Nasu

Minkälaisia tekstejä hääauton lasiin?

499 viestiä aiheessa

Nyt kaivattaisiin vinkkejä siihen mitä hääauton lasiin voisi kirjoittaa. Kaikki vinkit käy perinteisistä erikoisiin. Sulhaselle tämä tuntuu olevan tärkeä asia... ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täällä foorumissa ainakin joidenkin hääauton takalasissa oli lukenut et "Just vihitty". Mun mielestä hauskasti sanottu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kiitos vinkista! En ollut huomannut, että asiasta oli jo aikaisemmin käyty keskustelua. No, olenpa taas vähän viisaampi. ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee V&W-kuva joka on kutsuissakin ja siihen mein nimikirjaimet eli PPP  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä oli iso tummanpunainen sydän, jossa luki: "WE DID IT!"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tässä taannoin tuli tv:stä komedia-elokuva Kersantti Bilko(?)

jossa takalasiteksti kuului: Finally Married.

Tämä voisi sopia eräille meistä jahkanneista...  ::)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tässä taannoin tuli tv:stä komedia-elokuva Kersantti Bilko(?)

jossa takalasiteksti kuului: Finally Married.

Tämä voisi sopia eräille meistä jahkanneista...  ::)

Hei toi me taidetaan laittaa!! Kiitos kun kerroit!!! :D

Nimim. kihloissa jo vuodesta -91

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meitä sulhon kanssa olisi huvittanut myös se legendaarinen "kauan naineet, just vihityt" ;D, mutta taitaa olla hiukan liian härskiä - taitais osa vanhuksista saada kohtauksen...  ???

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Eilen illalla sulhon kanssa keskustelimme tästä asiasta. Hän sanoi että meidän autoon tulee teksti Just having sex. Olin "hiukan" vastaan asiasta. Mun mielestä Just vihityt kuulosti paremmalta..

No, sulho selitti tämän Just having sex- kyltin sillä että ku Polttarit-elokuvassa oli sellanen ja hän on päättänyt sillon ku on eka kerran kyseisen elokuvan nähnyt että hänen häitään kun vietetään niin se lukee auton takaikkunalla vaikka sitten lyijykynällä mahdollisimman pienellä kirjotettuna.. Katotaanpas sitten lähempänä että mitäs me ollaan keksitty vai onko bestman keksiny jotain parempaa...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ei varmaan tule meidän autoon (tai mistäs sitä tietää), mutta näin viime kesänä hääautona poliisiauton, jonka takalasissa oli käsiraudat. En muista tekstiä, mutta itse ajattelin, että voishan sitä pikkutuhmasti soveltaa ja ostaa pehmustetut (vaaleanpunaista teddyä - yak -käsiraudat takalasille roikkumaan ja teksti: VASTAKAHLITUT tai JUST KAHLITUT

By the way Marika3: oliko se "just having sex"-kyltti hääautossa vai kaverien polttariautossa? Tietty makuja on monia mutta itse tiedän että suku vetäis herneet nokkaan jos julistaisimme heti vihkimisen jälkeen että tässä vaan seksiä harrastetaan (ja kun kaikki tietää että "synnissä" on eletty vuositolkulla ;)) vaikka just on pappi amenen sanonut...No ehkä teillä on avarakatseisempaa porukkaa. Anyway, tsemppistä tekstineuvotteluille ;D!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voi järkky kuinka olis rohkea riipaisu tuo "Just having sex".  Jos vain ei olisi mummeleita (osaako ne englantia?!) mukana... Meidän suvun huumori saattais sen kyllä jopa kestääkin. Itse kyllä kehtaisin tekstin laittaa, mutta pitäähän toki ajatella yleistäkin ilmapiiriä edes jonkin verran. Vai pitääkö?  ;)

Haukkukaa minut vapaasti, jos pidätte juttua AIVAN TÖRKEÄNÄ! Ymmärrän toki, että nyt liikutaan rajavyöhykkeillä...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille taitaa tulla vain kaks kultaista sormusta siniselle sydämelle ku tämä on teema muutenkin. Mikäli tekstiä tulee niin ainoastaan " ONNELLISET". Idean taisin bongata täältä jostain ketjusta.  :) Yksinkertaisuus on valttia  ;D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä olen myös miettinyt sopivaa tekstiä auton takaikkunaan. Just married on jotenkin tavallinen, ja sama suomeksi mun mielestä vähän pliisu. Olen miettinyt, että jos laittaisikin tekstiksi Herra ja rouva xxx (ja meidän tuleva yhteinen sukunimi tietysti tuohon). Ja joo, onhan noi "kauan naineet, vasta vihityt" yms ihan hauskoja tekstejä, mutta ei meille ehkä kuitenkaan...  ::)

Tuo Runotytön "Onnelliset" kuulostaa myös jotenkin ihanalta...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

suunnitteilla on näin; Vietämme kultahäitämme 2053 -loppuiäksihän tässä sitoudutaan...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

En tiedä oletteko savolaisia mutta savossa päin voisi hääauton ikkunassa lukea että "Justiisa toisesa suaneet"  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä olen nähnyt hääautoissa tälläisiä tekstejä  ;D

-Vasta nainneet

-Just Married

-Myö naitihin toisemme

-Vasta vihityt

- parin sukunimi ja sen perään teksti matkalla onneen

 esim. "Naimaset matkalla onneen"

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
suunnitteilla on näin; Vietämme kultahäitämme 2053 -loppuiäksihän tässä sitoudutaan...

Tuo on kiva, joihinkin takalaseihin ehkä hieman pitkä?

Jos ihan vaan: Kultahäät v.2053

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ystäväni meni juuri naimisiin ja heillä oli auton takalasissa teksti

TUORE JUTTU!

Ei ainakaan ollut mikään vanha ja kulunut fraasi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Näin viime kesänä auton, jonka takalasissa luki kaikessa yksinkertaisuudessaan:

Maija :-X Pekka

Jos auto on muuten koristeltu niin eiköhän siitä käy selville, että naimisiin on menty :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meille tulee Kauan naineet, just vihityt. Jos jonkun huumori ei sitä kestä, niin voi voi... ;D Ollaan kuitenki oltu 7 vuotta kimpassa, joten toi on ihan nappiin!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään