samsarasta. Olin kokeillut montaa eri kampaajaa Virholla ja olin tämän luottokampaajani vannoutunut fani, mutta kun hän ei ollut saatavilla, ajattelin että ihan sama minne menen. Olen sittemmin muuttunut Samsaran vakioasiakkaaksi; huippupaikka ja hinnat ehdottomasti Virhoa edullisemmat. Suosittelen!