Olen käynyt jo valitsemassa sormukset, mutta en tiedä ostaisinko ne valmiiksi vai kävisimmekö sitten yhdessä, jos mies haluaakin toisenlaisen. Toki niissä vaihto-oikeus on, jos valitsemani ei miellytä miestä. Haluaisin niin kosia sormuksen kanssa, mutta kertokaa toki omat tarinanne.
Karkauspäivänä kosijat
Vieras_Kosijatar_*
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 07:55
Olen käynyt jo valitsemassa sormukset, mutta en tiedä ostaisinko ne valmiiksi vai kävisimmekö sitten yhdessä, jos mies haluaakin toisenlaisen. Toki niissä vaihto-oikeus on, jos valitsemani ei miellytä miestä. Haluaisin niin kosia sormuksen kanssa, mutta kertokaa toki omat tarinanne.
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 07:59
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 08:31
Lontooseen mennessä ajetaan Löwenmarkin ohi, ja käydään joka tapauksessa katsomassa meidän unelmasormuksia (MIes ja Timanttivaimo). Eli siitähän ne sitten saisi kivasti matkalla tilattua, jos mies jonkun hetkellisen mielenhäiriön vuoksi vastaisikin kyllä.
Vieras_Kosijatar_*
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 08:37
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 08:45
Jos minua kosittaisiin, haluaisin sen tapahtuvat sormuksen kanssa.
Sen takia haluaisin sen itsekin tehdä kera sormusten. Toisen sormuksen kokoa todellakin on vaikea arvioida, mutta senhän takia niissä on vaihto-oikeus. Toki vaihtoehtona on, että käyn vain varaamassa ne ja mies sitten paikan päällä kokeilee onko hyvä vai ei.
Tuo varaaminen on varmaan parempi vaihtoehto. Sano kosiessasi, että sormukset on varattu liikkeeseen.
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 09:08
Jos minua kosittaisiin, haluaisin sen tapahtuvat sormuksen kanssa.
Sen takia haluaisin sen itsekin tehdä kera sormusten. Toisen sormuksen kokoa todellakin on vaikea arvioida, mutta senhän takia niissä on vaihto-oikeus. Toki vaihtoehtona on, että käyn vain varaamassa ne ja mies sitten paikan päällä kokeilee onko hyvä vai ei.
Jos minua kosittaisiin, eikä sormusmieltymyksistä olisi ollut mitään puhetta, niin haluaisin kyllä itse päästä valitsemaan mieleisen sormuksen. Mut harvoinpa miehillä on niin tarkkaa asian suhteen. Antaishan se kivan säväyksen, ja ihan eri kuvan siitä miten tosissaan asiassa on, jos olisi se sormus mukana tärkeällä hetkellä. Mut miten varma olet myöntävästä vastauksesta? Kyynikkona miettisin itse sitä, että onko palautusoikeuskin, sen vaihto-oikeuden lisäksi...
Vieras_Kosijatar_*
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 10:08
Jos minua kosittaisiin, haluaisin sen tapahtuvat sormuksen kanssa.Sen takia haluaisin sen itsekin tehdä kera sormusten. Toisen sormuksen kokoa todellakin on vaikea arvioida, mutta senhän takia niissä on vaihto-oikeus. Toki vaihtoehtona on, että käyn vain varaamassa ne ja mies sitten paikan päällä kokeilee onko hyvä vai ei.
Jos minua kosittaisiin, eikä sormusmieltymyksistä olisi ollut mitään puhetta, niin haluaisin kyllä itse päästä valitsemaan mieleisen sormuksen. Mut harvoinpa miehillä on niin tarkkaa asian suhteen. Antaishan se kivan säväyksen, ja ihan eri kuvan siitä miten tosissaan asiassa on, jos olisi se sormus mukana tärkeällä hetkellä. Mut miten varma olet myöntävästä vastauksesta? Kyynikkona miettisin itse sitä, että onko palautusoikeuskin, sen vaihto-oikeuden lisäksi...
Palautusoikeutta missään liikkeessä ei ollut, ainoastaan vaihto-oikeus. Ehkä on kuitenkin järkevintä, että vain varaa mieleiset sormukset valmiiksi. Miehen vastausta kun ei ihan 100% varmuudella voi tietää.. Ehkäpä askartelen sormuksen sitten kaapista löytyvästä keltaisesta paperinarusta.
Vieras_IhqudaaVilut_*
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 10:08
Mulla on aika hyvin kaikki suunniteltu (pelivaraa pitää olla).
Kaikki alkoi siitä kun avokki kerran sanoi, että "Jos sä et ota mun nimeä, niin ei munkaan tartte kosia. Saat viedä mut syömään ja maksaa laskunkin." Jotakin tuollaista humoristisesti turjahti ja minä piipitin, "No kai minä kerran neljään vuoteen..." Ja heti kun salaa kykenin, katsoin kalenteria...
Avokki on huono muistamaan mitään erityisiä päiviä, joten voi hyvin olla, että se ei itse odota minkäänlaisella jännityksellä karkauspäivää.
- Helsingin kehutuimmasta raflasta on pöytä varattu.
- Haen kullan töistä tai kutsun kaupungille (mulla on pieni työkeikka ennen H-hetkeä).
- Voitais ehkä mennä drinksuille ennen (tarjoaisin) ja siinä vaiheessa kertoisin, että kohta mennään hienoon paikkaan syömään.
(Saatan vedota siihen, että sovittiin kerran, että hienossa paikassa vois syödä max. kaksi kertaa vuodessa kun taas on talouden tilassa parantamista.)
- Jossain vaiheessa voisin toki sanoa, että pöytä on varattu kuukausia sitten.
- Aion pukeutua ja laittautua niin nätiksi kuin suinkin kehtaan.
- Mulla on puusormukset mukana itse tehdyssä rasiassa.
- Jos vaikuttaa siltä, että mieheke arvaa mun suunnitelmat, niin kosin vasta kotona.
Ehkä kysyisin, että mitä perinteitä karkauspäiviin liittyy ja varmistaisin näin, että hamekankaisiin ja rukkasiin liittyvät tavat tunnetaan.
- Voisin kosia polvistumatta pöydässäkin tai sitten matkalla kotiin.. ehkä joku sellainen hetki kun katsotaan toisiamme
silmiin lempeästi... Uskon kuitenkin, että koti olisi tosikosinnalle (joka tämä on), ihanteellisin paikka.
Nyt pitää pitää vihjailut kurissa
Tekisi toki mieli sanoa kullalle, et "Wear something nice".
Vieras_Kosijatar_*
Lähetetty 21 helmikuu 2012 - 12:27
Vieras_Malla_*
Lähetetty 22 helmikuu 2012 - 13:22
Lähetetty 22 helmikuu 2012 - 19:32
Lähetetty 22 helmikuu 2012 - 19:39
Head over Heels!
Kaikki tälle foorumille kirjoitetut viestini ja laittamani kuvat on tarkoitettu ainoastaan tänne; ethän kopioi mitään kirjoituksiani tai kuviani ilman lupaani.
Lähetetty 23 helmikuu 2012 - 00:18
Jos otat mukaasi miehelle jotain fiinimpää? Kauluspaidan ja kravatin, nätin neuleen tms.? Jotain ei rypistyvää, jos joudut pitämään sitä laukussa, mutta autoonhan voi varata jotain enemmänkinTekisi toki mieli sanoa kullalle, et "Wear something nice".
Lähetetty 23 helmikuu 2012 - 07:36
Vieras_Kosijatar_*
Lähetetty 23 helmikuu 2012 - 07:47
Vieras_IhqdaaVilut_*
Lähetetty 23 helmikuu 2012 - 11:41
Lähetetty 23 helmikuu 2012 - 18:01
Luultavasti tulen kyllä viikon päästä tänne kertomaan, että rukkaset tuli, mutta mitään ei saa, jos mitään ei uskallla...
Lähetetty 23 helmikuu 2012 - 22:11
~Musta tuntuu et´ voin luopuu mistä vaan, kun mä heidät pitää saan lähelläin.
Siis muusta viis, voin luopuu mistä vaan, voin tehdä tappavinta työtä puolestaan pystypäin.~
Vieras_Kosijatar_*
Lähetetty 24 helmikuu 2012 - 06:49
Muistakaahan sitten tulla tänne kertomaan miten teille käy, ihan täpinöissäni näitä lueskelin ja jännään teidän puolesta! Onnea kaikille yritykseen, toivottavasti tulee se myöntävä vastaus
![]()
Näin juuri, kaikki sitten tänne kertomaan miten kunkin kävi! Toivottavasti kaikki saamme myöntävän vastauksen.
Lähetetty 24 helmikuu 2012 - 08:34
Ja aiotteko tarvittaessa vaatia sen hamekankaan, tai nykyaikaisemmin vaikka jonkun vaateliikkeen lahjakortin? Minä aion kyllä kinuta jonkun hienon hameen Lontoosta...