Hyppää sisältöön

Kuva

Kauneuspalvelut - Turku

• Kirjaudu vastataksesi
98 vastausta aiheeseen

#41 Vieras_918273645_*

Vieras_918273645_*
  • Vieras

Lähetetty 08 joulukuu 2010 - 13:46

Kannattaa ehdottomasti varata aika Stockalta Joe Blasco-pisteestä! Minun ja ystäväni häämeikit on Satu tehnyt molemmat ja nyt olemmekin kanta-asiakkaita! Satu on siellä aina lauantaisin,suosittelen! Kampauksessa olin Sarilla Artessa ja olin myös siihen todella tyytyväinen,juuri sellainen kuin halusinkin! Kannattaa käydä etukäteen hieman kyselemässä eri paikoissa ja koekampaus ja meikki minusta kannattaa ottaa,sitten ainakin tiedät mitä saat.

#42 Elissa

Elissa

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 59 Viestit

Lähetetty 10 helmikuu 2011 - 23:47

Hei!

Olisiko jollain kokemusta kampaajasta, Sari Aaltosesta Brahenkatu 7:ssa?
23.01.2006 <3 kihlat 2010 <3 häät 2011
"Sillä mihin sinä menet, sinne minäkin menen,
ja mihin sinä jäät, sinne minäkin jään..."

Lähetetty kuva

#43 Elissa

Elissa

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 59 Viestit

Lähetetty 10 helmikuu 2011 - 23:57

Ja olisikohan kellään antaa yksityisviestillä vaikka Marja Harklinin sähköpostiosoitetta tai muita tietoja? Netistä löytämäni sposti ei toiminut...
thx!

Lähetetty kuva

#44 Auppis

Auppis

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 937 Viestit

Lähetetty 01 maaliskuu 2011 - 19:02

Onko joku käynyt hääkampauksessa ja -meikissä Clippissä?

Olisin itse sinne mennyt, mutta yhden heidän kampaajansa mukaan eivät ota varauksia yli 3 kuukautta etukäteen! Onko muissa paikoissa sama politiikka?

Toinen paikka, jota olen harkinnut on Arte (vain 100 metriä kotoamme). Mutta itse en ole siellä koskaan ollut, ja siksi epäröin vielä.

Tärkeää olisi saada loistava kampaus ja meikki samasta paikasta.
A loving heart is the beginning of all knowledge.
- Thomas Carlyle

#45 Vieras_dstrod_*

Vieras_dstrod_*
  • Vieras

Lähetetty 01 maaliskuu 2011 - 20:05

Onko joku käynyt hääkampauksessa ja -meikissä Clippissä?

Olisin itse sinne mennyt, mutta yhden heidän kampaajansa mukaan eivät ota varauksia yli 3 kuukautta etukäteen! Onko muissa paikoissa sama politiikka?

Toinen paikka, jota olen harkinnut on Arte (vain 100 metriä kotoamme). Mutta itse en ole siellä koskaan ollut, ja siksi epäröin vielä.

Tärkeää olisi saada loistava kampaus ja meikki samasta paikasta.

Itse varasin Arten yli 6 kk ennen hääpäivää, olin tyytyväinen meikkiin+kampaukseen, kampaus tosin meinasi löystyä päivän aikana.

#46 Auppis

Auppis

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 937 Viestit

Lähetetty 02 maaliskuu 2011 - 16:22

Huh! Tuli pieni paniikki, että oonko mä jo myöhässä! Mutta, sain kuin sainkin sieltä vielä ajan! Kampaus klo 11 ja meikki siihen perään. Viimeistään klo 14 pitäisi olla valmista, joten enköhän ihan hyvin ehdi. Vihkiminen alkaa klo 16, ja sinne paikalle ei kuitenkaan aja kuin 10 min. Luulis, että max tunnissa on mekko ja huntu päällä. Saattaa jopa jäädä aikaa stressaamisellekin! :girl_wink:
A loving heart is the beginning of all knowledge.
- Thomas Carlyle

#47 minttu-71

minttu-71

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 65 Viestit

Lähetetty 18 maaliskuu 2011 - 21:04

Onko kellään kokemuksia Stokkan Joe Blascon meikkaajista???
Häämeikki hakusessa ja ihossa kovasti punoittavaa couperosaa eli pitäisi olla peittävää ja pysyvää :girl_smile:

Viimeksi muokannut minttu-71, 18 maaliskuu 2011 - 21:04 .

Lähetetty kuva

#48 Elissa

Elissa

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 59 Viestit

Lähetetty 28 maaliskuu 2011 - 22:37

Hei,

suositelkaa nyt joku hyvää ja noin 100 euron luokkaista kampaajaa Turussa!
Onko jollakulla kokemuksia Ada & Olexista?
Entä Olohuoneesta (Pallivahassa)?

Entä kokemuksia Turun Hyvä Ilmeestä (2. kerroksessa erikoistuttu hajusteettomiin suomalaisiin tuotteisiin!)?

Nyt siis erityisesti tarkoitan hää/juhlakampaus-kokemuksia :)

Lähetetty kuva

#49 Vieras_morsian.83_*

Vieras_morsian.83_*
  • Vieras

Lähetetty 16 toukokuu 2011 - 21:43

Minä suosittelen 11.hetkeä Forumissa. Sain samasta paikasta kaikki palvelut. Hiusten värin, rusketuksen, kynnet, hääkampauksen ja meikin. Samoin kaasot saivat myös. Todelliset ammattilaiset tekivät meidät. Hääpäivä onnistui loistavasti, suosittelen.

#50 MayAppleFlower

MayAppleFlower

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 24 Viestit

Lähetetty 25 heinäkuu 2011 - 12:09

Heippa!

Täällä kanssa mietitään kuumeisesti loistopaikkaa hääkampaukselle sekä meikille Turusta tai lähikunnista... Molemmat tulisi saada samasta paikasta.

Onko kellään kokemuksia Kauniit ja Ruskeat- nimisestä day spa:sta? Ovat erikoistuneet hääkampauksiin nettisivujen perusteella, ja itsekin kampaajakoulutuksen käyneenä olen aika tarkka miten se tukka sitten hääpäivänä on... :girl_wink:

Pientä neuroosia :) Onneksi aikaa on vielä...

#51 Jennina

Jennina

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 27 Viestit

Lähetetty 14 elokuu 2011 - 20:50

Onko jollain kokemuksia Bleis-kampaamosta, joka sijaitsee Brahenkadulla?

#52 -A-

-A-

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 91 Viestit

Lähetetty 20 elokuu 2011 - 12:09

Heippa!

Onko joku käynyt häämeikissä ja -kampauksessa Individual Ink Beautyssä?

Kuinka aikaisin yleensä tälläiset asiat varataan?

Kiitos!
I will stay by your side now and forever,
I will always only be in love with you.
-Hurriganes-

#53 LeRoy

LeRoy

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 995 Viestit

Lähetetty 28 elokuu 2011 - 20:59

Heippa!

Onko joku käynyt häämeikissä ja -kampauksessa Individual Ink Beautyssä?

Kuinka aikaisin yleensä tälläiset asiat varataan?

Kiitos!

Suosittelen lämpimästi :-X

Muutamaa kuukautta aiemmin varmaankin kannattaa viimeistään varata että ehtii rauhassa tehdä koemeikin ja -kampauksen.
Individual Ink Beautyssä joustetaan paljon työaikojen kanssa eli tekevät silloin duunia kun asiakkaalle sopii. Eli varmasti löytyy tilaa myös lyhyellä varoitusajalla.

#54 roma

roma

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 831 Viestit

Lähetetty 03 syyskuu 2011 - 21:35

onko kukaan ottanut hääkampausta maariankadulla hiukset victor kampaamossa?
miten sujui ja kenen kampaajan kanssa`?
Ei se vaihtamalla parane 21.7.2012

Täällä julkaisemiani kuvia ei saa kopioida minnekään muualle ilman kirjallista lupaa.

#55 MayAppleFlower

MayAppleFlower

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 24 Viestit

Lähetetty 22 syyskuu 2011 - 18:45

Kyselisin vielä, jos joku tietäisi kampaamoja, joiden nettisivuilla olisi kuvagalleria tehdyistä kampauksista? Ois aikapaljon meinaan helpompi valita kun tietäis, minkä tyylisiä kukin tekee... (kampaajat *vink vink*) Mä googlettelin tossa tunnin verran ja löysin tasan yhden jolla oli kuvia sivuillaan. Käy kaikki turusta sen lähialueisiin, laatu ratkaisee vaiks tuliskin ajamista :grin:

Toki fyysinen kuvakansio paikanpäälläkin kävis, sellaset liikkeet joilla näitä on voisi myös mainita, mikäli jollain on tietoa :girl_smile:

#56 Mimosah

Mimosah

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 208 Viestit

Lähetetty 03 lokakuu 2011 - 08:01

Löytyykö yhtään kokemuksia Hiustiimistä Martinkadulta?? Ja te, jotka olette ottaneet meikkaajan pelkästään, mistä olette löytäneet, mitä maksoi ja tuleeko meikkaaja minne halutaan?
Lähetetty kuva

#57 -A-

-A-

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 91 Viestit

Lähetetty 03 lokakuu 2011 - 18:11

Kyselisin vielä, jos joku tietäisi kampaamoja, joiden nettisivuilla olisi kuvagalleria tehdyistä kampauksista? Ois aikapaljon meinaan helpompi valita kun tietäis, minkä tyylisiä kukin tekee... (kampaajat *vink vink*) Mä googlettelin tossa tunnin verran ja löysin tasan yhden jolla oli kuvia sivuillaan. Käy kaikki turusta sen lähialueisiin, laatu ratkaisee vaiks tuliskin ajamista :grin:

Toki fyysinen kuvakansio paikanpäälläkin kävis, sellaset liikkeet joilla näitä on voisi myös mainita, mikäli jollain on tietoa :girl_smile:

Moikka!

Individual Ink Beautyn nettisivuilla on ainakin jokaisen työtekijän kohdalla kuvia heidän töistään, samoin heidän Facebook sivulta löytyy vielä enemmän kuvia. Kuvia löytyy ainakin erilaisista hiustyyleistä ja värjäyksistä, jotenka uskon että pari kampaustakin on mukana =)
I will stay by your side now and forever,
I will always only be in love with you.
-Hurriganes-

#58 MayAppleFlower

MayAppleFlower

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 24 Viestit

Lähetetty 06 lokakuu 2011 - 13:32

Kiitos -A-

Niinhän siinä kävi, että vierailin kyllä kyseisillä sivuilla aiemminkin, mutta enpä sitten tajunnut että kuvat on siellä henkilöesittelyjen alapuolella. Omasta päästä kiinni taas :girl_wink:

Upeita töitä. Erittäin varteenotettava!

#59 Vieras_-S-_*

Vieras_-S-_*
  • Vieras

Lähetetty 07 marraskuu 2011 - 16:45

Onkos kellään kokemuksia kampaam Helmestä viime aikoina (kampaus ja meikki)? tuolla on kyllä noita vanhempia kommentteja, mutta ihan viime ajoilta ei ole kommentteja??? suositteletteko?

#60 Mimosah

Mimosah

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 208 Viestit

Lähetetty 14 marraskuu 2011 - 14:05

Itse olen myös melko varmasti päätymässä Helmeen, ja olisi mukava kuulla ajankohtaisia kokemuksia??
Lähetetty kuva