Meneekö muilla hermo anoppiin?
Lähetetty 12 heinäkuu 2004 - 18:43
Vieras_siruveera_*
Lähetetty 12 heinäkuu 2004 - 19:52
Ollaan tapeltu siitä ketä kutsutaan ja ketä ei, istumajärjestyksestä, mainitsemastasi iltapalasta etc....
Ja ollaan annettu periksi jo sen verran että välillä ihan harmittaa :(. Mutta nyt se on loppu! Nyt on mielipiteet kysytty ja mitä ei oo kysytty ei haluta edes tietää ;) :D ;D.
Lähetetty 12 heinäkuu 2004 - 19:54
Exäni kanssa oli juuri tuollaista, anoppi taputteli poikaansa ja lääppi muutenkin ja muisti joka väliin sanoa minulle että vien häneltä pojan, hehehe..
Musta sun kannattaa jättää anoppis mielipiteet omaan arvoonsa, ja kuunnella itseäsi ja miestäsi! Teidän häännehän ne ovat! Kova kovaa vastaa vaan ja pidätte oman päänne!
Tsemppiä :-X
Lähetetty 12 heinäkuu 2004 - 21:25
Lähetetty 13 heinäkuu 2004 - 07:45
Lähetetty 14 heinäkuu 2004 - 10:45
Vieras_Nannake_*
Lähetetty 14 heinäkuu 2004 - 11:03
Onhan se yrittäny mielipiteitään sanoa mutta ei olla kuunneltu ja mies jo uhkas,että ei pääse koko häihin jos se ei lopeta! ;D
Vieras_Hessu_*
Lähetetty 14 heinäkuu 2004 - 13:05
Muutenkaan en viihdy sulhasen perheen kanssa, en ole samalla aaltopituudella hänen siskojensa kanssa ja kaikkein vähiten ymmärrän hänen isäänsä :P
Mies taas on eri maata kuin perheensä ja usein toteaakin, että voi kunpa hänelläkin olisi sellaiset vanhemmat kuin mulla.
Vieras_jennikar_*
Lähetetty 15 heinäkuu 2004 - 11:27
Anopin tyyli on tappavan tasainen, joka on tuttu jo kihlajaisista asti. Nyt osaan varautua paljon paremmin.
Tyyli siis on sellainen, että asioista ei keskustella minun kanssa, vaan ollaan hiljaa tai kysytään mieheltä (joka ei muista sitten mulle ilmaista). Sitten vaan mennään ja tehdään/tilaillaan esim. tarjottavia oman mielen mukaan ja miniästä piittaamatta siis. Anoppi vielä uskoo, että kun häät on miehen kotipaikkakunnalla, niin se on hänen vastuullaan suunnitella koko juhla.
Tämmöistä meillä...onneksi tämän tietää, niin osaa varautua.
Lähetetty 15 heinäkuu 2004 - 13:21
Mutta oikeestaan mulla ei mene hermo, mua vaan huvittaa, kun se niin kovin huseeraa ja silti on joskus vaikeuksia pitää narut käsissä. Pelottavaa sekin, että anoppi on ollut suurin hössöttäjä, vaikka alunperin luulin, että mun oma äiti olis pahin ja anoppia ei edes saisi innostumaan...joskus ihan ottaa päähän, kun ei mistään muusta puhuta kuin häistä :P
Lähetetty 19 heinäkuu 2004 - 12:51
Lähetetty 19 heinäkuu 2004 - 12:55
Lähetetty 28 heinäkuu 2004 - 14:49
Lähetetty 28 heinäkuu 2004 - 19:08
No, eihän se niin mene sitten vissiin kuitenkaan. Sulho lohdutti että tehdään niinkun ite halutaan huolimatta siitä mitä sukulaiset sanoo :-X
Räikein oli ehkä se, kun kysyi "Kai sä siltä (puhui sulhasestani) kysyt myös mielipiteitä"
Voitte arvata meinasinko mennä puhelinlankoja pitkin >:(
Vieras_-:Virve:-_*
Lähetetty 28 heinäkuu 2004 - 20:49
Ei, kun ei olla vielä sille kerrottu. Saa sitten kutsun kun muutkin.
Asiaa! ;D ;D ;D
Vieras_Nalle Puh_*
Lähetetty 29 heinäkuu 2004 - 13:28
Lähetetty 29 heinäkuu 2004 - 14:49
Varmaan sitte jos joskus hankitaan/saadaan lapsia niin anopilla pääsee [taas] mopo mettään ku se oottaa ihan kieli pitkällä lapsenlapsia ja ei varmasti pysty olla neuvomatta joka lapsenhoitoasiassa.
Tällä hetkellä mun oma ISÄ on ihan kamala. Sen bändi esiintyy meidän häissä ja nyt se on huseeraamassa ku olis hänen omat häänsä. ::) >:( Sanoo vaan mulle että hääjuhla-asiat ei mulle kuulu... :'(
Onneksi muilla, varsinki kaasolla joka oikeesti vastaa ohjelmasta, on järki kädessä että yhdessä toppuutellaan tota isää!
Lähetetty 29 heinäkuu 2004 - 21:49
Lähetetty 30 heinäkuu 2004 - 05:23
Lähetetty 30 heinäkuu 2004 - 06:57
Meidän yhteiseloa on jatkunut jo kymmenisen vuotta ja yhä edelleen samalle aaltopituudelle pääseminen anopin kanssa tuntuu mahdottomalta! Ihan niinku Tassullaki, niin meilläki se halailee ja taputtelee poikaansa jatkuvasti ja sitte kattoo mua just sillä ilmeellä, että tää on kuules mun poikani...Hankkis jotain muuta hoivattavaa ku aikuisen poikansa! Nuo lauseet: "viet multa pojan", on ihan tuttuja meilläki. Lohduttavaa kuulla, etten ole ainoa!
Mies vaan sanoo, että sitä pitää yrittää ymmärtää. Ymmärränhän minä sen, mutta jotenki vaan raivostuttaa!!
Kauhulla odotan miten häät ens kesänä menee...