Hyppää sisältöön

Kuva

sormustyyny

• Kirjaudu vastataksesi
21 vastausta aiheeseen

#1 Haaveileva

Haaveileva

Untuvikko

• Morsian
  • Piste
  • 7 Viestit

Lähetetty 15 lokakuu 2010 - 21:57

Miten, onko kellään ollut sormustyynyä?

Minun ajatukseni on ensi vuoden häihini, että saisin mieheni siskon tytön kantamaan sormustyynyä, mistä olette semmoisen ostaneet/tehneet?
Minä ja minun perheeni;
Lapsia kolme kappaletta
Miehen kanssa yhteiseloa nyt 12v
naimisiin ensi vuonna (2011)

#2 Piparkakkuprinsessa

Piparkakkuprinsessa

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 310 Viestit

Lähetetty 22 lokakuu 2010 - 15:30

Sormustyynyjähän saa melkein mistä vaan, missä hää-aiheista tavaraa myydään! Kuukleta "sormustyyny". Itse helppo tehdä: ompelukone tai neula ja lankaa, kaksi samanmuotoista palaa kangasta, vanua, somisteeksi pitsiä ja satiininauhaa... Mielikuvitus vain rajana!

#3 My_Dream_Wedding

My_Dream_Wedding

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 222 Viestit

Lähetetty 24 lokakuu 2010 - 15:38

Mäkin tein itse, vanhasta vaaleanpunaisesta taftista. Täytteeksi koristetyynyn sisusta ja päälle ompelin vielä rusetin, josta lähtee pitkä satiininauha, johon siis itse sormus pujotetaan. Helkutin nätti tuli vaikka itse sanon, ja säästin 30 euroa (ylikin) ! :)

Suosittelen siis itse tekemään, jos on yhtään näprääjätyyppiä!

Lähetetty kuva

#4 Gadian

Gadian

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 418 Viestit

Lähetetty 26 joulukuu 2010 - 22:28

Meille tulossa tällainen ihan itse tehty sormustyyny. Pikkasen taftia, ompelua ja helmikirjontaa.

Lähetetty kuva

#5 Vieras_killi_*

Vieras_killi_*
  • Vieras

Lähetetty 10 tammikuu 2011 - 13:25

Gadianin sormustyyny on mahtava!!

#6 MattiS

MattiS

VIP

• Rouva
  • PistePistePistePistePiste
  • 5 670 Viestit

Lähetetty 11 tammikuu 2011 - 10:23

Miten, onko kellään ollut sormustyynyä?

Minun ajatukseni on ensi vuoden häihini, että saisin mieheni siskon tytön kantamaan sormustyynyä, mistä olette semmoisen ostaneet/tehneet?

Pakko kertoa tässä kohtaa tapaus lapsuudesta! Äitin serkun häissä morsiamen pieni veli "kantoi" sormusta sormustyynyllä. H-hetkellä sormusta vain ei ollut mistä ottaa :girl_impossible: Neuvokas morsian tempaisi sormesta äidin perintönä saamansa sormuksen ja seremonia hoidettiin loppuun kuin ei mitään. Kirkon pihaa haravoitiin koko valtavan hääväen voimin, mutta sitä ei löytynyt.

Onneksi kirkkoherra oli jälkeenpäin komentanut poikansa vielä hakupuuhiin ja sormus löytyi. Ja onneksi sitä ei löytäneet jotkin vieraat ihmiset, harakat tms....Että olkaahan tarkkoina niiden lasten kanssa, vaikkei tuossa olisi hukkunut kuin rahaa niin oman päiväni se ainakin olisi pilannut (näissä häissä onneksi morsian ei ollut yhtä niuho)

#7 -neeze-

-neeze-

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 143 Viestit

Lähetetty 26 tammikuu 2011 - 21:46

mä ajattelin myös tehdä itse tuon sormustyynyn, meille tulee molemmille sormukset niin voiko ne pujottaa samaan nauhaan vai laittaisinko erillisiin nauhoihin kiinni? kumminko sen kanssa on sitten helpompi toimia? jos laitan kahdet nauhat niin silloin ei toinen tipahda kun toisen avaa, mutta kestääkö sitten liian kauan näpräämisessä? meillä kyllä on kirkko varattu tunniksi joten sen puolesta sillä ajan kululla ei ole niin väliä... :)
tavattiin kesällä 2004
kihloihin 4.7.2007
pienen pieni tyttäremme syntyi 23.4.2009 <3
naimisiin 16.7.2011

#8 Vieras_Anna-morsian_*

Vieras_Anna-morsian_*
  • Vieras

Lähetetty 27 tammikuu 2011 - 15:46

Now and Foreverin facebook (www.facebook.com/nowandforeverhaat) sivuilla oli tosi villejä ideoita "sormustyynyksi"! Hauskaa että joskus asioita ajatellaan ihan uudella tavalla :girl_haha: jostain tosi villistä jutustahan voi sitten itselleen keksiä jotain sopivan hillittyä :girl_haha:

#9 Piparkakkuprinsessa

Piparkakkuprinsessa

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 310 Viestit

Lähetetty 30 tammikuu 2011 - 23:57

mä ajattelin myös tehdä itse tuon sormustyynyn, meille tulee molemmille sormukset niin voiko ne pujottaa samaan nauhaan vai laittaisinko erillisiin nauhoihin kiinni? kumminko sen kanssa on sitten helpompi toimia? jos laitan kahdet nauhat niin silloin ei toinen tipahda kun toisen avaa, mutta kestääkö sitten liian kauan näpräämisessä? meillä kyllä on kirkko varattu tunniksi joten sen puolesta sillä ajan kululla ei ole niin väliä... :)

Eikö ne sormukset (jos tulee molemmille) anneta samaan aikaan papille, kun se ne siunaa tms? Pappi sitten antaa sormukset morsiusparille vuorollaan... Mielestäni meillä oli näin, jos oikein muistan... Tosin voi olla, että jännityksen takia muistankin väärin... :girl_haha:

Viimeksi muokannut Piparkakkuprinsessa, 30 tammikuu 2011 - 23:59 .

#10 Rakkautta vain

Rakkautta vain

Vakkari

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 126 Viestit

Lähetetty 10 heinäkuu 2011 - 10:16

Liitetty tiedosto  PICT4687.JPG   64,94K   41 latauksia

Meille tulee tällainen sormustyyny :) Itse tehty.
– Rakastatko sinä minua, Wagner?
– Rakastan.
– Voisit sanoa sen useammin.
– Rakastan sinua, rakastan sinua, rakastan sinua,
rakastan sinua. Tuon pitää riittää viikoksi.
Viivi & Wagner

#11 November

November

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 96 Viestit

Lähetetty 18 heinäkuu 2011 - 22:58

Sormustyyny tulee meille! :D Mut kertokaapa tälle typerykselle, et solmitaanko se sormus tuohon vain sillain et
pujotetaan sormus toiseen nauhaan ja sit nauhat vaan rusetille? vai onko tossa joku "etiketti"??
hih, tyhmiä kysymksiä ei kuulemani mukaan ole olemassakaan, mutta tämä kysymys saattoi tehdä poikkeuksen.. :D

cmrye5z74.png

#12 Gadian

Gadian

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 418 Viestit

Lähetetty 29 syyskuu 2011 - 20:57

November, meillä ainakin oli sormus ihan tuolla lailla solmittuna.

#13 November

November

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 96 Viestit

Lähetetty 08 marraskuu 2011 - 19:00

Loppupelissä metsästin ja metsästin mutten löytänyt oikein hyvää. Mielestäni hinta olisi ollut kohtuuton jos olisin tilannut netistä, joten päädyin tekemään sen itse. Ja oli halpa! :D 40 e bolerosta teetinkin olkaimet pukuuni joten käytin lopun kankaan sormustyynyyn:
n. 20 cm kertaa 20cm palat, sisälle laitoin pumpulia jonka otin eräästä vanhasta tyynystä ja ulkopuolelle tein "rusettimaisen" koristeen johon vielä muutama pikkusiskon laatikosta pöllimä helmi ja se oli siinä.
Ja olin niiiiin tyytyväinen!! onnistui aivan yli odotusten vaikka itse sanonkin :D mutta ei tosiaankaan vaikea itse tehdä.

cmrye5z74.png

#14 Psaijai

Psaijai

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 100 Viestit

Lähetetty 12 syyskuu 2012 - 19:00

Minä haluaisin hieman erilaisen sormustyynyn. Jotakin tämän tapaista esimerkiksi...
Lähetetty kuva

Tosin erivärisistä kukista ja mieluiten ruusuista.

Ketä teillä on tuonut sormukset alttarille? Meille kun ei tule morsiustyttöjä tai -poikia, niin mietein voisiko kaasoni tuoda tuon alttarille ja viedä bestmanille. Kaaso kuitenkin tulee vasta minun kanssa kirkolle, joten hän menee ennen minua sisälle.
Lähetetty kuva

#15 Maegi Emmara Frey

Maegi Emmara Frey

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 1 431 Viestit

Lähetetty 01 lokakuu 2013 - 15:20

Meille tulossa tällainen ihan itse tehty sormustyyny. Pikkasen taftia, ompelua ja helmikirjontaa.

Sormustyyny.jpg

Tällanen sopis ihanasti meidän talvihäihin. Itse löysin tällasen kuvan ja taitaa olla vähän helpompi taiteilla.

526422217_1dcb7f1893.jpg

3841gcxvz.png

Hääpäikkyni "Glitter in the Air"

“You are braver than you believe, and stronger than you seem, and smarter than you think.” – Christopher Robin, Winnie the Pooh

#16 N3aa

N3aa

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 879 Viestit

Lähetetty 02 lokakuu 2013 - 09:55

Täältä tulee myös vähän hölmö kysymys, mutta mites jos ei ole ketään suloista lasta kantamaan sormustyynyä, niin onko bestman sitten pidellyt sitä? Vai onko siinätapauksessa sormukset olleet vain rasiassa, jonka bestman sitten kaivaa taskusta? :D ... vai miten sen nyt kuuluukaan mennä... :girl_haha:

#17 plöps

plöps

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 27 Viestit

Lähetetty 30 lokakuu 2013 - 20:03

Täältä tulee myös vähän hölmö kysymys, mutta mites jos ei ole ketään suloista lasta kantamaan sormustyynyä, niin onko bestman sitten pidellyt sitä? Vai onko siinätapauksessa sormukset olleet vain rasiassa, jonka bestman sitten kaivaa taskusta? :D ... vai miten sen nyt kuuluukaan mennä... :girl_haha:

En tiedä, miten sen kuuluu mennä, mutta ainakin miehen siskon häissä bestman piteli sormustyynyä käsissään.

#18 Anniemilia

Anniemilia

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 24 Viestit

Lähetetty 30 lokakuu 2013 - 20:18

Joskus Pinterestistä oon bongannut tällaisen http://theknottybride.com/32740 ja ajattelin askarrella jotain sen kaltaista :)
Lähetetty kuva

#19 N3aa

N3aa

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 879 Viestit

Lähetetty 31 lokakuu 2013 - 10:18

^Toi puurasia on kyllä kiva! :girl_pinkglassesf:

#20 lsthle

lsthle

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 96 Viestit

Lähetetty 27 kesäkuu 2014 - 09:47

Auttakaa nyt puupäätä.. Onko tuo sormustyyny "välttämättömyys"? Löysin hienon (ja halvan :D ) sormustyynyn, mutta en vain tiedä mitä sillä tekisin :D Tai kun.. Ei meille ole tulossa morsiusneitoa tai sulhaspoikaa ja jotenkin karski bodari-bestman ei istu mun silmiin pitsityyny käsissään alttarilla.. Oonko nyt ihan tylsä jos en sormustyynyä hanki?