Pudde

Ehdotuksia häätuoksuista

33 viestiä aiheessa

Hei kaikki,

Toiseen tuoksuketjuun on listattu joukko hääpäivään jo valittuja parfyymeja, mutta nyt olisi tarkoitus kertoa omista suosikeista muille vielä tuoksuaan etsiville vinkiksi sekä jakaa tuoksuttelukokemuksiaan omilta etsinntäkierroksiltaan :girl_wink: Myös uutuustuoksuja voi ruotia mielinmäärin yhdessä ja muiden iloksi & hyödyksi. Olkaa siis hyvät...

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun ehdoton suosikkituoksu on D&G:n L'Imperatrice 3. Ihana on myös Jeanne Lanvin.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Itse rakastan Hugo Bossin Femmeä <3 ajattelin olla ennen häitä jonkin aikaa käyttämättä ja sit taas juhlapäivänä pitäisin, olisi sulhaselle myös tuttu tuoksu

Muokattu: , käyttäjä: Haley

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun tämän hetken suosikki parfyymeissä on Estée Lauderin Sensuous. Vähän ehkä samantyylinen kuin Chanel no. 5 (toinen suosikkini), muttei ehkä ihan yhtä voimakas, vähän nuorekkaampi ehkä. Voisi minusta sopia hääparfyymiksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tuorein suosikkini on Chanelin Eau Tendre, ihanan raikas ja pirteä tuoksu!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä tein villin valinnan. Annan isäni valita (sillä on oikeesti hyvä tuoksumaku). Kerron sitten mitä tuli, ja oliko hyvä ;)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Miss Dior Cherie (molemmat versiot). Raikkaita, keveitä ja iloisia tuoksuja!

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Juicy Couturen "viva la juicy" on ihana... Ja parfyymi, joten säilyy koko päivän edt:hen verrattuna! :girl_in_love:

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Meillä on miehen kanssa erilainen tuoksu maku, mutta annan hänen valita (ja ostaa) mulle jonkun erityisen tuoksun hääpäiväksi.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luulen, että Hugo Bossin Orange (tuttu ja minulle turvallinen) on valintani myös hääpäivänä.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mä valitsin häätuoksuksi Miss Diorin Blooming Bouquet-tuoksun. Tuo on uutuustuoksu ja mielestäni hieman nuorekkaampi, kuin muut Miss Dior -perheen tuoksut.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mulla on mun vakio, YSL:n In Love Again, jota ei enää saa kuin muutamasta kemikaliosta. Ostin juuri varastoon ehkä viimeisen pullon. Miksi aina kaikki ne tuoksut lopetetaan, joihin olen tykästynyt!? :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Mun vakio tuoksu on Laura Biagiotti:n Laura ja sitä aion käyttää myös hääpäivänäni. Mielestäni mukavan raikas tuoksu. Ja toisaalta olen "perinyt" tuoksun edesmenneeltä äidiltäni, joten siksikin itselle merkittävä tuoksu.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Minä valitsin tuoksuksi Calvin Kleinin Endless Euphorian. Tuo on kevyempi ja kesäisempi versio Euphoriasta, joka on ollut suosikkituoksuni talvisin jo vuosia. Kesään sopii nyt paremmin tuo Endless :)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko ehdotusta vaniljaisesta ja makeasta, mutta kuitenkin kesään sopivasta hajuvedestä? Rakastan vaniljatuoksuja ja yksi vaihtoehto häihin on eräs tosi makea vaniljahajuvesi, jota käytin aktiivisesti silloin kun alettiin seurustelemaan tuon sulhasen kanssa, joten siihen liittyy kivoja muistoja. Kuitenkin se on aika "teinimäinen" tuoksu ja toisaalta voisi hankkia jotain uuttakin. Yleensä mun kaikki lempparihajuvedet on aika raskaita ja talvisia.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Ihana, makea ja voimakas tuoksu jonka valitsin omana hääpäivänäni oli Victor & Rolfin Bonbon. Todella kaunis pullo vielä kaiken lisäksi :) Käytin hääpäivänä ja häämatkalla tuota tuoksua ja on se jännä, miten se tuo mieleen ne päivät kun arkena nuuskuttelee pulloa :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

IdaLydia: omassa päiväkäytössä Escadan Magnetism (tuoksukuvaus: http://www.sokos.fi/fi/sokos/escada-magnetism-edp-25-ml-tuoksu ). Pidän vaniljaisista ja melko voimakkaista tuoksuista, mutta tuota voi käyttää niin kesällä kuin talvella.

Toinen, jota käytän myös useasti on Paco Rabannen "Black XS". (tuoksukuvaus: http://www.shopping4net.fi/Kauneudenhoito/Naisille/Parfyymit/Eau-de-toilette/Black-XS-For-Her-Eau-de-toilette.htm )

Muokattu: , käyttäjä: nilmelwen

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Diorin J'adore ja D&G One ovat ihania tuoksuja <3

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Olisiko ehdotusta vaniljaisesta ja makeasta, mutta kuitenkin kesään sopivasta hajuvedestä? Rakastan vaniljatuoksuja ja yksi vaihtoehto häihin on eräs tosi makea vaniljahajuvesi, jota käytin aktiivisesti silloin kun alettiin seurustelemaan tuon sulhasen kanssa, joten siihen liittyy kivoja muistoja. Kuitenkin se on aika "teinimäinen" tuoksu ja toisaalta voisi hankkia jotain uuttakin. Yleensä mun kaikki lempparihajuvedet on aika raskaita ja talvisia.

 Jos olet pk-seudulla, käy haistelemassa Yrjänkadun Nudge kaupassa Honoré des prés parfyymi "Vamp a NY". Tosi kiehtova eau de parfum, jossa kehittymisen myötä nousee kiva vanilja esille. Aika tumma eli ei tosiaan mitenkään teini. Mainostavat, että 100% luonnollisista aineista.

 

Mäkin voisin kaivata vinkkiä häätuoksusta: Itse olen käyttänyt Escadan kesäkausituoksuja, mutta parina vuonna ne on haisseet ihan vessanraikastimilta (kaipa liian kukkaisia ovat olleet)? Born in Paradise 2014 oli ällö ja tän vuoden Turquoise Summer ei myöskään osunut omaan hajuhermoon. Eli joku makea ja hedelmäinen olisi hakusessa (ne Escadan kausituoksut, joissa on tuoksunut vesimeloni, on ollu parhaita hajuvesiä, mihin oon ikinä törmänny).

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Tulipas täältä heti hyviä vinkkejä, täytyy lähteä haistelukierrokselle! Tuo Vamp a NY kuulostaa kyllä kuvausten perusteella sellaiselta, että sitä on ehkä pakko saada. :D

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti häätuoksuni on oma hajuni koska en käytä hajusteita :D :D

pesen saippualla, laitan dödön kainaloon ja siinä se :D (herkkä nenä, en oikein kestä voimakkaita hajuja)

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luultavasti häätuoksuni on oma hajuni koska en käytä hajusteita 

 

Jos saapi vähän viisastella, niin ketjun tarkoituksena oli kai suositella muille hajusteita, ei kai omaa ominaishajuaan voi muille suositella? Voi tietty suositella hajuttomuutta, mutta sekään ei oikein sovi häähajuvesiä etsivien ihmisten ideologiaan...

 

No eniveis, mun häätuoksu taisi sitten valikoitua, Escadan Taj Sunsetia oli vielä jäljellä nykyisen asuinpaikkakunnan Stockmann Beautyssä, eli sitä täytynee hamstrata vielä pullo. Kyseessä tuntuu olevan yksi Escadan tykätyimmistä kausituoksuista.

Jaa viesti


Link to post
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!


Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?


Kirjaudu sisään