Pitopalveluista Tampereella
Lähetetty 12 joulukuu 2002 - 18:04
Meillä on häät tulossa ensi vuoden elokuussa. te jotka olette käyttäneet pitopalvelua Tampereella tai ympäristökunnassa niin kertokaas jotain hyviä / huonoja puolia. Kaikki otetaan mielelään vastaan. Mitä suosittelette?
Samoin juhlapaikka vinkkejä otetaan mielellään vastaan. :)
Kirkko on varattu. Juhlapaikka ja tarjoilupuoli puuttuu...
T: Miila
Lähetetty 03 tammikuu 2008 - 21:09
Olen siis varannut viime kesänä pitopalvelun häihimme ensi kesäkuuksi. Eilen minulle sitten soitettiin, ettei se onnistukaan, koska pitopalvelun omistajan kummipoika menee samana päivänä naimisiin. "Kai sinä ymmärrät ja onhan sinulla vielä aikaa saada uusi pitopalvelu." Juu, kyllähän minulle on aikaa, mutta kun jo viime kesänä osa pitopalveluista olivat lähes koko ensi kesäksi varattu.
Itku meinaa koko ajan päästä kun asiaa ajattelen. Yritän kuitenkin ajatella, että me saadaan nyt jotain paljon parempaa. Onneksi sentään nyt, eikä kuukautta ennen. Pistää kyllä miettimään, että eikö tälle kummipojalle tullut yhtään aiemmin mieleen ilmoittaa tädille, että hänen yrityksellensä olisi hommia yhtenä kesäkuun lauantaina. Perhana, että harmittaa!
Lähetetty 13 tammikuu 2008 - 20:50
edelleen olen kuitenkin pettynyt kaikkoseen siitä että ainoa yhteydenotto palautteesta huolimata on häiden jälkeen ollut se lasku
MUTTA kyllä mä uskaltasin ko. firman palkata uudelleenkin, pitäisin vaan kovemman komennon haluamastani kakusta, ruoasta yms
Lähetetty 06 helmikuu 2008 - 11:01
Olen myös aiemmin pyytänyt tarjouspyyntöä kahteen eri tilaisuuteen Ruokataikureilta ja molemmilla kerroilla vastauksen saaminen kesti todella kauan. Silloinkaan en vielä saanut tarjouspyyntöä, vaan vain kyselyn että "oletteko vielä kiinnostuneita?". No, ei oltu kiinnostuneita enää silloin eikä varmasti olla vastakaan!
Viimeksi muokannut -Elli-, 06 helmikuu 2008 - 11:03 .
Lähetetty 06 helmikuu 2008 - 13:39
Palvelu oli ystävällistä ja leppoisaa, kaikki mitä pyysimme, toteutettiin hymyssäsuin.
Pöytäliinat eivät tosiaan olleet kaikki ihan samanlaisia mutta minua se ei haitannut, valkoisia ja samankokoisia kun olivat kaikki kuitenkin.
Paikan pyörittäjä Arto Brusin on mitä sympaattisin ja palvelualttein ihminen. Hänen kanssaan oli ilo järjestää häitä
Viimeksi muokannut annabanana, 06 helmikuu 2008 - 13:46 .
Lähetetty 13 helmikuu 2008 - 14:19
Varoituksen sana kuitenkin heiltä tilaaville. Heidänkin pöytäliinat on sitten ihan eriparia. Valkoisia kaikki joo mutta koko ja kuosi vaihtelee todella paljon. Meille tuli heidän liinat vain pitopöytään ja me ei siitä yli 30 liinan nipusta löydetty kuutta samanlaista pitopöytää varten
Päiväkirjoja: Rouvailua ja painonhallintaa & Hääpäiväkirja & Polttarikertomus

Lähetetty 17 helmikuu 2008 - 12:03
Nyt kun häät on juhlittu, täytyypä tulla kertomaan kokemuksia Kaksi Kölviä -nimisestä pitopalvelusta.
Enpä voi muuta kuin kehua maasta taivaisiin; palvelu oli alusta loppuun loistavaa ja ystävällistä, ja mikä tärkeintä, ruoka oli aivan taivaallisen hyvää! Moni vieraistamme sanoi, ettei ole koskaan syönyt häissä yhtä hyvää ruokaa kuin meillä! Sekä salaatit että liha sai yhtä lailla erittäin positiivista palautetta. Enpä vois siis muuta kuin suositella todella lämpimästi! ;D
Voisitko kertoa minkälaiseen hintaan saitte pitopalvelun ja mitä hintaan sisältyi.
Kyseinen Kaksi Kölviä olisi sijainniltaan meille ihanteellinen ja kehusi saivat meidät todella harkitsemaan heitä.
Muidenkin kommentit ovat erittäin tervetulleita myös Knuutilan kartanon omasta pitopalvelusta otetaan kommentteja vastaan!
Lähetetty 19 helmikuu 2008 - 22:30
Lähetetty 26 helmikuu 2008 - 14:09
Mua nyt vaan niin vitjattaa, että mun pakko purkaa se tänne. Tilanne on tämä: häät on parin kuukauden päästä ja kohta pitäis pitää jonkin sortin palaveri ennen häitä loppujen asioitten sopimiseks. Pitopalveluun vaan ei saa yhteyttä sähköpostitse eikä puhelimitse tai jos saa, vastaukset ovat "palataan kohta asiaan". He itse lupasivat ottaa yhteyttä viimeistään ennen joulua ja nyt tätä mun jahtaamista on kestänyt kuukausi. Mä en tiedä mitä tehdä, mutta sen tiedän et bridezilla minussa nousee pahasti esiin... Mä pelkään pahinta joten, kertokaas mistä vois hommata Pirkanmaalla pitopalvelun parin kuukauden varoitusajalla? (Taidan tietää kyllä itsekin vastauksen: "ei mistään"). Voi vee.
Kyllä niitä löytyy, jos ei halua sitä kaikkein tunnetuinta nimeä. Kesälle voi olla vaikeaa tässä vaiheessa saada, mutta jos teillä juhlat on parin kuukauden päästä, niin uskoisin vielä vaihtoehtoja löytyvän. Mekin varailtiin vasta loka-marraskuussa tammikuun häihin
Päiväkirjoja: Rouvailua ja painonhallintaa & Hääpäiväkirja & Polttarikertomus

Lähetetty 27 helmikuu 2008 - 09:30
mutta ruokataikureiden kohdalla sanelisin kaiken tosi tiukasti..tai niin mekin tehtiin mutta ei sitten riittävän tiukasti kuitenkaan. unohdin edellisessä viestissä mainita että kakku loppui kesken...ei pahasti mutta ei sitä jäänyt ylikään joka on mun mielestä melkoinen moka.
Mitä kaikkea käytännössä noille pitää sanella ja miten tarkasti?? Meillä on myös varattu ensi elokuulle ruokataikurit ja näiden keskustelujen perusteella ei kuullosta hyvälle...
Lähetetty 13 maaliskuu 2008 - 14:06
olen itsekin miettinyt sitä, ainakin joltain osilta.
Kaikki kakut mitä olen sieltä olen ostanut (huom myös ns. erikoiskakut lastenkutsuille) ovat olleet TODELLA hyviä!! leivokset, piparit, leivät ja jälkkärit ovat heillä myös tosi hyviä ja EDULLISIA.
Se pieni kokemus (siis ihan annoksina) ostetut ruuat ovat mielestäni olleet aikas mauttomia, mutta taas vanhempani ostavat heiltä tosi usein ruokia ja ovat olleet tyytyväisiä.
itse olen miettinyt, koska teemme varmastikin ainakin osan ruuista itse, että heiltä tilaamme leivokset, piparit ym. olen miettinyt myös parin tarjoilijan palkkaamista heidän kauttaan, ei ainakaan kävisi pahemmin kukkaron päälle!
häihimme on tosin vielä puoli toista vuotta aikaa, mutta ajankohtana on siis syksy ja he ovat koulussa, joten varmasti tulen ainakin joltain osin heidän palvelujaan käyttämään!
”No mitä?” ”Ei mitään”, sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni.
”Tarkistin vain että olet siinä.”
Lähetetty 13 maaliskuu 2008 - 16:03
Mitä kaikkea käytännössä noille pitää sanella ja miten tarkasti?? Meillä on myös varattu ensi elokuulle ruokataikurit ja näiden keskustelujen perusteella ei kuullosta hyvälle...
Mä en sanellut mitään mistää ja kaikki sujui kuin tanssi
Lähetetty 19 maaliskuu 2008 - 09:38
Lähetetty 22 maaliskuu 2008 - 14:11
Onko kellään kokemuksia Knuutilan kartanon omasta pitopalvelusta, Kartanon Fröökynöistä? Häät vietetään syyskuussa Knuutilassa ja ollaan vähän ajateltu ottaa pitopalvelukin kyseisestä paikasta.
Meillä oli viime kesänä häät Knuutilassa. Aluksi varasimme heidän pitopalvelun mutta lopulta oli meille liian kallis menu ehdotus ( perus menu 23,00 per hlö, veloittavat kakkutarjoilusta 3,90 ja iltapalasta 4,90 erikseen per henkilö) + mahdollinen tarjoilijavuokra päälle (riippuu vierasmäärästä), omaa kakkutelinettä heillä ei ainakaan silloin ollut käytössä...Ei sinällään mitään haukuttavaa mutta ei vaan meidän budjettiin sopinut. Muuten palvelu yms Knuutilassa loistavaa
Itse päädyimme Padat & Pidot pitopalveluun, ja yhä edelleen olemme valintaan erittäin tyytyväisiä. Runsas ja maistuva menu hintaan 25,00 per hlö ja lapset -50%. Hinta sisälsi niin astiavuokran, liinat, tarjoilun, iltapaloineen päivineen jne... Olimme valinneet myös menuun alkuun monta erilaista ruokaisaa salaattiakin (joita oli myös iltapalalla) ja niitäkin jäi ylitse yllinkyllin. Suosittelemme lämpimästi
Lähetetty 22 maaliskuu 2008 - 18:25
Mua kiinnostaisi tieto pitopalvelu Irma Mäkimaasta.. Toimii ainakin Kangasalla.. Muitakin Kangasalan (ja lähiympäristön) pitopalveluja saa ehdotella!
Tänk juu
Meille tulee Irma Mäkimaan pitopalvelu ensi kesänä. Irma on oikein mukava ja ammattitaitoinen. Ollaan käytetty aiemminkin perhejuhlissamme ja aina oltu kovinkin tyytyväisiä. Menuun saa vaikuttaa hyvin paljon tai käytännössä keksiä omia ehdotuksia, jos haluaa. Irmalla on kyllä menurunko ja ehdotuksia eli niillä pääsee mukavasti suunnittelun alkuun. Häämenuun kuuluu ruuat, alkoholittomat juomat, hääkakku, pikkuleivät +kahvi ja yöruoka. Koko setti about 28 euroa/hlö. Toki hintaan vaikuttaa vähän mitä ruokia on valinnut jne. Mutta alle kolmenkympin kuitenkin. Asiointi on helppoa ja nopeaa. Kannattaa soitella Irmalle ja tiedustella enemmän, jos kiinnostuit!
Lähetetty 22 maaliskuu 2008 - 18:26
Lähetetty 22 maaliskuu 2008 - 20:21
Lähetetty 23 maaliskuu 2008 - 08:27
Tilisanssista tosi paljon lukenut, ja positiivistakin kuullut. Sekään ei ole poissuljettu vaihtoehto. Tuosta Hoivalasta en ollutkaan kuullut vielä, täytyykin ottaa selvää.
Lähetetty 28 maaliskuu 2008 - 21:30
Suvitar: Kiitos kovasti tiedoista!
Kuulostaa kyllä todella lupaavalle. Osaatko sanoa että kuinka aikaisin Irmaa pitäisi varailla? Ajoissa totta kai, mutta kuinka aikasin. Meidän häät vasta 2010, eli olenko tämän vuoden puolella liian aikaisessa? (Olen kuullut että jotkut eivät ottaisi varauksia kuin aina seuraavalle vuodelle..?!) Mutta tietenkin soittamallahan sekin selviää
Tilisanssista tosi paljon lukenut, ja positiivistakin kuullut. Sekään ei ole poissuljettu vaihtoehto. Tuosta Hoivalasta en ollutkaan kuullut vielä, täytyykin ottaa selvää.
Suvitar ja muut Pitopalvelu Irma Makimaasta kyselleet. Jos haat on tana kesana, voi olla melko mahdotonta varata ruokia yms. MUTTA kannattaa kysya. Ja Irman yli 30 v tunteneena voin sanoa etta jos 2010 vuodelle meinaat varata..olet hieman ajoissa. Ensi vuoden puolella on hyva asia sopia, tuskin kenellakaan on kalenteria viela noin pitkalle.
Kuten aikaisemmin kommentoin, suosittelen enemman kuin lampimasti hanen palveluja. Ammattitaitoinen ja ruoat/kakut aivan mielettoman hyvia. Hinta/Laatu suhde enemman kuin erinomainen, vaikka sukulaisena sanonkin. En ole kuullut kenenkaan olevan pettynyt hanen palveluihin. Soita ja kysele Irmalta lisaa.