Kauneuspalvelut - Jyväskylä
Vieras_paddi_*
Lähetetty 07 huhtikuu 2003 - 15:28
Lähetetty 02 helmikuu 2009 - 20:22
Kampauksen teen luottokampaajallani, Sari Korhosella, jonkin liike torikeskuksen kolmannessa kerroksessa. Siellä tehtiin kampaus vanhojentansseihin ja ylppäreihin ja muutenkin olen monta vuotta käynyt siellä.
Lähetetty 14 helmikuu 2009 - 23:00
Lähetetty 04 maaliskuu 2009 - 18:30
Lähetetty 14 huhtikuu 2009 - 12:14
Lähetetty 14 huhtikuu 2009 - 15:44
Lähetetty 21 huhtikuu 2009 - 10:55
Meikin tekee Marjaana Hautalahti. Sain sellaisen käsityksen, että nimen omaan rouva itse, vaikka ei sillä minulle niin suurta merkitystä ole. Koemeikki on torstaina.
Just kill it with your awesome.
Lähetetty 20 kesäkuu 2009 - 22:56
En ole vieläkään päättänyt, missä otan kampauksen ja meikin. Hiukset yltävät pakaroihin asti ja tahdon niihin kiharoita, jotka pysyisivät ja sitten puoliksi kiinni. Meikin pitäisi ennen kaikkea kestää ja olla upea tietysti, erityisesti tahdon upean silmämeikin
http://www.naimisiin...h...t=0&start=0
Lähetetty 26 kesäkuu 2009 - 11:12
Lähetetty 28 elokuu 2009 - 22:42
Lähetetty 19 syyskuu 2009 - 15:59
Lähetetty 28 syyskuu 2009 - 12:10
Onko kukaan Jyväskylän morsiammista käynyt häämeikissä (tai muuten meikattavana) Kauneushoitola Rita Ferm:ssä? Olen käynyt siellä ihonpuhdistuksessa ja tykkäsin kyllä. Olisi mukava kuulla kokemuksia meikkauspuolestakin, jos joku olisi käynyt.
Vastaanpa itse omaan ^ kysymykseeni näin häiden jälkeen... Kävin siis häämeikissä ja ottamassa ranskalaisen manikyyrin Kauneushoitola Rita Fermissä ja tykkäsin todella paljon. Meikki oli aivan upea ja harmitti poistaa se häiden jälkeen illalla. Kosmetologi oli todella ammattilainen, jonka käsittelyssä ei tarvinnut jännittää meikin onnistumista tai pysyvyyttä. En joutunut korjailemaan meikkaajan kädenjälkeä ollenkaan meikin jälkeen ja pohjustus oli tehty niin huolellisesti, että puuteriakin jouduin lisäämään vasta tuntien kuluttua meikin teosta (normaalisti naamani kiiltää tosi pian meikin teon jälkeen ja meikkiä joutuu korjailemaan paljon). Myös aikataulu piti täydellisesti ja kosmetologi sai minut rentoutumaan meikkauksen aikana. Sulhaselle laitettu pohjameikkikin oli onnistunut ja toimiva.
Häitä edeltävänä päivänä kävin ranskalaisessa manikyyrissä, joka sekin oli aivan mahtava. Huolellista työtä ja lakkaus pysyi hyvänä pitkään. Voin siis suositella lämpimästi tätä kauneushoitolaa häämeikkiin ja muutenkin.
Kampauksessa kävin Hiusfriikissä (kampaajana Heidi) ja voin suositella tätä kampaamoakin lämpimästi: Kampaus pysyi aivan loistavasti koko päivän, vaikka keli oli hieman kosteahko ja kampauksena oli suoristusraudalla tehdyt kiharat, ja oli juuri sellainen, kuin halusinkin.
Viimeksi muokannut gykkis, 28 syyskuu 2009 - 12:13 .
Lähetetty 27 lokakuu 2009 - 13:28
Oma lempparikampaajani muutti sinne, joten kampauksen varmaankin otan häneltä, mutta miten tuo meikkipuoli, onko kellään siitä kokemuksia?
Lähetetty 18 marraskuu 2009 - 18:31
Lähetetty 23 maaliskuu 2010 - 14:49
Meidän häät siirtyi hääpaikan vaihdon myötä Keski-Suomeen, ja tänään tajusin että lempparikampaajani Mikkelissä ei taida olla kaikkein paras vaihtoehto hääkampaukselle enää. Nyt tarvittaisiin siis kampaaja Jyväskylästä ja kiireesti. Itse olen kuitenkin nyt Skotlannissa toukokuun loppuun saakka, ja häät on heinäkuun lopulla!!!!! Paniikki!
Mahtaakohan enää löytyä mitään aikoja hääkampaukseen näin lyhyellä varoajalla, 4kk häihin ja vielä suosittu heinäkuun lauantai??? Kuinka paljon etukäteen olette itse varanneet ja oliko vaikea löytää kampaajaa omalle päivällenne? Meikkiä en luultavastikkaan ota samaan syssyyn, ja epäilyttää mennä kammattavaksi jonnekin kauneushoitolaan, joka on kuitenkin erikoistunut enemmän meikkipuolelle (niitä täällä on näytty mainostavan eniten).
Kellään siis antaa mitään vinkkejä? Hiukseni ovat aika hankalat asiakkaat vaikka itse en ole
Eli liikeniskö apua keneltäkään?
Hääyökky
"Jos sitä kirjoittaa enimmäkseen yöllä, eikös se silloin ole yökirja?!?"
Lähetetty 30 maaliskuu 2010 - 13:45
Varasin alustavasti itselleni hääkampauksen Peicosta ja Lumicista. Nyt kiitos KOKEMUKSIA siellä käyneet! Kuulopuheetkin kelpaa
Hääyökky
"Jos sitä kirjoittaa enimmäkseen yöllä, eikös se silloin ole yökirja?!?"
Lähetetty 08 huhtikuu 2010 - 12:06
Vieras_amaliese85_*
Lähetetty 12 huhtikuu 2010 - 09:49
Luin tätä palstaa ja pakko on kommentoida tota Äänekoskijuttua. Kävin Fionassa pari vuotta sitten leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset. Sanoin kampaajalle että saa tehdä mitä vaan, mutta EI värjätä niin että päältä vaaleat ja alta tummat. Mulla on vaaleat hiukset ja halusin luonnollisen näköisen värin. Pois lähtiessä tukka oli päältä todella vaalea ja alta tumman suklaan ruskea. Olin HIEMAN pettynyt. Toiste en sinne mene!
Mulla on häät parin viikon päästä ja olen varannut sekä meikin että kampauksen Marjaana Hautalahdelle kun sitä on niin kovasti täällä kehuttu. Mua ei kampaus jännitä, haluan ihan simppelin kiharakampauksen, mutta se meikki. Mulla on yks huono kokomeus takana "ammattilaisen" tekemästä meikistä ja sen takia vähän arveluttaa. Aiemmin kun olen käynyt muualla meikissä, niin ei laittanut mitään pohjaa ihoon. Lopuksi vähän puuteria vaan. Naama punoitti koko päivän kun mikäkin. Kauheesti vaan luomiväriä eikä yhtään ripsaria. Mulla on niin vaaleat ripset ettei niirä erota ilman ripsaria. Lopputulos näytti ihan karsealta kun oli käytännössä pelkkää luomväriä. Oisin osannut sen verran itsekin laittaa. Jäi vaan siitä kerrasta niin paha maku suuhun että suhtaudun vähän ennakkoluuloisesti. En ole kuitenkaan varannut koemeikkiä kun en raskinut. Joten täytyy vaan pitää peukkuja!
Lähetetty 24 huhtikuu 2010 - 20:30
Sit varasin ajan Peiccoon ja Lumicciin. Oon kerran käynyt siellä kampaajalla hääkampaukseni tekevällä Heidillä, ja olin vakuuttunut. Hän oli mukava ja ystävällinen ja osasi heti neuvoa minua päänahan kuivuuden ongelmassa ja myydä asiaa korjaavaa tuotettakin mulle mukaan. Kauneushoitolassa oon käynyt ihonpuhdistuksessa, ja siellä mua ystävällisesti palveli Pirjo. Eli mulla ainakin tähän mennessä pelkästään hyviä kokemuksia ko. paikasta.
Voin sit jälkeenpäin vielä kertoilla teille fiilikset koekampauksen ja -meikin jälkeen ja itse hääpäivän jälkeen. Mut tähän astisilla kokemuksilla voin kyllä suositella!
Lähetetty 05 toukokuu 2010 - 08:55
Lapsukaiset poika -07 ja tyttö -09
Kihlat 2005
<3 Naimajaiset 2010 <3