Hyvä idea aloittaa tämä uusi ketju! Itse kanssa sitä mietiskelin ja ehdottelinkin tossa vähän aikaa sitten, mutta kukaan ei kommentoinut ja se jäi sitten vähäksi aikaa. Mutta nyt se on aloitettu! Kiitos

Mustakin toi vanha ketju oli liian pitkä ja hieman sekava, kun siinä alkuperäisenä aiheena kai oli vertailla Mauritiusta ja Seychellejä... No mutta asiaan
En oo itse vielä Mauriutiuksella käynyt, mutta ollaan varattu sinne häämatka ja kohta siis lähdössä sinne! Lähtö olisi 2 päivää häiden jälkeen, 9.6.

Innolla jo odotan

Itse oon ajatellut niin, että vaikka päivän keskilämpötila on kesäkuussa 24-25 astetta, niin se tarkoittaa varjolämpötilaa. Ja auringossa tuo lämpötila on jotain ihan muuta kuin Suomessa. Eli varmaan tosi kuuma kuitenkin. Ja kesäkuu on heinä- ja elokuun ohella vähäsateisin koko vuodesta. Sateisia päiviä pitäis olla keskimäärin vain 6 kesäkuussa. Ilmat on suurella todennäköisyydellä paremmat kuin Suomessa siihen aikaan. Matkatoimistosta sanottiin, että kesäkuussa kannattaa mennä joko pohjoiseen tai länteen, kun siellä on lämpimintä. Itse ollaan menossa länteen, viikoksi Hotelli Victoriaan ja toiseksi viikoksi hotelli Dinarobiniin. Tuo Victoria on oikeastaan luoteisosassa Mauritiusta (eli aika pohjoisessa) ja sitä on ainakin useampi ihminen kehunut. Ystäväni taas on käynyt pohjoisessa Le Mauricia-hotellissa, josta tykkäsi kanssa kovasti

Enempää en osaa sanoa, kun en ole itse vielä käynyt. Mutta kirjoittelen toki kokemuksiani sitten reilun kuukauden päästä, kun palailemme takaisin Suomeen.
Viimeksi muokannut Tytsyli, 15 toukokuu 2008 - 11:56 .