Hyppää sisältöön

Kuva

Kenen kanssa sormusostoksille?

• Kirjaudu vastataksesi
32 vastausta aiheeseen

#1 Ruusa

Ruusa

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 9 Viestit

Lähetetty 01 helmikuu 2012 - 11:06

Kenen kanssa olette käyneet sormusostoksilla? Miehen? Kaason? Vai yksikseen?

Eihän sillä nyt mitään varsinaista merkitystä ole, mutta mielenkiintoista tietää :) Mä olen nyt käynyt yksin kartoittamassa vaihtoehtoja. Jotenkin ainakin yhdessä paikassa tuntui, että myyjä piti outona, että yksin olin liikenteessä. Liekö ollut mun korvien välissä koko asia ;) Mutta miten te ootte toimineet?

#2 Barcelona

Barcelona

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 78 Viestit

Lähetetty 06 helmikuu 2012 - 14:54

Morsian yksin, sulhanen yksin ja molemmat yhdessä.

#3 Limone

Limone

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 53 Viestit

Lähetetty 06 helmikuu 2012 - 20:46

Morsian ja sulhanen yhdessä, koska molemmille tarvitaan sormukset (meillä ei ole kihloja). Huomenna tosin olen menossa yksin puhumaan sormuksen teettämisestä, koska sulho ei pääse mukaan ja toisaalta hänelle sormus löytyi helposti, minä taas en löydä mieleistäni millään.
Ensitapaaminen 3.3.2006
Avoliittoon 1.11.2007
Kihloihin 1.5.2011
Naimisiin 26.5.2012

Ihan omaan kotiin 25.8.2012

#4 Tilda83

Tilda83

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 130 Viestit

Lähetetty 06 helmikuu 2012 - 21:48

Yhdessä miehen kanssa käytiin, mutta oltaisiin ihan hyvin voitu käydä katselemassa kumpikin ýksinkin. Aikataulut osui niin hyvin yksiin että oli aikaa käydä yhdessä. Nyt on mun vihkisormuksen tilaus laitettu eteenpäin :girl_in_love:
Lähetetty kuva

#5 seel

seel

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 25 Viestit

Lähetetty 07 helmikuu 2012 - 19:26

Minä olen käynyt lähinnä yksin. En usko, että sulhanen jaksaisi kovin kauaa seurata vieressäni kymmenen hänen silmissään samannäköisen sormuksen vertailua. :D
Tänään mukana oli yksi kavereistani kun satuttiin kultasepänliikkeen nurkille. :) Viime kesänä avioituneena hänellä on minua enemmän sormuksista tietoa. :)
Sulhanen saa lähteä sitten matkaan, kun olen saanut edes jonkinlaista suuntaa-antavaa rajausta tehtyä.

#6 empelt

empelt

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 77 Viestit

Lähetetty 04 huhtikuu 2012 - 14:17

Mä olen ratkassut asian niin, että katson etukäteen muutaman sormusvaihtoehdon ja sitten mennään miehen kanssa yhdessä ostoksille. Miehelle ei siis tule vihkisormusta, mutta mun mielestä kiva, että pääsee mukaan valitsemaan.
kihloihin 26.3.2011
äidiksi 9.12.2011

häät keväällä 2013

Lähetetty kuva

#7 Sugar Plum Fairy

Sugar Plum Fairy

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 468 Viestit

Lähetetty 05 huhtikuu 2012 - 14:42

Me kävimme sulhasen kanssa yhdessä, tosin kävin jonkun verran myös yksin katselemassa vaihtoehtoja. :)
Kihlat 29.12.2010
Häät 1.12.2012

Lähetetty kuva

#8 eekoo

eekoo

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 50 Viestit

Lähetetty 05 huhtikuu 2012 - 14:57

yhdessä käytiin ja minä netistöä vielä yksin selailin, varausmaksun kävin yksin hoitamassa ja sormuksenk käyn sitten lunastamassakin yksin, mies on sit lasten kans kotona kun ei niitä näppitautisia viiti sinne mukaan ottaa :D

no yhdessä sit kuitenkin käytiin :) :girl_in_love:

Viimeksi muokannut eekoo, 20 toukokuu 2012 - 15:13 .

#9 Diamondia

Diamondia

Untuvikko

• Jäsen
  • Piste
  • 18 Viestit

Lähetetty 11 huhtikuu 2012 - 10:45

Ensin makusteltiin silmää miellyttäviä netistä ja sitten kävi sulho tilaamassa sormuksen itselleen jonka minä olin hänelle esitellyt hänennäköisenään ja josta hän piti ehdottomasti eniten ja hän sitten valitsi minulle kihlasormuksen. Valinta yllätti ja oli TÄYDELLINEN! :D

Sanottakoon vielä että maku sen verran ronkeli että ihan jokainen tuskin olisi onnistunut valinnassaan yhtä hyvin. Mieheni kohdalla en epäillyt lainkaan etteikö hänen valintansa miellyttäisi minua.
Rakkaudessa menettää järkensä, mutta ei sitä silloin enää kaipaakaan. - Lauri Sallinen

#10 Terei

Terei

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 195 Viestit

Lähetetty 11 huhtikuu 2012 - 15:05

Yhdessä sulhasen kanssa :)

#11 unsku

unsku

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 105 Viestit

Lähetetty 11 huhtikuu 2012 - 19:13

sulhasen kanssa käytiin yhdessä :)
Lähetetty kuva

#12 Lenore

Lenore

Konkari

• Rouva
  • PistePistePistePiste
  • 1 405 Viestit

Lähetetty 18 huhtikuu 2012 - 09:52

Kihlaan olin selaillut joitakin malleja yksin netistä, mutta kaupoille mentiin sulhon kanssa yhdessä ja hankinta tehtiin yhdessä.

Myös vihkisormuksessa selasin sormusmalleja ensin yksin netistä ja kävin joitakin sormuksia katselemassa yksin. Yhden sormuksen varattuani kävin siskoni kanssa katsomassa saman ketjun liikettä toisessa kaupungissa, kaason kanssa kysymässä vielä yhtä hinta-arviota teetetystä sormuksesta ja sulhon kanssa lopulta ostamassa valitsemani sormuksen. :) Noudon tein sitten yksin, samalla kun mies odotti autossa vahtien parkkipirkkojen varalta :D

#13 eekoo

eekoo

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 50 Viestit

Lähetetty 20 huhtikuu 2012 - 11:27

ja tänään se haetaan kotiin :wub:

#14 nightatvogue

nightatvogue

Vakkari

• Rouva
  • PistePistePiste
  • 367 Viestit

Lähetetty 17 toukokuu 2012 - 09:36

Yksin olen tähän asti kulkenut, ei miestä kiinnosta monta liikettä mennä läpi tämän asian puitteissa -tai minkään muunkaan :D

7b6o9q7rj.png

#15 Maliisa

Maliisa

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 23 Viestit

Lähetetty 19 toukokuu 2012 - 21:59

Sulhasen kanssa käytiin tilaamassa minun sormukseni liikkeestä. Valinta oli selvä, tein päätöksen jo kuvaston / netin perusteella, enkä edes sovittanut mitään muuta. Sen vain tietää kun se täydellinen osuu kohdalle, jopa kuvasta! Sormeen istui juuri niin kuin kuvittelinkin. :wub:
Lähetetty kuva

"Rakkaus on rauhaa ja vapautta...."

#16 Rii'a

Rii'a

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 181 Viestit

Lähetetty 19 lokakuu 2012 - 12:17

Huomenna ajateltiin mennä ihan yhdessä sulhon kanssa kyselemään sormuksia. Meille molemmille tulee siis vihkisormukset. Kihlat jää sitten kokonaan pois: syystä, että maku muuttunut melkoisesti 7 vuoden jälkeen, eikä oikeen kumpikaan tykätä enää noista kihloista (siis ulkonäöstä). Sulholle pitäs vielä kihlaa taas suurennuttaa (tämäkin tehty jo kerran aiemmin) enkä tiedä onko se kyseisessä sormuksessa enää edes mahdollista. Sekä molempien sormukset on menny sen näkösiksi, että on käytetty se 7 vuotta. :(
Tulevat sormukset on katottu Korus Designin valmiista mallistosta, jonka pohjalta meille sormukset muutamien muutosten jälkeen. :) Jännä päivä tiedossa.... :tender:

#17 Vintage13

Vintage13

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 140 Viestit

Lähetetty 26 lokakuu 2012 - 21:16

Sulhon kanssa mennään, vaikka vihkisormus tulee vain minulle. Haluan, että sulhokin saa olla valitsemassa minulle sormusta, ja hän sen itseasiassa haluaa minulle ostaakin, joten ihan luonnollista että on mukana :wub:

Lähetetty kuva

#18 lumiomena

lumiomena

Juniori

• Morsian
  • PistePiste
  • 20 Viestit

Lähetetty 27 lokakuu 2012 - 20:46

Olen käynyt sekä yksin että sulhasen kanssa. Miehelle onkin jo löytynyt useita vaihtoehtoja, kun haluaa melko yksinkertaisen vihkisormuksen. Mutta mulla alkaa nousta jo tuskanhiki, kun en ole vieläkään löytänyt miellyttävää sormusta/yhdistelmää. Ollaan kuitenkin käyty jo kymmenessä liikkeessä... :)
Noh, täytyy käydä vaan vielä uudestaan joissain noista ja toivoa että myyjillä riittää asiakaspalveluintoa...
Ja tuohon alkuperäiseen kysymykseen vielä; kun olen ollut liikkeellä yksin, niin on kyllä tullut jotenkin orpo olo. Paljon mieluummin käyn miehen kanssa yhdessä! :)

Lähetetty kuva

#19 emmma

emmma

Vakkari

• Morsian
  • PistePistePiste
  • 719 Viestit

Lähetetty 27 lokakuu 2012 - 20:57

Sulhon... Ei olla vielä käyty. Oletan että vuoden vaihteessa olis vähän alennusta. Pitää varmaan budjetti sopia etukäteen ettei tuu riitoja :D

3841gcxvz.png

[url=http://www.naimisiin...-the-air-41-14/

Hääpäikkyni "Glitter in the air"

#20 oui-je-le-veux

oui-je-le-veux

Juniori

• Rouva
  • PistePiste
  • 58 Viestit

Lähetetty 28 lokakuu 2012 - 16:31

Totta kai sormusostoksille yhdessä sulhasen kanssa! :)
Kenen muunkaan? :D
Lähetetty kuva
Talvihäät:
Pariisi, 29.12.2012
http://ouijeleveuxaparis.blogspot.com