Uuden foorumipohjan vikoja ja ongelmia
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 10:22
Vieras_-WE-_*
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 11:33
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 14:01
Muuten onko enää sitä haku-toimintoa olemassa? Esim. Kotiosastolla saa haettua tiettyä aihetta.
Tuolla oikeassa ylälaidassa on hakuruutu missä lukee "Search...". Sen oikealla puolella on alasvetovalikko missä on oletuksena "This topic" eli tämä aihe, mutta sen voit muuttaa täksi osastoksi, koko foorumiksi tai vaikka blogeiksi eli voit itse valita miten laajan haun haluat.
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 14:04
Saako mistään merkattua koko foorumia luetuksi? Löysin vaan jokaisen aiheen osalta erikseen sen nappulan, millä saa merkattua luetuksi, mutta entä ihan kaikki postaukset?
Tuolla alhaalla on kohta "Merkitse foorumi luetuksi" ja kun sitä klikkaat, niin siihen tulee valikko että mitkä kaikki haluat merkitä luetuksi. Yksi niistä kohdista on "Merkitse kaikki luetuksi". Koska päivitys on vasta tehty niin monella kävijällä voi olla ohimeneviä hikkoja evästeiden kanssa mutta ne menevät ajan myötä ohi.
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 14:09
Kavereita on taas tullut lisää. Mitenkähän nuo saisi poistettua?
Oma profiili > Friends > klikkaa ystäväsi profiilia > Poista ystävä.
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 15:43
Viimeksi muokannut Valpuri, 26 joulukuu 2011 - 15:54 .
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 15:55
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 17:21
Muuten onko enää sitä haku-toimintoa olemassa? Esim. Kotiosastolla saa haettua tiettyä aihetta.
Tuolla oikeassa ylälaidassa on hakuruutu missä lukee "Search...". Sen oikealla puolella on alasvetovalikko missä on oletuksena "This topic" eli tämä aihe, mutta sen voit muuttaa täksi osastoksi, koko foorumiksi tai vaikka blogeiksi eli voit itse valita miten laajan haun haluat.
Kiitos. Sitä on niin tottunut, missä palikat oli aiemmin...
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 20:54
Onko vika vaan mussa, mut miksen onnistu muuttamaan alottamani aiheen otsikkoa? Valitsin siis et muokkaa ja full editor.
En tiedä, mutta jonkun muun kuin minun täytyy tuo testata. Minulla kun on nuo admin-oikat aina päällä niin minä saan muutettua mitä vaan.
Onko kyseessä vanha ketju, vai ketju minkä olet aloittanut nyt foorumiuudistuksen jälkeen? Kun hämärästi muistelen, että edellisen päivityksen aikaan kävi niin että vanhoja omia otsikoitaan ei voinut muuttaa, ainoastaan niitä mitä on aloittanut uudistuksen jälkeen.
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 21:08
Ihan nyt uudistuksen jälkeen alotin päikyn, olisin halunnu niit tagejä kokeilla, mut otsikko pysyy kiinteenä, eli ei mee muokkattavaan muotoon.
Entä jos menet siihen ensimmäiseen viestiisi ja sitten painat "Muokkaa" ja siinä painat sitten "Käytä edistyneenpää muokkainta", siellä pitäisi onnistua?
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 21:15
^ Ei onnistunu, mut sit kirjauduin ulos, ja takas sisään, ni onnistu. Miten muute Muut kuin hääpäiväkirjat osiossa voi olla "
(and 1 anonymous user)
" aihee seuraajana?
Anonyymina kirjautunut jäsen.
Lähetetty 26 joulukuu 2011 - 21:27

Aihe on lukittu