Jump to content
Naimisiin.info

Alusvaatteet puvun alle, mahdollisesti Turusta?


Guest Muppis

Recommended Posts

Heippa vaan kaikille. Ongelma on nyt sellainen etten meinaa mistään löytää sellaisia liivejä tai muuta vastaavaa puvun alle, jossa alaosa tulisi mahdollisimman alas. Itselläni kuppikoko on 85D joten mielellään ottaisi jotkut tukemaan puvun alle. Hääpuku tulee takaa melko alas ja normiliivit ei tässä tapauksessa käy. Asun itse turussa, joten olisi kiva jos joku osaisi sanoa onko missään siellä päin jotain liikettä mistä voisi käydä kysymässä? En ole asunut Turussa kauaa joten en tiedä kaikkia paikkoja. Yhdestä liikkeestä suositeltiin etsimään sellaista kun bustier, mut ilmeisesti tuo nimi antaa aika laajan kirjon. Heinäkuussa olisi häät joten sopivien liivien löytyminen olisi erittäin ajankohtaista. Help.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 9 months later...

Minäkin etsisin Turusta hyviä alusvaatteita morsiuspuvun alle! Itse ostan Changesta arkialusvaatteet, joten haluaisin sijoittaa hääalusvaatteisiin hiukan enemmän. Ja kaipaisin ehkä vähän laajempaa valikoimaa ja nimenomaan tähän tarkoitukseen tarkoitettuja alusvaatteita. Vinkkejä kaivataan :)

Link to comment
Share on other sites

Täällä myös apua kaipaillaan, etsiskelen myös Turusta alusvaatteita. Olen käynyt Sokoksella missä oli ihan mukava valikoima, mutta minulla rajaa kuppikoko aika paljon, se kun sattuu olemaan hieman pieni... Stockmannillakin piipahdin, mutta siellä ei ollut minulle yhtikäs mitään. Sokoksella sovitin muutamia, ja yhdet olivat hyvät ja niihin todennäköisesti päädyn jos mitään muuta ei löydy. Pukuni vaatii vielä olkaimettomia liivejä. Myllyssä kävin yhdessä alusvaateliikkeessä myös, taisi olla myös tuo Change. Täytynee poiketa tuossa Eerikinkadunkin liikkeessä.

 

Olisiko muita paikkoja? :)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kävin myös Stockalla... täysin turha reissu, vaikka olikin laaja valikoima, niin se oli todella huono ainakin näin morsiammen näkökulmasta. Ja lisäksi palvelu oli surkeaa, ts. palvelua ei sieltä saanut. Ostin sitten Changesta alusvaatteet, ja olen todella tyytyväinen ja Changen palvelu on vaan niiiiiin superhyvää! Lisäksi sain vielä toisen, lähes samanhintaisen, setin kaupan päälle!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...