Hyppää sisältöön

VAROKAA!!!

• Kirjaudu vastataksesi
88 vastausta aiheeseen

#1 Vieras_coocos_*

Vieras_coocos_*
  • Vieras

Lähetetty 30 toukokuu 2005 - 20:30

Täällä ainakin käyttäjänimellä ROOKOO oleva naikkari
ei toimita tuotteita.
Ainakin minä sovin kaupasta ja maksoin tuotteen, saamatta jäi.
ko. henkilö kauppasi täällä muitakin asuja kuin vannehametta. (minkä minä siis maksoin olettaen että sen myös saan)
Tyhmä minä kun en ottanut postiennakolla. :-/
Rahat meni ja paska mieli jäi, arvatkaa ostanko enää mitään keneltäkään?  :'(

#2 Vieras_naimisiin_18.6.05_*

Vieras_naimisiin_18.6.05_*
  • Vieras

Lähetetty 30 toukokuu 2005 - 20:56

Onkos sinulla mitään tämän henkilön yhteystietoja ? Onko sinulla tosite siitä että maksoit hänen tililleen kyseisen summan ? Onko vielä hänen kaupusteluviestejä tällä palstalla ?
Jospa jotenkin noitten kautta sais nalkkiin tommoset toopet  >:( !?!

#3 Vieras_coocos_*

Vieras_coocos_*
  • Vieras

Lähetetty 30 toukokuu 2005 - 21:01

tyyppi on poistanut viestinsä.
mulla on tietty tiliote jossa näkyy suoritus ja sen meiliosoite. onneksi edes ne.

#4 heidi02

heidi02

Juniori

• Jäsen
  • PistePiste
  • 98 Viestit

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 09:27

Mulla kävi sama juttu!myi tällä palstalla vannehametta,ja maksoin sen häne tililleen,mutta vannehametta ei ole koskaan postissa tullut...kyllä ottaa päähän tollaset ihmiset!!oon laittanu useita sähköposteja tälle ROOKOOLLE,mutta yhteenkään ei oo vastannu,ja nythän se on sit poistanu kaikki myytävänä olleet ilmotukset....

#5 Vieras_naimisiin_18.6.05_*

• Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 09:27

Jos se on rekisteröitynyt tänne naikkareihin, niin eikös täällä adminilla tai jollain pitäisi olla pääsy hänen henkilötietoihinsa ! En muista nyt kyllä mitä henkilötietoja piti antaa kun rekisteröidyin itse. Mutta jos olis jotain nimeä ja osotetta tms.

Ja sitten toinen juttu että kun sulla on sen sähköpostiosote, niin missä sillä on se ?
Hotmail, yahoo,jippii, suomi24, luukku jne.jne.... niin johonkin sinne päähän voisi ottaa yhteyttä ja kertoa mikä on tilanne !

Täähän tässä kyllä on aina, ei voi oikein kuin vaan luottaa jos meinaa jotakin netistä ostaa. Itelläkin käynyt vähän läheltäpiti tilanteita epäluotettavien ihmisten kanssa, niin olen tullut hyvin varovaiseksi itsekkin ton tilailemisen kanssa.
Mutta sitte taas, onneksi on meitä rehellisiäkin ihmisiä joiden kanssa on ilo käydä kauppaa.

#6 Vieras_kesamorsian06_*

Vieras_kesamorsian06_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 10:25

Voi venäjä! Onko tommosia olemas!?! meinasin ostaa häneltä jotain, en muista mitä, kun täällä jotain kauppasi.. Onneks en ostanu! On jollaki otsaa! Toivottavasti henkilöllisyys selviää!!  :-/

#7 Vieras_naimisiin_18.6.05_*

• Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 10:32

No huijareitahan nyt on jokapaikassa ... netissä kauppaamassa ja ihan missä vaan, puhun kokemuksesta !!  >:(
Koskaan ei voi tietää onko niin sanotusti susi lampaiden vaatteissa !

#8 Vieras_coocos_*

Vieras_coocos_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 10:43

heidi02, kolmella vanteella?
saatana mikä ämmä!! onko sulla tilinumero?
mennäänkö ilmoittamaan poliisille, toi on jo järjestelmällistä huijausta!!

#9 Vieras_Tikru1981_*

Vieras_Tikru1981_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 10:48

Kannattaa mennä sen kuitin kanssa poliisin luo ja tehdä rikosilmoitus. Meinaan kun avaa tilin sitä varten täytyy olla henkkarit(eli oikea henkilöllisyys) ja usein siinä kuitissa lukee saajan tilinro lisäksi saaja. Noita nettiosoiteitahan voi perustaa vaikka millä nimellä samoin kun voi kirjautua erilaisille forumeille, kun ei nämä mitenkään varmenna käyttäjää.... Tosi per*eestä tuollainen on ja ei sellaisia saa päästää kuin koiraveräjästä....

#10 tia

tia

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 211 Viestit

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 10:51

tehkää ilmoitus poliisille! Tosi törkeetä  >:(

#11 Vieras_coocos_*

Vieras_coocos_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 10:51

jep. tuskin se on oikeaa nimeään antanut maksun yhteydessä, kun ei ainakaan sillä nimellä eikä sen muunnoksilla löydy puhelintietoja.

#12 Vieras_naimisiin_18.6.05_*

• Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 11:00

no voi prkl  >:( ... Ei muuta kuin poliisille sitten ! Toivottavasti Coocos kaikki järjestyy !

#13 Vieras_coocos_*

Vieras_coocos_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 11:07

toivotaan. kettuttaa tuollaiset kusettajat. ja eiköhän se jatka sitä jossain muualla.
toivottavasti kukaan ei ole ostanut siltä mitään kalliimpaa kuin se 40e minkä minä menetin

#14 Vieras_Sirpa80_*

Vieras_Sirpa80_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 13:15

VOI EI!!!  Naikkareissakin huijareita!! Aargh! Niin surullista

Mun veli tilas nettihuijarilta : www.rautakanki.com 400e digikameran!!! Jätkä oli vaan ollu niin hölmö, että oli jättänyt oikean nimensä jonnekkin, ja sillä on viel sellanen sukunimi, jota on alle viishenkeä suomessa. Joten pikkuveikka marssii näinä päivinä tekemään rikosilmotusta.

Poliisille vaan, tollaset pitää saada vastuuseen!!

#15 Hattara

Hattara

Vakkari

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 477 Viestit

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 14:17

Sähköpostiosoitteella ei välttämättä tunnistusmielessä tee mitään, mutta tilinumerolla tekee. Ainakin poliisi.

#16 Cessy

Cessy

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 3 187 Viestit

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 15:00

Siis kertakaikkisen törkeää!!!  >:(

Tästä aiheutuu harmaita hiuksia nyt muutenkin, koska ei tiedä koska kyseinen kaveri paukkaa eri nicillä mymmään tänne tuotteitaan.

Toivottavasti nyt saadaan jyvät erottumaan akanoista. Siis voi *piip*  >:(

coocos Laitoin sulle privaa!

#17 stiku

stiku

Vakkari

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 150 Viestit

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 15:21

Joo täällä on kokemusta nettikauppahuijauksesta, ei tosin tällä palstalla vaan keltasessa pörssissä. Mies osti suurella summalla moottoripyörän osia ja maksoi tilille kamat, saamatta jäi. Teki rikosilmoituksen sillä tilinumerollahan on aina joku omistaja. Tyyppi jäi kiinni kyllä, asianomistajia oli noin 50 henkilöä ja tyyppi oli "myynyt" kaikkea kannettavasta tietokoneesta lasten lautapeleihin >:(  Eli poliisiin vaan yhteyttä sen tilinumeron kera, jospa tämäkin ketale jäisi nalkkiin!

#18 Vieras_heinäs_*

Vieras_heinäs_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 15:57

Tämä rookoo (jos on sama) näyttää myyvän tuotteita vielä www.juhlitaan.net "myydään" osastolla. Ainakin vielä hetki sitten oli ilmoitukset siellä  :o

Jos tunnet tulleesi huijatuksi, niin poliisiin vaan yhteys. Huijaus on huijaus ja rikos tapahtui se netissä tai missä vaan!

#19 Vieras_Heidi E_*

Vieras_Heidi E_*
  • Vieras

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 16:04

Poliisille vaan! Tilinumeron avulla saa selville kuka se on!! Oli kauppa tehty sitten kaupassa tai netissä, se on tehnyt rikoksen   >:(!

#20 morsein13.8.05

morsein13.8.05

Vakkari

• Jäsen
  • PistePistePiste
  • 138 Viestit

Lähetetty 31 toukokuu 2005 - 16:07

Niin näkyy olevan rookoo:lla myynnissä tavaraa juhlitaan.netissä. ( HUOM! En tiedä onko kyseessä sama henkilö)

Mutta myös 3-vanteinen vannehame on kaupan!

Kyllä täytyy järjen haukata paskaa, ku tommosta tekee  >:(