Minerva

Tillander Oy

173 viestiä aiheessa

Mitäköhän tämä Tillanderin sormus mahtaa suunnilleen maksaa? :P

muoks toimimaton linkki poistettu

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Kyseessä on siis tämä sormus:

021.jpg

Muistaisin, että jossain ketjussa tästä on ollut puhettakin...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ajattelin laajentaa tätä ketjua yleisemmäksi Tillander-ketjuksi, koska en ainakaan löytänyt sellaista...

Olen iskenyt silmäni tähän sormukseen:

028_1.jpg

Mikähän tämän hinta on?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

No kappas, juuri samaisesta sormuksesta tiedustelin eilen hintaa! :) Hinta 0,18 karaatin yhdellä keskikivellä + 10 x 0,03 sivukivillä oli n. 2150 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

^Auts! No, en kyllä haluaisi noin isoa keskikiveä, mutta kyllä tuolle silti taitaa hintaa jäädä :P

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Entäpäs osaaka kukaan kertoa hintaa tälle Tillanderin sormukselle valkokultaisena?

024.jpg

Sormuksen koodi on siis 024.

Tämä sormus on aivan upea... Päätellen tuossa ylempänä olevista muiden tillanderin sormusten hinnoista, taitaa tämä rinkula jäädä köyhältä opiskelijalta vain haaveeksi  :'(

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Päätellen tuossa ylempänä olevista muiden tillanderin sormusten hinnoista, taitaa tämä rinkula jäädä köyhältä opiskelijalta vain haaveeksi  :'(

Mielestäni Tillander ei ole mitenkään erityisen hinnakas valmistaja. Hintaa nostavat yllä olevissa sormuksissa kivien koko ja määrä. Tuossa sinun kuvasi sormuksessakin on melko iso keskikivi mutta sen lisäksi neljä pienehköä kiveä. Välttämättä sormus ei siis maksa ihan mahdottomia. :)

Muoks: :-X Kiva, että Minerva oli muuttanut tämän ketjun nimeä niin, että nyt otsikon alle mahtuvat kaikki Tillander-höpinät :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Krassi kovasti kiitoksia, että neuvot tyhmempää. Oon ihan käsi näiden koruasioiden kanssa  :-X

Lähetin jo tillanderille tiedustelun tuosta hinnasta. Kovasta mielisin tuollaista sormustasta. Eräällä naikkarilla oli tuo valkokultaisena ja minun makuuni näytti miljoona kertaa nätimmältä kuin tuo keltakultainen. Jotenkin tuo sivukivien pyöreys ei sovi tuon keltakullan kanssa, mutta makunsa kullakin  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Stigmation: Minulle tulee juuri tuo sormus valkokultaisena. Lähetin sulle priva-viestin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Julia80, voisitko laittaisitko tiedot minullekin, sormus on tosi nätti ja kiinnostaa kovasti.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulle tulee Tillanderilta Vuokko sormus keltakultaisena:

999_valko.jpg

:-X  :-*

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Entäpäs osaaka kukaan kertoa hintaa tälle Tillanderin sormukselle valkokultaisena?

024.jpg

Sormuksen koodi on siis 024.

Tämä sormus on aivan upea... Päätellen tuossa ylempänä olevista muiden tillanderin sormusten hinnoista, taitaa tämä rinkula jäädä köyhältä opiskelijalta vain haaveeksi  :'(

Helsingin Stockmannilla sormuksella on hintaa n. 1600 euroa.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Voin vastata sekä sormusten 024 että 843 puolesta. Molempia saa kahdella eri timanttikoolla ja tämä toki vaikuttaa hintaan. 0,35 yhteiskaraattimäärällä molempien sormusten hinnat alkaa 1600 eurosta. Kokemuksesta voin sanoa, että aika monta sataa euroa hinnasta lähtee. 0,5 yhteiskaraattimäärällä hinta on jotain yli 2000 euroa.

Kauan mietin näiden kahden väliltä, mutta päädyin kruunuistutukseen.  :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Krassi: mulla on vihkinä tuo Tilladerin 1x 0.18 10x 0,03.

On tosi tyylikäs minun mielestä  ;)

Lähtöhinta tosiaan 2150 mutta saattin aika huomattava alennus  :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites
Tetäisikö kukaan, paljonko tälle sormukselle (843) tulee hintaa? :)

843.jpg

Itselleni tulossa juuri tuo sormus, mutta keltakultaisena. Kyselimme hintoja ainostaan kahdesta paikasta, toisessa 0,36 ka sormukselle hintaa jäi tarjouskierroksen jälkeen 1625 € ja paikasta, josta ostimme oli lähtöhintana 1554 €. Meillä kävi sinänsä tosi hyvä tuuri, saimme siitä alennusta 30%.

0,50 ka sormukselle hinta-arviossa sanottiin lähtöhinnaksi 2930 €, olisivat myyneet sen 2340€.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Täälä moni kirjoittaa saanneensa huomattavaa alennusta. Onko pk seudulla jokin liike joka myöntää alennusta Tillanderin sormuksista. Vai pitääkö sitä röyhkeänä vain tinkiä (olen täysin untuvikko koruliikkeessä asiontiin :P)

Minä nimittäin pikän etkiskelyn jälkeen olen tykästynyt :-X kahteen täysin erilaiseen sormukseen joista toinen on Tillanderin, mutta hintaa oli liki 1600e ja se kauhistuttaa aikalailla :(, mutta se oli niistä kahdesta se hieman mieluisempi :-X.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse sain vahingossa 40% alennuksen Tillanderin sormuksesta, olin katsellut vaihtoehtoja, ja jo kahden vaiheilla, tosin hinta hirvitti... muutamaa viikkoa myöhemmin oli liikkeessä alet, ja melkein kaikesta sai sen alen (paitsi kaleva koruista ja jostain muista). Eipä paljoa enää tarvinnut harkita kun ostettiin unelma omaksi  :-X Silloin sanoivat että seuraava ale rysäys olisi vasta vuodenvaihteen tienoilla, en tiedä pk seudusta, näin täällä...

OT, mutta pitääkö korulle annetulle todistukselle tehdä mitään, siis sille mihin on merkitty vakuutuarvo (jonka sai sormuksen mukana liikkeestä) vai säilytetäänkö se vain sormuksen/kivien todistuksena ja vakuutusyhtiötä varten jos varastetaan tms?

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

mulla on tuo eka tillanderi vihkinä. ( keskellä iso ja reunoilla 20 pienempää timanttia, ja valkokultaisenaa) . tillanderilla (aleksilla) sormus oli 2250 euroa, töykeän palvelun takia poistuimme kuitenkin liikkeestä suht. vikkelään. kuitenkin tahdoin tuon sormuksen. itiksen (ennytmuistanimeä) kultasepänliikkeessä oli samalle sormukselle ovh 1890 euroa... ja kun kyseisellä liikkeellä sattui olemaan -40 prossa ale niin päädyimme maksamaan siitä reilu 1100 euroa = ) ja koska palvelu oli loistavaa ja ale suht. hyvä niin sain taivuteltua mieheni ostamaan toisenkin timanttisormuksen = ) ikäänkuin helaksi vihkille. 1 vuotishääpäivänä tahdon toisen samanlaisen toiseksi helaksi. "helassa" on rivi samankokoisia timantteja yhtä leveälti kuin vihkissä, ja näyttää kuin kuuluisi vihkiin! kannattaa kytätä näitä liikkeiden alennusmyyntejä, eikä kannata ostaa ihan keskustasta!!  esim itiksessä on kyseisessä liikkeessä ainakin pari kertaa vuodessa -40 prossaa!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

kyseessä muuten siis itäkeskuksen timanttiset, pikku-bulevardilla :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Nyt mää löysin The sormuksen! :-X Se on Tillanderin, mutta ei Tillanderin liikkeestä. Tosin pieni mutka matkassa... Sitä kun ei löydy enää tämän vuoden kuvastosta :-/

Lupasivat selvittää saako mun kokoa juuri tuota sormusta, mutta jos ei saa niin voi olla mahdollisuus isontaa puoli kokoa, vaikka reunoilla on valkokultaiset osat joissa timantit istutettuina. Onni ettei mene ympäri asti ne timantit! :-*

Tosin tuo avattarena oleva on se toinen mahdollinen, vaikka se kyllä jäi toiseksi, mutta kelpaa. Sekin Kultakeskuksen mallista (ei Sandberg), jossa on kokonaan ympäri asti tuo valkokultainen eikä vain timantti-istutuksen osalta... :P

Toivottavasti tuota Tillanderia vielä löytyisi. Hinta 975€ :o

ps. tarvii alkaa säästämään... ;D kun varmaan maksetaan sulhon kans puoliks... :-X

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

843.jpg

Nam, tämä on ihana. Juuri jostain tuollaisesta haaveilen.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mitä maksaa Tillanderin sileä flakkasormus valkokultaisena, kahden millimetrin levyisenä?

Tämä, mutta ilman kiviä:

612,4_valko.jpg

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään