Hääblogeista naimisiin.infon ulkopuolella


tuija.r

Recommended Posts

Heips!

Olen noin kaksikymppinen tuleva morsian Helsingistä. Olen lueskellut hieman naimisiin.infon blogeja, ja perustin jopa omankin blogin tänne aikaisemmin. Blogin käytettävyys oli kuitenkin aivan hepreaa, joten lopetin sen käyttämisen.

Löytyykös täältä palstalta käyttäjiä, joilla olisi blogi jossain naimisiin.infon ulkopuolella, esim vuodatuksessa tai bloggerissa?

Itse perustin bloggeriin uuden häänblogin, ja olen täydessä vauhdissa häähössötyksen kanssa :D Pitänee säästää sulhasta häähömpötyksiltä, niin purkaudun blogiini :D

Jos joltakulta löytyy kiinnostusta vaihtaa kuulumisia/ seurata blogia, niin olisin mielelläni mukana! Haluaisin löytää kiinnostavia häänblogeja, joita voisin seurata. Olen huomannut että hääblogeista voi oppia paljon häiden järjestämisestä, ja lisäksi se on äärettömän hauskaa huvia! :)

Mun blogini löytyy täältä http://jarmojatuijakesahaat.blogspot.com/.

Mukavaa kevään odotusta! :)

Link to comment
Share on other sites

:girl_sigh: Täällä myös yksi hääbloggaaja.

Olen pitänyt tuota jo viime vuoden marraskuulta. Minun hääblogini tosin on salattu, enkä tahdo päästää sinne ainakaan vielä ketään ulkopuolisia lukemaan sitä. :) Tällä hetkellä se toimii tiedotuskanavana minun, sulhasen, kaasojen sekä bestmanin välillä. Tiedän että unohdan kertoa aina jollekin jotain, niin tuolta kaikki voivat käydä lukemassa kaiken oleellisen. Lisäksi koska siellä on niin paljon yksityiskohtaista tietoa meistä ja meidän häistä, en tahdo, että tulevat vieraat saavat tietoonsa kaiken etukäteen jos sattuvat blogiin eksymään ;)

Kun häät ovat ohi elokuussa, voin harkita salasanan antamista, jos tahdot käydä lukemassa, kuinka meidän häät suunniteltiin ja toteutettiin. :) Nyt siellä on aivan liikaa yksityiskohtaista tietoa meistä ja tulevista vieraista (mm. polttareihin toivottavat henkilöt ja heidän yhteystiedot), joita en voi vielä poistaa tuolta, enkä tahdo jakaa tuntemattomille henkilöille.

Link to comment
Share on other sites

Olen huomannut että hääblogeista voi oppia paljon häiden järjestämisestä, ja lisäksi se on äärettömän hauskaa huvia! :)

Kannattaa hakea tällä palstalla morsiamen statusta, niin pääset lukemaan jäsenten hääpäiväkirjoja. Niitä on kymmenittäin ja ne ovat kaikkea tuota yllämainittua.

Juuri näin, tuolla meidän hääpäiväkirjoissa on tällä hetkellä 559 hääpäiväkirjaa, joista useat ovat satoja sivuja pitkiä ja täynnä hääsuunnittelua. Siinä on blogspotin hääblogit kevyttä kamaa ;)

Päiväkirjat löytyy täältä ja niitähän pääsee lukemaan vain muut morsiamet, jollaiseksi täytyy ilmoittautua tuolla alhaalla ylläpidon foorumilla.

Niin ja meidän galleriaan voi perustaa vaikka satojen kuvien hääkuvagallerian jos on intoa.

Link to comment
Share on other sites

Suuret kiitokset vastauksista! :)

Itse halusin luoda blogini yhteisön ulkopuolelle, sillä haluan myös häävieraiden ja ystävien pääsevän lukemaan blogia :)

Morsiamen statusta olenkin pohdiskellut, en aikaisemmin tiennyt miten sen saa. Seuraavaksi haenkin siis sitä.

Ja Miimi: Mielelläni lukisin blogiasi, kunhan suurta päivää on vietetty :)

Link to comment
Share on other sites

Meidän hääblogi löytyy kanssa allekirjoituksesta, saa käydä lukemassa ja kommentoimassa. Voin myös laittaa muiden blogeja kirjanmerkkeihin ja vierailla vastavuoroisesti. Me asumme Vantaalla ja häät vietetään Heinolassa, josta emme kuitenkaan ole kumpikaan kotoisin. Eli juhlien järjestelystä toiselle paikkakunnalle saa tuolta lukea :)

Lisäys; olemme naimisissa ja siitä ei saa puhua blogissa. Sukulaiset eivät sitä tiedä ;)

Muokattu: , käyttäjä: Vihqu
Link to comment
Share on other sites

Minä myös aloittelen blogia sivuston ulkopuolella. Hieman vaiheessahan se on vielä, mutta jotakin olen jo kirjoitellut ja joitakin kuvia lisäillyt. Ajattelin samaa, että mukava olisi seurailla toisten kirjoituksia tämän foorumin ulkopuolellakin nyt, kun tässä itsekin pääsee vauhtiin. :)

Pieni hääpäiväkirjani: http://kesahaat.blogspot.com/

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Oikeastaan minulla on sellainen aika sekainen blogi, mutta ajanmittaan nyt, kun alamme kunnolla toteutella suunnitelmia sinne tulee varmasti paljon hääjuttuja vaikka tällä hetkellä olen pitänyt vielä visusti häiden suunnittelun kaikessa hiljaisuudessa täällä netissä. :girl_haha:

Osoitetta voi pyytää yksityisviestin kautta! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Kiitos kaikille blogin kirjoittajille! Etenkin Kittyn/Morsian K:n blogi on ollut mielenkiintoista luettavaa :) Ja oli kiva huomata, että jotkut muutkin suunnittelevat jo häitään kesälle 2012. Blogeista on ollut iso apu suunnittelun alkumetreillä, voipi olla, että allekirjoittanutkin innostuu vielä jossain vaiheessa bloggaamaan...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...

Koska olen täällä huomattavasti aktiivisemmin lukijan kuin kirjoittajan roolissa, enkä näe järkeä ruveta kirjoittamaan muutaman lauseen vastauksia topikkeihin vain kasvattaakseni viestimäärääni = saadakseni morsian-statuksen, päädyin lukemaan ja itsekin kirjoittamaan hääaiheista blogia toisaalle.

Keskusteluun osallistun mieluummin siinä vaiheessa kun on asiaa, täälläkin on ihan tarpeeksi niitä, jotka kirjoittavat kolmen sanan ja viiden hymiön vastauksia. Kyllähän ne näyttävät kivoilta siinä omassa viestimäärässä. Nimenomaan hääblogit vaan kiinnostavat, joten tapa tämäkin.

Löytyypi täältä

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...