muru1

Hiusten pidennys ja tuuhennus

127 viestiä aiheessa

Minulla on pitkähköt, mutta ohuet lapaluihin asti yltävät hiukset. Nyt olen päätymässä hääkampauksessani osittain auki oleviin hiuksiin ja tätä varten hiuksien tulisi olla paksummat. Ajattelin ottaa liimasineteilla tehdyn aitohiuspidennyksen, jolloin hiusten pituus lisääntyisi noin 10 cm..  Kuulostaako tämä hyvältä idealta? Onko kenelläkään kokemuksia liimasinetti pidennyksistä hääkampauksissa? Koskahan nuo pidennykset olisi järkevää ottaa, siis kuinka paljon ennen häitä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Yleensä hiuksiin laitettava pituus on 40cm-20cm( pidempiäkin hiusnauhoja löytyy).Liimasinetti pidennyksiäkin on erilaisia ja hintaisia. Kuitenkin hinnat alkaen noin yleensä 300e ylöspäin. Hiukssisa  kestää tekniikasta riippuen3-6kk siistinä. Selviäisit varmasti 50-100 sinetillä koska pituutta kuitenkin on. Itse laittasin noin 2viikkoa aikasemmin, ihan jo siksi että totut hiuksiin.

Itselläni on ollut kaksi vuotta pidennys(uusin noin 3kk välein) ja kampauksia pystyy laittamaan.Samoin uida,saunoa ja ihan normaalisti käsitellä.

Ja häämatkallakin sitten voi vielä nauttia hiuksistaan ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Yleensä hiuksiin laitettava pituus on 40cm-20cm( pidempiäkin hiusnauhoja löytyy).Liimasinetti pidennyksiäkin on erilaisia ja hintaisia. Kuitenkin hinnat alkaen noin yleensä 300e ylöspäin.

Yleensä pituus on kyllä 50 cm, ja 60 senttiset on sit hieman kalliimpia tietty.. Ja halvemmalla kuin 300eskolla löytyy myös, ja myös minä suosittelen tapauksessasi "tuuhennosta", jos pituutta löytyy. Silloin sillä 50-100 sinetillä saa jo kivasti tuuheutta lisää, ja tulee halvemmaks ku koko pään pidennys.. Itselläni OLI myös lapaan asti hiukset, mutta ihana,suloinen kampaaja-täti kyni sen perinteisen 5 senttiä, eli 15senttiä lähti loppujen lopuks...  >:( Näin ollen hillitön kasvatus käynnis, reilu 7kk aikaa.. Eli todennäk itsekin otan pidennyksen ennen häitä, ja suunnilleen sen pari viikkoa ennen, ett kerkeää asettua ja tottuu itsekin..  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Riippuu paljon mitä asiakas haluaa pidennykseltä. Tuota lyhyempää 20-30cm me ainakin olemme käyttäneet paljon osa pidennykseen ja tuuhennuksiin. hinta ilman sinettejä siis puntti (riittää koko päähän) 60e, pidempi 50-60cm hius 87e-120e. Eli paljon riippuu siitä mitä on tultu hakemaan.

Valmiit sinettihiukset ovat sitten kalliimpia. Mutta hieman hellempiä omalle hiukselle.

Tuohon liimasinetti pidennykseen aikaa menee noin,4-6h , valmis sineteissä hieman vähemmän aikaa.

Ja jos on tunti veloitus 50e, hinta hiuksineen n.250 plus hiukset.

Kouluissa toki saa halvemmalla mutta aikaakin menee sitten hieman enemmän.

Kannattaa vertailla hintoja, varmasti löytyy halvempiakin paikkoja.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on itseasiassa ollut tuuhennus liimasineteillä kerran aikaisemminkin, nyt vain mietin lähinnä tuota kampauspuolta eli tulevatko sinetit näkyville kampauksessa tai vaatiiko se kampaajalta jotain erikoisia toimenpiteitä kampausta tehdessä?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla oli sellai hiuslisäke, mikä kiinnitettii langalla ja neulalla (kuulostaa varmaan kivalta ;D)

ensin tehtiin kolme lettiä vaakasuoraan tonne taakse ja niihin sitte ommeltii ne lisäkkeet

tulos oli tosi hyvä ja luonnollinen! ei ois uskonu lisäkkeeks! mä pidin niitä jotain kuukauden vissiin, ois kyllä varmaan ollu hyvät vielä jonkun aikaa mut halusin vaan omat takas

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Onko kellä kokemuksia valkista kampauksen tukena? itse haluaisin sellaisen pään päälle luomaan hieman 60-luvun tyylin nostetta. Onko kampaajilla yleisesti sellaisia? Pitääko se ostaa itse? Entä miltä se tuntuu päässä? Pysyyko se? Näkyyko se (vahingossa)?

Tietääko kukaan?

:-X

On kokemusta!

Valkki antaa volyymiä ja muhkeuttaa kampauksen. Vaikka omaa hiusta olisikin runsaasti, antaa valkin käyttö vapauksia omien hiusten jättämisestä "optioiksi" eli nyt kun ei kaikkea omaa hiusta tarvi syltätä nutturaan, saa omilla hiuksilla suortuvista tehtyä esim. letityksiä, punomisia, koristeita, jne. Saa paljon koristeellisemman kampauksen.

Mitään sukkahousuvalkkia en lähtisi suosittelemaan; painaa hiuksissa liikaa ja vetää kampauksen alaspäin. Myöskään tuollaisen sukkahousu hökötyksen läpi ei saa työnnettyä pinnejä yhtä hyvin kuin valkin (joka on siis hyvin huokoista materiaalia). Tämä on erittäin tärkeää siisteyden takia.

Päässä se ei tunnu kapauksen seassa miltään.

Valkkia ei tarvi itse ostaa (ainakaan en koskaan ole moista kuullut).

Yleensä kampaajilla on valkit omasta takaa.

Jos ei ole, hyvä kampaaja hankkii sellaisen.

Ei maksa sinulle mitään, mutta joissain tapauksissa pitää palauttaa, joissain saat omaksi.

Valkki ei näy "vahingossa", jokainen kampaaja osaa piilottaa sen hiuksiin, ellei ole ihan amatööri, enkä kyllä heilläkään ole koskaan nähnyt valkin törröttävän mistään.

:)

t. hius- ja kampausmallina monta kertaa ollut nonnis

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä otan ehdottomasti tuuhennuksen häihini!

Minulla on ollut monta kertaa pidennyksiä ja tuuhennuksia erilaisilla tekniikoilla ja tekijöillä. Laitatin jälleen itselleni kaksi kuukautta sitten tuuhennuksen. Omat hiukset ovat takaa vain noin 5cm lyhyemmät, mutta edestä enemmän kun niitä on leikattu. Eli omat hiukset on ihan mukavan pitkät, mutta todella ohuet. Kukaan ei ole huomannut tuuhennusta ellen ole sanonut! Itselläni on tummat hiukset, joten sinetit menee hyvin piiloon (ne on muutenkin todella pienet) ja väri auttaa asiaa, koska värjäsin hiukset vasta tuuhennuksen jälkeen.

Tekniikka on Great lengths, joka on mielestäni ehdottomasti paras!! Hiukset tuntuu vieläkin ihan omilta eikä ne ole karheentuneet tai muutenkaan huonontuneet päässä. Lisäksi niistä ei ole lähtenyt yhtäkään sinettiä ja harjatessa huomasin, ettei niistä lähde irtohiuksiakaan yhtään niin paljon kuin aikaisemmissa.

Ja näillä hiuksilla voi tosiaan olla kuin omilla! Tarvii katsoa että sinetit ei ole ihan reunoilla asti, että omat hiukset peittää niitä. Näitä voi kihartaa, suoristaa ja tehdä ihan kaikkia mitä omiinkin hiuksiin. Kiharoista tulee kauniimpia ja kampauksista mahtavia, kun hiusta on enemmän.

Mä voin vain suositella kaikille tätä kyseistä tekniikkaa! Mulle laitettiin 50 sinettiä ja musta tuntuu, et sekin on liikaa. Eli voi kuulostaa pieneltä määrältä, mut ens kerralla ajattelin kokeilla vain puolia tosta määrästä. Hinta oli suunnilleen 300€, mutta ehdottomasti hintansa väärti. Näitä voi pitää päässä 4-6kk. Näitä voi hyvin värjätä, hiukset ei mene huonoiksi, päinvastoin! Taas saa lisää kiiltoa! Kampaajani oikein suositteli, että edellisestä värjäyksestä olisi se kuukausi aikaa, kun sinetit laitetaan ja sen jälkeen vasta värjätään. (kun hiuksia värjätään niin hiukset turpoavat. Jos sinetin laittaa juuri värjättyihin ja kun kuluu aikaa ja hiukset ei ole enää turvoksissa niin sinetit pääsee löystymään).

Huh! Kylläpäs tulikin tekstiä kun vauhtiin pääsi!  ;D

Toivottavasti saitte selvää ja hyviä neuvoa... Kyselkää ihmeessä jos jotain jäi mainitsematta...

:-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minkälaisia kokemuksia löytyy hiustenpidennyksistä ja -tuuhennuksista?

Minulla on ohut ja liukas melkein olkapäihin ulottuva tukka, ja olen jo kauan haaveillut hiustenpidennyksestä. Kyseessähän on varsin kallis operaatio, joten en ole vielä voinut kokeilla sitä. Nyt olen kuitenkin päättänyt, että häihini laitatan tukkaani pidennykset. Haaveena on sellainen vähän Piritta Hannula- tyylinen hääkampaus, eli hiukset auki laineilla. Kestääkö muuten tuollainen kampaus kauniina koko päivän? Oma tukkani ei pysy tuuheana ja kauniina kokonaista päivää, mutta kai nuo pidennykset auttavat asiaa?

Muoks. luovuin tuosta kampausideasta, kun löysin kuvan ihanasta ja omannäköisestä nutturasta.  Hiukseni ovat jo nyt melkein tarpeeksi pitkät tuota kampausta ajatellen, mutta ehdin vielä kasvattaa niitä jonkin verran ennen elokuuta. Pidennyksiä en siis tarvitse, mutta kampaajani mukaan saisin jo n. 10 sinetillä kivasti luonnollisen näköistä lisätuuheutta tukkaani. Tällaisen tuuhennoksen hinnaksi hän arvioi n. 100 euroa (sis. leikkauksen ja värin), eli ei paha mielestäni! :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Halusin myös pidennykset ja sellaiset otin. Minua kuitenkin sinetit häiritsivät koko ajan ja meinasin tulla hulluksi kun en saanutkaan sormia vedettyä läpi hiuksien päänahkaa myöten. Kutsukaa vaan neuroottiseksi :D Jaksoin pitää pidennyksiä pari päivää, jonka jälkeen hankkiuduin niistä eroon. Tulipahan kokeiltua. Ei ollut mun juttu. Monilla niitä on ja heitä eivät häiritsekään. Toivottavasti sinä saat unelmiesi hiukset  :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kannattaa tarkasti miettiä tekniikka miten laittaa. Minulla on ohut vaalea tukka ja laitoin pidennykset kerran kuumaliiman kanssa kuten yleensä ja voi jeesus sitä hiuksien lähtöä kun liima repi omaa mukanansa.

En laita enään ikinä.

Häihini laitan Clip on aitohiukset. Laitetaan pinneilla kiinni omiin hiuksiin. Rasite 0% ja aitohiukset kestävät vuosia eteenpäin.

Ohueen on muutenkin hankala saada pidennykset, jotta ne näkyisi. Itselläni aina kamala asettelu että näkyykö liimakohta vai ei...järkyttävää...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen lämpimästi teippitekniikkaa!!! Itselläni on ollut pidennykset liimalla ja sineteillä ja nyt teipillä. Teippi on paljon miellyttävämpi ja luonnollisempi!!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni on kokemusta sineteistä ja liimalla tehdyistä hiusten pidennyksistä. Kumpanakin kertana ollut aitoa hiusta. Yleensä aina ollut minulla siili tai vähän pidempi, mutta kaikkea pitää kokeilla niin halusin kokeilla tosi pitkää hiusta, niin se onnistui pidennyksillä. Puoli vuotta käytin ja olin todella tyytyväinen hiuksiin, kyllästyin kuitenkin ja siksi luovuin hiuksista. Minun mielestäni omalla kohdallani hiukset eivät kärsineet juurikaan yhtään. Puolen vuoden jälkeen vähän kuivakamman oloiset olivat hiukset kohdista joissa oli olleet jatkot kiinni, mutta ei ollut muuta ongelmaa.

Teippi on toinen menetelmä, se on "kaksipuolinen teippi" johon laitetaan jotain erikoisliimaa, ala osa laitetaan hiusten alle, ja toinen puoli päälle, hiukset jää siis väliin. Niilläkin saa luonnollisen näköisen tuloksen, mutta joissain hiuksissa saattaa vilahtaa teipin reuna joskus. Riippuu hiusten laadusta paljon. Hyvin hennossa ja ohuessa hiuksessa lisäkäsittelyt näkyy helpommin kuin tummassa ja paksussa. Itselläni värjättiin hiukset mustiksi ja jatkot olivat mustia, jolloin mitään ei näkynyt.

Riippuen paikkakunnasta ja menetelmästä, 300-700 euron kieppeillä liikkuu aika lailla, hiusten määrä myös ratkaisee ja pituus. Tuleeko hiusta mega paljon vai vähän. Onko hius 30cm vai peräti 70cm pitkää... joku 70-90cm pitkä hiusten pidennys maksaa hiukan jo maltaita.....

Itselleni laitettiin n. 40-45cm pitkää aitoa hiusta 200 kappaletta, eli 200 sinettiä. Vaikka tuttava tai kaveri tekisi ihan omakustannus hintaan, niin silti se hinta nousee, koska aitohius on melko kallista + liiman, sinettien ja muiden tarvikkeiden hinta.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itselläni oli pari vuotta aitohiuspidennyksiä ja pelkästään tyytyväinen olin. Vasta n. puoli vuotta viimeisistä luopumisen jälkeen huomasin niskakarvojen olevan hieman tynkiä. Mutta nopsasti nekin kasvoivat takaisin, ja paikkakin oli sellainen etteivät ne sieltä mihinkään näkyneet. Olisin varmaan välttynyt tältä jos olisin pitänyt pidempiä taukoja pidennysen välillä.

Itselleni tehtiin sekä sinetillä että ns. punomalla. Tämä punostekniikka oli hieman hankalampi ja vaati aina kaksi kampaajaa. Sinetit olivat todella luonnolliset, eivät näkyneet mihinkään, ei ollut ongelmia käytössä tms. Itselläni oli aina melko pitkät hiukset, joten nuo lyhyemmät karvat toivat enemmänkin tuuheutta ja voluumia. Aivan upeita kampauksia siitä karvamäärästä saikin, siis ihan mielettömiä. Pitäisin niitä takuulla edelleenkin jos luottokampaajani ei olisi vaihtanut maisemaa  >:(

Voin siis ehdottomasti suositella hääkampausta silmällä pitäen, tosin sillä varauksella että varmistaa saavansa laadukasta jälkeä. harvat asiat ovat kamalamman näköisiä kuin huonosti tehdyt pidennykset, ja niitäkin valitettavasti näkee  :-/

Omat karvani maksoivat joka kerta 700-1500e (tuon 1500e maksoi erikoispitkä 80-90cm eimuistatarkkaan karva punottuna, vaati siis kaksi kampaaja=kahden palkka. Ei siis tarvitse pelätä että olisi ihan normi pidennyksen käypä hinta  :))

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tukkia on vissiin eri pituisia kuten 35-40cm

ja tuon leveimmän leveys on 24cm, 18cm, 10cm ja 5cm, mutta paksuja on.

Olisi varmaan pitäynyt kysyä että haluatko pysyvän vain vaan häihin? teippihius jos haluaa pysyvää on mun mielestä paras jos väliaikainen niin ehdottomasti Clip on koska tukka on sinulla varmaan vielä 10 vuoden päästäkin, koska otat sen aina pois. Ja helposti voi laittaa vaan tukkaan kiinni ja menoks.

tässä on teippihiukset

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Teippipidennyksistä lisää kokemuksia? Olen teippipidennyksiä harkinnut, kun nää mun hiukset ei oo kovin pitkät eikä saa tehtyä haaveilemiani kampauksia. Arveluttaa pidennykset kuitenkin, kun maksavat aikalailla.. Kertokaa hyviä ja huonoja puolia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Teippihius siis tosiaankin kiinnitetään tarkoitukseen kehitetyllä kakspuoleisella teipillä ja omat hiukset jäävät tavallaan sinne kahden identtisen palan väliin. Vaikea selittää, mutta kysele kampaamoista niin he varmasti ammattilaisina osaavat kertoa paremmin  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

teippipidennyksiä suosittelen minäkin. samoja hiuksiahan voi siis käyttää 1-2 vuotta aina uudelleen ja uudelleen. Eli noin kaks-kolme kuukautta voi pitää hiuksia(tyvestä on silloin kasvanut 2-3cm) ja sitten irroitetaan ja mahdollisesti värjätään omat hiukset, monet pitävät muutaman viikon tauon tässä välissä. Sitten taas samat hiukset kiinnitetään uudella teipillä uudelleen.

Hiusten kesto riippuu tietysti miten niitä kotona hoitaa.

Hiuksia saa ainakin 20cm ja 45 cm pituisina. tuuhennukset ja lyhyemmät hiukset tietysti ovat edullisemmat kuin pitkät ja koko pidennys. Sanoisin hinta haitariksi n.250-650e. Ekalla kerralla kirpasee, mut jatkossa maksetaan vaan hiusten kiinnilaitosta(tunti taksa) ja laitto on nopeaa puuhaa   ;)

Kannattaa olla myös tarkkana, että hiukset on remy hiusta, halpishiuksia saa halvalla, mutta menevät kamalan näköiseksi tosi pian joten laadusta kannattaa maksaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kaksi kertaa ollut sinettipidennykset, pisimmät mahdolliset. Olleet todella hyvät, ei mitään irtoiluja ja irrotettiin itse kotona pidennykset siihen tarkoitetulla aineella. ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Suosittelen ehdottomasti Simply natural merkkiä. Kampaajalla olen käynyt Helsingissä Stage 11:ssa, mutta löytyy myös muista kampaamoista ja kaupungeista. Itselläni on tuuhennos, ei pidennystä ja olen oikein tyytyväinen:) Ja tuuhennos ei ole edes kauhean kallis, kun miettii kuinka paljon jo esim. värjääminen maksaa. Suositelen ainakin kahden sinettipakkauksen ottamista, yksi ei vielä kauheasti näy. Minulla kahden paketin laittaminen (30 cm) maksoi 200e. Yksi paketti maksaa 100 e. Omiin häihini aion ottaa taas tuuhennoksen, sillä kertaa kolme sinettipakkausta  ::)

Yhdessä sinettipaketissa on siis 25 sinettiä. Ja tuuhennosta voi pitää noin 4-5kk kerrallaan. Ja niitä ei edes huomaa

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Neljän vuoden pidennyskokemuksella ja kolmea eri menetelmää kokeilleena uskallan työntää korteni kekoon :) Eli ompelupidennyksen suurin plussa oli mielestäni se, ettei kuumuutta tarvinnut varoa,koska mitään liimaa ei hiuksissa ollut. Myös huoltovälinä itselläni 5kk oli varsin sopiva. Miinuspuolena 'vanne päässä' tunne ensimmäiset pari viikkoa ja se,että tuntuu kuitenki päätä silittäessä selvät letit siellä päänahassa kiinni.

Sinettipidennys oli kaiken kauhistus, kun niitä piti kuitenkin näinkin paksuun tukkaan laittaa paljon,niin lähti niitä myöskin! Itselleni ei siis ne pienet pallukat päässä sopineet lainkaan.. ehtivät olla parisen kk jonka jälkeen otatin pois. Ommelpidennyksiä pidin kolme vuotta, jonka aikana kerran ostin uudet hiukset kokonaan.

Nyt sitten ihastuin teippipidennyksiin ihan totaalisesti! Hiusten pitäisi pysyä pari vuottakin hyvänä oikealla hoidossa, huolto on parin kk välein. Luonnollisen näköiset eikä päässä tunnu mitään " ylimääräistä"- mikä on hienoa! :) Näillä mennään häihin astikin,joihin on enään alta 6vk.

Omat hiukset ei ole kärsineet mistään näistä menetelmistä, oikean ihmisen laittamina varmasti pysyvät hyvinä jos viitsii hoitaa- yleensä niihin kai takuunkin saa.

Ja kukapa ei haluaisi näyttää suurena päivänä hyvältä  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minulla on ollut hiuspidennykset aasialaisesta aitohiuksesta. Taktiikkana lienee olleet sinetit, koska sellainen osio kuumennettiin oman hiussuortuvan ympärille. Lopputulos oli mahtava! Hiuksilla oli mittaa yli 50cm, ne todella näyttivät ja tietty tuntuivat aidoilta. Kestivät hienosti n. 4-5kk kerrallaan. Eivät takkuuntuneet, vaikka minulla on ihan tyypillinen suomalainen hiuslaatu.

Kallista se oli ja siksi siitä luovuinkin :( Ensimmäinen kerta maksoi n. 600e ja uusiminen 4-5kk:n välein n. 300e.

Jotain väliaikaista lisäkettä tms. tarvitsen minäkin varmaan kampaukseeni...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Sanon ensin, että sinetti- ja liimapidennys on kaksi eri asiaa. Kyllä, olen parturi-kampaaja. :)

Mua alko kiinnostaa sellanen vaihtoehto, että tilaisi tuolta pidennystarvikkeet ja hiuksia ja opettelis itse laittamaan pidennyksiä. Ajattelin ihan sillä menetelmällä, että ystävän kanssa maksais puoliksi ja molemmat opettelee laittamaan toiselle. Alussa vois olla harjoittelua, mutta pidemmällä tähtäimellä varmasti kannattavaa jos tuuhennoksista tykkää. Ei se nyt niiin vaikeeta voi olla oppia. Tuolla sivustolla (hairum) oli ainakin ihan hyvät ohjeet. Onko kokemuksia sinettipidennystekniikan opettelusta?  

Ei pidennysten teko vaikeaa ole. Sinetit on helppo laittaa, mutta liimalla laitto vaatii opettelua, ettei liimaa purista liikaa ja ettei sormet pala. :)

Onko kellään kokemusta tälläsistä sinetti(?) raidoita?

Kuin hyvin kestää, kun tulee liimalla kiinni?

Kestääkö saunomista?

Tarviiko harjatessa jotenkin erikoisesti varoa tupsun kiinnitys kohtaa?

Ja onko 10tuollaisen raidan laittamisesta kohtuullinen hinta 58€

Yleensä sineteillä tehdään raitoja. Hyvin laitettuna ja hoidettuna pysyvät useamman kuukauden ja ne kestää saunomisen. Hoitoainetta sinetti kohtiin ei kannata usein laittaa. Harjaamiseen käytetään pehmeää harjaa. Hinnoista en tiedä, mutta ei tuo 58e kuulosta mitenkään pahalta. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Onko kellään kokemusta omista hiuksista tehdystä pidennyksestä tai tuuhennoksista? Mulla olisi kotona kaapissa reilu puolen metrin pätkä tukkaa. Hiukset leikattiin noin kymmenen vuotta sitten, mutta näyttävät kyllä hyväkuntoisilta ja ovat oikean värisiä. Tulis kyllä melkoinen kampaus, kun tukka on taas ehtinyt kasvaa lanteille asti :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Itselläni on pitkä tukka ja häänuttura saadaan tehtyä siitä. Nutturan päälle olisi tarkoitus tulla pari lettiä (n. 1.5-2cm leveää) ja ne tarvitsisi olla muuta kuin omaa hiusta, koska letit veisivät aika paljon omista hiuksista. Osaako joku sanoa, saako jostain valmiina tähän tarkoitukseen sopivaa lettiä ? Tai onko mahdollista tehdä lettiä itse pidennyksiin käytettävistä hiuksista (montako lettiä yhdestä puntista saa?)? Vinkkejä kaipailen.

Esim. hairstorelta saa joitain lettipidennys puntteja tilattua. Muistaakseni... :rolleyes:

Niistä luulisi saavan tehtyä letit kampaukseen. Toisaalta tlatessa ei voi olla 100% varma, onko puntti samanvärinen kuin oma hius. Ilmeisesti et tarkoita mitään ohuita lettejä, joten yhdestä puntista tulee n. 3-5 lettiä.

Helpoiten ja oikeanlaiset letit saat, jos menet parturi-kampaaja liikkeeseen. He osaavat auttaa ja värjäävät tarpeen vaatiessa lettihiukset oikean värisiksi. :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään