Hyppää sisältöön

Tervetuloa hääfoorumille!

Kirjaudu sisään tai rekisteröidy saadaksesi täydet oikeudet foorumille. Rekisteröidyttyäsi voit osallistua keskusteluihin, saat käyttöösi kuvagalleriat, blogit ja yksityisviestittelymahdollisuuden muiden yhteisön jäsenten kanssa. Tervetuloa mukaan!

Kuva

Minkälaisia tekstejä hääauton lasiin?

• Kirjaudu vastataksesi
486 vastausta aiheeseen

#361 Vieras_Vieras_*

Vieras_Vieras_*
  • Vieras

Lähetetty 09 kesäkuu 2009 - 07:48

Onko ideoita mitä voisi laittaa auton takalasiin kun autoa käytetään vain morsiammen kuljettamiseen juhlapaikalle (vihkiminen siellä) ? Rakkaus on tällä hetkellä ainut idea.

Mitä jos sinne laittais vaikka vaan että "onnea luvassa"? Olis mun mielestä tosi söötti teksti. Tai humoristisemmalle "tahdontaa tiedossa" tai vaikkapa "mennään eikä meinata"

#362 bridezilla85

bridezilla85

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 49 Viestit

Lähetetty 16 kesäkuu 2009 - 18:37

Sulho on puualan ammattilainen ja meille tulee opastekylteiksi puun rungosta sahattuja kiekkoja. Mutta nyt en keksi mitä laittaa auton takalasiin... Löytyiskö ideoita, johon vois liittää tuon puuaiheen?

#363 Nougat

Nougat

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 331 Viestit

Lähetetty 16 kesäkuu 2009 - 19:58

Onko ideoita mitä voisi laittaa auton takalasiin kun autoa käytetään vain morsiammen kuljettamiseen juhlapaikalle (vihkiminen siellä) ? Rakkaus on tällä hetkellä ainut idea.

Mitä jos sinne laittais vaikka vaan että "onnea luvassa"? Olis mun mielestä tosi söötti teksti. Tai humoristisemmalle "tahdontaa tiedossa" tai vaikkapa "mennään eikä meinata"

Tosi kivoja, kiitos! :girl_smile:

Lähetetty kuva

Lähetetty kuva

#364 Vieras_morsmaikku_2010_*

Vieras_morsmaikku_2010_*
  • Vieras

Lähetetty 17 kesäkuu 2009 - 09:34

Meille taitaa tulla vain kaks kultaista sormusta siniselle sydämelle ku tämä on teema muutenkin. Mikäli tekstiä tulee niin ainoastaan " ONNELLISET". Idean taisin bongata täältä jostain ketjusta.  :) Yksinkertaisuus on valttia  ;D

#365 Vieras_morsmaikku_2010_*

Vieras_morsmaikku_2010_*
  • Vieras

Lähetetty 17 kesäkuu 2009 - 09:42

jepjep, uusi juttu mulle tämä foorumista "lainaaminen", niin meni viesti kahteen osaan..

Lueskelin eilen noita ketjun viestejä ja jotenkin tuo Runotytön ONNELLISET jäi mieleen tosi kauniina. Muitakin tosi hyviä oli ja onneksi tässä nyt on vielä aikaa miettiä moista tekstiä :)

#366 Saasus

Saasus

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 20 Viestit

Lähetetty 17 kesäkuu 2009 - 11:21

Hoitoalan ihmisinä mietimme auton takaikkunaan tekstiä : avohoito päättyy. :girl_wink:

#367 Syksymorsian-10.10.09

Syksymorsian-10.10.09

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 43 Viestit

Lähetetty 17 kesäkuu 2009 - 11:41

Autoharrastus lähellä isännän sydäntä, joten meidän takalasissa lukee

" Ahdin määrää tahdin, vaimo suunnan" :girl_wink:

Haha, tää on loistava! Meillä mies on autonkorjaaja, joten erittäin potentiaalinen vaihtoehto meidän hääautoon!
Yhdessä 1.8.2002
Poikamme 18.11.07
Tahdotaan 10.10.09

#368 Zallukka

Zallukka

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 180 Viestit

Lähetetty 17 kesäkuu 2009 - 13:28

Me laitetaan ELINKAUTISVANKIKULJETUS! :girl_haha:
Taisin tämän bongata jostain täältä foorumilta..

#369 Lotta

Lotta

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 65 Viestit

Lähetetty 18 kesäkuu 2009 - 09:47

meille tulee nimet ja alle 'Happy Together'

Lähetetty kuva

#370 Silmäterä

Silmäterä

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 98 Viestit

Lähetetty 23 kesäkuu 2009 - 22:13

Meidän takalasissa oli punainen sydän, johon oli piirretty toisiaan kädestä pitävät piparkakku-ukko ja -akka ja ukon rinnassa luki mies ja akan vaimo.
Tahdottiin 22.5.2009

#371 Ilusao

Ilusao

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 369 Viestit

Lähetetty 03 heinäkuu 2009 - 11:44

Meillä tuli miehen juuria kunnioittaen hänen äidinkielellään (akan) "Aware Mfiase" eli vapaasti käännettynä "avioliiton alku".

#372 Helmimaija

Helmimaija

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 104 Viestit

Lähetetty 03 heinäkuu 2009 - 14:42

Meillä luki Ikuisesti Sinun (sama teksti sormuksissa). Ja mies oli tämän omin päin ideoinut, eli oli minulle siis yllätys kirkosta poistuttaessa. Ah - niin romanttista :-X

#373 heinämorsian 2010

heinämorsian 2010

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 119 Viestit

Lähetetty 28 elokuu 2009 - 22:25

Meillä oli "tänä yönä ei tuu pakkeja...", tykkäsin siitä sikana!

Ihan tosi hyvä! Tuo Pelimies soi jokapaikassa ja koko ajan, silloin kun me ruvettiin olemaan yhdessä.

"Kauan naineet, vasta vihityt" kuinka kauan "pitää" olla yhdessä, jotta tuon voi laittaa? Riittääkö 4 vuotta? Jos nyt tuota laitetaan ollenkaan....

Viimeksi muokannut heinämorsian 2010, 28 elokuu 2009 - 22:59 .

Lähetetty kuva

#374 tiitu_84

tiitu_84

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 10 Viestit

Lähetetty 24 lokakuu 2009 - 19:51

Itsekin olen tuota miettinyt ja sivuja selaillut...
Sulhoni on sähköasentaja ja olenkin miettinyt jotain siihen liittyvää...onko kellään hyviä ideoita? :)

#375 Riesa

Riesa

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 52 Viestit

Lähetetty 04 marraskuu 2009 - 17:40

Liitetty tiedosto  auto1.jpg   113,95K   153 latauksia

Meillä piti olla tämä auton takalasissa, mutta loppujen lopuksi emme tarvinneet koko hääautoa :), joten tää päätyi sitten juhlapaikan seinälle. Teksti on siis Lauri Tähkän biisistä ja öljyvärein se on maalattu.

Lähetetty kuva

#376 LeisKuu

LeisKuu

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 391 Viestit

Lähetetty 07 marraskuu 2009 - 09:40

"Avioliiton alkumetrit" on kiva ja erilainen muttei liian erikoisuutta tavoitteleva, yleinen tai härski. tulee varmaan meillekin kun emme ole mitään varsinaisia huumoriveikkoja (tai mun huumoria ei oikein ymmärrä kuin kaverit ja mies :)), emmekä romanttisia vaan varsin simppeleitä ihmisiä, joten tuo sopii juuri meille.

[Edit]
Tai sitten jotain glamouria kuten "Sponsorin metsästys päättynyt" ;D hehe toi olis just mua (ne jotka tietää Johanna Tukiaisesta hiemankin enemmän, tietävät) :P

Viimeksi muokannut LeisKuu, 07 marraskuu 2009 - 09:42 .

#377 memmmi

memmmi

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 227 Viestit

Lähetetty 02 joulukuu 2009 - 14:18

Mulle tuli mieleen alkuaikoina sulhaselta saatu tekstiviesti; "Oot mun lovepakkaus^^ sisältää mahtavan luonteen ja hemmetin seksikkään ulkonäön! Kaupan päälle mahtava huumori ja lapsirakkaus<3 Täydellisyystakuu, ei palautus tarvetta"

Ja tästä mulle tulikin mieleen, että auton takalasiin voisi kirjoittaa "Ei palautus oikeutta" Tai "Ei vaihto-oikeutta" :) Tai miksi ei ihan tuota "Ei palautus tarvetta"...
Häät vietetty Suomessa 20.2.2010
Toiset hääjuhlat Turkissa 3.7.2010

#378 Tsiili

Tsiili

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 87 Viestit

Lähetetty 02 joulukuu 2009 - 21:52

Tuo ""Ei palautustarvetta" on mun mielestä tosi sympaattinen.

#379 Jonnah

Jonnah

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 334 Viestit

Lähetetty 02 joulukuu 2009 - 23:10

Meidän hääauton teksti viime elokuussa oli ELINKAUTINEN. Olin kauan pohtinut sopivaa tekstiä ja sain idean kun mun polttareissa selkätekstissä luki että "Tuomitsee H****n elinkautiseen 8.8.2009" :girl_smile:

#380 Lasis

Lasis

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 25 Viestit

Lähetetty 27 tammikuu 2010 - 11:42

Näitä kun luin, niin tuli tämmöinen mieleen: Kaksi sydämen puolikasta joissa on palapelileikkaus. Ne yhteen ja sydämessä lukee :Perfection :-X

Täällä oli kyllä paljon kaikkia kivoja ehdotuksia, ois pitäny laittaa parhaimmat muistikirjaan ylös =)