stripparit polttareissa
Vieras_marryme05_*
Lähetetty 27 kesäkuu 2005 - 13:22
Minua ei sinänsä häiritse asia, koska kyllähän katsoa saa vaikkei koskea. Kuitenkin vähän pahoitin mieleni.. Onko teillä kokemusta siitä että miestenne polttareissa olisi ollut strippari??
Vieras_netkissa_*
Lähetetty 27 kesäkuu 2005 - 19:13
Vieras_Sade_82_*
Lähetetty 27 kesäkuu 2005 - 19:47
Vieras_Macilla_*
Lähetetty 27 kesäkuu 2005 - 22:15
Mutta jos Piskin polttareihin strippari tilataan niin hymyni ei hyydy, eikä kylmene. So what. Voisi olla itsellekin ihan mukava kokemus saada kunnon mies strippari esiintymään edes kerran. ;)
Niin ja jos joku ihan oikeasti pelkää miehensä pettävän ja karkaavan jonkun stripparin kanssa, niin kannattaa häitä hieman siirtää. ::)
Lähetetty 28 kesäkuu 2005 - 08:53
Itselle ei olisi tullut mieleenkään pahastua, mutta ymmärrän, että kaikilla ei ole ihan niin löyhä moraali kuin meikäläisellä ::)
Ja mitä tulee strippariin polttareissa, niin minusta se hauskuus lähtee enemmänkin siitä, että se vaan ideana on niin kornia ja juuri tuollaista jenkkiteinimeininkiä, kuin varsinaisesta halusta nähdä naisen riisuutuvan ;D
Lähetetty 28 kesäkuu 2005 - 16:49
Ilotyttö taas on jenkkimeininkiä. Sille ehdoton ei.
Lähetetty 28 kesäkuu 2005 - 17:46
Lähetetty 29 kesäkuu 2005 - 11:15
Ja siitä kertoo jo sekin, että asia häiritsee sinua.
Mieheni polttareissa käytiin stripparia katsastamassa enkä pitänyt asiasta. Päätin kuitenkin olla asiaan sen kummemmin reagoimatta, koska luotan mieheeni ja sekaantumiseni asiaan olisi aiheuttanut kireää tunnelmaa juuri häiden alla...
Olen myös oppinut sen verran miehistä 25 vuoden aikana, että tiedän että he eivät edes ymmärrä tekevänä jotain väärin tai loukkaavansa toista...
Omissa polttareissani minut vietiinkin katsomaan Hunkseja ja totesin että se on oikeastaan aika harmitonta huvia ... ;D
Tee niin kuin parhaaksi näet ja koet!!
Vieras_Niinu25_*
Lähetetty 30 kesäkuu 2005 - 12:56
Lähetetty 01 heinäkuu 2005 - 08:46
Tulipas se saarna sitte täältäki.. ;D
Lähetetty 01 heinäkuu 2005 - 14:13
Lähetetty 02 heinäkuu 2005 - 23:39
Mun mielestä viimenen "vapaailta" on ollu ennen seurustelun alottamista. Mitenkä kaikki ois yhtenä iltana sallittua, vaikka muuten on varattu?
Kannustan sua siis puhumaan asiasta, ihan vakavissaan. Ei se suhdetta paranan, jos asia jää teidän välille! Toivon, et asia ratkeaa teille suotuisalla tavalla!
Voimia hullujen Bestmanien kanssa! :-X
Lähetetty 07 heinäkuu 2005 - 22:46
Olen kuullut, että usein tällaisissa tilanteissa porukka joko vaivaantuu tai sitten innostuu vähän liikaakin. :P
Koko strippaustouhu ruokkii mielestäni seksististä maailmankuvaa eli se jättää huomiotta sen mitä ihminen on kokonaisuutena. Seksuaalisuus on aika herkkä asia, ja sen kanssa kannattaa olla varovainen... sillä on helppo loukata ja satuttaa.
Eli tällainen tiukkapipoisen femakon mielipide tässä ;)
Vieras_mölliskö_*
Lähetetty 08 heinäkuu 2005 - 17:03
Lähetetty 08 heinäkuu 2005 - 21:08
Kerro sinäkin ihmeessä polttariväelle ajatuksistasi. Ettei vaan jää harmittaan
Lähetetty 09 heinäkuu 2005 - 22:01
Tämä menee vähän aiheen ohi, mutta kerron kuitenkin. Myös minulle oli järkätty tuolloin vuonna x strippari ja kokemus oli karmea. Miesstrippari oli kyllä tosi komea, mutta hän halusi, että vedän häntä käteen ja sitten hän toi elimensä suuni eteen ja hetkutteli siinä. En todellakaan halunnut ottaa suihin ja väistelin hänen elintään. Kokemus ei siis minun kohdallani ollut millään tavalla positiivinen, vaan vieläkin 10 vuoden jälkeen tulee inhon puistatuksia.
Lähetetty 10 heinäkuu 2005 - 00:43
:P :P :P :P :P
Lähetetty 10 heinäkuu 2005 - 08:19
Tääl kans ollaan vähä sitä mieltä et tissibaarit vielä menee, mut jos lähetään lähikontaktiin niin yli menee..
Ja lisäks sanoisin vaan sellasenkin pointin, että nää stripparit ei kauheesti käsittääkseni työstään nauti, vaan lähinnä halveksii asiakkaitaan, paitsi jos asiakas osaa arvostaa hänen taiteellista puoltaan ja esitystä. Aiheesta tehty opinnäytetyö sos.alalle jokin aika sitten. En tiä kuuluuks tänne tai kiinnostaaks ketään, mut aattelin tuoda esille tänkin puolen...
:) :)
Lähetetty 11 heinäkuu 2005 - 22:27
Lähetetty 12 heinäkuu 2005 - 07:59