Edit. Mites esimerkiksi se poliisien maja Ruissalossa, mista siita loytaa tietoa?
Viimeksi muokannut Roslin, 14 elokuu 2012 - 11:05 .
Lähetetty 14 elokuu 2012 - 10:52
Viimeksi muokannut Roslin, 14 elokuu 2012 - 11:05 .
Head over Heels!
Kaikki tälle foorumille kirjoitetut viestini ja laittamani kuvat on tarkoitettu ainoastaan tänne; ethän kopioi mitään kirjoituksiani tai kuviani ilman lupaani.
Lähetetty 14 elokuu 2012 - 11:55
Viimeksi muokannut Siikis, 14 elokuu 2012 - 11:56 .
Lähetetty 14 elokuu 2012 - 15:35
Lähetetty 15 elokuu 2012 - 14:13
Viimeksi muokannut Roslin, 15 elokuu 2012 - 14:14 .
Head over Heels!
Kaikki tälle foorumille kirjoitetut viestini ja laittamani kuvat on tarkoitettu ainoastaan tänne; ethän kopioi mitään kirjoituksiani tai kuviani ilman lupaani.
Lähetetty 16 elokuu 2012 - 10:58
Lähetetty 16 elokuu 2012 - 11:07
Head over Heels!
Lähetetty 19 elokuu 2012 - 06:57
Lähetetty 19 elokuu 2012 - 12:24
Lähetetty 19 elokuu 2012 - 21:02
No meitä oli 7, ja just mahduttiin.
Head over Heels!
Lähetetty 30 elokuu 2012 - 16:42
Lähetetty 02 syyskuu 2012 - 18:40
Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksia Marjaniemen kartanosta. Käytiin tänään katsomassa sitä ja aika lailla ihastuttiin paikkaan. Mutta olis kiva kuulla sellaisten kokemuksia, jotka ovat siellä häitään juhlineet! Meille tulossa noin 70 vieraan talvihäät.
Lähetetty 02 syyskuu 2012 - 19:04
Joo, kyseltiin hintoja, vuokra on 1500 ja saa viedä ymmärtääkseni minkä vaan pitopalvelun ja omat juomat. Meille esiteltiin alakerran tiloja, siellä suurinmpaan huoneeseen mahtuu 70 henkilöä. Eli jos on isot häät ja haluaa kaikki ihmiset samaan huoneeseen niin silloin toi ei käy. Yhteensä alakerrassa on neljä huonetta käytössä, tosi ihania kaikki. Ymmärtääkseni yläkerran huoneet on kokouskäyttöön. Luulen että tosta tulee meidän hääpaikka, eka paikka jossa tuli sellanen tosi hyvä fiilis! Suosittelen kyllä käymään siellä, netissä olevista kuvista ei saa mun mielestä oikein kuvaa paikasta.
Hei!
Haluaisin kuulla kokemuksia Marjaniemen kartanosta. Käytiin tänään katsomassa sitä ja aika lailla ihastuttiin paikkaan. Mutta olis kiva kuulla sellaisten kokemuksia, jotka ovat siellä häitään juhlineet! Meille tulossa noin 70 vieraan talvihäät.
Aiemmista viesteistä käsitin, että kartano on aika uusi, joten mahtaako siellä vielä monia häitä ollut ollutkaan, mutta mekin kävimme pihassa kääntymässä ja paikka vaikutti aivan ihanalta. Ehdottomasti paras tähän mennessä nähdyistä paikoista, ulkoisesti ja kuvien perusteella ainakin. Itsekin kaipaisin siis lisätietoa paikasta. Kyselittekö hintoja? Saako omat alkoholijuomat viedä? Olen myös käsittänyt, että suurin yhtenäisistä tiloista olisi yläkerrassa. Pitääköhän paikkaansa? Huomasitko oliko kartanossa hissi? Huonojalkaisten vanhojen sukulaisten kannalta hissi olisi melkein välttämätön kun eipä niitä oikein portaitakaan voi laittaa kulkemaan.
Lähetetty 02 syyskuu 2012 - 19:35
Joo, kyseltiin hintoja, vuokra on 1500 ja saa viedä ymmärtääkseni minkä vaan pitopalvelun ja omat juomat. Meille esiteltiin alakerran tiloja, siellä suurinmpaan huoneeseen mahtuu 70 henkilöä. Eli jos on isot häät ja haluaa kaikki ihmiset samaan huoneeseen niin silloin toi ei käy. Yhteensä alakerrassa on neljä huonetta käytössä, tosi ihania kaikki. Ymmärtääkseni yläkerran huoneet on kokouskäyttöön. Luulen että tosta tulee meidän hääpaikka, eka paikka jossa tuli sellanen tosi hyvä fiilis! Suosittelen kyllä käymään siellä, netissä olevista kuvista ei saa mun mielestä oikein kuvaa paikasta.
Hei!
Aiemmista viesteistä käsitin, että kartano on aika uusi, joten mahtaako siellä vielä monia häitä ollut ollutkaan, mutta mekin kävimme pihassa kääntymässä ja paikka vaikutti aivan ihanalta. Ehdottomasti paras tähän mennessä nähdyistä paikoista, ulkoisesti ja kuvien perusteella ainakin. Itsekin kaipaisin siis lisätietoa paikasta. Kyselittekö hintoja? Saako omat alkoholijuomat viedä? Olen myös käsittänyt, että suurin yhtenäisistä tiloista olisi yläkerrassa. Pitääköhän paikkaansa? Huomasitko oliko kartanossa hissi? Huonojalkaisten vanhojen sukulaisten kannalta hissi olisi melkein välttämätön kun eipä niitä oikein portaitakaan voi laittaa kulkemaan.
Lähetetty 03 syyskuu 2012 - 10:27
Hei!
Kiitos tiedoista.Vuokra on kyllä melko suolainen, mutta paikka oli niin kaunis, että olisin sen valmis maksamaan. Etenkin jos tosiaan saa itse valita ja kilpailuttaa pitopalvelut niin siinähän kertyy heti säästöä moneen muuhun paikkaan verrattuna. Eniten olen murehtinut tuota hissiasiaa, mutta eipä sekään sitten näköjään ole ongelma.
Ihanaa kun vihdoin on löytynyt paikka, josta uskaltaa vähän innostua. Ehdottomasti mennään katsomaan kartano sisältäkin kunhan saan sulhasen ulkomailta kotiin.
Onko teillä häät ensi talvena vai vasta vuoden päästä? Luulisi, ettei tuonne vielä ole kovin pitkiä jonoja kun on juuri vasta käyttöön otettu.
Lähetetty 03 syyskuu 2012 - 11:48
Lähetetty 03 syyskuu 2012 - 17:24
Lähetetty 03 syyskuu 2012 - 19:30
Lähetetty 04 syyskuu 2012 - 17:47
Lähetetty 09 syyskuu 2012 - 18:26
Lähetetty 16 syyskuu 2012 - 11:27
Myös minä olen kuullut Kappelinrannasta oikeastaan pelkkää hyvää, mutta alunperin tyrmäsin sen korkean hinnan takia. Nyt sitten kuitenkin olen näköjään valmis maksamaan lähes saman summan toisesta paikasta.
Meille on kuitenkin tulossa kesähäät, joten Kappelinranta taitaa sillon olla vielä kalliimpi. Ja monestakin syystä olemme sulhasen kanssa sulkeneet pois paikat, jotka ovat Turun ulkopuolella. Nyt kun tuo Marjaniemi vaikuttaa todella hyvältä niin pähkäilen kirkkoasiaa. Alunperin halusimme tunnesyistä Kakskerran kirkon, mutta siellä päin ei sitten ollutkaan kovin hyviä juhlapaikkoja. Kakskerran kirkosta on kuitenkin ehkä hiukan liian hidasta siirtyä Ruissaloon juhlimaan, joten pitää varmaankin vaihtaa kirkkoa. Mutta mihin kirkkoon sitä sitten menisi, niin se on vielä epäselvää.
Joka tapauksessa tuo Marjaniemi täyttää niin monet meidän kriteereistä, että siitä olisi kovin paha mennä luopumaan.