Hyppää sisältöön

Kuva

Bridezillas-verkkokauppa

• Kirjaudu vastataksesi
366 vastausta aiheeseen

#361 Vieras_Heksu_*

Vieras_Heksu_*
  • Vieras

Lähetetty 24 marraskuu 2011 - 22:30

eipä ole mulle näkynyt rahoja edelleenkään. elokuussa tein rikosilmoituksen jo, koska rahoja ei vaan näkynyt...saati tilaamiani tavaroita. :(

#362 Vieras_heksu_*

Vieras_heksu_*
  • Vieras

Lähetetty 24 marraskuu 2011 - 22:34

Itse olen tehnyt tilauksestani rikosilmoituksen ja oikeusaputomistosta ehdottivat että etsiä lisää henkilöitä joita on huijattu että saisi kunnon syytteet jos nyt ainoana lähden oikeuteen niin saavat syytteen lievästä petoksesta mutta jos usempi lähtee mukaan niin saisivat kunnon syytteet. itseäni ainakin harmittaa että rahat ovat siellä ja häät menivät lähes pilalle koska tiluksessa oli lähes kaikki tarvittavat tavarat ja vaikka kuinka olen uhkaillut rikosilmoituksilla ym niin rahoja ei ole tullut takaisin eli ainut vaihtoehto on lähteä oikeuteen niitä perimään.

Eli jos on joku /joitain jotka haluavat lähteä siitä syytettä nostamaan niin ilmoittakaa.

käsi ylhäällä täältä suunnasta. Rikosilmoituksen olen tehnyt enkä ole rahojani saanut pyynnöstä huolimatta. Siis lähetin firmalle sähköpostin elokuussa. Olen edelleen raivoissani ko. firman tempusta.

#363 Vieras_Minttu_*

Vieras_Minttu_*
  • Vieras

Lähetetty 31 joulukuu 2011 - 12:46

Onko kukaan enää saanut tuon marraskuun jälkeen rahojaan??

#364 Vieras_Poliisilta puhelun saanut_*

Vieras_Poliisilta puhelun saanut_*
  • Vieras

Lähetetty 31 joulukuu 2011 - 14:20

Kysykää Helsingin poliisilaitokselta, miten asia edistyy.

#365 Vieras_Vieras_*

Vieras_Vieras_*
  • Vieras

Lähetetty 04 tammikuu 2012 - 12:26

Itse olen tehnyt tilauksestani rikosilmoituksen ja oikeusaputomistosta ehdottivat että etsiä lisää henkilöitä joita on huijattu että saisi kunnon syytteet jos nyt ainoana lähden oikeuteen niin saavat syytteen lievästä petoksesta mutta jos usempi lähtee mukaan niin saisivat kunnon syytteet. itseäni ainakin harmittaa että rahat ovat siellä ja häät menivät lähes pilalle koska tiluksessa oli lähes kaikki tarvittavat tavarat ja vaikka kuinka olen uhkaillut rikosilmoituksilla ym niin rahoja ei ole tullut takaisin eli ainut vaihtoehto on lähteä oikeuteen niitä perimään.

Eli jos on joku /joitain jotka haluavat lähteä siitä syytettä nostamaan niin ilmoittakaa.

käsi ylhäällä täältä suunnasta. Rikosilmoituksen olen tehnyt enkä ole rahojani saanut pyynnöstä huolimatta. Siis lähetin firmalle sähköpostin elokuussa. Olen edelleen raivoissani ko. firman tempusta.

Lähden myös mielelläni mukaan tähän. Olen tehnyt asiasta jo rikosilmoituksen kun en sähköposteistani huolimatta saanut rahojani takaisin eikä tavaroitakaan näkynyt.

chiifte jos näet tämän niin ota yhteyttä p.m.j@suomi24.fi

#366 sprsilly

sprsilly

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 667 Viestit

Lähetetty 02 syyskuu 2012 - 12:39

http://www.iltasanom...8407338089.html

#367 Vieras_Eltzie_*

Vieras_Eltzie_*
  • Vieras